İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2017/54233 - Kart Okuyucu / Yazıcı Satın Alınacaktır

İhale No 2017/54233
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
İdare POSTA TELGRAF TEŞKİLATI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(PTT) SATINALMA DAİRE BAŞKANLIĞI
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 20 Şubat 2017
İhale Tarihi 16 Mart 2017 14:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

KART OKUYUCU / YAZICI SATIN ALINACAKTIR

T.C.POSTA VE TELGRAF TEŞKİLATI A.Ş. SATINALMA DAİRE BAŞKANLIĞI

2000 adet Kart Okuyucu / Yazıcı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/54233
1-İdarenin
a) Adresi : Şehit Teğmen Kalmaz Caddesi No:2 F Blok Kat:1 06101 Ulus ALTINDAĞ/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3125095420 - 3123095616
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@ptt.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2000 adet Kart Okuyucu/Yazıcı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : PTT Ankara Ana Depo Müdürlüğü Oğulbey / ANKARA
c) Teslim tarihi : Yüklenici, sözleşme imza tarihinden itibaren 30 (otuz) takvim günü içerisinde teklif ettiği Kart Okuyucu/Yazıcının mevcut PTT Otomasyon yazılımları ve Hizmet Sağlayıcı yazılımları ile entegrasyon çalışmasını tamamlayarak PTT?ye bildirimde bulunacaktır. -PTT, Yüklenicinin bildiriminden itibaren belirleyeceği bir PTT İşyerinde 7 (yedi) takvim günü süreyle iki adet kart okuyucu/yazıcı ile pilot uygulama gerçekleştirecektir. -Pilot uygulama sırasında PTT tarafından tespit edilen aksaklıklar tutanak altına alınarak, düzeltilmesi için Yükleniciye bildirilmesini müteakip Yüklenici tarafından 7 (yedi) takvim günü içerisinde gerekli düzeltmeler tamamlanacak ve sonrasında pilot uygulamaya devam edilecektir. -PTT tarafından pilot uygulamanın onaylanmasını müteakip Yüklenici, 90 (doksan) takvim günü içerisinde satın alınacak 2.000(ikibin) adet Kart Okuyucu/Yazıcının tamamını en çok 2(iki) partide Ankara PTT Başmüdürlüğüne bağlı Ankara PTT Ana Depo Müdürlüğüne (Adres: Oğulbey/Gölbaşı ANKARA) teslim edecektir. -Teklif edilen cihaz kullanılmamış olarak orijinal ambalajında teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Posta ve Telgraf Teşkilatı A.Ş. Satınalma Daire Başkanlığı Şehit Teğmen Kalmaz Caddesi No:2 F Blok Kat:1 06101 Ulus/ ANKARA
b) Tarihi ve saati : 16.03.2017 - 14:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

- Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi
- Aday veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu
- Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi
- Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi
- Aday veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üreticisi veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler

4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

1-İstekliler, üretici veya ithalatçı firma adına ilgili Bakanlıktan alınan Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesini teklifleri ile birlikte vereceklerdir.

2-İstekliler, teklif edilen marka/model cihazın bakım-onarım işlemlerinin gerçekleştirilebilmesini teminen, İsteklinin kendisine ait veya anlaşmalı olduğu yetkili servisi bulunacaktır. Yetkili Servisin anlaşmalı yetkili servis olması halinde, anlaşmalı yetkili servis ile Yüklenici arasında imzalanmış olan teknik servis sözleşmesinin aslı ya da noter tasdikli sureti İstekli tarafından teklifi ile birlikte verilecektir.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1-İstekliler, teklif ettiği marka ve model 1 (bir) adet Kart okuyucu / yazıcı numunesini teklifi ile beraber teslim edecektir. Teslim edeceği numune cihaz ile kullanıcı bilgisayarı (PC) arasındaki bağlantının sağlanması için PC ye USB Port üzerinden bağlanabilecek ve kablo boyu 2,50 m. (iki metre elli santimetre) olan bir adet arabağlantı kablosunu da numune ile birlikte teslim edecektir.

2-İstekliler, teklif edilen cihazın marka ve modellerini içeren orijinal CD, disket, kitap veya broşürlerini teklifi ile birlikte verecektir. 

3-İsteklilerin teklif ettikleri cihaz TSE veya CE endüstri standartlarından en az birine sahip olacak ve İstekliler buna ilişkin sertifikanın aslını ya da noter tasdikli suretinin teklifleriyle birlikte vereceklerdir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 10 (on) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Posta ve Telgraf Teşkilatı A.Ş. Satınalma Daire Başkanlığı Şehit Teğmen Kalmaz Caddesi No:2 F Blok Kat:1 06101 Ulus/ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Posta ve Telgraf Teşkilatı A.Ş. Satınalma Daire Başkanlığı Şehit Teğmen Kalmaz Caddesi No:2 F Blok Kat:1 06101 Ulus/ ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
2000 adet Kart Okuyucu / Yazıcı 2.000 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)