İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Karel Marka Ip Tabanlı Telefon Satrali Bakımı

İhale No 2335134
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
İdare Bursa İl Sağlık Müdürlüğü
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 3 Kasım 2021
İhale Tarihi 5 Kasım 2021 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

T.C.

BURSA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

Konu: Teklif İstemi

İl Sağlık Müdürlüğümüz binası ve ek binalarınında kullanılan KAREL MARKA IP TABANLI TELEFON SANTRALİ 2022 yılı için bakımının yapılmasını sağlamak için Bakım Hizmet Alımı yapılması gerekmektedir. Ekte yer alan teknik şartname hususları çerçevesinde 05/11/2021 tarihi saat 14:00’ye kadar fiyat vermenizi rica ederiz.

1.   Fiyatlar KDV Hariç olacaktır.

2.  Değerlendirme toplam değer üzerinden yapılacaktır.

3.   Şartname Var mı: Evet

4.   Sözleşme Yapılacak mı: Evet

5.  Teminat Alınacak mı: Hayır

6.  Fiyat Farkı Ödenecek mi: Hayır

TEKLİF MEKTUBUDUR.

İdarenizin ihtiyacı ve talebi olan, aşağıda yazılı malı/hizmeti yukarıda belirtilen şartlara göre aşağıda gösterdiğimiz fiyattan satmayı kabul ve taahhüt ederiz.

S.NO

MALIN/HİZMETİN ADI/CİNSİ

TOPLAM FİYAT (TL)

1

KAREL MARKA IP TABANLI TELEFON SANTRALİ 2022 YILI BAKIM HİZMETİ ALIMI

 

** Para Birimi “Türk Lirası” cinsinden olacaktır.

*** Tekliflerin değerlendirilmesi için tekliflerin imzalı ve kaşeli bir şekilde yukarıda belirtilen adrese elden teslim edilmesi, faks numaralarına yollanması veya e-mail olarak gönderilmesi gerekmektedir.


 

Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Başkanlığı

Satınalma Birimi

UZMAN ERTUĞRUL BAŞAR

Tel: 0 224 295 0000-6142                  Kaşe-İmza

e-mail: bursamerkezisatinalma@gmail.com

 

BURSA SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ KAREL MARKA IP TABANLI TELEFON SANTRALLERİ PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMETİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

 

1 KOI) 1 IYIİ.KR.0P3 | Y Y İRİ I [ Oi 2(1| RFV TRH |                                                                                    | RF.V. NO. |                         1 Sayfa 1 / 3 |

1-     AMAÇ

Bursa İl Sağlık Müdürlüğüne bağlı birimlerde kullanılan ve aşağıdaki listede belirtilen cihaz, makine ya da sistemlerin periyodik bakım, kontrol, sökme, takma, test etme, yedek parça değişimi ve tamir bakım onarım işlemlerinin üretici firmanın bakım el kitaplarında belirttiği ve önerdiği hususlara uygun bir şekilde yapılması ve verimli bir şekilde çalışmasını sağlanması.

2-   KAPSAM

2.1. Şartname kapsamındaki cihaz, sistem ya da makinelerin listesi:

Sıra

No

Martta

Model

Türü

Kullanım Yeri

Periyodik

Bakım

Sayısı

1

KAREL

IPG1000

IP

HALK SAĞLIĞI LABORATUVARI

1

2

KAREL

IPG1000

l

İP

GÜRSU İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

1

3

KAREL

IPG500

IP

GÜRSU İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

1

4

KAREL

IPG500

ip

İNEGÖL GÖÇMEN SAĞLIĞI

1

5

KAREL

IPG500

ip

YILDIRIM GÖÇMEN SAĞLIĞI

1

6

KAREL

IPG500

ip

KARACABEY GÖÇMEN SAĞLIĞI

1

7

KAREL

IPG500

ip

OSMANGAZİ1 NOLU GÖÇMEN SAĞLIĞI

1

 

3-   TANIMLAR

İdare: Bursa İl Sağlık Müdürlüğü,

Yüklenici: Üzerine ihale yapılan ve sözleşme imzalanan istekli,

Üretici Firma: Bu teknik şartname kapsamındaki cihaz, makine ya da sistemleri üreten firma,

Periyodik Bakım: Cihaz, makine ya da sistemleri verimli çalışması için belli periyotlarla yapılması gerekli kullanım süresi veya zamana bağlı olarak parça değişim ve bakım işleri,

Anza: Cihaz, makine ya da sistemlerin parçaların veya yazılımlarının bir veya birkaçının olağan şekilde çalışmaması veya fonksiyonlarını yerine getirmemesi durumu,

Tamir, Bakım Ve Onarım: Cihaz, makine ya da sistemlerin, çalışmasını önleyecek bir arızası belirlendiğinde bunun giderilmesi için yapılacak sökme, takma, yenileme, düzeltme, ölçmek, ayarlama, test etme gibi işçilik veya parça değiştirme işlemi,

Servis (İşçilik) Hizmet: Periyodik bakım ya da arızaların giderilmesi için yapılan hizmetler,

Arıza Tespit Süresi: Arızanın yükleniciye bildirilmesini takiben, yüklenici tarafından arıza yerine ulaşım süresidir.

Metin Kutusu: (BURSA

 
  Metin Kutusu: BURSA SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ KAREL MARKA IP TABANLI TELEFON SANTRALLERİ PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMETİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

Telefon Santrali Bakım Ve Onarım Formu: Her türlü bakım onarım faaliyetleri teknik servis
| KOI? | İMİ On3 | YAY l~RH | C!        | RFV TRH 1 .        1 RFV NO. |            1 Sayfa?/3 1

formuna kaydedilecektir. Bakım bitiminde yüklenici firma teknik personelince doldurulacak olan teknik servis formu İdare tarafından kontrol edilecek ve taraflarca imzalanacaktır. Forma bakım esnasında cihaza yapılan tüm işlemler ayrıntılarıyla yazılacaktır. Bu form 3 (üç) nüsha halinde tanzim edilecek; bir nüsha yüklenici firmada yapılacak ödemeye esas teşkil etmesi açısından İdareye teslim edilecektir.

Kontrol (Kontrollük): İdare tarafından bu şartnamedeki işlerin kontrolü için görevlendirilmiş bir kişi veya bir komisyonu aracılığı ile yapılan kontrol faaliyeti.

4- GENEL HUSUSLAR

4-1- Yüklenici firma cihaz başına göre fiyat belirleyecektir. İdare herhangi bir nedenle (HEK, Arıza v.s.) cihazlardan bir veya birkaçını bakım dışında tutmak isterse yüklenici firma yalnızca bakımını yaptığı cihazlar için ücret talep edecektir.

4-2-Yüklenici, üretici firmanın cihaz, makine ya da sistemlere koyduğu bütün parçanın değiştirme veya tamir ve bakımını yapmak için gerekli teknik donanım ve personeli bulunduracaktır.

4-3-Cihaz, makine ya da sistemlerin bakım ve onaranları sırasında veya sonrasında durumlarının tespiti için gerekli olan bilgi ve belgelerin İdareye ait teknik servise ulaştırılmasından yüklenici sorumludur.

4-4-Cihaz, makine ya da sistemlerin fennine uygun tamir, bakım ve onarım yapılacaktır.

4-                                          5-Yüklenici doğal afet (deprem, sel, kar, vb.), terör gibi hallerde hizmetlerin aksamaması için idarenin talebini beklemeden idare ile temas kurarak bakım, onarım, servis ekiplerini takviye edecek ve hizmetlerini kesintisiz sürdürecektir.

4-                                          6-Yüklenici Telefon santrallerinin tamir, bakım ve onarımı için gerekli her türlü alet ve avadanlıkları bulundurmak zorundadır.

4-                           7-6331 Sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu gereğince yerine getirilmesi gereken yükümlülükler Yükleniciye aittir

4-                                          8-Periyodik bakım ve onarım esnasında yükleniciden kaynaklı herhangi yeni bir anzadan yüklenici sorumlu olacak ve her türlü gider yüklenici tarafından karşılanacak.

5-  PERYODİK BAKIM HİZMETLERİ

5-                                       1-Periyodik bakım; sözleşme süresi içinde I (Bir) kez idarenin uygun göreceği tarihte yapılacak.

5-                                2-Bakım saatleri idarenin işleyişini engellemeyecek şekilde belirlenecektir.

5-                                              3-Periyodik bakımda yapılması gereken asgari işlemler aşağıdaki gibidir. Yazılanlar dışında işin fenni ya da cihaz, makine ya da sistemlerin üreticisinin belirlediği işlemler ilave olarak yüklenici tarafından yapılacaktır.

Sıra No

Yapılacak Periyodik Bakım İşlemleri ve Yerleri

1

Genel temizliğin yapılması

Bütün Santrallere

2

Voltaj kontrolü (AC/DC)

Bütün Santrallere

3

Konsol testleri

Bütün Santrallere

4

Dahili abonelerin testleri

Bütün Santrallere

5

Telekom hattı ve trunk kontrolü

Bütün Santrallere

6

Güç kaynağı kontrolü

Bütün Santrallere

7

Alarm bilgisinin kontrolü

Bütün Santrallere

8

Akü ve bağlantı elemanlarının kontrolü

Bütün Santrallere

 

 

           
 

T.C. SAĞUK BAKANLIĞI

M«W>

 
   

BURSA SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ KAREL MARKA IP TABANLI TELEFON SANTRALLERİ PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMETİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

 
     
 
 
 

 

 

 

 

| MÜ) I ıNüFRn.ı-; | vy ;;;;; | ,■ ı o*, I,> > [ UFV I ü 1! 1                                                                1 UHV NO |                      | Sayla3/3 |

9

Acil transfer hatlarının kontrolü

Bütün Santrallere

10

Kart ve ünitelerin son release kontrolü

Bütün Santrallere

11

Raporlama yazılımının kontrolü

Bütün Santrallere

12

Back-up yedeklerinin alınması

Bütün Santrallere

 

6- ARIZA ONARIM HİZMETLERİ ve YEDEK PARÇA DEĞİŞİMİ

6-                              I-Arıza bildirimleri telefon, elektronik posta ya da faks ile yapılacaktır.

6-                                 2-Arıza için yapılan çağrılara karşı yüklenici firmaya sözleşme kapsamı haricinde ücret ödenmeyecek.

6-          3- Kurumun sağlık sektörü olması sebebi ile arızalarda; Şehir merkezi için, mesai saatleri içinde en geç 2 (iki) saat, mesai saatleri dışında ise en geç 4 (dört) saat içinde, İlçelerde bulunan telefon santralleri ise mesai saatleri içinde en geç 4 (dört)saat, mesai saatleri dışında en geç 6 (altı) saat içinde müdahalede bulunulacak. Çok acil durumlarda bu süre beklenmeksizin arızaya müdahale edilecek. Gerekli olur ise yüklenici firma mesai saati dışında çalışmayı kabul edecek.

6-                            4-Arıza durumunda sistemi çalıştıracak tedbir yüklenici firma tarafından mutlaka alınacaktır.

Anzanm giderilmesi için yedek parça gerektiği durumlarda Yüklenici firma idareye servis bakım formu ile bildirimde bulunacak. Servis formuna değiştirilecek parçaların isimleri yazılacak. İdare parça temin yoluna gidecek.Yedek parçanın idare tarafından temininden sonra arızalı telefon santrali en geç 24 (yirmi dört) saat içinde tamir edilmiş olacak. Bu parça değişim işçiliği için yükleniciye herhangi bir bedel ödenmeyecek.

7- GARANTİ

7-            1-    Kullanılan yedek parça ve malzemelerde yetkili servislerde üretici firmaların verdiği teknik garantiler aynen geçerli olacaktır.

7-2- Garanti süresi içerisinde değişen yedek parça, malzeme veya işçilikten kaynaklanan arızalar yüklenici tarafından ücretsiz olarak giderilecektir.

7-3- Alım konusu hizmet bitse de yüklenicinin taktığı parça, malzeme veya işçilikten kaynaklanan arızalar için garanti süresince sorumluluğu devam eder.

7-                                           4-Yüklenici   yedek parçalarda garanti dışında tutma durumunda ayrıntılı rapor düzenleyerek idareye verecektir.

8- DİĞER HUSUSLAR

8-         1-    Teklif verecek firmalar Yetkili Servis Belgesine sahip olacak. Bu belge teklif dosyası ile idareye sunulacak.

 

           
 

Çetin BAYRAKÇI Elektrik Teknisyeni Bursa İl Sağlık Müdürlüğü

 
   

,'ıUo'J

 
   

Hasarı SATIK

 
 
 

 

 

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)