İhale No | 2023/258571 |
Sektör | Yemek Üretimi, Kantin İşletme ve Catering Servis Hizmetleri İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri |
İdare | Kırklareli Polisevi Şube Müdürlüğü |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Kırklareli |
İşin İli | Kırklareli |
Yayın Tarihi | 21 Mart 2023 |
İhale Tarihi | 6 Nisan 2023 11:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
EMNİYET GENEL MÜDÜRLÜĞÜ POLİSEVLERİ KIRKLARELİ POLİSEVİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
Kırklareli Emniyet Müdürlüğü Polisevi Şube Müdürlüğüne 01/05/2023-30/04/2024 Tarihleri Arasında Malzemesiz Personel Hizmet Alım İhalesi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2023/258571 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | EMNİYET GENEL MÜDÜRLÜĞÜ POLİSEVLERİ KIRKLARELİ POLİSEVİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ |
b) Adresi | : | Karakaş mahallesi Fevzi Çakmak bulvarı KIRKLARELİ MERKEZ/KIRKLARELİ |
c) Telefon ve faks numarası | : | 02882142954 - 0288 214 30 79 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmet alımın
a) Adı | : | Kırklareli Emniyet Müdürlüğü Polisevi Şube Müdürlüğüne 01/05/2023-30/04/2024 Tarihleri Arasında Malzemesiz Personel Hizmet Alım İhalesi |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | 1 AŞÇI, 1 GARSON ,1 BAYAN KUAFÖRÜ VE YAZ DÖNEMİNDE (3 AY ) 1 GARSON Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | Kırklareli Polisevi Şube Müdürlüğü Karakaş mah. Fevzi Çakmak Bulvarı No:5 Merkez/Kırklareli |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | İşe başlama tarihi 01.05.2023, işin bitiş tarihi 30.04.2024 |
d) İşe başlama tarihi | : | 01.05.2023 |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 06.04.2023 - 11:00 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | Kırklareli Polisevi Şube Müdürlüğü Karakaş mah. Fevzi Çakmak Bulvarı No:5 Merkez/Kırklareli |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kamu veya Özel Sektörde yapılan Aşçılık, Kuaförlük, Garsonluk işleri ile ilgili işçilik hizmetleri benzer iş olarak kabul edilecektir. Bu işlerin bir kısmının yapılmış olması yeterlidir. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Gerçekleştirilecek olan ihale sonucunda tüm isteklilerin aynı teklif bedelini sunması sonucunda Kamu İhale Genel Tebliği'nin 70. maddesi ve Hizmet Alım İhale Yönetmeliğinin 63. maddesi gereğince puanlama yoluna gidildiğinde yönetmeliğin 63. maddesinin b bendinde belirtilen husus gereği puan hak eden firmanın verilen kararla ya da sonrasında çekilecek kura ile işi üstlenmesi durumunda her ay sonu yapılacak hakediş belgeleri Polisevi Şube Müdürlüğünde idare ile firma temsilcilerinin karşılıklı imzaları ile düzenlenecek ve hakediş ödemesi gerçekleştirilecektir. Firma temsilcisinin her ay sonunda bildirilen gün içinde Polisevi Şube Müdürlüğümüzde hazır bulunmaması tek taraflı fesih sebebi sayılacaktır.
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)