İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2016/514875 - Kent Temizliği Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2016/514875
Sektör İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
İdare AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI
Şikayet Bedeli 202.718,00 TL
Yaklaşık Bedel 253.439.417 TL'den fazla
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Aydın
İşin İli Aydın
Yayın Tarihi 29 Kasım 2016
İhale Tarihi 27 Aralık 2016 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

KENT TEMİZLİĞİ HİZMETİ ALINACAKTIR

AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ÇEVRE KORUMA VE KONTROL DAİRESİ BAŞKANLIĞI

AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SORUMLULUK ALANINDA BULUNAN ANA ARTERLERİN TEMİZLİĞİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/514875

1-İdarenin

a) Adresi : GÜZELHİSAR MAH. İSTİKLAL CAD. No:4 09100 EFELER/AYDIN
b) Telefon ve faks numarası : 5321114009 - 2562264665
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@aydin.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Aydın Büyükşehir Belediyesi sınırları dahilinde 17 ilçede bulunan sorumluluğumuzdaki ana arterlerin, caddelerin, bulvarların, refüjlerin toplam uzunluğu yaklaşık 2.501.523 metre alanda yapılacak hizmettir.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Aydın Büyükşehir Belediyesi sınırları dâhilinde 17 ilçede bulunan sorumluluğumuzdaki ana arterler, caddeler, bulvarlar, refüjler ve meydanlar.
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 30(OTUZ) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : GÜZELHİSAR MAH. İSİTKLAL CAD. NO: 4 EFELER / AYDIN
b) Tarihi ve saati : 27.12.2016 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

 1 adet 4-5 m3 vakumlu yol süpürme aracı,1 adet 6-7m3 vakumlu yol süpürme aracı, 1 adet 7-8 m3 vakumlu yol süpürme aracı,  1 adet 1-2 m3 vakumlu yol süpürme aracı, 1 adet mini süpürme aracı, 1 adet yol yıkama (15 ton arazöz)  araçlarının kendi malı olması istenilmektedir.İsteklinin kendi malı olan makine, teçhizat ve diğer ekipman, ruhsat, demirbaş veya amortisman defterine kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı ya da yeminli mali müşavir raporu veya serbest muhasebeci mali müşavir raporu ile tevsik edilir.Geçici ithalle getirilmiş veya finansal kiralama yoluyla edinilmiş makine ve ekipman, kira sözleşmesinin sunulması ve ihalenin ilk ilan veya davet tarihine kadar olan kiralarının ödendiğinin belgelenmesi şartı ile isteklinin kendi malı sayılır.

4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:

TS13111-İŞYERLERİ, KENT TEMİZLİĞİ HİZMET YETERLİLİK BELGESİ

İSO9001:2008-KALİTE YÖNETİM SİSTEM BELGESİ

İSO14001-ÇEVRE YÖNETİM SİSTEM BELGESİ

  

 


Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

KAMU VE ÖZEL SEKTÖRDE YAPILMIŞ TEK SÖZLEŞMEYE BAĞLI KENT TEMİZLİĞİ VE/VEYA ÇEVRE TEMİZLİĞİ İŞLERİ BENZER İŞ OLARAK KABUL EDİLECEKTİR.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Aydın Büyükşehir Belediyesi Satın Alma ve İhale Şube Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI SATIN ALMA VE İHALE ŞB. MÜD. adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
FORMEN(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 1 30 Ay
ÇAVUŞ(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 8 30 Ay
OPERATÖR(Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 37 30 Ay
ŞÖFÖR(Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 33 30 Ay
BÜRO PERSONELİ(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 2 30 Ay
İŞÇİ(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 270 30 Ay
KAYNAKÇI(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 1 30 Ay
ENGELLİ İŞÇİ(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 11 30 Ay
FORMEN ( RESMİ VE DİNİ BAYRAMLARDA ÇALIŞACAK) 20 gün
ÇAVUŞ ( RESMİ VE DİNİ BAYRAMLARDA ÇALIŞACAK) 154 gün
OPERATÖR ( RESMİ VE DİNİ BAYRAMLARDA ÇALIŞACAK) 1.078 gün
ŞÖFÖR( RESMİ VE DİNİ BAYRAMLARDA ÇALIŞACAK) 924 gün
BÜRO PERSONELİ ( RESMİ VE DİNİ BAYRAMLARDA ÇALIŞACAK) 20 gün
KAYNAKÇI ( RESMİ VE DİNİ BAYRAMLARDA ÇALIŞACAK) 20 gün
İŞÇİ ( RESMİ VE DİNİ BAYRAMLARDA ÇALIŞACAK) 5.390 gün
FARAŞ 2.000 adet
SAPLI DAYANIKLI ÇALI SÜPÜRGESİ 70.000 adet
SAPLI KÜREK 1.000 adet
SAPLI FIRÇA 1.000 adet
BATTAL BOY ÇÖP POŞETİ 10.000 kilogram
KAUÇUK ELDİVEN 17.000 çift
İŞ EMNİYET YELEĞİ 3.600 adet
YAĞMURLUK 1.200 adet
KIŞLIK ELBİSE 1.800 adet
YAZLIK ELBİSE 1.800 adet
ÇİZME 900 çift
AYAKKABI 900 çift
ŞAPKA 1.800 adet
BERE 1.800 adet
MASKE 17.000 adet
TEK KOVALI TEMİZLİK ARABASI 900 adet
DEZENFEKTAN İLACI 6.000 litre
SIVI DETERJAN 6.000 litre
YAĞ ÇÖZÜCÜ 2.000 litre
4- 5 M3 VAKUMLU YOL SÜPÜRME ARACI 270 araç x ay
6-7 M3 VAKUMLU YOL SÜPÜRME ARACI 60 araç x ay
7-8 M3 VAKUMLU YOL SÜPÜRME ARACI 60 araç x ay
9-10 M3 VAKUMLU YOL SÜPÜRME ARACI 30 araç x ay
4 M3 VAKUMLU YOL SÜPÜRME ARACI 30 araç x ay
1-2 M3 VAKUMLU YOL SÜPÜRME ARACI 150 araç x ay
% 100 ELEKTRİKLİ 1-2 M3 VAKUMLU YOL SÜPÜRME ARACI 30 araç x ay
100 LT KAPASİTELİ MİNİ SÜPÜRME ARACI 60 araç x ay
ELEKTRİKLİ VAKUMLU TEMİZLİK MAKİNESİ 90 araç x ay
MİNİ SÜPÜRME ARACI 150 araç x ay
YOL YIKAMA ARACI ( 15 TON ARAZÖZ) 90 araç x ay
YOL YIKAMA ARACI (6 TON ARAZÖZ) 30 araç x ay
ARAÇ ÜSTÜ SERT YÜZEY TEMİZLEME MAKİNESİ 30 araç x ay
ÇİFT KABİN DAMPERLİ KAMYON 480 araç x ay
BİNEK ARAÇ 210 araç x ay
MOBİL YIKAMA 30 araç x ay
%100 ELEKTRİKLİ MİNİ DAMPERLİ ÇÖP KAMYONETİ 30 araç x ay
KAPALI KASA KAMYONET TİPİ ARAÇ 180 araç x ay
CEP TELEFONU CİHAZI VE GSM OPERATÖRÜ 2.610 adet x ay
ARAÇ TAKİP SİSTEMİ 1.650 adet x ay
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ HİZMETLERİ (KİŞİ x AY) 10.890 adam/ay
DİJİTAL BASKI ARAÇ GİYDİRME 400 metrekare
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)