İhale No | 2024/93801 |
Sektör | Mühendislik, İnşaat, Mimarlık, Çevre Hizmetleri |
İdare | Karabük İl Özel İdaresi Destek Hizmetleri Müdürlüğü |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Karabük |
İşin İli | Karabük |
Yayın Tarihi | 26 Ocak 2024 |
İhale Tarihi | 5 Şubat 2024 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
KARABÜK ÖZEL İDARESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Karabük İl Özel İdaresinde 15/02/2024-15/07/2024 Tarihleri Arasında Görev Alacak 87 Memur ve 232 Çok Tehlikeli Olmak Üzere toplam 319 Personele Yönelik 5(beş) Ay Süreyle İş Sağlığı Ve Güvenliği Hizmet Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2024/93801 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | KARABÜK ÖZEL İDARESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
b) Adresi | : | Kartaltepe Mah. Kılıçaslan. Cad. Günaylar İş Merkezi Kat:3-4-5 KARABÜK MERKEZ/KARABÜK |
c) Telefon ve faks numarası | : | 3704151722 - 3704126128 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmet alımın
a) Adı | : | Karabük İl Özel İdaresinde 15/02/2024-15/07/2024 Tarihleri Arasında Görev Alacak 87 Memur ve 232 Çok Tehlikeli Olmak Üzere toplam 319 Personele Yönelik 5(beş) Ay Süreyle İş Sağlığı Ve Güvenliği Hizmet Alımı |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | 15/02/2024-15/07/2024 Tarihleri Arasında Görev Alacak 87 Memur ve 232 Çok Tehlikeli Olmak Üzere toplam 319 Personele Yönelik 5(beş) Ay Süreyle İş Sağlığı Ve Güvenliği Hizmet Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | İdarenin faaliyetlerini ve yatırımlarını sürdürdüğü, bina, mekan ve alanlar; (Halihazırda boş durumda bulunan binalar dahil İdarenin mülkiyetinde bulunan veya İdareye tahsis edilmiş olan binalar ve hizmet alanları) - Özel İdare Merkez Hizmet Binası (Kartaltepe Mah. Kılıçaslan Cad. No : 3 Günaylar İş Merkezi, Kat : 2-3-4-5 78100 Merkez/Karabük) (Genel Sekreterlik, İç Denetim Birimi, Hukuk Müşavirliği ve 6 adet hizmet birimi bulunmaktadır) - Bağ-Essan Sanayi Sitesi Girişindeki, Eski Trafik Tescil Şube Müdürlüğü'nün bulunduğu bina, - İl Merkezindeki, Defterdarlık Binası yanındaki eski ilçe özel idare müdürlüğü binası - Hamzalar Hizmet Binaları; (Hamzalar Mevki Ankara Kara yolu 8.Km Karabük) (bu binalarda toplam 4 adet birim müdürlüğü ile atölyeler, sıcak asfalt plenti , ambarlar, taş ocakları, akaryakıt vb. müştemilat bulunmaktadır) - 5 adet ilçe Özel İdare Müdürlüğü binası ve 4 adet şantiye binası - Vali Konağı - Valilik Binası İdaremizin planladığı ve yaptığı veya yaptırdığı, her türlü arazi çalışmasının yürütüldüğü veya kontrol edildiği Karabük ili köy ve yerleşim birimlerinde |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | İşe başlama tarihi 15.02.2024, işin bitiş tarihi 15.07.2024 |
d) İşe başlama tarihi | : | 15.02.2024 |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 05.02.2024 - 10:00 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | Karabük İl Özel İdaresi Ek Hizmet Binası Toplantı Salonu |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
a) İhaleye katılacak OSGB 'nin en az 7 yıldır faaliyette olduğunu gösterir Çalışma Ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı'ndan alınmış '' Ortak Sağlık Ve Gevenlik Birimi Yetki Belgesi'' bulunması ve bu belgenin yeterlik bilgiler tablosunda beyan edilerek ;belgeye ilişkin düzenlenme tarihi,geçerlik tarihi ve düzenleyen kurum bilgisinin belirtilmesi zorunludur.
b) Kurumumuzun yaptığı işlerin özelliği gereği çok tehlikeli sınıfa ataması yapılacak iş güvenliği uzmanının,ihale tarihi itibariyle en az 5 yıllık A sınıfı İş Güvenliği Uzmanlığı Belgesine sahip olması, , İş Güvenliği Uzmanının herhangi bir OSGB bünyesinde en az 5 yıldır SGK'lı çalıştığına dair SGK dokümanları gerekmektedir. İstekliler ; yeterlik bilgiler tablosunda, İş Güvenliği Uzmanına ilişkin , A sınıfına ait kaç yıllık belge sahipliği olduğu ve OSGB bünyesinde kaç yıldır SGK'lı olarak çalıştığı bilgisine yer verecektir. SGK dokümlerine ilişkin belgeler belge/bilgi beyan aşamasında tevsik edilmek üzere talep edilecektir
c) Çalışacak İş Yeri Hekiminin Göğüs Hastalıkları Uzmanı olması zorunludur. Yeterlik bilgiler tablosunda uzman doktorun göğüs hastalıkları uzmanı olarak kaç yıldır çalıştığı bilgisine yer verilecektir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Bu ihalede benzer iş olarak , kamu kurum ve kuruluşlarında veya özel sektörde , iş sağlığı ve güvenliği işlerinde hizmet alım işi benzer iş olarak kabul edilecektir |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,71
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
İş Sağlığı Hizmet Bedeli (87 Memur ve 232 Çok Tehlikeli Olmak Üzere Toplam 319 Personel) | 5 | ay |
İş Güvenliği Hizmet Bedeli (87 Memur ve 232 Çok Tehlikeli Olmak Üzere Toplam 319 Personel) | 5 | ay |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)