İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2023/1051817 - Karayolları Genel Müdürlüğü Personelinin İşe Zamanında Geliş Ve Gidişlerini Teminen 4 Kısımda 62 Adet Servis Aracının 01-01-2024-31-12-2024 Tarihleri Arasında Kiralanması

İhale No 2023/1051817
Sektör Araç Kiralama ve Personel Taşıma Hizmeti
Nakliye ve Lojistik Hizmetleri
İdare KARAYOLLARI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Program ve İzleme Dairesi Başkanlığı
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 6 Ekim 2023
İhale Tarihi 8 Kasım 2023 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

ARAÇ KİRALAMA HİZMETİ ALINACAKTIR

KARAYOLLARI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

Karayolları Genel Müdürlüğü personelinin işe zamanında geliş ve gidişlerini teminen 4 kısımda 62 adet servis aracının 01-01-2024-31-12-2024 tarihleri arasında kiralanması hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2023/1051817
1-İdarenin
a) Adı : KARAYOLLARI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : Karayolları Genel Müdürlüğü İsmet İnönü Bulvarı No:14 06100 Yücetepe ÇANKAYA/ANKARA
c) Telefon ve faks numarası : 3124498170 - 3124497124
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı : Karayolları Genel Müdürlüğü personelinin işe zamanında geliş ve gidişlerini teminen 4 kısımda 62 adet servis aracının 01-01-2024-31-12-2024 tarihleri arasında kiralanması
b) Niteliği, türü ve miktarı : 4 kısımda toplam 62 adet muhtelif servis aracının sürücülü olarak akaryakıt dahil tüm giderler yükleniciye ait olmak üzere 01.01.2024-31.12.2024 tarihleri arasında kiralanması işi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Karayolları Genel Müdürlüğü ile Vecdi Diker Eğitim ve Araştırma Merkezi arasında, Genel Müdürlük ile Sosyal Tesisler Lojmanları arasında ve Genel Müdürlüğümüz ile Ankara Büyük Şehir Belediyesi sınırları içerisindeki muhtelif semtler arasında servis hizmeti yapılacaktır.
ç) Süresi/teslim tarihi : İşe başlama tarihi 01.01.2024, işin bitiş tarihi 31.12.2024
d) İşe başlama tarihi : 01.01.2024


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 08.11.2023 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Karayolları Genel Müdürlüğü D Blok 1.Kat 115 Nolu Oda (İnönü Bulvarı No:14 Yücetepe/ANKARA)


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İstekliler, ihale konusu alımın alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri kısmını yeterlik bilgileri tablosunda belirteceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri:
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olduğunu,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olduğunu,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olduğunu ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlandığını göstermek üzere yıl sonu bilanço belgelerine ilişkin bilgileri belirtebilirler.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerine ilişkin bilgileri sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:
table.tbl {width:100%;} table.tbl tr td, table.tbl tr th {padding:4px 8px;border: 1px solid black;border-collapse: collapse;word-wrap: break-word;word-break: break-all;}Tüm Kısımlar
Belge Adı Açıklama
ALT YÜKLENİCİ LİSTESİ -Servis hizmetini kendisine ait olmayan servis araçlarından da yararlanmak suretiyle yapacak olan istekliler, işin bu bölümünü yaptıracağı alt yüklenicilerin listesini "Yeterlik Bilgileri Tablosunda" beyan edecek ve talep edildiğinde bu listeyi düzenleyerek idareye sunacaktır..
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamuya açık karayolunda, yapacakları faaliyetlere uygun olarak ilgili Bakanlıktan alınmış yetki belgesi veya belgeleri ile; motorlu taşıtlarla yapılan yolcu ve eşya taşımalarını, taşımacı, acente, taşıma işleri komisyonculuğu, taşıma işleri organizatörlüğü, nakliyat ambarı işletmeciliği, kargo işletmeciliği, lojistik işletmeciliği, terminal işletmeciliği, dağıtım işletmeciliği ve benzeri taşımacılık faaliyetleri bu ihalede benzer iş olarak kabul edilir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (YüzSeksen) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,71
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
POZ NO-1: 18 Adet en az 27 kişilik oturma yeri (koltuk) bulunan otobüs 4482 ( 18x249 ) sefer çalışacaktır. " Teklif Edilen Birim Fiyat " bölümüne 1 adet servis aracının 1 sefer tutarı yazılacak olup; " Tutar " bölümüne Miktar x Teklif Edilen Birim Fiyat = 4.482,000 sefer
POZ NO-2: 13 Adet en az 27 kişilik oturma yeri (koltuk) bulunan otobüs 3237 ( 13x249 ) sefer çalışacaktır. " Teklif Edilen Birim Fiyat " bölümüne 1 adet servis aracının 1 sefer tutarı yazılacak olup; " Tutar " bölümüne Miktar x Teklif Edilen Birim Fiyat = 3.237,000 sefer
POZ NO-3: 28 Adet en az 18 kişilik oturma yeri (koltuk) bulunan otobüs 6972 (28x249) sefer çalışacaktır. " Teklif Edilen Birim Fiyat " bölümüne 1 adet servis aracının 1 sefer tutarı yazılacak olup; " Tutar " bölümüne Miktar x Teklif Edilen Birim Fiyat = Ç 6.972,000 sefer
POZ NO-3: 9 Adet en az 18 kişilik oturma yeri (koltuk) bulunan otobüs 2241 (9x249) sefer çalışacaktır. " Teklif Edilen Birim Fiyat " bölümüne 1 adet servis aracının 1/2 sefer tutarı yazılacak olup; " Tutar " bölümüne Miktar xTeklif Edilen Birim Fiyat = Çı 2.241,000 sefer
POZ NO-4: 1 Adet en az 27 kişilik oturma yeri (koltuk) bulunan otobüs 498 ( 2x249 ) sefer çalışacaktır. " Teklif Edilen Birim Fiyat " bölümüne 1 adet servis aracının 1 sefer tutarı yazılacak olup; " Tutar " bölümüne Miktar xTeklif Edilen Birim Fiyat = Çık 498,000 sefer
POZ NO-5: 1 Adet en az 27 kişilik oturma yeri (koltuk) bulunan otobüs mesai günleri 498 ( 2x249 ) sefer çalışacaktır. " Teklif Edilen Birim Fiyat " bölümüne 1 adet servis aracının 1 sefer tutarı yazılacak olup; " Tutarı " bölümüne Miktar x Teklif Edilen B 498,000 sefer
POZ NO-5: 1 Adet en az 27 kişilik oturma yeri (koltuk) bulunan otobüs cumartesi, pazar ve resmi tatil günlerinde 234 (2x117) sefer çalışacaktır. " Teklif Edilen Birim Fiyat " bölümüne 1 adet servis aracının 1 sefer tutarı yazılacak olup; " Tutarı " bölümü 234,000 sefer
POZ NO-6:1 Adet en az 46 kişilik oturma yeri (koltuk) bulunan otobüs 1992 ( 8x249 ) sefer çalışacaktır. " Teklif Edilen Birim Fiyat " bölümüne 1 adet servis aracının 1 sefer tutarı yazılacak olup; " Tutar " bölümüne Miktar x Teklif Edilen Birim Fiyat = Çı 1.992,000 sefer
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)