İhale No | 2016/27963 |
Sektör | İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri |
İdare | Odunpazarı Belediye Başkanlığı |
Şikayet Bedeli | 202.718,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 253.439.417 TL'den fazla |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Eskişehir |
İşin İli | Eskişehir |
Yayın Tarihi | 12 Şubat 2016 |
İhale Tarihi | 21 Mart 2016 11:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
ODUNPAZARI BELEDİYESİ
Kent İçi Temizlik Hizmetleri, Çöp Toplama ve Nakli, Cadde ve Sokakların El ve Makine İle Temizletilmesi, Genel Çevre Temizlik Hizmeti Alımı İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2016/27963 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | ODUNPAZARI BELEDİYESİ HİZMET BİNASI, YENIDOGAN MAH. ÇAMKORU SOK. 4 26000 ODUNPAZARI/ESKİŞEHİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2222133030 - 2222279621 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | opihale@gmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 371 kişi personel, dökümanlarda belirtilen tip ve özelliklerdeki; araç, makine , ekipmanlarla 32 ay süre ile Hizmet alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | 43 adet mahalle, 42 adet yeni mahalle statüsüne alınan kırsal yerleşim yerini ve Eskişehir Organize Sanayi Bölgesini içermektedir |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 01.05.2016, işin bitiş tarihi 31.12.2018 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Odunpazarı Belediyesi Yenidoğan mah, Çamkoru Sok No:2 Encümen salonu ESKİŞEHİR |
b) Tarihi ve saati | : | 21.03.2016 - 11:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 15 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu: |
İhale kapsamında çalıştırılacak tüm araçlar; dokümanda belirtilmiş olup, yüklenici istenen araçları, makine, ekipman ve techizatı iş başında bulunduracaktır. 1 adet Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu ( 8+1 m3) , 1 adet Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu (13+1,5 m3), 1 Adet Yeraltı ve Yerüstü Çöp Konteyeneri Toplama Aracı (en az 20 m3),1 Adet Mini Lastikli Yükleyici, 1 Adet Damperli Kamyon18 tonluk, araç isteklinin kendi malı olması istenmektedir. Hizmet Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliğinin 41. maddesi uyarınca kendi malı olması istenen araçlar için;Adayın veya isteklinin kendi malı olan makine, teçhizat ve diğer ekipman; ruhsat, demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı ya da yeminli mali müşavir, serbest muhasebeci mali müşavir veya serbest muhasebeci raporu ile tevsik edilir. Geçici ithalle getirilmiş veya finansal kiralama yoluyla edinilmiş makine ve ekipman, kira sözleşmesinin sunulması ve ihalenin ilk ilan veya davet tarihine kadar olan kiralarının ödendiğinin belgelenmesi şartı ile adayın veya isteklinin kendi malı sayılır. İş ortaklığında makine, teçhizat ve ekipman ortaklardan biri, birkaçı veya tamamı tarafından sağlanabilir. Konsorsiyumda, makine, teçhizat ve ekipmana ilişkin belgeler, her bir ortağın kendi kısmı göz önünde bulundurularak, ortaklardan ayrı ayrı istenir ve değerlendirilir. İstekli, kendi malı olan makine, teçhizat ve diğer ekipman için , teknik kriterlerine yönelik; üst ekipmana ait araçlar için Türk Standartları Enstitüsü tarafından onaylı, sunulan aracın şasi numarasını içeren, AİTM ( Araçların İmal, Tadil ve Montajı) Münferit Araç Uygunluk Belgesini/Belgelerini ihale dosyasında sunmak zorundadır |
4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler: |
İsteklilerin Kalite Yönetim Sistem Belgesi(ISO 9001:2008) , Çevre Yönetim Sistem Belgesi(ISO 14001), İşyerleri-Kent Temizliği Hizmet Yeterlilik Belgesi (TS 13111) İbraz Etmeleri Gereklidir Kalite yönetim sistem belgesi ve çevre yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir. İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
ÇÖP VE KATI ATIKLARIN TOPLANMASI VE NAKLİ, CADDE VE SOKAKLARIN MAKİNA,ARAÇ VE İŞ GÜCÜ İLE SÜPÜRÜLMESİ BİR BÜTÜN OLARAK DEĞERLENDİRİLECEKTİR |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı ODUNPAZARI BELEDİYESİ HİZMET BİNASI DESTEK HİZM MÜD 2. KAT 14 NOLU ODA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Odunpazarı Belediyesi Yenidoğan mah, Çamkoru Sok No:2 Hizmet Binası Destek Hizmetleri Müdürlüğü 2. kat 14 nolu oda ESKİŞEHİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Cetvel Adı | Kişi Sayısı | Süre | Birim |
---|---|---|---|
KOORDİNATÖR ÇALIŞTIRILMASI(Brüt asgari ücretin %180 fazlası) | 1 | 32 | Ay |
MÜDÜR ÇALIŞTIRILMASI(Brüt asgari ücretin %70 fazlası) | 1 | 32 | Ay |
ÇEVRE MÜHENDİSİ ÇALIŞTIRILMASI(Brüt asgari ücretin %70 fazlası) | 1 | 32 | Ay |
KONTROLÖR ÇALIŞTIRILMASI(Brüt asgari ücretin %65 fazlası) | 13 | 32 | Ay |
EKİPBAŞI ÇALIŞTIRILMASI(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) | 5 | 32 | Ay |
OPARATÖR+GECE ŞOFÖRÜ ÇALIŞTIRILMASI(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) | 52 | 32 | Ay |
ŞOFÖR (GÜNDÜZ) ÇALIŞTIRILMASI(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) | 32 | 32 | Ay |
İŞÇİ ARAÇ ARKASI(GECE) ÇALIŞTIRILMASI(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) | 80 | 32 | Ay |
İŞÇİ ARAÇ ARKASI(GÜNDÜZ) ÇALIŞTIRILMASI(Brüt asgari ücretin %22 fazlası) | 44 | 32 | Ay |
SÜPÜRGECİ PERSONEL ÇALIŞTIRILMASI(Brüt asgari ücretin %17 fazlası) | 112 | 32 | Ay |
SÜPÜRGECİ PERSONEL(ENGELLİ) ÇALIŞTIRILMASI(Brüt asgari ücretin %17 fazlası) | 15 | 32 | Ay |
PAZAR YERİ TEMİZLİK EKİBİ ÇALIŞTIRILMASI(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) | 15 | 32 | Ay |
KOORDİNATÖR ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞMASI | 41,5 | gün | |
KONTROLÖR ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞMASI | 207,5 | gün | |
EKİPBAŞI ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞMASI | 41,5 | gün | |
OPARATÖR+GECE ŞOFÖRÜ ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞMASI | 1.328 | gün | |
ŞOFÖR(GÜNDÜZ) ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞMASI | 788,5 | gün | |
İŞÇİ ARAÇ ARKASI(GECE) ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞMASI | 2.573 | gün | |
İŞÇİ ARAÇ ARKASI(GÜNDÜZ) ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞMASI | 1.411 | gün | |
SÜPÜRGECİ PERSONELİ ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞMASI | 2.075 | gün | |
PAZAR YERİ TEMİZLİK EKİBİ ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞMASI | 332 | gün | |
TAKIM KIŞLIK ELBİSE | 885 | adet | |
YAĞMURLUK | 885 | adet | |
ÇİZME | 885 | çift | |
BEZ ŞAPKA | 1.200 | adet | |
TAKIM YAZLIK ELBİSE | 885 | adet | |
YAZLIK AYAKKABI | 1.191 | çift | |
KIŞLIK AYAKKABI | 1.191 | çift | |
EL TELSİZİ | 30 | adet | |
AKILLI CEP TELEFONU | 30 | adet | |
SAPLI SÜPÜRGE | 4.000 | adet | |
SAPLI PAZAR FIRÇASI | 2.000 | adet | |
SAPLI FARAŞ | 1.400 | adet | |
SAPLI KÜREK | 1.000 | adet | |
120 LT PLASTİK TEKERLEKLİ ÇÖP KOVASI | 750 | adet | |
OT SÜPÜRGESİ | 10.000 | adet | |
SAPLI BUZ KAZIYICI | 200 | adet | |
ÇÖP POŞETİ | 48.000 | kilogram | |
770 LT PLASTİK ÇÖP KONTEYNERİ | 1.500 | adet | |
3750 LT YER ÜSTÜ ÇÖP KONTEYNERİ | 90 | adet | |
4000 LT YER ALTI ÇÖP KONTEYNERİ | 30 | adet | |
800 LT GALVANİZ ÇÖP KONTEYNERİ | 500 | adet | |
ÇÖP KONTEYNER TEKERİ | 750 | adet | |
YALDIZ BOYA | 300 | litre | |
SİYAH YAĞLI BOYA | 150 | litre | |
MAVİ YAĞLI BOYA | 150 | litre | |
YEŞİL YAĞLI BOYA | 150 | litre | |
SELÜLOZİK TİNER | 700 | litre | |
SIVI YAĞ ÇÖZÜCÜ DETERJAN | 4.200 | litre | |
TOZ MASKESİ | 15.000 | adet | |
İŞ ELDİVENİ | 48.000 | adet | |
ARAÇ TAKİP SİSTEMİ | 90 | adet | |
SIKIŞTIRMALI ÇÖP KAMYONU ÇALIŞTIRILMASI(15+1,5 M³) | 241.312,5 | saat | |
SIKIŞTIRMALI ÇÖP KAMYONU ÇALIŞTIRILMASI(13+1,5 M³) | 36.562,5 | saat | |
YER ALTI VE YER ÜSTÜ ÇÖP KONTEYNERİ TOPLAMA ARACI ÇALIŞTIRILMASI(20 M³) | 14.625 | saat | |
SIKIŞTIRMALI ÇÖP KAMYONU ÇALIŞTIRILMASI(8+1 M³) | 43.875 | saat | |
KAMYONET ÇİFT KABİN ÇALIŞTIRILMASI | 28.140 | saat | |
MİNİ DAMPERLİ ÇÖP TOPLAMA ARACI ÇALIŞTIRILMASI | 14.625 | saat | |
DAMPERLİ KAMYON 18 TONLUKÇALIŞTIRILMASI | 18.112,5 | saat | |
DAMPERLİ KAMYON 8 TONLUK ÇALIŞTIRILMASI | 14.070 | saat | |
YOL YIKAMA ARACI ÇALIŞTIRILMASI | 12.075 | saat | |
ARAZÖZ 18 TONLUK ÇALIŞTIRILMASI | 12.075 | saat | |
ARAZÖZ 8 TONLUK ÇALIŞTIRILMASI | 12.075 | saat | |
YOL SÜPÜRME ARACI(8 M³) ÇALIŞTIRILMASI | 18.112,5 | saat | |
HİDROSTATİK YOL SÜPÜRME ARACI(4M³) ÇALIŞTIRILMASI | 12.075 | saat | |
HİDROSTATİK YOL SÜPÜRME ARACI(2M³) ÇALIŞTIRILMASI | 6.037,5 | saat | |
ELEKTİRİKLİ MİNİ YOL SÜPÜRME MAKİNESİ ÇALIŞTIRILMASI | 44.832 | saat | |
KAZICI YÜKLEYİCİ ÇALIŞTIRILMASI | 12.075 | saat | |
MİNİ YÜKLEYİCİ LASTİKLİ ÇALIŞTIRILMASI | 12.075 | saat | |
KONTEYNIR YIKAMA VE DEZENFEKTE ARACI | 7.312,5 | saat | |
SERVİS OTOBÜSÜ ÇALIŞTIRILMASI | 21.937,5 | saat | |
KONTROL BİNEK ARACI ÇALIŞTIRILMASI | 51.187,5 | saat | |
KONTROL BİNEK ARACI(MEMUR KONTROLOR İÇİN) ÇALIŞTIRILMASI | 5.002,5 | saat | |
PICK UP 4X4 ÇALIŞTIRILMASI | 7.312,5 | saat | |
SIRT TIRPANI ÇALIŞTIRILMASI | 45.900 | saat | |
ÇAYIR BİÇME MAKİNESİ ÇALIŞTIRILMASI | 45.900 | saat | |
VAKUMLU MİNİ YAPRAK TOPLAMA MAKİNESİ ÇALIŞTIRILMASI | 9.180 | saat |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)