İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2020/446196 - Kılıçkaya Hes İşletme Müdürlüğünde çalışan Personelin Ve Personel çocuklarının 2018 Model Veya üzeri 2 Adet 27+1 Kişilik Ve 3 Adet 16+1 Kişilik Araçlarla 1095 Gün Süreli Taşıttırılması

İhale No 2020/446196
Sektör Nakliye ve Lojistik Hizmetleri
İdare ELEKTRİK ÜRETİM A Ş GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EÜAŞ Satın Alma ve Malzeme Yönetimi Daire Başkanlığı İç Satın Alma Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 1 Eylül 2020
İhale Tarihi 30 Eylül 2020 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

ARAÇ KİRALAMA HİZMETİ ALINACAKTIR

ELEKTRİK ÜRETİM A.Ş GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(EÜAŞ) SATIN ALMA VE MALZEME YÖNETİMİ DAİRE BAŞKANLIĞI - İÇ SATIN ALMA MÜDÜRLÜĞÜ

Kılıçkaya HES İşletme Müdürlüğünde çalışan personelin ve personel çocuklarının 2018 model veya üzeri 2 adet 27+1 kişilik ve 3 adet 16+1 kişilik araçlarla 1095 gün süreli taşıttırılması hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2020/446196
1-İdarenin
a) Adı : ELEKTRİK ÜRETİM A.Ş GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(EÜAŞ) SATIN ALMA VE MALZEME YÖNETİMİ DAİRE BAŞKANLIĞI - İÇ SATIN ALMA MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : Dumlupınar Bulvarı No:166 Kat:8 Mustafa Kemal Mah. ÇANKAYA/ANKARA
c) Telefon ve faks numarası : 3122955000 / 21238 dahili - 3122197905
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı : Kılıçkaya HES İşletme Müdürlüğünde çalışan personelin ve personel çocuklarının 2018 model veya üzeri 2 adet 27+1 kişilik ve 3 adet 16+1 kişilik araçlarla 1095 gün süreli taşıttırılması
b) Niteliği, türü ve miktarı : Toplam 5 adet araç ile 1095 gün süreli personel ve öğrenci taşıma işi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Araçlar Sivas il sınırları içinde ve teknik şartnamede belirtilen güzergahlarda çalıştırılacaktır.
ç) Süresi/teslim tarihi : İşe başlama tarihi 01.01.2021, işin bitiş tarihi 31.12.2023
d) İşe başlama tarihi : 01.01.2021


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 30.09.2020 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Mustafa Kemal Mah. Dumlupınar Bulvarı No:166 EÜAŞ İhale Toplantı Salonu Zemin Kat Çankaya/ANKARA


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

İstekliler kendi adlarına/unvanlarına tanzim edilmiş olan D2 veya D4 taşıma yetki belgelerine ait bilgileri Yeterlik Bilgileri Standart Formunda beyan etmek zorundadır. 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerine ilişkin bilgileri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi bilgileri,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerine ilişkin bilgiler,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu kurum ve kuruluşları veya özel sektörde yapılan her türlü personel, yolcu veya öğrenci taşıma işleri veya sürücülü, sürücüsüz araç veya iş makinesi kiralama işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,80
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi: Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
ÖĞRENCİ SERVİSİ (16+1 KİŞİLİK ARAÇ) = Site-Suşehri arasında okulların açık olduğu günlerde günlük 2 tam sefer üzerinden haftada 10 tam sefer yapacaktır. 1 tam sefer mesafesi yaklaşık 41 km olup 01.01.2021 - 31.12.2023 tarihleri arasında 108 haftadan tahmi 1.080 sefer
KILIÇKAYA HES VARDİYA SERVİSİ (27+1 KİŞİLİK ARAÇ) = Suşehri-Santral Binası arasında haftanın her günü günlük 3 tam sefer yapacaktır. 1 tam sefer mesafesi yaklaşık 76 km olup 1095 takvim günü içerinde toplam 3285 tam sefer yapılacağı öngörülmüştür. 3.285 sefer
KILIÇKAYA HES BAKIM SERVİSİ (27+1 KİŞİLİK ARAÇ) = Suşehri-Santral Binası arasında günlük 1 tam sefer üzerinden haftada 5 tam sefer yapacaktır. 1 tam sefer mesafesi yaklaşık 70 km olup 01.01.2021 - 31.12.2023 tarihleri arasında 156 haftadan tahmini 780 tam 780 sefer
ÇAMLIGÖZE HES VARDİYA SERVİSİ (16+1 KİŞİLİK ARAÇ) = Suşehri-Santral Binası arasında haftanın her günü günlük 3 tam sefer yapacaktır. 1 tam sefer mesafesi yaklaşık 45 km olup 1095 takvim günü içerinde toplam 3285 tam sefer yapılacağı öngörülmüştür. 3.285 sefer
ÇAMLIGÖZE HES BAKIM SERVİSİ (16+1 KİŞİLİK ARAÇ) = Suşehri-Santral Binası arasında günlük 1 tam sefer üzerinden haftada 5 tam sefer yapacaktır. 1 tam sefer mesafesi yaklaşık 45 km olup 01.01.2021 - 31.12.2023 tarihleri arasında 156 haftadan tahmini 780 tam 780 sefer
SOSYAL SERVİS (16+1 KİŞİLİK ARAÇ) = Suşehri-Site arasında günlük 2 tam sefer üzerinden haftalık 10 tam sefer yapılacaktır. 1 tam sefer mesafesi yaklaşık 9,7 km olup 01.01.2021 - 31.12.2023 tarihleri arasında 156 haftadan tahmini 1560 tam sefer yapılacağı 1.560 sefer
SOSYAL SERVİS (27+1 KİŞİLİK ARAÇ) = Suşehri-Sivas arasında ayda 2 tam sefer yapılacaktır. 1 tam sefer mesafesi yaklaşık 274 km olup 01.01.2021 - 31.12.2023 tarihleri arasında 36 aydan tahmini 72 tam sefer yapılacağı öngörülmüştür. 72 sefer
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)