İhale No | 2014/128156 |
Sektör | İnşaat, Taahhüt ve Peyzaj Yapım İşleri |
İdare | Devlet Su İşleri 23. Bölge Müdürlüğü - Kastamonu |
İhale Tipi | Yapım İşleri |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Kastamonu |
İşin İli | Kastamonu |
Yayın Tarihi | 13 Ekim 2014 |
İhale Tarihi | 21 Ekim 2014 11:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
ORMAN BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ-KASTAMONU DİĞER ÖZEL BÜTÇELİ KURULUŞLAR ORMAN GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Kastamonu Orman Bölge Müdürlüğü Hizmet Binası Engelli Kullanımına Uygun Asansör yapım işi 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.
İhale Kayıt Numarası | : | 2014/128156 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Saraçlar Mh. Halime Çavuş Cad. 7 37100 KASTAMONU MERKEZ/KASTAMONU |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3662146026 - 3662149416 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | mehmetkurumese@ogm.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu yapım işinin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | Proje ve ihale dökümanında belirtilen miktarda İnşaat İmalatlar Mekanik ve Elektrik Tesisati İmalatları Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Kastamonu Orman Bölge Müdürlüğü İdare Binası |
c) İşe başlama tarihi | : | Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 5 gün içinde yer teslimi yapılarak işe başlanacaktır. |
ç) İşin süresi | : | Yer tesliminden itibaren 30 (otuz) takvim günüdür. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Kastamonu Orman İşletme Müdürlüğü - Saraçlar Mah. Halime Çavuş Cad. No:7 KASTAMONU |
b) Tarihi ve saati | : | 21.10.2014 - 11:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da Esnaf ve Sanatkarlar Odası veya ilgili Meslek Odası Belgesi.
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sânatkar odasından veya ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri.
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi.
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5İhale konusu işte idarenin onayı ile alt yüklenici çalıştırılabilir. Ancak işin tamamı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimi göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyim belgeleri: |
Son on beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ve teklif edilen bedelin % 70 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler. |
4.4.Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler ve benzer işlere denk sayılacak mühendislik ve mimarlık bölümleri: |
4.4.1. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
B- ÜST YAPI (BİNA) İŞLER - III. GRUP BİNA İŞLERİ C- SIHHI TESİSAT VE MEKANİK TESİSAT İŞLERİ - III. GRUP ASANSÖR ELEKTRO MEKANİK İŞLERİ |
4.4.2. Benzer işe denk sayılacak mühendislik veya mimarlık bölümleri: |
İnşaat Mühendisliği Elektrik-Elektronik Mühendisliği Makine Mühendisliği |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kastamonu Orman İşletme Müdürlüğü Ambar Servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kastamonu Orman İşletme Müdürlüğü Ambar Servisi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, anahtar teslimi götürü bedel üzerinden verecektir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle anahtar teslimi götürü bedel sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (N) : 1
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Yüklenici sözleşme kapsamındaki işleri 6331 Sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu hükümlerine uygun olarak yerine getirecektir. Yüklenici, çalışanların işle ilgili sağlık vegüvenliğini sağlamakla yükümlü olup bu çerçevede; mesleki risklerin önlenmesi,eğitim ve bilgi verilmesi dâhil her türlü tedbirin alınması, organizasyonun yapılması,gerekli araç ve gereçlerin sağlanması, sağlık ve güvenlik tedbirlerinin değişenşartlara uygun hale getirilmesi ve mevcut durumun iyileştirilmesi içinçalışmalar yapmak, işin kişilere uygun hale getirilmesi için işyerlerinintasarımı ile iş ekipmanı, çalışma şekli ve üretim metotlarının seçiminde özengöstermek, özellikle tekdüze çalışma ve üretim temposunun sağlık ve güvenliğeolumsuz etkilerini önlemek, önlenemiyor ise en aza indirecek tedbirlerinalınması, teknolojik gelişmeleri takip etmek suretiyle iş yerleri, işyerindekullanılan araç ve gereçlerinden kaynaklanacak kazaların önlenmesine yönelikolarak gerekli tedbirlerin hususlarını da dikkate alarak, almak ve uygulamakzorundadır.
İdari ve teknik şartnamede belirtilen şekilde ve özelliklerde asansörlerinyapılması, kesin ölçülerin alınması, uygulama projelerin hazırlanması, asansörmalzemelerinin temini, ithalatı, gümrük vergileri ve fonlar, navlun, sigorta,montaj, işçilik vb. işler Yüklenici firmanın taahhüdü altındadır. Yüklenicifirma tüm bu işleri birinci sınıf işçilikle yerine getirecektir. Bunun dışındatüm bu taahhüt ile ilgili tüm alet edevat, teçhizat temini de Yüklenicitarafından temin edilecektir,
Sözleşmenin imzalanmasını müteakip Yüklenici firma iş programı ile söz konusuişe ait ilgili standart, yönetmelik ve mevcut kuyu ebatları doğrultusundahazırlanmış uygulama projelerini ve kullanılacak bütün malzemelere ait menşeive markasının da belirtildiği malzeme listesini (TSE, EN, ISO, IEC, CENEL-ECbelgeleri ve katalogları ile birlikte) 10 gün içerisinde İdareye sunacaktır,
Yüklenici firma asansörlere ait aşağıda belirtilen belgeleri yasal vize tarihigeçmemiş olan noter tasdikli "Aslı Gibidir" suretlerini İdareyesunacaktır.
• Sanayi Ticaret Bakanlığı Garanti Belgesi,
• Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi,
• TSE Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi,
• Asansör firması adına Elektrik ve Makine mühendisleri odaları tarafındanonaylanmış Yetkili mühendislere ait Serbest Mühendislik ve Müşavirlik belgesi,
• Makine ve Elektrik Mühendisleri odası tarafından düzenlenmiş Asansör FirmasıBüro Tescil Belgesi,
• Makine Mühendisleri Odasından Asansör Mühendisi Yetki Belgesi TURKAKtarafından onaylanmış kuruluşlardan alınan TS EN ISO 9001:2000 SertifikasyonBelgesi,
• TURKAK tarafından onaylanmış kuruluşlardan alınan H modülü CE SertifikasyonBelgesi,
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)