İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2021/241477 - Kent Park Eğitim Köşküne Mobilya Malzemesi Alım İşi

İhale No 2021/241477
Sektör Mobilya, Dekorasyon Ürün ve Hizmetleri
İdare İPEKYOLU BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Van
İşin İli Van
Yayın Tarihi 27 Nisan 2021
İhale Tarihi 20 Mayıs 2021 14:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

MOBİLYA MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

İPEKYOLU BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

KENT PARK EĞİTİM KÖŞKÜNE MOBİLYA MALZEMESİ ALIM İŞİ mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2021/241477
1-İdarenin
a) Adı : İPEKYOLU BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : HAFIZİYE MAHALLESİ SERDAR 2. SOKAK NO:3 65100 MERKEZ/ İPEKYOLU/VAN
c) Telefon ve faks numarası : 4447160 - 4322170063
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : KENT PARK EĞİTİM KÖŞKÜNE MOBİLYA MALZEMESİ ALIM İŞİ
b) Niteliği, türü ve miktarı : Teknik Şartnamede Belirtilen; Kent Park Eğitim Köşküne 30 Kalemlik Malzeme Alım İşi.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : "Kent Park Eğitim Köşkü" Hafiziye Mahallesi İpekyolu / Van
ç) Süresi/teslim tarihi : İşe başlama tarihinden itibaren 2 ay içerisinde tek seferde teslim alınacaktır.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşme tarihi itibari ile 2 gün içinde işe başlanılacaktır


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 20.05.2021 - 14:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : İpekyolu Belediye Hizmet Binası 7. Kat Toplantı Salonu / Hafiziye Mah. Serdar Sok. No:3 İpekyolu/Van


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerine ilişkin bilgileri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi bilgileri,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler (anonim şirketler tarafından her durumda bu bilgileri gösterir pay defteri) ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi: İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
TİP 1 Kolonlu Üç Kişilik Çalışma Masası (Dairesel) 6 adet
TİP 10 Tek Kişilik Çalışma Masası (Üçlü) 7 adet
TİP 11 KİTAPLIKLI Tek Kişilik Çalışma Masası (Ondörtlü) 1 adet
TİP 12 KİTAPLIKLI Tek Kişilik Çalışma Masası (Yedili) 1 adet
TİP 13 KİTAPLIKLI Tek Kişilik Çalışma Masası (Beşli) 1 adet
Ahşap Toplantı Masası ve 6 Sandalyesi (200x90x75 Cm) 1 adet
Çalışma Sandalyesi 118 adet
Danışma Bankosu ve Sandalyesi(150x90x120 Cm) 1 adet
Mevcut Çelik Profillerin Ahşap İle Kaplanması ve Tavana ağaç deseni verilmesi 38 adet
Mevcut Çelik Profillere Ahşaptan Renkli Kalemlerin Yapılıp Dübellenmesi 50 adet
Aliminyum Jaluzi Perde (16-25 mm) 21 adet
TİP 2 Kolonsuz Üç Kişilik Çalışma Masası (Dairesel) 2 adet
Ofis Takımı Yönetici Odası 1 adet
Islak Hacimlere Ayna Yapılması (200x70cm) 2 adet
Yemek Masası(75*120 cm) Ve Dörtlü Sandalyesi 1 adet
Mdf Üzeri Laminat Kaplamalı Mutfak Ve Çay Ocağı Üst Dolabı 1 adet
Mdf Üzeri Laminat Kaplamalı Temizlik Dolabı 1 adet
Duvar Yönlendirme İsimliği 8 adet
Mevcut Kapıların Ve Camların Folyo İle Kaplanması 110 metrekare
Dış Cephe Tabelası ve Belediyenin Logosunun Yapılması 1 adet
Tavandan Sallanan Kitapların Yapımı 15 adet
Ayaklı Metal Kromajlı veya Alüminyum Elbise Askısı (2 ADET – 10’LU) 2 adet
TİP 3 Kolonlu Tek Kişilik Çalışma Masası (Dairesel) 3 adet
İç Mekan Bitkileri 8 adet
TİP 4 Kolonlu Tek Kişilik Çalışma Masası (Dörtlü) 2 adet
TİP 5 Kolonlu Tek Kişilik Çalışma Masası (Dörtlü) 2 adet
TİP 6 KİTAPLIKLI Tek Kişilik Çalışma Masası (BEŞLİ) 1 adet
TİP 7 KİTAPLIKLI Tek Kişilik Çalışma Masası (Dörtlü) 1 adet
TİP 8 Tek Kişilik Çalışma Masası (Oval) 5 adet
TİP 9 Tek Kişilik Çalışma Masası (İkili) 7 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)