İhale No | 2011/96840 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | Salihli Devlet Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Manisa |
İşin İli | Manisa |
Yayın Tarihi | 29 Haziran 2011 |
İhale Tarihi | 28 Temmuz 2011 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
KİT KARŞILIĞI GEÇİCİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık Sa lihli De v let H a st a nesi
4 Kalem Sarf Karşılığı Cihaz Temini alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/96840
1-İda re nin
a) Adresi : Saglık Mahallesı Süheda Caddesı 47 45300 Salihli Manisa
b) Telefon ve faks numarası : 2367131500 - 2367131506
c) Elektronik Posta Adresi : salihlidevlethastanesi@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Salihli Devlet Hastanesi Başhekimliği
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra Cihazlar engeç 1 (bir) ay içerisinde faal olarak Hastanemizin ilğili birimine kabul ve muayene işlemleri teknik şartname ve ihale dökümanına uygun olarak teslim
edilecektir. Malzemeler kabul ve muayene işlemleri tamamlandıktan sonra Hastanemizin ihtiyacı doğrultusunda ilk partisi en geç 20 (yirmi) gün içerisinde; kalan kısımlar sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren parti parti halinde 2 (iki) yıl (730 gün) içerisinde teslim alınacaktır. Malların teslim alınmasında Sağlık
Bakanlığımızın stok politikaları doğrultusunda belirlenen stok miktarını geçmeyecek şekilde istenilen miktarlar İdaremizce tespit edilerek yüklenici firmadan talep edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Sağlık Mahallesi Şüheda Cad. No:47 Salihli
b) Tarihi ve saati : 28.07.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
a) istekli firmalar teklif edilen malzemelerin üretici ve/veya ithalatçısı ise kendilerine ait firma tanımlayıcı numaraları ve/veya internet çıktıları teklif dosyası içerisinde verilecektir.
b) istekli firmalar teklif edilen malzemelerin üretici ve/veya ithalatçı firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayileri ise teklif edilen tıbbi cihazların üretici ve/veya ithalatçı firmaların firma tanımlayıcı numaraları ve/veya ilgili internet çıktıları ile kendilerinin bayi tanımlayıcı numaraları ve/veya internet çıktıları teklif dosyasında verilecektir.
c) teklif edilen malzemelerin t.c. ilaç ve tıbbi cihaz ulusal bilgi bankasına (titubb) kayıtlı olduğunu gösterir belge d) teklif edilen malzemelerin titubb ya da sağlık bakanlığınca onaylandığına dair belge.
e) titubb tarafından onaylanmış barkod numarasını gösteren belge
f) teklif mektubu ekinde yer alan brim fiyat teklif cetvelinde veya ayrı bir liste halinde malzemelerin barkod numarası belirtilmelidir.
not: tıbbi cihaz yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler veya cihazlar için titubb kaydı veya bildirimi
aranmayacak olup istekliler bu durumu belgelendireceklerdir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma u ygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
A- firmalar (istekliler) teklifleri ile birlikte teklif ettikleri cihazlar için teknik servis alt yapı durumlarını
belgeleyeceklerdir.
b- teklif edilen cihazların 10 (on) yaşından büyük olmayacağına dair belge ibraz edilecektir.
C- ithalatcı veya üretici veya teklif verene ait satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi ve/veya hizmet yeri yeterlilik belgesi ibraz edilecektir. Başka bir firmadan teknik servis alınacaksa, teknik servis alınacak firmadan tüm teknik konuları kapsayan yazılı yetkilendirme belgesi ibraz edilecektir.
Ç- üretici veya ithalatçı ve teklif veren tarafından cihaz / cihazların arızalanması durumunda 24 saat içinde müdahale edileceğine, müdahaleden sonra 72 saat içerisinde arızanın onarılacağı ve arızanın onarılamadığı durumlarda faal / çalışır durumda cihazla değiştirileceğine dair belge ibraz edilecektir.
D- eğitim , montaj ve demo belgeleri (ayrı ayrı veya tamamını kapsayan yazılı belge)
E- ithalatçı veya üreticiye ait cihaz veya cihazların halen üretimde olduğuna dair belge
F- üretici veya ithalatçı ve teklif verene ait teklif edilen cihazların markası , modeli , üretim yeri , üretim yılı
, seri nosunu ve menşei' ni belirten belge
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a- cihazlara teklif veren istekliler teknik şartnamenin tüm maddelerine birebir karşıladıklarına dair teknik şartnameye uygunluk belgesi ibraz edeceklerdir. idaremizce düzenlenen teknik şartnamemizde karşılaştırıldığında herhangi bir maddesinde eksiklik yada farklılık yada cevap verilmeyen madde tesbit edilirse teklifi değerlendirilmeye alınmayacaktır.
b- kabul ve muayene işlemleri aşamasında kataloğ ile türkçe kullanım kılavuzu verilecektir.
c- tıbbi cihaz yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler ve/veya cihazlar için titubb kaydı veya bildirimi aranmayacak olup istekliler bu durumu belgelendireceklerdir.ayrıca kabul ve muayene işlemleri aşamasında ürünler ve/veya cihazlara ait yetki belgesi ile ce belgesi ibraz edilecektir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.kamu veya özel sektörde gerçekleştirilen her türlü tıbbi sarf malzeme alımı yada sarf veya kit karşılığı
cihaz alımı işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Salihli Devlet Hastanesi
Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Salihli Ziraat Bankası Nezdinde Bulunan Tr240001000192360516005002 Nolu Hesabımıza yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Salihli Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
Enteral Beslenme Seti | 1000,000 | Adet |
Kan Gazı Kartuşu | 4000,000 | Test |
Ağrı Pompa Seti | 1000,000 | Adet |
Glukoz Stribi (140 Adet Cihaz ile birlikte) | 150000,000 | Adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)