İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Kiosk Bakım Onarım Hizmeti Alımı

İhale No 1242407
Sektör Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
İdare UŞAK ÜNİVERSİTESİ Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Uşak
İşin İli Uşak
Yayın Tarihi 3 Ocak 2017
İhale Tarihi 4 Ocak 2017 12:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 


 

*BE6l_V21ll*

 

T.C.

UŞAK ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı

 

Sayı : 85027752-934.02.01- Konu : Fiyat Tespiti

 

Sayın Firma Yetkilisi

Üniversitemiz Merkez Yemekhanesi (Personel ve Öğrenci yemek servis alanları), Diş Hekimliği Fakültesi ve İlçe Meslek Yüksekokulları yemek servis alanlarında bulunan kioskların 2017 yılı aylık periyodik bakım-onarım hizmeti alımı birim fiyat esasına göre yapılacaktır.

Söz konusu bakım-onarım hizmet alımına ilişkin fiyat tekliflerinizin 04.01.2017 saat 12:00' a kadar kayıtlarımızda olacak şekilde ekli birim fiyat teklif cetvelinde yer alan (elden, fax, posta veya e-posta) adreslerinden birisine gönderilmesini rica ederim.

Posta ile gönderimlerde postadaki vaki gecikmeler kabul edilmeyecektir.

e-imzalıdır

Yıldırım ŞAHİN Şube Müdürü

EKLER:

1-  Birim Fiyat Teklif Cetveli (1 sayfa)

2-   Sözleşme Tasarısı (4 sayfa)

3-   Teknik Şartname (2 sayfa)

Mevcut Elektronik İmzalar

YILDIRIM ŞAHİN (Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı - Şube Müdürü) 02/01/2017 16:32

Evrakı Doğrulamak İçin : https://79.123.165.137/enVision/Dogrula/6LV21U

1 Eylül Kampusü İzmir Yolu 8.Km 64100/Uşak                                    Ayrıntılı bilgi için irtibat: Dilek Nilüfer ERDOĞAN

Tel: 0.276.221 22 09                                                                        Faks: 0.276.221 22 10

E-Posta: sks@usak.edu.tr                                                               Elektronik ağ:http://sks.usak.edu.tr/

Sayfa 1 / 1

 

BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ

Doğrudan remin Numarası: ı / u 11 o / y _____________________ _____

A

E

 

Sıra

Nn

İş Kaleminin Adı ve Kısa Açıklaması

Birimi

Miktarı

Teklif Edilen Birim Fiyat

Tutarı

1

Kiosk Makinelerinin Bakım ve Onarım Hizmet Alımı

ay

12

TOPLAM TUTAR

(K.D.V Hariç)

 

 

Adı ve SOYADI/Ticaret Unvanı Kaşe ve İmza

NOT:

1- Teklifler Türk Lirası (TL) emsinden ve KDV hariç olarak verilecektir.

2- Teklif mektupları kaşeli ve imzalı olacaktır     w„irtir

3- Ödeme esnasında % 0,948 oranında KDV hariç tutar üzerinden Damga Vergisi kesılecekt .

4- Nakliye, hamaliye, işçilik, montaj vb. giderler yükleniciye aittir.

5- Mal/hizmetlerin tamamına teklif esastır.

6-                                       Hizmetlerde KDV tevkifatı uygulanacaktır.

7-                          Teknik    şartnameye uygun olmayan ve muayene kabulü yapılmayan mal/hızmetler kabul

8-                    Stf    veren firmalar vermiş olduğu teklif ile birlikte teknik şartnameyi kabul ve taahhüt etmiş sayıhr. ...

9-                   Teklif                                                  verme süresi 04/01/2017 tarihi saat 12.00 a kadardır.                ctratpîî

10-                                Yüklenici    firma ile sözleşme yapılacak olup, sözleşme Damga Vergisi Un'versıtemız^ Stra j Geliştirme Daire Ba5kahS,„,n Vak.f Bank Merkez Şube TR 9800 0150 0158 0073 0340 4046 ,ba„

numaralı hesabına sözleşme imzalanmadan önce yatırılacaktır.    , ,

11-                               Ekonomik açıdan en avantajlı firma tebligata müteakip 3 iş günü içerisinde sözleşmeyi imzalamak

zorundadır. Aksi halde vermiş olduğu teklif geçersiz sayılacaktır.  ı, aît

12- Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sahibi firma tarafından sözleşme imza ayacak kışıye/şırkete a imza sirküleri, imza beyannamesi ve vekaletnamenin de Daire Başkanlığımıza getir.

gerekmektedir.

TEKLİF VERİLEBİLECEK ADRESLER:

POSTA

Uşak Üniversitesi Sağlık, Kültür Ve Spor Daire Başkanlığı (Satınalma Birimi)

İzmir Yolu 8. Km Merkez/UŞAK ----------------------------------------------------------

E-POSTA

satinalmasks@usak.edu.tr

TEL-FAX

ELDEN

0276 221 22 09 (1435)-0276 221 LL lü (tAAj_ ________________ __—-------- ____________________________________

Uşak Üniversitesi Sağlık, Kültür Ve Spor Daire Başkanlığı (Satmalına Birimi)

İzmir Yolu 8. Km Merkez/UŞAK ---------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------------------------

AYRINTILI BİLGİ İÇİN

Memur Dilek Nilüfer ERDOĞAN

 

KİOSK MAKİNELERİNİN BAKIM VE ONARIM HİZMET ALIMINA AİT

SÖZLEŞME TASARISI Madde 1 - Sözleşmenin tarafları

Bu Sözleşme, bir tarafta Uşak Üniversitesi Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı (bundan

sonra İdare olarak anılacaktır) ile diğer tarafta ....  (bundan

sonra Yüklenici olarak anılacaktır) arasında aşağıda yazılı şartlar dahilinde akdedilmiştir. Madde 2 - Taraflara ilişkin bilgiler

2.1.   İdarenin

a)   Adı: Uşak Üniversitesi Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı

b)   Adresi:îzmir yolu 8. Km Bir Eylül Kampusu UŞAK

c)  Telefon numarası:0 276 221 2209 ç) Faks numarası:!) 276 221 2210

d)   Elektronik posta adresi(varsa): satinalmasks(ö!usak.edu.tr

2.2.   Yüklenicinin

a)   Adı ve soyadı/Ticaret unvanı:.......

b)   T.C. Kimlik No:.....................

c)  Vergi Kimlik No:....................

ç) Yüklenicinin tebligata esas adresi:...     

d)   Telefon numarası:...................

e)   Bildirime esas faks numarası:.......

f)  Bildirime esas elektronik posta adresi (varsa):  

2.3.    Her iki taraf, 2.1. ve 2.2. maddelerinde belirtilen adreslerini tebligat adresi olarak kabul etmişlerdir. Adres değişiklikleri usulüne uygun şekilde karşı tarafa tebliğ edilmedikçe, en son bildirilen adrese yapılacak tebliğ, ilgili tarafa yapılmış sayılır.

2.4.     Taraflar, yazılı tebligatı daha sonra süresi içinde yapmak kaydıyla, kurye, faks veya elektronik posta gibi diğer yollarla da bildirim yapabilirler.

Madde 3 - Sözleşmenin dili

3.1.   Sözleşme Türkçe olarak hazırlanmıştır.

Madde 4- İş tanımı

4.1. Sözleşme konusu iş; Kiosk Makinelerinin Bakım ve Onarım Hizmet Alımı.

Madde 5 - Sözleşmenin türü ve bedeli

5.1.  Bu sözleşmenin toplam bedeli (KDV hariç)...... dır.

Madde 6 - Sözleşme bedeline dahil olan giderler

6.1.     Taahhüdün yerine getirilmesine ilişkin tüm giderler sözleşme bedeline dahildir. İlgili mevzuatı uyarınca hesaplanacak Katma Değer Vergisi; sözleşme bedeline dahil olmayıp (KDV Tevkifatı ve Ödemelere ait Damga vergisi kesildikten sonra) İdare tarafından Yükleniciye ödenecektir.

Madde 7 - Sözleşmenin ekleri

7.1.    Teknik Şartname, bu sözleşmenin eki ve ayrılmaz parçası olup, İdareyi ve Yükleniciyi bağlar. Ancak, sözleşme hükümleri ile Teknik Şartnamedeki hükümler arasında çelişki veya farklılık olması halinde, Teknik Şartnamede yer alan hükümler esas alınır.

7.2.  Sözleşmeyi oluşturan belgeler arasındaki öncelik sıralaması aşağıdaki gibidir:

1)  Teknik Şartname,

2)   Birim Fiyat Teklif Mektubu

3)   Sözleşme

Madde 8 - Sözleşme süresi

8.1.  İşe başlama tarihi, sözleşmenin imzalanmasına müteakip 22/12/2017 tarihine kadardır. Madde 9 - İşin yapılma yeri, işyeri teslim ve işe başlama tarihi

9.1.   İşin yapılma yeri: Uşak Üniversitesi 1 Eylül kampüsü. Diş Hekimliği Fakültesi, Ulubev, Sivaslı, Eşme, Banaz, Karahalh Meslek Yüksek Okulları.

9.2.  (8.1.) maddesinde belirtilen tarihte işe başlanacaktır.

Madde 10 - Teminata ilişkin hükümler

10.1.  Kesin teminat

10.1.1.  Yüklenici bu işe ilişkin kesin teminatı yatırmamıştır.

10.2.  Kesin teminat ve ek kesin teminatın geri verilmesi:

10.2.1.   Taahhüdün, sözleşme ve Teknik Şartname hükümlerine uygun olarak yerine getirildiği ve Yüklenicinin bu işten dolayı idareye herhangi bir borcunun olmadığı tespit edildikten sonra, Yükleniciye iade edilecektir.

10.2.2.   Yüklenicinin bu iş nedeniyle İdareye ve Sosyal Güvenlik Kurumuna olan borçları ile ücret ve ücret sayılan ödemelerden yapılan kanuni vergi kesintilerinin hizmetin kabul tarihine kadar ödenmemesi durumunda protesto çekmeye ve hüküm almaya gerek kalmaksızın kesin ve ek kesin teminat paraya çevrilerek borçlarına karşılık mahsup edilir, varsa kalanı Yükleniciye iade edilir.

10.2.3.    Yukarıdaki hükümlere göre mahsup işlemi yapılmasına gerek bulunmayan hallerde; kesin hesap ve kabul tutanağının onaylanmasından itibaren iki yıl içinde idarenin yazılı uyarısına rağmen talep edilmemesi nedeniyle iade edilemeyen kesin teminat mektupları hükümsüz kalır ve düzenleyen bankaya iade edilir. Teminat mektubu dışındaki teminatlar sürenin bitiminde Hâzineye gelir kaydedilir.

10.3.   Her ne suretle olursa olsun, İdarece alman teminatlar haczedilemez ve üzerine ihtiyati tedbir konulamaz.

Madde 11 - Ödeme yeri ve şartları

11.1.   Sözleşme bedeli (ilave işler nedeniyle meydana gelebilecek artışlara ilişkin bedel dahil) Şartnamenin hatalı, kusurlu ve eksik işlere ilişkin hükümleri saklı kalmak kaydıyla aşağıda öngörülen plan ve şartlar çerçevesinde ödenecektir:

Kiosk Makinelerinin Bakım ve Onarım Hizmet Alımmm sözleşme ve eklerine uygun olarak tamamlanmasına müteakip yüklenici tarafından kesilecek fatura mukabili Uşak Üniversitesi Strateji Geliştirme Daire Başkanlığınca Maliye Bakanlığı tarafından belirlenen ayrıntılı finansman programı çerçevesinde Ocak, Şubat, Mart, Nisan, Mayıs, Haziran aylarına ilişkin ödeme Haziran ayı bakım onarım hizmeti yapıldıktan sonra Haziran ayı içerisinde; Temmuz, Ağustos, Eylül, Ekim, Kasım, Aralık aylarına ilişkin ödeme Aralık ayı bakım onarım hizmeti yapıldıktan sonra Aralık ayı içerisinde ödeme yapılacaktır.

11.2.    Yüklenici yapılan işe ilişkin hak ediş ve alacaklarını idarenin yazılı izni olmaksızın başkalarına devir veya temlik edemez.

Madde 12 - Avans verilmesi şartları ve miktarı

12.1.  Bu iş için avans verilmeyecektir.

Madde 13 - Fiyat farkı ödenmesi ve hesaplanması şartları

13.1.    Yüklenici, gerek sözleşme süresi, gerekse uzatılan süre içinde, sözleşmenin tamamen ifasına kadar, vergi, resim, harç ve benzeri mali yükümlülüklerde artışa gidilmesi veya yeni mali yükümlülüklerin ihdası gibi nedenlerle fiyat farkı verilmesi talebinde bulunamaz.

13.2.  Bu sözleşme kapsamında yapılan işler için fiyat farkı hesaplanmayacaktır.

13.3.   Sözleşmede yer alan fiyat farkına ilişkin esas ve usullerde sözleşme imzalandıktan sonra değişiklik yapılamaz.

✓V

Madde 14 - Alt yüklenicilere ilişkin bilgiler ve sorumlulukları

14.1.   Bu işte alt yüklenici çalıştırılmayacak ve işlerin tamamı yüklenicinin kendisi tarafından yapılacaktır.

Madde 15 - Cezalar ve sözleşmenin feshi

15.1.  İdare tarafından uygulanacak cezalar aşağıda belirtilmiştir:

15.1.1.       Teknik şartnamede belirtilen hususlarla ilgili her bir aksilik için halckedişten (teklif edilen) sözleşme bedelinden % 1 oranında ceza kesilir. İdare tarafından kesilecek cezanın toplam tutarı, hiçbir durumda, sözleşme bedelini geçmeyecektir.

15.1.2.   Yüklenicinin taahhüt ettiği hizmeti yerine getirmemesi halinde (Teklif edilen bedel) sözleşme bedeli tutarı kadar cezai müeyyide uygulanır.

15.2.     Yukarıda belirtilen cezalar ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın yükleniciye yapılacak ödemelerden kesilir. Cezanın ödemelerden karşılanamaması halinde ceza tutarı yükleniciden ayrıca tahsil edilir.

15.3 Yüklenici firma taahhüdünü yerine getirmediği taktirde idare tarafından hizmet başka bir firmadan tedarik edilir. Yeni hizmet alımında fiyat farkı oluşursa aradaki fark taahhüdünü yerine getirmeyen firmaya rücu edilir.

Madde 16 - Muayene ve Kabul Komisyonunun görev ve yetkileri

16.1.     İşin, sözleşme ve eklerine uygun olarak yürütülüp yürütülmediği Uşak Üniversitesi Rektörlüğü Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığınca görevlendirilen komisyon aracılığıyla denetlenir.

Madde 17 - Teslim, muayene ve kabul işlemlerine ilişkin şartlar

17.1.  Bu işte kısmi kabul yapılmayacaktır.

17.2.    Sözleşme konusu iş tamamlandığında Yüklenici, işin teslim alınması kabul işlemlerinin yapılması için İdareye (Uşak Üniversitesi Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı İzmir Yolu 8. Km Bir Eylül Kampusu 64100/UŞAK) adresine başvuracaktır. Yüklenici, işin teslimi için sözleşme ve ekleri uyarınca üzerine düşen yükümlülükleri yerine getirmemesi nedeniyle oluşan zarardan sorumludur.

Madde 18 - İş ve işyerinin korunması ve sigortalanması

18.1.  İş ve işyerlerinin korunmasına ilişkin sorumluluk yükleniciye aittir.

18.2.  Sigorta türleri ile teminat kapsamı ve limitleri:

18.2.1.  Bu madde boş bırakılmıştır.                            •

Madde 19 - Yüklenicinin sözleşme konusu iş ile ilgili çalıştıracağı personele ilişkin sorumlulukları

19.1.   Yüklenicinin sözleşme konusu iş ile ilgili çalıştıracağı personele ilişkin sorumlulukları, ilgili mevzuatın bu konuyu düzenleyen emredici hükümleri çerçevesinde yükleniciye aittir.

Madde 20 - Sözleşmede değişiklik yapılması

20.1.     Sözleşme bedelinin aşılmaması ve İdare ile Yüklenicinin karşılıklı olarak anlaşması kaydıyla,

a)   İşin yapılma veya teslim yeri,

b)   İşin süresinden önce yapılması veya teslim edilmesi kaydıyla işin süresi ve bu süreye uygun olarak ödeme şartlarına ait hususlarda sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılabilir.

20.2.      Bu hallerin dışında sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılamaz ve ek sözleşme düzenlenemez.

Madde 21 - İdarenin sözleşmeyi feshetmesi

21.1.  Aşağıda belirtilen hallerde İdare sözleşmeyi fesheder: a) Yüklenicinin taahhüdünü şartname ve sözleşme hükümlerine uygun olarak yerine getirmemesi halinde ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.

Madde 22 - Yüklenicinin Tazmin Sorumluluğu

22.1.    Yüklenici, taahhüdü çerçevesinde kusurlu veya standartlara uygun olmayan malzeme seçilmesi, verilmesi veya kullanılması, tasarım hatası, uygulama yanlışlığı, denetim eksikliği, taahhüdün sözleşme ve şartname hükümlerine uygun olarak yerine getirilmemesi ve benzeri nedenlerle ortaya çıkan zarar ve ziyandan doğrudan sorumludur.

Madde 23 - Montaj, işletmeye alma, eğitim, bakım, yedek parça gibi destek hizmetlerine ait şartlar

23.1.   Kiosk Makinelerinin Bakım ve Onarım Hizmet Alımından kaynaklanan üçüncü şahıslara verilecek tüm zarar ziyan ve sorumluluklar yükleniciye aittir.

Madde 24 - Garanti ile ilgili şartlar

24.1.  Bu madde boş bırakılmıştır.

Madde 25 - Diğer hususlar

25.1.  Teknik Şartnamede belirtilen hususlar sözleşmenin ekidir.

25.2.   İdare, Kiosk Makinelerinin Bakım ve Onarım Hizmet Alımından 24 saat önceden haber vermek koşuluyla vazgeçebilir. Bu durumda yüklenici firma herhangi bir hak talebinde bulunamaz.

25.3.   Sözleşme süresi içerisinde Kiosk Makinelerinin Bakım ve Onarım Hizmet Alımıyla ilgili İş Sağlığı ve Güvenliği Mevzuatına ilişkin yükümlülüklerin yerine getirilmesi yüklenici firmaya aittir.

Madde 26 - Anlaşmazlıkların çözümü

26.1.      Bu sözleşme ve eklerinin uygulanmasından doğabilecek her türlü anlaşmazlığın çözümünde Uşak mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir.

Madde 27 - Yürürlük

27.1.  Bu sözleşme taraflarca imzalandığı tarihte yürürlüğe girer.

Madde 28 - Sözleşmenin imzalanması

28.1.   Bu sözleşme 28 maddeden ibaret olup, İdare ve Yüklenici tarafından tam olarak okunup

anlaşıldıktan sonra    /Ol / 2017 tarihinde bir nüsha olarak imza altına alınmıştır. Ayrıca İdare,

Yüklenicinin talebi halinde sözleşmenin "aslına uygun idarece onaylı suretini" düzenleyip Yükleniciye verecektir.

İdare                                  Yüklenici

r

E-YEMEKHANE SİSTEMİ BAKIM/ONARIM HİZMETLERİ TEKNİK ŞARTNAMESİ.

1-                                 TEKNİK     ŞARTNAMENİN KONUSU VE KAPSAMI.

Uşak Üniversitesi’nin Merkez Kampüs, Diş Hekimliği Fakültesi. Ulubey, Eşme, Sivaslı, Karahallı ve Banaz ilçelerindeki yerleşkelerinde bulunan ve E-yemekhane otomasyonunu teşkil eden toplam 10 adet Nakit yükleme ve 10 adet Fiş veren kiosk cihazlarıyla, Uşak Üniversitesi sunucularında çalışan sisteme ait yazılım ve veri tabanının yedek parça hariç yerinde bakım ve onarımını kapsar.

2-                                                               YÜKLENİCİNİN  YÜKÜMLÜLÜKLERİ

2.1.    Yüklenici, E-yemekhane sistemine teknik servis, bakım-onarım ve destek hizmetleri sağlayacaktır. Teknik servis ve bakım-onarım hizmeti her türlü yazılım ve donanım arızalarım kapsamaktadır.Ayrıca yazılımla ilgili gerekli olabilecek güncelleme ve geliştirmeler firma tarafından yapılacaktır.

2.2.   Yüklenici; bakım onarım hizmetini resmi tatil günleri hariç, çalışma saatleri (Pazartesi- Cuma, 09.00-17.30) arasında verecektir.

2.3.   İdare; telefon veya mail yolu ile arıza ihbarında bulunduğu andan itibaren olağanüstü durumlar hariç (Olağanüstü meteorolojik olaylar, doğal afet, terör, grev, lokavt, elektrik kesintileri vb.) Yüklenici tarafından 24 saat içinde arızaya müdahale edilecektir.

2.4.     Yüklenici; bakım onarım hizmeti verilecek olan makine ve tesisatların değişecek parçalarını rapor halinde idareye sunacaktır. İdare, değişmesi gereken parçaları ilgili alanda faaliyet gösteren herhangi bir firmadan temin etmekte serbesttir. Yüklenici firma, İdarenin temin ettiği parçalarının montajım ücretsiz olarak yapmakla yükümlüdür.

2.5.    Yüklenici, servis kapsamındaki tüm cihazların bakım onarımlarmı periyodik (aylık) olarak yapmakla yükümlüdür. Temmuz ve Ağustos aylarında ilçe Meslek Yüksek Okullarında bulunan cihazlara bakım yapılmayacaktır.

2.6.  Yüklenici, idarenin donanım ve programları en etkin biçimde kullanılabilmesi için gerek duyulabilecek danışmanlık hizmetlerini sözleşme süresi içinde sınırsız olarak verecektir.

2.7.   Yüklenici, yapacağı her türlü müdahalede gereken iş sağlığı ve güvenliği mevzuatınca gerekli tedbirleri almakla yükümlüdür.

2.8.     Yüklenici, idareye ait tüm verilerin gizliliği ile ilgili gereken tedbirleri almakla yükümlüdür.

2.9.   Metin Kutusu:  
1
Servis ve bakım onarım için gereken teçhizat, yol. yeme-içme, konaklama vb. masraflar Yükleniciye aittir.

2.10.   Yüklenici, Merkez ve İlçelerde bulunan toplam 20 adet Nakit yükleme ve Fiş veren kiosk cihazlarının bakım onarım hizmetlerini 2017 Ocak ayında başlayıp Aralık ayı sonuna kadar verecektir.(Uşak üniversitesi merkez yemekhanesinin il merkezindeki Diş Hekimliği Fakültesi'ne uzaklığı 8 km, Banaz Meslek Yüksekokulu na uzaklığı 41 km, Sivaslı Meslek Yüksekokulu'na uzaklığı 43 km, Karahallı Meslek Yüksekokuluna uzaklığı 70 km, Ulubey Meslek Yüksekokulu'na uzaklığı 38 km, Eşme Meslek Yüksekokulu'na uzaklığı 70 km dir.)

3-     E-YEMEKHANE SİSTEMİ BAKIM-ONARIM HİZMETİNİN BAŞLANGIÇ VE BİTİŞ SÜRESİ

3.1.  İş bu bakım-onarım hizmetinin süresi 12 aydır.

Bakım-onarım hizmetleri her ayın 15. gününe kadar yapılacaktır.

3.2.    Yüklenici olağan dışı durumlar hariç cihazlara zamanında müdahalede bulunmaz ise îdare sözleşmeyi tek taraflı olarak fesih edebilir.

3.3.   Ödemeler; Ocak, Şubat, Mart, Nisan, Mayıs ve Haziran ayları için Haziran ayı bakım- onarım hizmetinin tamamlanmasına müteakip. Temmuz, Ağustos, Eylül. Ekim, Kasım ve Aralık avları için Aralık ayı bakım-onarım hizmetinin tamamlanmasına müteakip Aıalık ayı içerisinde yapılacaktır.

Kont. Teşkilatı Başkanı                 Üye Üye

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)