İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2019/109853 - Kırtasiye Malzemesi Satın Alınacaktır

İhale No 2019/109853
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
İdare KEÇİÖREN BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 19 Mart 2019
İhale Tarihi 16 Nisan 2019 14:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

KIRTASİYE MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

KEÇİÖREN BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

70 Kalem Kırtasiye Malzemesi Mal Alımı İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/109853
1-İdarenin
a) Adresi : CUMHURİYET CAD. NO:1 KALABA KENT MEYDANI KALABA KEÇİÖREN/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3123611065 - 3123611007
c) Elektronik Posta Adresi : destek.hizmetleri@kecioren.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 70 Kalem Kırtasiye Malzemesi Mal Alımı İşi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Teslimat, yüklenici firma tarafından; hafta içi mesai saatlerinde, sayılarak, Keçiören Belediye Başkanlığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü depolarına yapılacaktır
c) Teslim tarihi : Teslim edilecek malzemelerin tamamı sözleşmenin imzalanmasını takip eden 15 gün içinde kabule hazır hale getirilecektir. Malzemelerin tamamı bir seferde eksiksiz teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Keçiören Belediye Başkanlığı Merkez Hizmet Binası 1.Kat İhale Takip Birimi Keçiören /ANKARA
b) Tarihi ve saati : 16.04.2019 - 14:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler, Keçiören Belediye Başkanlığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü İhale Servisi’nde görecekleri malzemelerin numunelerine göre teklif vereceklerdir. Numunelerin isteklilerce görüldüğüne dair tutanağın teklif zarfının içinde sunulması zorunludur

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

İlan tarihinden geriye doğru son beş yıl içinde kamu veya özel sektörde bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında gerçekleştirilen ve kabul işlemleri tamamlanan kırtasiye malzemesi mal alımı veya kırtasiye malzemeleri mal alımı işi benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı Keçiören Belediye Başkanlığı Hizmet Binası 4.Kat Destek Hizmetleri Müdürlüğü İhale Servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Keçiören Belediye Başkanlığı Hizmet Binası 4. Kat Destek Hizmetleri Müdürlüğü İhale Servisi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
A4 Fotokopi Kağıdı 4.570 paket
Dar Klasör 1.650 adet
Geniş Klasör 2.390 adet
Plastik Telli Dosya 13.530 adet
Tam Kapaklı Karton Telli Dosya 51.700 adet
Yarım Kapaklı Karton Telli Dosya 3.650 adet
Mektup Zarfı (Beyaz) 1.620 adet
Resmi Posta Zarfı (Sarı) 5.890 adet
A3 Ebatında Zarf (Sarı) 1.485 adet
A4 Ebatında Zarf (Sarı) 2.265 adet
A5 Ebatında Zarf (Sarı) 1.300 adet
Faks Kağıdı (210 x 30) 47 rulo
Kurşun Kalem (Siyah) 6.830 adet
Kurşun Kalem (Kırmızı) 5.180 adet
Tükenmez Kalem (Mavi ,Siyah, Kırmızı) 14.150 adet
Roller Pilot Kalem 6.190 adet
Silgi (Yumuşak) 980 adet
Stick Yapıştırıcı (20gr) 2.315 adet
Bant (12 x 33) 1.350 adet
Toplu İğne (50gr) 270 kutu
Ataç (No:3) 435 kutu
Zımba Teli (No:10) 420 kutu
Zımba Teli (No:24/6) 685 kutu
Şerit Daksil 905 adet
Kaşe Tipi Tarih Numaratörü 40 adet
CD-R (Silinmez CD,12 cm) 3.085 adet
Stampa 40 adet
Stampa Mürekkebi 90 adet
Kalem Pil Alkalinli (İnce 4'lü) 790 paket
Kalem Pil Alkalinli (Kalın 4'lü) 1.150 paket
9 Volt Alkalin Pil 165 adet
A4 Fotokopi Kağıt 200 gr Parlak 275 paket
A4 Fotokopi Kağıt 160 gr Parlak 600 paket
A4 Aydınger (250 Yaprak) 60 paket
PVC Cilt Kapağı 185 paket
Helezon Spiral Şeffaf (3 Boy) 700 adet
Dava Dosyası 350 adet
Otomatik Numaratör (Büyük Boy) 40 adet
Tahta Kalemi (Kırmızı ,Siyah, Mavi) 3.045 adet
Hesap Makinası (Büyük Boy) 125 adet
Makas(Orta Boy) 360 adet
Koli Bandı 695 adet
A3 Fotokopi Kağıdı 35 adet
Şeffaf Poşet Dosya 4.565 paket
İmza Kalemi 10 adet
Keçeli Kalem 475 adet
Not Kağıdı (Yapışkanlı postit) 440 adet
Not Kağıdı (Yapışkansız postit) 375 adet
Masa Üstü Kalemlik Seti 90 takım
Katlı Evrak Rafı (3'lü) 45 adet
Mantar Pano 10 adet
Plastik Sırtlık Profil 1.000 adet
Bilgisayar Etiketi 20 paket
Kalemtıraş (Küçük Boy) 145 adet
Masa Üstü Sümen Takımı 5 adet
Tahta Silgisi 200 adet
Zımba Makinası (Orta Boy) 105 adet
CD Kalemi 115 adet
Termal Rulo (56*16) 60 paket
Kalem Tipi Daksil 25 adet
DVD 500 adet
CD Zarfı 500 adet
3 Volt Yatık Pil 30 adet
Masa Tipi Kalem Açacağı 25 adet
Diplomat Zarfı 50 adet
Zımba Teli (No:23/13) 10 kutu
Sıvı Daksil 70 adet
Delgeç (orta boy) 50 adet
Delgeç (Arşiv Tipi) 5 adet
Tel Zımba Sökeceği (Pens Tipi) 50 adet

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)