İhale No | 2013/21801 |
Sektör | Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım |
İdare | Bursa İl Sağlık Müdürlüğü |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 6 Mart 2013 |
İhale Tarihi | 15 Mart 2013 10:00 |
Bu ve benzer
yüzlerce ihale ve doğrudan temine vakit harcamadan, kolayca erişmek için ihale takip
hizmetlerimizden birini satın alabilirsiniz.
Temel
1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
KIRTASİYE MALZEMESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2013/21801 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | HÜDAVENDIGAR MAHALLESİ, HAT CADDESİ, NO: 4 16090 OSMANGAZİ/BURSA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2242956000 - 2242334461 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | satinalma@bsm.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Bursa Sağlık Müdürlüğü Ek hizmet binası Ankara Yolu Üzeri Çevik Kuvvet Karşısı Yıldırım / BURSA |
c) Teslim tarihi | : | İhale konusu mallar sözleşme imzalandıktan sonra 3 er aylık periyotlar halinde ambar birimi Taşınır Kayıt Kontrol yetkilisinin sipariş formuna istinaden sipariş çekildikten sonra en geç 7 gün içerisinde teslim edilir.Sözleşmenin süresi 31/12/2013 tarihini geçemez. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Bursa Sağlık Müdürlüğü Hüdavendigar Mah.hat Cad. No:4 Osmangazi |
b) Tarihi ve saati | : | 15.03.2013 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Firmalar teklif ettikleri malzemelerin numunelerini ihale saatinden önce satın alma birimine tutanak karşılığı teslim edecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bursa Sağlık Müdürlüğü Hüdavendigar Mah.hat Cad. No:4 Osmangazi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini ZİRAAT BANKASI BURSA MERKEZ ŞUBESİ IBAN NO: TR 37000100006037231946-5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bursa Sağlık Müdürlüğü Hüdavendigar Mah.hat Cad. No:4 Osmangazi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
MASA KALEMLİK BANTLI | 135 | ADET |
PİLOT KALEM MAVİ -05 | 600 | ADET |
PİLOT KALEM MAVİ -1.0 | 600 | ADET |
ROLLER KALEM SİYAH | 600 | ADET |
ROLLER KALEM KIRMIZI | 300 | ADET |
CETVEL PLASTİK 30.CM. | 50 | ADET |
FOTOKOPİ KAĞIDI A4 | 3.500 | PAKET |
GENİŞ KLASÖR PLASTİK KAPAKLI MAVİ | 2.000 | ADET |
DAR KLASÖR PLASTİK KAPAKLI MAVİ | 650 | ADET |
ATAÇ NO:2 | 250 | PAKET |
ATAÇ NO:5 | 110 | PAKET |
ŞERİT DAKSİL | 120 | ADET |
SIVI DAKSİL | 30 | ADET |
TEL ZIMBA MAKİNASI ARŞİV TİPİ NO:131 | 15 | ADET |
TEL ZIMBA MAKİNASI NO:103 | 140 | ADET |
DELGEÇ ARŞİV TİPİ NO:111 | 15 | ADET |
DELGEÇ NO:110 | 120 | ADET |
TEL SÖKÜCÜ | 50 | ADET |
MAKAS 22cm. KOD:1222 | 100 | ADET |
TEL ZIMBA MAKİNASI 1170 NO:10 | 100 | ADET |
KALEMTRAŞ KAPAKLI RENKLİ | 300 | ADET |
MAKET BIÇAĞI NO:18 | 75 | ADET |
ISTAMPA BRONZ METAL NO:1 | 24 | ADET |
KOLİ BANTI KOYU RENK 45X100 | 120 | ADET |
KÜP BLOK 8X8 | 100 | ADET |
PİL BÜYÜKBOY | 30 | ADET |
PİL ORTABOY | 100 | ADET |
KALEM PİL | 200 | ADET |
İNCE KALEM PİL | 200 | ADET |
PLASTİK TELLİ DOSYA MAVİ | 4.000 | ADET |
YARIM KAPAKLI KARTON TELLİ DOSYA | 5.000 | ADET |
İMZA KARTONU 12 YAPRAKLI KENAR ÇITALI | 50 | ADET |
ZIMBA TELİ ARŞİV TİPİ 23/6 1000 Adet Kutuda | 50 | KUTU |
35 Metrelik BAYRAK DİREĞİ İPİ BEYAZ | 30 | ADET |
SELEFON BANT 12X33 ŞEFFAF | 360 | ADET |
SÜMEN TAKIMI 7 PARÇALI | 30 | ADET |
A4 TECH OPTİK MOUSE USB GİRİŞLİ | 70 | ADET |
A4 TECH Q KLAVYE USB GİRİŞLİ | 70 | ADET |
8 GB.USB BELLEK | 30 | ADET |
CD-R 25 Lİ PAKETTE | 40 | PAKET |
HESAP MAKİNESİ MASA TİPİ | 30 | ADET |
FOSFORLU KALEM SARI-TURUNCU-PEMBE | 720 | ADET |
POST-İT 51X76mm.Yapışkanlı Not Kağıdı | 500 | ADET |
TÜKENMEZ KALEM MAVİ | 3.250 | ADET |
TÜKENMEZ KALEM SİYAH | 2.200 | ADET |
KURŞUN KALEM | 2.340 | ADET |
ZARF 130X180mm. | 10.000 | ADET |
BOARD MARKER SİLGİSİ | 5 | ADET |
ZARF 297X420mm. | 1.000 | ADET |
ZARF 229X234mm. | 1.000 | ADET |
PRİT YAPIŞTIRICI 40gr. | 48 | ADET |
ZARF 17X25 ORTABOY | 10.000 | ADET |
ZARF 11X16 KÜÇÜKBOY | 9.000 | ADET |
BOARD MARKER YEŞİL | 10 | ADET |
FAKS KAĞIDI 210mm.X30mt. | 50 | ADET |
FLİP KART KAĞIDI 64X90cm. YAPRAKLI | 10 | CİLT |
MANTAR PANO 90X120 cm. | 4 | ADET |
RAPTİYE PAKET 100 | 100 | PAKET |
LASER POİNTER SLAYT ATLATICI KUMANDA | 2 | ADET |
YAKA KARTI ASILIKLI | 4.000 | ADET |
BOARD MARKER SİYAH | 10 | ADET |
BOARD MARKER MAVİ | 10 | ADET |
BOARD MARKER KIRMIZI | 10 | ADET |
Temel
500 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
1000 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)