İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Kargo Hizmeti

İhale No 2044649
Sektör Dağıtım ve Posta Hizmetleri
İdare Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Yenimahalle Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 20 Nisan 2020
İhale Tarihi 22 Nisan 2020 16:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

 
 

Türkiye cumhurİyetİ

ANKARA VALİLİĞİ YILDIRIM BEYAZIT ÜNİVERSİTESİ YENİMAHALLE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

.............. Gerçek/Tüzel Kişiliğine

 

 

 

 

 

 

Hastanemizin ihtiyacı olan (5) kalem KARGO HİZMET ALIMI Malzemesi /işi / hizmeti/yapımı satın alınacaktır. İlgilendiğiniz takdirde K.D.V. hariç fiyat teklifinizi en geç 22/04/2020 tarih ve saat 16.00'a kadar göndermenizi, teklifinizde teslimat süresinin bildirilmesini rica ederim.

Salih AKYÜZ İdari Mali İşler Müdür Yardımcısı

Ek: (1) Adet Teknik Şartname

Doğrudan Temin Atımlarında İstekliler Tarafından Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar

1-  Teklif edilecek alım için, listedeki ismine ve miktarına uygun bir şekilde teklif mektubu hazırlanacaktır.

2-   Mal/malzeme alımlarında marka, model, varsa katalog numarası ve Tıbbi Cihaz Yönetmeliği Kapsamında olan tıbbi cihaz, tıbbi malzemeler için Ürün Barkot Numarası mutlaka belirtilmelidir. Özelikle hastaya fatura edilebilen tıbbı sarf malzemelerine ait, Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankasındaki (UBB) Ürün barkod numarası belirtilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.

UBB ile ilgili istenilen belgeler:

a- Teklif veren firmanın Sağlık Bakanlığı İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduğuna dair belge,

b- Teklif edilen ürünün Sağlık Bakanlığı ilaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı ve Sağlık Bakanlığı'ndan onaylı olduğuna dair belge (ilaç ve Tıbbi Cihaz tanımlama Formu),

c- Teklif veren firma bayi ise, Sağlık Bakanlığı ilaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında üretici ve ya tedarikçi firmanın bayisi olduğuna dair belge (Bayi Bilgi Formu).

Bu belgeler Sağlık Bakanlığı ilaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası web sayfasından çıkartılarak sunulacaktır.

3-              Teklif   Mektubunun istekliler tarafından imzalanması, TL bazında fiyat verilmesi (KDV Hariç), teklif edilen fiyatın rakam ve yazı ile açık olarak yazılması zorunludur.

4-                      Numune,    katalog ve teknik olarak istenen diğer belgeler teklif mektubundan ayrı olarak bir zarf veya dosya içinde verilecektir. Numune istenmişse, teklifinizin değerlendirmeye alınması için mutlaka numune getirmelisiniz. Numune istenmemiş olsa dahi, alımın özelliğine göre, teklifin istenilen özelliklere ve şartnameye uygunluğunu tespit etmek amacıyla tanıtım materyali (numune/katalog/broşür vb.) sunulmalıdır Numuneler, fiyat teklifinin en son kabul tarihinden itibaren 2 iş günü içerisinde satmalına birimine ulaştırılmalıdır aksi halde teklifiniz değerlendirme dışı bırakılacaktır.

5-              Teklif   edilen fiyatların geçerliliği (opsiyon) teklif tarihinden itibaren, özel durumlar hariç, en az 30 gün olacaktır.

6-               Teklif  mektubunda, teklif ettiğiniz malzemenin teslimat süresini mutlaka yazınız. Teslimat konusunda, tarafımızdan özel bir durum belirtilmişse (derhal teslim vb. gibi) bu durumda göz önünde bulundurularak teklif verilmelidir

7-  Belirtilen tarih ve saate kadar teklifleriniz doğrudan temin birimine teslim edilmelidir. Bu saatten sonra teklifler kabuI edilmeyecektir.

8-              Teklif  verilmeyecekse gerekçeli nedeninin aynı faks mesajı ile tarafımıza bildirilmesi rica olunur.

9-  istekliler listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

10-  idaremiz satın almayı yapıp yapmamakta, dilediği miktarlarda yapmakta, iptal etmekte veya uygun bedeli tespitte serbesttir.

11-              Teklif veren firmanın teklif mektubunda kaşesi, yetkili personelin imzası ve tarih bulunmalıdır. Eksik bilgileri bulunan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.

DOĞRUDAN TEMİN İLETİŞİM:

Yeni Batı Mh.2367.Sok.No:4 (Eski 2026 Cd.) Batıkent Yenimahalle/ANKARA TLF : (0312) 587 26 87-26 89-26 94

Eposta :yeni ma ha lledhdogruda ntemin@gmail.com

Fiyat teklif cetvelinin numunesi aşağıdadır. Tekliflerinizin bu numuneye uygun bir şekilde hazırlanması önemle rica olunur.

KIRIM FİYAT TEKLİF CETVELİ

Sıra No

İşin ismi ve kısa açıklaması

Miktar

Birimi

Teklif

Edilen

Birim

Fiyat

Tutarı

1

KARGO GÖNDERİ BEDELİ (TÜRKİYE GENELİ) 0-1 KG/DS

600

ADET

 

 

2

KARGO GÖNDERİ BEDELİ (TÜRKİYE GENELİ) 1-2 KG/DS

200

ADET

 

 

3

KARGO GÖNDERİ BEDELİ (TÜRKİYE GENELİ) 2-10 KG/DS

40

ADET

 

 

4

KARGO GÖNDERİ BEDELİ (TÜRKİYE GENELİ) 11-20 KG/DS

40

ADET

 

 

5

KARGO GÖNDERİ BEDELİ (TÜRKİYE GENELİ) 21-30 KG/DS

20

ADET

 

 

TOPLAM FİYAT( KDV HARİÇ)

 

 

 

T.C.

ANKARA VALİLİĞİ

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ ANKARA YILDIRIM BEYAZIT ÜNİVERSİTESİ YENİMAHALLE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

KARGO HİZMETİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

1. KONU:

Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Yenimahalle Eğitim ve Araştırma Hastanesi genelinin ihtiyacı olan

emtiaların taşınması için

Kargo Hizmeti teknik şartnamesidir.

2.  TANIMLAR:

2.1.   Hastane Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Yenimahalle Eğitim ve Araştırma Hastanesi

2.2.   İstekli Firma Hizmet alım ihalesine teklif veren firma.

2.3.   Yüklenici Firma: Satın alma işlemi neticesinde uhdesinde ihale kalan özel kargo şirketi.

2.4.   Kargo Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Yenimahalle Eğitim ve Araştırma Hastanesi ihtiyacı olan ve diğer

kamu kurum ve kuruluşlarından temin edilerek hastanenin Yeni Batı Mah. 2026. Cad. Batıkent- Yenimahalle/ANKARA adresine teslim edilecek ve teslim alınacak her türlü tıbbi sarf malzeme, ilaç, analiz kiti vb. sarf maddelerini tanımlamaktadır.

3.  GENEL HÜKÜMLER

3.1 .Yukarıdaki tabloda, sözleşme süresince gönderimi yapılacak veya gönderilenlerin alınacağı dosya ve KG/DS miktarları belirtilmiştir. Bu miktarlar tahmini olarak belirtilmiştir. Bu nedenle sözleme süresince kalemlerden herhangi birinin, diğerlerine göre daha erken bitmesi muhtemelidir. Tabloda belirlen miktarlardan herhangi birinin erken bitmesi sonucunda; hastanemizce sunulan hizmetin aksamaması için, kargo hizmeti devam edecektir. Gönderiler teklif edilen dosya ve KG/DS birim Fiyatları üzerinden fatura edilecektir. Yani gönderi kalemleri birebirlerine tutar bazında devredilebilecektir. Toplam ödeme tutarı ise sözleşme tutarını geçemeyecektir.

Kargolarımızın kaybolması, çalınması, zarara uğraması vb. durumlarda bütün sorumluluk yüklenici Firmaya aittir. Yüklenici Firma kargo ile birlikte düzenlenmiş olan Taşınır işlem Fisine istinaden gerçekleşen hasarı tazminle sorumludur.

3.2.  istekli firmalar teklifleri ile birlikte ülke genelinde bayi, büro, irtibat noktası benzer hizmet verebilecekleri bölgeleri gösteren belgeyi sunacaklardır.

3.3.  istekli firmalar işin bir kısmını alt yüklenicilere yaptıramaz.

3.4.  Yüklenici firma hastane idaresine sözleşmenin imzalanmasını müteakip kullanıcı bilgilerini verecek olup, bu bilgilerde yapılacak herhangi bir değişikliği en geç 24 saat içerisinde hastane idaresine yazılı olarak bildirecektir.

3.5.  Yüklenici firma irtibat telefon adres, faks numarası, elektronik posta adresi vb. iletişim bilgilerindeki değişiklikleri en geç 24 saat içerisinde hastane idaresine yazılı olarak bildirecektir.

3.6.  Teklif verecek istekli firmaların Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde hizmet ağı tüm kamu kurumlarından kargo alabilecek kapasitede yaygın olması gerekir.

İLETİŞİM: Yeni Batı Mh. 2026 Cd. Batıkent Yenimahalle/ANKARA TLF: 0312 587 26 87 - 587 26 89 FAX: 0312 587 24 31 E-mail: yenimahalledhdogrudantemin@gmail.com

3.7 Hastanemize teslim edilecek ve hastanemiz tarafından gönderilecek olan Kargolarda meydana gelecek kırılma ve her türlü^zarar kargo firmasına rücü edilecektir.

2_Vot/~                                                •'«                       e=ieaL*tfJ

4.  hizmet yürütülme şekli

4.1.    Yüklenici firma kargo taşınması işlemi için telefon ile arandığında gönderilecek malzeme aynı gün içerisinde hastanenin ilgili birimlerinden teslim alınmalıdır.

4.2.    Teslim alınan kargolar en geç 2 (iki) iş günü içerisinde hastane deposuna teslim edilmelidir.

4.3.    Resmi tatil günlerinde teslimat yapılmayacaktır.

4.4.    Kurumumuza gönderilecek olan kargolar için aksi bildirilmemiş ise göndericiden hiçbir suretle ücret talep edilmeyecektir, avans alınmayacaktır.

4.5.    Sözleşme süresince karşı kurum ve kuruluşlardan teslim alınan kargolar hiçbir suretle kurumumuza bilgi verilmeden iade edilmeyecektir.

4.6.    Teslimat hastane sarf malzeme deposu ve eczane deposuna taşınır kayıt kontrol yetkilileri nezaretinde yapılacaktır.

4.7.    Hastane idaresinin görevlendirdiği yetkili idari personel ve taşınır kayıt kontrol yetkilileri haricindeki şahısların talimatları ile yapılan işlemler için hastane idaresi hiçbir sorumluluk kabul etmez. Yüklenici firma 3. Şahıslardan gelecek talepler hakkında hastane idaresinden herhangi bir ücret ve/veya.hak talep edemez.

5.  ÖDEMEYE İLİŞKİN ESASLAR

5.1.    Ödeme dönemleri sözleşme süresi içerisinde aylık olarak düzenlenecek olup, yüklenici firma bir ay içerisinde sunmuş olduğu kargo hizmetini teşvik edici belgeleri ile birlikte ödeme işlemine esas düzenleyeceği faturasını bu iş ile ilgili hastane idaresinin belirleyerek görevlendireceği kontrol teşkilatına iletmek üzere Başhekimlik Makamına sunacaktır. 5.2. Gerekli kontrol ve tahakkuk işlemlerini takiben tahakkuk evrakı ilgili saymanlık kayıtlarına alınacak olup, saymanlık ödeme sırasına göre ödeme işlemi gerçekleştirilecektir.

5.3.    Yapılan ödemelerle ilgili olarak yüklenici firmanın eksik ödeme yapıldığı yönünde herhangi bir iddiasına yönelik hastane idaresine itirazı ancak ödeminin yapıldığı günü takip eden 7 (yedi) iş günü içinde yapılması durumunda geçerlidir.

5.4.    Yüklenici firmaya herhangi bir ayın hizmet ifasını müteakip düzenlenen tahakkuk evrakına istinaden yapılan ödeminin sehven fazla miktardan olması durumunun tespiti halinde fazla ödeme miktarı bir sonraki hak edilişinden mahsup edilecektir.

6 .KABULVE MUAYENE

6.1.  Madde 3’de istenen özellikleri taşımayan istekli firmaların teklifleri kabul edilmeyecektir.

6.2.  Bu şartnamede belirtilmeyen hükümler konusunda varsa idari şartname hükümleri geçerlidir


 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)