İhale No | 2021/489618 |
Sektör | İnşaat, Taahhüt ve Peyzaj Yapım İşleri |
İdare | Konya İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Yapım İşleri |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Konya |
İşin İli | Konya |
Yayın Tarihi | 31 Ağustos 2021 |
İhale Tarihi | 29 Eylül 2021 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
KONYA İL KÜLTÜR VE TURİZM MÜDÜRLÜĞÜ KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
Karapınar Kültür Merkezi Doğalgaz Dönüşümü İşi yapım işi 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.
İhale Kayıt Numarası | : | 2021/489618 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Aziziye Mah. Aslanlı Kışla Caddesi 5 42030 KARATAY/KONYA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3323534020 - 3323534023 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | ebazeldogan@hotmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu yapım işinin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 1 Adet Doğalgaz Dönüşümü İşi Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Konya / KARAPINAR |
c) İşe başlama tarihi | : | Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 10 gün içinde yer teslimi yapılarak işe başlanacaktır. |
ç) İşin süresi | : | Yer tesliminden itibaren 30 (Otuz) takvim günüdür. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Aziziye, Aslanlı Kışla Cd. No:5, 42030 Karatay/Konya |
b) Tarihi ve saati | : | 29.09.2021 - 14:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgeler,
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, teklif mektubunu imzalayanın noter tasdikli imza beyannamesi. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. EKAP’a kayıtlı olmayan yabancı istekliler tarafından ise, ilgili ülke mevzuatı dikkate alınarak, belirtilen hususlara ilişkin gerekli belgeler sunulur.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5İhale konusu işte idarenin onayı ile alt yüklenici çalıştırılabilir. Ancak işin tamamı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimi göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyim belgeleri: |
Son on beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ve teklif edilen bedelin % 70 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler. |
4.4.Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler ve benzer işlere denk sayılacak mühendislik ve mimarlık bölümleri: |
4.4.1. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
2018 tarih ve 30453-M sayılı Resmi Gazete' de yayınlanan Yapım İşlerinde Benzer İş Grupları Tebliğinde Yer alan C- II Grubu İşler veya C-IV. Grup işleri |
4.4.2. Benzer işe denk sayılacak mühendislik veya mimarlık bölümleri: |
Makine Mühendisi |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Konya İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, anahtar teslimi götürü bedel üzerinden verecektir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle anahtar teslimi götürü bedel sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
14. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (N) : 1
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
1 - Yüklenici, yer tesliminin yapıldığı tarihten itibaren on beş gün içinde, idarece verilen örneklere, sözleşmedeki ödeme şartlarına ve imalatların niteliği, teknik özelliği ve yapım sürelerine uygun bir iş programını hazırlayarak, onaylanmak üzere idareye teslim edecektir. Süresinde teslim edilen iş programının idarece uygun bulunmaması halinde uygun bulunmama gerekçeleri yükleniciye bildirilerek, bir defaya mahsus olmak üzere ceza uygulamaksızın, beş gün süre verilir. Belirtilen süreler içerisinde iş programının sunulmaması veya teslim edilen iş programının idarece uygun bulunmaması durumunda, gecikilen her gün için, işin süresinde bitirilememesi haline ilişkin olarak sözleşmede öngörülen günlük gecikme cezasının %10’u oranında ceza uygulanır. İşte idarece onaylanan bir süre uzatımı olması, iş artışı/eksilişi yapılması, ödenek dilim değişikliği yapılması, yeni fiyat tespiti yapılması gibi durumlarda ve idarece gerekli görülmesi kaydıyla yüklenici bu hususun kendisine tebliği tarihinden başlamak üzere yedi gün içinde revize iş programı düzenleyerek idarenin onayına sunmak zorundadır. Revize iş programının süresinde teslim edilmemesi veya sunulan iş programının idarece uygun bulunmaması durumunda birinci fıkradaki hükümler uygulanır. İş programı ekinde, Yapım İşleri Genel Şartnamesinin 7.nci maddesi doğrultusunda şantiye planı da idareye teslim edilecektir. 2- Yer tesliminden geçici kabul onay tarihine kadar şantiyeye ait her türlü abonelik ve giderler (doğalgaz, elektrik, su, kanalizasyon, telefon v.b.) ile diğer kamu veya özel kuruluşlarına yapılacak masraflar yükleniciye aittir. 3- İşin başından (iş başlamadan önceki hali dâhil) sonuna kadar her imalat için fotoğraf çekilecek, hak edişlerin ekinde hak edişe giren imalatın tamamını ve ayrıca sonradan görülmesi mümkün olmayan (toprak altında olan vb.)) imalatı kapsayan fotoğraflar ve videolar CD/DVD ortamında idareye sunulacak ve geçici kabulden önce tüm imalata (işin bitmiş halini de gösteren) ait fotoğraflar albüm halinde idareye teslim edilecektir. Tüm fotoğrafların üzerinde tarih bilgisi bulunacaktır. 4-Yüklenici ve/veya alt yüklenicinin kamu kurum ve kuruluşlarına, çevreye ve 3. şahıslara vereceği zarardan İdare sorumlu değildir. Gerek çalışma esnasında, gerekse sonrasında geçici kabul yapılıncaya kadar gerekli güvenlik önlemlerinin alınmaması veya eksik ve yanlış yapılmasından veya iş tamamlanmadan güvenlik önlemlerinin kaldırılmasından doğacak kazalardan dolayı 3. şahısların veya kurumların görmüş olduğu her türlü zarar sözleşmede adı geçen yüklenici tarafından karşılanır. 3. şahısların veya kurumların idarenin aleyhine açmış olduğu davalardan dolayı idarenin uğradığı zararın tamamından yüklenici sorumlu olacaktır. 5- Uygulama sırasında ilgili gaz dağıtım şirketinin mevzuatı gereği doğalgaz bağlantı noktası ve hattında değişiklikler yaşanması durumunda, doğalgaz hattının gerek uygulama projesi ve gerekse inşasından dolayı yükleniciye ilave bir bedel ödenmeyecektir.
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)