İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2017/74767 - Kırtasiye Malzemesi Satın Alınacaktır

İhale No 2017/74767
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
İdare BORNOVA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 23 Şubat 2017
İhale Tarihi 17 Mart 2017 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

KIRTASİYE MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

BORNOVA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Belediyemizde 2017 yılında hizmet birimlerinde kullanılmak üzere kırtasiye malzemesi alım işi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/74767
1-İdarenin
a) Adresi : Fevzi Çakmak Caddesi 38 35040 Bornova BORNOVA/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2329992929 - 8502098372
c) Elektronik Posta Adresi : destekhizmetleri@bornova.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Kırtasiye malzemesi alımı(2 kısım için toplam 49 kalem)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Bornova Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü ambarına (Naldöken Mahallesi 129/10 Sokak No:41 Bornova / İZMİR) teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Yüklenici malzemeleri, İdarenin belirleyeceği teslim programına uygun olarak, kendi araçları ile getirerek, Muayene ve Kabul Komisyonu denetiminde Destek Hizmetleri Müdürlüğü Ambarına raf teslimi olarak, sözleşme imzalandıktan sonra 15 (onbeş) gün içerisinde tutanak karşılığı teslim edecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Bornova Belediyesi Encümen Toplantı Salonu Fevzi Çakmak Cad. No:38 Bornova/İZMİR
b) Tarihi ve saati : 17.03.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin 2.kısmında %10(On ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bornova Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü Fevzi Çakmak Cad. No:38 Bornova / İZMİR adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bornova Belediyesi Encümen Toplantı Salonu Fevzi Çakmak Cad. No:38 Bornova/İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
PLASTİK TELLİ DOSYA (A4) 6.000 adet
PLASTİK DOSYA GÖMLEĞİ (POŞET TİPİ) (A4) 500 paket
FOTOKOPİ KAĞIDI (A4) 4.000 kutu
FOTOKOPİ KAĞIDI (A3) 800 top
DAR PLASTİK KLASÖR (A4) 1.500 adet
BEYAZ YAZI TAHTASI KALEMİ (SİYAH) 500 adet
BEYAZ YAZI TAHTASI KALEMİ (KIRMIZI) 200 adet
MADENİ ZARF AÇACAĞI 20 adet
KAĞIT MAKASI 100 adet
GENİŞ PLASTİK KLASÖR (A4) 5.000 adet
KURŞUN KALEM (SİYAH) 250 paket
KOPYA KALEMİ (KIRMIZI) 90 paket
ASETAT KALEMİ (SİYAH) 300 adet
ASETAT KALEMİ (KIRMIZI) 100 adet
ASETAT KALEMİ (MAVİ) 200 adet
TÜKENMEZ KALEM (MAVİ) 10.000 adet
TÜKENMEZ KALEM (KIRMIZI) 1.000 adet
TÜKENMEZ KALEM (SİYAH) 1.000 adet
İŞARETLEME KALEMİ BÜRO TİPİ (SARI) 150 adet
İŞARETLEME KALEMİ BÜRO TİPİ (MAVİ) 150 adet
İŞARETLEME KALEMİ BÜRO TİPİ (YEŞİL) 150 adet
İŞARETLEME KALEMİ BÜRO TİPİ (TURUNCU) 150 adet
ISTAMPA MÜREKKEBİ SİYAH (50 ML.) 50 adet
ISTAMPA MÜREKKEBİ KIRMIZI (50 ML.) 30 adet
YAPIŞKAN BANT ŞEFFAF (12MMX10M.) 100 adet
YAPIŞKAN BANT ŞEFFAF (12MMX66M.) 100 adet
ZIMBA (RAPTİYE MAKİNESİ) TELİ 24/6 (1000’li) 2.500 kutu
ZIMBA (RAPTİYE MAKİNESİ) TELİ NO:10 (1000’li) 500 kutu
ZIMBA (RAPTİYE MAKİNESİ) TELİ (23/6) (1000'li) 500 kutu
ATAŞ BÜYÜK BOY NO:3 (100'LÜ) 500 kutu
ATAŞ ORTA BOY NO:2 (100'LÜ) 250 kutu
CETVEL (30 CM.) 100 adet
SİLGİ 500 adet
DELGEÇ (BÜYÜK BOY) 50 adet
DELGEÇ (ORTA BOY) 200 adet
TEL ZIMBA MAKİNESİ (NO:10) 250 adet
TEL ZIMBA MAKİNESİ (23/6) 50 adet
TEL ZIMBA SÖKÜCÜSÜ 50 adet
METAL ÇÖP KUTUSU (SİYAH) 200 adet
DEV ATAŞ 300 kutu
ROLLER KALEM (SİYAH) 1.000 adet
ROLLER KALEM (MAVİ) 200 adet
ROLLER KALEM (KIRMIZI) 3.000 adet
NORMAL ZARF (125X176 MM.) 40.000 adet
SIVI DAKSİL VE İNCELTİCİ 250 kutu
CD ZARFI 200 adet
MAKET BIÇAĞI 100 adet
MAKET YEDEK BIÇAĞI 10 paket
HESAP MAKİNESİ 100 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)