İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2011/129495 - Kırtasiye Malzemesi, Basılı Evrak Ve Temizlik Malzemesi Satın Alınacaktır

İhale No 2011/129495
Sektör Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri
Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
İdare Manisa Alaşehir Devlet Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 27 Ağustos 2011
İhale Tarihi 28 Eylül 2011 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama


KIRTASİYE MALZEMESİ,BASILI EVRAK VE TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı D ev let H a st a nesi -a la şehir
Kırtasiye Malzemesi,Basılı Evrak Ve Temizlik Malzemesi Alımı 39 Kalem alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/129495
1-İda re nin
a) Adresi : Seyh Sınan Mah. Sarısu Cad. 218/ 45600 Alaşehir Manisa
b) Telefon ve faks numarası : 2366531065 - 2366532154
c) Elektronik Posta Adresi : www.alasehirdevlet@mynet.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Alaşehir Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihi : Sözleşmanin imzalanmasına müteakip Hastane idaresinin talebi doğrultusunda partiler halinde 31.12.2011 tarihi sonuna kadar teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Alaşehir Devlet Hastanesi (Satın Alma Birimi) Şeyh Sinan
Mah.Sarısu Cad.No:218/A Alaşehir /Manisa
b) Tarihi ve saati : 28.09.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif edilen ürünlerden birer adet numuneleri teklif zarflarıyla birlikte ihale komisyonuna teslim edilecektir.Teklifler ile birlikte malzeme numunelerini teslim etmeyen firmaların teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Alaşehir Devlet Hastanesi
(Satın Alma Birimi) Şeyh Sinan Mah.Sarısu Cad.No:218/A Alaşehir /Manisa adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Alaşehir Devlet Hastanesi Ziraat Bankası Salihli Şubesi Nezhindeki 36051602-5001 (IBAN NO:TR500001000192360516025001) Nolu Hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Alaşehir Devlet Hastanesi (Satın Alma Birimi) Şeyh Sinan Mah.Sarısu Cad.No:218/A Alaşehir /Manisa adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu,
üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İstekliler teklif ettikleri birim fiyatları virgülden sonraki kuruş haneleri 2,3,4 rakamlı olacak şekilde
yazabilir.Ancak birim fiyatla miktarın çarpılması sonucu bulunan tutarlar ve genel toplam virgülden sonra iki hane olacak şekilde yuvarlanarak yazılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
ARŞİV DOSYA ZARFI ENİ:45 CM - BOYU:40 CM 5000,000 ADET
FOTOKOPİ KAĞIDI A4 400,000 KUTU
KÜÇÜK PİL 1,5 W ALKALİN ŞARZLI 50,000 ADET
YASSI PİL 9W ALKALİN 50,000 ADET
KALEM PİL 1,5 W ALKALİN ŞARZLI 20,000 ADET
TÜKENMEZ KALEM MAVİ 2000,000 ADET
TÜKENMEZ KALEM SİYAH 100,000 ADET
KLASÖR 4 CM DAR PLASTİK 100,000 ADET
DELGEÇ ORTA BOY 10,000 ADET
ZAMK YAPIŞTIRICI 100,000 ADET
GELEN EVRAK DEFTERİ 3,000 ADET
ODYOMETRİ FORMU 50,000 CİLT
PLASTİK TELLİ DOSYA TURUNCU 700,000 ADET
PLASTİK TELLİ DOSYA MAVİ 3000,000 ADET
PLASTİK POŞET DOSYA (100 LÜ) 60,000 ADET
KAN GURUBU KARTI B (RH)+ 1000,000 ADET
RÖNTGEN ZARFI 37X42 BASKILI 10000,000 ADET
GENEL ADLİ MUAYENE RAPORU 3 NÜSHA 500,000 CİLT
ACİL POLİKLİNİK DEFTERİ 100,000 ADET
ÇÖP POŞETİ 75X90 MAVİ 1500,000 KG
ÇÖP POŞETİ 75X90 SİYAH 500,000 KG
PÜSKÜLLÜ PASPAS İPİ 1000,000 ADET
ÇÖP KOVASI BÜYÜK PEDALLI 100,000 ADET
FAYANS TEMİZLEYİCİ 1500,000 KG
YÜZEY TEMİZLEYİCİ 1500,000 KG
KOKU GİDERİCİ ASKILI 1000,000 ADET
HAVLU KAĞIT (TEKLİ) 4000,000 ADET
HAVLU MAKİNASI İÇİN 20 CM HAVLU 2000,000 ADET
PASPAS ARABASI SIKACAĞI (METAL) 20,000 ADET
SIVI SABUNLUK 100,000 ADET
ODA PARFÜMÜ 500,000 ADET
DEZENFEKTANLI SIVI SABUN 3000,000 KG
SAF HİPOKLORİK ASİT 1500,000 ADET
TUVALET KAĞIDI 1500,000 ADET
TOZ DETERJAN 2000,000 KG
tableT TUZ 10000,000 KG
EFOR EKG KAĞIDI 30,000 CİLT
EKG KAĞIDI 3000,000 ADET
AMBULANS SEVK FORMU (4 NÜSHA OTOKOPİLİ) 30,000 CİLT
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)