İhale No | 2016/429670 |
Sektör | İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri |
İdare | MENTEŞE BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
Şikayet Bedeli | 152.021,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Muğla |
İşin İli | Muğla |
Yayın Tarihi | 27 Ekim 2016 |
İhale Tarihi | 28 Kasım 2016 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
MENTEŞE BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Menteşe Belediyesi sınırları içerisinde çöplerin toplanması, taşınması ve kent temizliği hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2016/429670 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | ORHANİYE MAHALLESİ, 8 NOLU SOKAK, NO:2 48000 MENTEŞE/MUĞLA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2522144880 - 2522124866 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | destekhizmetleri@mentese.bel.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | Menteşe Belediyesi sınırları içerisindeki çöplerin; 151 Personel, yüklenici tarafından tedarik edilecek 8 araç ve idare tarafından tedarik edilecek 23 araç ile 12 ay süresince toplanması, taşınması ve kent temizliği hizmeti alımı işi Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Menteşe Belediyesi sınırları içerisindeki 66 mahalle |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 01.01.2017, işin bitiş tarihi 31.12.2017 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Menteşe Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü İhale Odası (Orhaniye Mahallesi, 8 Nolu Sokak, No:2 48000 - Menteşe / Muğla) |
b) Tarihi ve saati | : | 28.11.2016 - 14:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
T.C Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Kara Yolu Düzenleme Genel Müdürlüğü tarafından verilen K1,R1,R2,C2,L1,L2 taşıma yetki belgelerinden hergangi birinin isteklilerce sunulması gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: | ||||||||||||||||||||
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: | ||||||||||||||||||||
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. | ||||||||||||||||||||
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu: | ||||||||||||||||||||
Araç ve ekipmanlar; Yüklenici tarafından hazırlanan, kontrol teşkilatı ve İdare onayı ile gerçekleştirilecek iş programı doğrultusunda yukarıda tabloda belirtilen özelliklere sahip ve İdare’nin onay verdiği araç ve ekipmanlar çalıştırılacaktır. Araçların temininden Yüklenici sorumludur.
Yüklenici tarafından temin edilen araç ve ekipmanların amortisman, yedek parça, tamir bakım, akaryakıt (üstübü karşılığı motorin, elektrik, benzin, yağ), sigorta ve diğer giderler (giydirme vb.) ile nakil montaj giderleri yüklenici tarafından karşılanacak olup teklif fiyata dahil edilecektir.
Hizmet kapsamında kullanılacak ve işin özelliği gereği ihtiyaç duyulan araçlardan bir adet mini damperli açık kasa araç, elektrikli-benzinli hizmet aracı ve bir adet motorlu süpürge isteklinin kendi malı olmalıdır. Diğer araçlar kiralık veya kendi malı olabilir. Hizmetin gerçekleştirilmesinde kullanılacak araçların ihale tarihi itibari ile model yılı Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından yayınlanan amortisman sürelerini aşmayacaktır. İdare bünyesinde yer alan araç ve ekipmanların kullandırılması durumunda ise araç ve ekipmanlara ait tüm giderler (İdareye ait 17 adet hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonu, 2 mini damperli açık kasa araç, büyük ve küçük süpürge aracına kurulacak araç takip sistemi giderleri hariç) İdaremiz tarafından karşılanacak olup gerekli şoför/işçi hizmet kapsamında çalıştırılacak personel içerisinden temin edilecektir.
İdareye ait 17 adet hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonu, 2 mini damperli açık kasa araç, büyük ve küçük süpürge aracına ve Yüklenici tarafından tedarik edilecek olan mini damperli açık kasa araçlara Yüklenici tarafından araç takip sistemi kurulacaktır. Araç takip sistemi ihale sürecinin ilk gününden son gününe kadar çalışır halde olacaktır. Araç takip sistemi ile çalışan araçların çalışmalarıyla ilgili veriler belediyemizdeki ve internet ağına bağlı her türlü bilgisayarların monitöründen takip edilebilecektir. Sistem araçların işe başlama ve bitiş zaman ve lokasyonları, toplam kat edilen yolu, toplam çalışma süresini, durma süresini, rölantide çalışma süresini, çalıştıkları güzergâhları, rotalarını tamamlayıp tamamlamadıkları, gün içinde yapılan hareketlerin detaylı dökümünü, gün boyu araç hızının grafiksel gösterimini vb. göstergelerin takip edilebilmesi sağlayacaktır. Bu bilgiler hem anlık veya istenirse vardiya bitiminde veya ileriki bir tarihte rapor olarak görülebilecektir. Her türlü bilgiler sanal ortamda depolanabilecek ve gerektiğinde kâğıda çıktısı alınacaktır. Takip sonuçları ayrıntılı şekilde görülebilecek ve raporlanabilecektir. Tanımlanan şartların dışına çıkan araçlar için anlık ihlal ikazı verileceği gibi vardiya içindeki tüm ihlaller vardiya bitiminde rapor şeklinde de alınabilecektir. Araç takip sisteminin kurulması, işletilmesi vb. maliyeti, araçların maliyeti üzerine dahil edilecektir. Yüklenici personelinin idare ile ve kendi arasındaki iletişim sisteminin kurulmasından sorumludur. Adayın veya isteklinin kendi malı olan makine, teçhizat ve diğer ekipman; ruhsat, demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı ya da yeminli mali müşavir, serbest muhasebeci mali müşavir veya serbest muhasebeci raporu ile tevsik edilir. Geçici ithalle getirilmiş veya finansal kiralama yoluyla edinilmiş makine ve ekipman, kira sözleşmesinin sunulması ve ihalenin ilk ilan veya davet tarihine kadar olan kiralarının ödendiğinin belgelenmesi şartı ile adayın veya isteklinin kendi malı sayılır. Kendi malı olarak istenilen araçlara ilişkin üretici veya yetkili satıcılar tarafından hazırlanmış teknik bilgileri gösterir belgelerin teklif kapsamında sunulması zorunludur. |
||||||||||||||||||||
4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler: | ||||||||||||||||||||
İhale tarihi itibari ile geçerliği dolmamış; İşyerleri-Kent Temizliği Hizmet Yeterlilik Belgesi (TS 13111), Kalite yönetim sistem belgesi (TS EN ISO 9001) ve çevre yönetim sistem belgesinin (TS EN ISO 14001) isteklilerce ibraz edilmesi gerekmektedir.
Kalite yönetim sistem belgesi ve çevre yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir. İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Çöplerin toplanması, taşınması, cadde ve sokakların süpürülmesi işleri. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı Menteşe Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü (Orhaniye Mahallesi, 8 Nolu Sokak, No:2 48000 - Menteşe / Muğla) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Menteşe Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü (Orhaniye Mahallesi, 8 Nolu Sokak, No:2 48000 - Menteşe / Muğla) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Cetvel Adı | Kişi Sayısı | Süre | Birim |
---|---|---|---|
EKİP SORUMLUSU(Brüt asgari ücretin %140 fazlası) | 1 | 12 | Ay |
MÜDÜR(Brüt asgari ücretin %140 fazlası) | 1 | 12 | Ay |
ŞANTİYE ŞEFİ(Brüt asgari ücretin %75 fazlası) | 1 | 12 | Ay |
KONTROLÖR(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) | 3 | 12 | Ay |
ŞOFÖR(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) | 30 | 12 | Ay |
SOĞUK DEMİR ELEMANI(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) | 1 | 12 | Ay |
MOTOR TAMİRCİSİ(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) | 1 | 12 | Ay |
VASIFLI İŞÇİ(Brüt asgari ücretin %35 fazlası) | 70 | 12 | Ay |
DEPOCU(Brüt asgari ücretin %35 fazlası) | 1 | 12 | Ay |
BEKÇİ(Brüt asgari ücretin %35 fazlası) | 1 | 12 | Ay |
DÜZ İŞÇİ(Brüt asgari ücretin %19 fazlası) | 36 | 12 | Ay |
DÜZ İŞÇİ (ENGELLİ) (Brüt asgari ücretin %19 fazlası) | 5 | 12 | Ay |
2,5 m3 DAMPERLİ KAMYONET | 7.042,5 | saat | |
HİBRİT KAMYONET | 1.957,5 | saat | |
EL SÜPÜRME ARACI | 4.695 | saat | |
KONTEYNIR YIKAMA ARACI | 60 | saat | |
RESMİ TATİLLERDE EKİP SORUMLUSU ÇALIŞTIRILMASI | 14,5 | gün | |
RESMİ TATİLLERDE MÜDÜR ÇALIŞTIRILMASI | 14,5 | gün | |
RESMİ TATİLLERDE ŞANTİYE ŞEFİ ÇALIŞTIRILMASI | 14,5 | gün | |
RESMİ TATİLLERDE KONTROLÖR ÇALIŞTIRILMASI | 29 | gün | |
RESMİ TATİLLERDE ŞOFÖR ÇALIŞTIRILMASI | 362,5 | gün | |
RESMİ TATİLLERDE SOĞUK DEMİR ELEMANI ÇALIŞTIRILMASI | 14,5 | gün | |
RESMİ TATİLLERDE MOTOR TAMİRCİSİ ÇALIŞTIRILMASI | 14,5 | gün | |
RESMİ TATİLLERDE VASIFLI İŞÇİ ÇALIŞTIRILMASI | 841 | gün | |
RESMİ TATİLLERDE DEPOCU ÇALIŞTIRILMASI | 14,5 | gün | |
RESMİ TATİLLERDE BEKÇİ ÇALIŞTIRILMASI | 14,5 | gün | |
RESMİ TATİLLERDE DÜZ İŞÇİ ÇALIŞTIRILMASI | 507,5 | gün | |
RESMİ TATİLLERDE DÜZ İŞÇİ (ENGELLİ İŞÇİ) ÇALIŞTIRILMASI | 58 | gün | |
SARF MALZEME (İşin süresi boyunca kullanılacak olan, teknik şartnamenin 10. maddesinde sayı ve özellikleri belirtilen sarf malzemeler) | 12 | ay |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)