İhale No | 2011/163015 |
Sektör | Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım |
İdare | Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Eskişehir |
İşin İli | Eskişehir |
Yayın Tarihi | 27 Ekim 2011 |
İhale Tarihi | 18 Kasım 2011 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
KIRTASİYE VE MATBU EVRAK BASIM İŞİ ALIMI YAPILACAKTIR
Sağlık Bakanlığı Yunus Emre Devlet Hastanesi
61 Kalem Kırtasiye Ve Matbu Evrak Basım İşi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu
maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/163015
1-İdarenin
a) Adresi : Uluönder Mah. Salıh Bozok Cad. No:23 26190 Tepebaşı Eskişehir
b) Telefon ve faks numarası : 2223309999 - 2223357258
c) Elektronik Posta Adresi : yedhsatinalma@eskisehirsaglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Yunus Emre Devlet Hastanesi Baştabipliği
c) Teslim tarihleri : 02.01.2012 tarihinde işe başlanacak olup işin bitim süresi işe başlama tarihinden itibaren 350 takvim günüdür. Malzemelerin teslimatı (minimum 4 partide) siparişe müteakip 1-36 kalemler için 7 (yedi) takvim günü içinde,37-61 kalemler için 15 (onbeş) takvim günü içinde Muayene Kabul Komisyonu gözetiminde Hastanemizin ilgili deposuna yapılacaktır. Teslim tarihi ve saati en az bir gün öncesinde Hastanemiz Kırtasiye deposuna bildirilecek, Pazartesi, Çarşamba ve Cuma günleri 08:00 / 14:00 saatleri arasında teslimat yapılabilecektir. Mesai saatleri dışında ve tatil günlerinde teslimat yapılmayacaktır. Malzemeler Hastanemiz Kırtasiye deposuna teslim edilecek olup teslim olana kadar gerek kargo gerekse firma
tarafından taşınma esnasında hasara uğramış ise kabul görmeyip düzgün olanları teslim alınacaktır. Teslim sırasında yüklenici firmadan yetkili en az bir kişi mutlaka bulunacak, kargo elamanlarının bırakıp gittiği malzemeler kabul edilmeyecektir. Bırakılan bu malzemelerin muhafazasından veya geri gönderilmesinden hastanemiz sorumlu olmayıp, malzemelerin ambar yetkilisi tarafından gösterilen raflara yerleştirilip depoya istiflenmesi yükleniciye aittir. Teslim edilecek malzemeler, teknik şartnameye ve bırakılan numuneye uygunluğu kontrol edildikten sonra teslim alınacaktır.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Yunus Emre Devlet Hastanesi Baştabipliği - Uluönder Mah. Salih
Bozok Cad. No:23 26190 Tepebaşı / Eskişehir
b) Tarihi ve saati : 18.11.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
- - İstekli / istekliler 1-36 kalemler için teklif ettikleri ürün/ürünlere ait numunelerini ve/veya katologlarını ihale saatine kadar komisyona (Satınalma) teslim edecektir. Numuneler İhale komisyonuna iki nüsha teslim tutanağı hazırlanarak imza karşılığı teslim edilecektir.
- Teslim edilen numuneler ayrı ayrı paketlenecek ve üzerine, firma ismi ile İdari Şartnamemizdeki sıralama baz
alınarak sıra numarası verilecek ve firma adı ile malzemenin adını mutlaka yazılacaktır.
- Tutanakla imza karşılığı teslim edilmeyen numunenin uzman üyelerce değerlendirilememesinden istekli
sorumludur.
- Numune ambalajları uzman üyeler tarafından açılabilecek ve gerekirse uygulamalı olarak
değerlendirilebilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 35 TRY (Türk Lirası) karşılığı Yunus Emre Devlet Hastanesi Baştabipliği - Uluönder Mah. Salih Bozok Cad. No:23 26190 Tepebaşı / Eskişehir adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 50 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 75 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini
Ziraat Bankası Eskişehir Merkezi Şubesi TR 8500 0100 0117 4931 1396 5001 yatırmak zorundadır. Posta
yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma
tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Yunus Emre Devlet Hastanesi Baştabipliği - Uluönder Mah. Salih Bozok
Cad. No:23 26190 Tepebaşı / Eskişehir adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
PİL ALKALİN | 100,000 | ADET |
Bileklik Hasta Tanıtım için Yetişkin Beyaz | 25000,000 | ADET |
CD Vertabrim Boş (CD Zarfı ile Birlikte) | 10000,000 | ADET |
Poşet Dosya Gömleği (100 lük Paket) | 500,000 | PAKET |
Dosya Plastik Telli | 5000,000 | ADET |
EKG Kağıdı (Nihon Kohden 120-2-140) | 5000,000 | ADET |
Etiket 22x55 mm (500 lük Paket) | 300,000 | PAKET |
Faks Kağıdı (216 mmx30m) | 50,000 | ADET |
A4 Fotokopi Kağıdı | 8000,000 | TOP |
Istampa Mürekkebi (50 cc lik) | 100,000 | ADET |
İmza Kartonu | 50,000 | ADET |
Kalem Cama Yazan Keçeli Kırmızı | 300,000 | ADET |
Kalem Cama Yazan Keçeli Mavi | 300,000 | ADET |
Kalem Cama Yazan Keçeli Siyah | 300,000 | ADET |
Kalem Tükenmez Kırmızı | 1500,000 | ADET |
Kalem Tükenmez Mavi | 2500,000 | ADET |
Kalem Tükenmez Siyah | 3000,000 | ADET |
Klasör Dar Plastik | 1500,000 | ADET |
Klasör Geniş Plastik | 1500,000 | ADET |
Makas Kırtasiye | 30,000 | ADET |
Kalem Pil İnce | 750,000 | ADET |
Kalem Pil | 1000,000 | ADET |
9 V Yassı Pil | 250,000 | ADET |
Yumuşak Silgi | 80,000 | ADET |
Sümen | 25,000 | ADET |
Termal Etiket 28mmX40 mm (1000 lik) | 1000,000 | RULO |
Termal Etiket 90mmX40 mm (1000 lik) | 10000,000 | RULO |
Kilitli Torba (14 x 11 ) | 100000,000 | ADET |
Traş Bıçağı | 500,000 | ADET |
Zarf Çay Cuma 17 x 25 | 3000,000 | ADET |
Zarf Kraft 24 x 32 | 4000,000 | ADET |
Tel Zımba Makinası (Pens Tipi) | 50,000 | ADET |
UHU | 250,000 | ADET |
Zımba Teli | 300,000 | KUTU |
ATAÇ | 300,000 | KUTU |
AJANDA | 80,000 | ADET |
HASTA TABELASI (FORM 0252) | 70,000 | PAKET |
HEMŞİRELİK HİZMETLERİ HASTA ÖN DEĞERLENDİRME FORMU (FORM 0304) | 60,000 | PAKET |
SÖZLÜ VE TELEFONLA TABİP TALİMATLARI FORMU (FORM 1010) | 100,000 | CİLT |
GÜVENLİ CERRAHİ KONTROL LİSTESİ (FORM 1050) | 60,000 | CİLT |
ACİL SERVİS HASTA MÜDAHALE VE TETKİK FORMU (FORM 0385) | 40,000 | PAKET |
ACİL SERVİS HASTA TEDAVİ DOSYASI (FORM 0253) | 50,000 | PAKET |
BİYOKİMYA LABORATUVAR İSTEK BELGESİ (FORM 0550) | 150,000 | PAKET |
HASTA SEVK FORMU (EK-3 OTOKOPİLİ FORM 0800) | 30,000 | CİLT |
HASTA YATIRMA FORMU (FORM 0570) | 30,000 | PAKET |
İLAÇ KULLANIMI VE HASTA KATILIM PAYINDAN MUAF İLAÇ RAPORU (FORM 0841) | 40,000 | PAKET |
KLİNİK TEDAVİ İZLEM FORMU (FORM 0305) | 20,000 | PAKET |
ÖĞRENCİ RAPOR FORMU (FORM 0805) | 25,000 | PAKET |
PATOLOJİ LABORATUVARI BİYOPSİ VE SİTOLOJİ İSTEM FORMU (FORM 0531) | 5,000 | PAKET |
RADYOLOJİK GÖRÜNTÜLEME TETKİK İSTEM FORMU (FORM 0521) | 110,000 | PAKET |
REÇETE | 6000,000 | CİLT |
SERVİS PROTOKOL DEFTERİ (FORM 0970) | 500,000 | ADET |
KAN VE KAN BİLEŞENLERİ İSTEM FORMU (FORM 0500) | 100,000 | CİLT |
TIBBİ MUAYENE VE MÜŞAHADE BİLGİLERİ (FORM 0255) | 80,000 | PAKET |
UYKU -EEG-EMG İSTEM FORMU (FORM 0543) | 30,000 | PAKET |
FİZİK TEDAVİ REHABİLİTASYON KARTI (FORM 0867) | 5,000 | PAKET |
TIBBİ ONKOLOJİ HASTA KAYIT VE TAKİP DOSYASI (FORM 0364) | 1000,000 | ADET |
MAVİ KOD VE CPR ALGORİTMASI UYGULAMA TAKİP FORMU (FORM 1006) | 100,000 | CİLT |
HASTALARDAN KALAN İLAÇLARIN ECZANEYE İADE FORMU (FORM 0162) | 100,000 | CİLT |
ACİL KAN VE KAN BİLEŞENLERİ İSTEM FORMU (FORM 0500 A) | 100,000 | CİLT |
KAN BİLEŞENİ TRANSFER VE TRANSFÜZYON İZLEM FORMU (FORM 0498) | 200,000 | CİLT |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)