İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Kamera Sistemi Bakım Ve Onarım Hizmeti Alımı

İhale No 2184237
Sektör Güvenlik, Kamera, Alarm Ürünleri ve Hizmetleri
İdare Bursa İznik Devlet Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 17 Şubat 2021
İhale Tarihi 22 Şubat 2021 18:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

Metin Kutusu: Kayıt No: 49981T.C.

BURSA VALİLİĞİ
İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
İznik Devlet Hastanesi

TEKLİF MEKTUBU

 

 

 

 
 

17.02.2021

 
 

 

 

 

Konu : Teklif Formu

Sayın İlgili

Metin Kutusu: .Yrd.İdaremizin ihtiyacı olan cins ve miktarı yazılı (1) kalem 2021 YILI KAMERA SİSTEMİ BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALIMI alımı işi 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 22/d maddesi uyarınca ihale edilecektir. Bu işin piyasa araştırmasının yapılabilmesi için Ik.D.V. hariç birim fiyatlarının karşılarına yazılarak 22.02.2021 tarihine kadar bildirilmesini rica ederiz.

Sıra

No

Malııı / İşiıı Cinsi

Miktar

Birimi

Birini Fiyat

---------- 1-----------------

Toplanı Fiyat

1

KAMERA SİSTEMLERİ BAKİM ONARIM HİZMETİ ALIMI

2

BAKIM

 

 

 

Toplam

 

 

 


 

Metin Kutusu: ı/ıMustafa Kemal Pasa Malı. Orhangazi Cad. No:76 16860 İznik/BURSA

Telefon: 0224 757 75 80 Dahili: 1006 Faks: 0224 757 22 23

e-posta: iznikdevlethastanesi @hotmail.com Elektronik ağ: http://iznikdh.gov.tr

!

]

I

*

T.C.

 

/

SAĞLIK BAKANLIĞI

 

V J

BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

 

 

İZNİK DEVLET HASTANESİ

 


 


 

İZNİK DEVLET HASTANESİ

KAMERA SİSTEMİ BAKIM ve ONARIM ÖZEL TEKNİK ŞARTNAMESİ

i

KONU-KAPSAM:

Bu özel Teknik şartname İznik Devlet Hastanesinde(Aşağıda “idare” olarak anılacaktır) bulunan, kamera sistemlerinin tamamının koruyucu bakımı, periyodik bakımı ve meydana gelebilecek arızaların giderilmesi ve sistemin sürekli faal olarak çalıştırılması konularında anlaşmaya varılan firma (aşağıda "yüklenici" olarak anılacaktır) tarafından karşılanması konularını kapsar. Bakım anlaşması sayesinde kamera sistemlerinin daha verimli çalışması, olası arızalaıhnm önlenmesi, ömrünün uzaması, işlevini tam olarak yerine getirirken bununla beraber işlejtme maliyetlerinin minimum seviyede tutulması hedeflenmektedir. Teklif verenler; tüm açıklama, belge, proje ve dokümanları, dikkatle tetkik etmelidir. Teklifin verilmiş olması; teklif verenlerin her türlü inceleme ve araştırmayı yapmış olduğunu, işi yaparken karşılaşabileceği her türlü durumu göz öğüne aldığını, yapılacak işin kalitesi ve miktarı hakkında tam bilgi sahibi olduğunu ifade eder.

BAKIM SÜRESİ:

Sözleşme imzalanma tarihinden itibaren 31.12.2021 tarihine kadar geçerli olacaktır.

BAKIMIN YAPILACAĞI DÖNEMLER :

Kamera sistemlerinde meydana gelebilecek arızalan önlemek ve performansını arttırmak, arıza olasılığını azaltmak, sistemlerin ömrünü uzatmak, etkin çalışmasını sağlamak amacıyla yüklenici tarafından kamera sistemlerinin yapısına uygun olarak temizleyici, koruyucu, düzeltici ve güncelleyici nitelikte ve gerektiğinde idarenin onayını alarak parça değiştirmeyi de kapsayan her türlü girişim ve onarım yüklenici tarafından zaruri haller dışında sözleşme süresince 31.12.2021 tarihine kadar 2(iki) kere yapılacaktır. Firma sistemlerin her türlü sorumluluğunu alarak, yaptığı her bakım için rapor tutacak ve bu raporun 1 nüshası idarece yetkili kılınan teknik birim sorumlusuna teslim edilecektir.

|

ARIZALARIN BİLDİRİLMESİ:

Arıza oluşması durumunda idare durumu derhal e-mail, telefon, fax, vb. yollarla günün 24 saatinde firmaya bildirimde bulunabilir. Bildirim tarih ve saatleri hakkında kurum kayıtları esas alınacaktır. Yüklenici, idarenin arıza bildirimlerini rahatlıkla yapılabilmesi için, e-mail, çağrı merkezi, telefon ve faks numaraları gibi bilgileri yazı ile İznik Devlet Hastanesi teknik hizmetler birinrjıine bildirecektir.

ARIZA HALİNDE MÜDAHALE SÜRESİ:

Arıza halinde, firmaya bildirimde bulunulmasının ardından il içi 3 Saat, il dışı 4 Saat içerisinde müdahale etmek ve en geç 6 saat içerisinde arızayı gidermek zorundadır. Ancak yedek parça gereksinimi veya arızanın 6 saat içerisinde giderilmeyeceği idare tarafından kabul edilmesi halinde (geçerli sebepler) tutanakla tespit edilecek, yetkili birime bilgi verilerek, sonradan temin edilen yedek parça ile onarım sonlandırılacaktır. Eğer parça temini yurt dışından yapılacaksa en çok 2 hafta içerisinde arıza giderilecektir. Arızanın giderilememesi durumunda, bunun nedenleri idareye yazılı olarak rapor edilecektir. Arızalara müdahalesinde 1 saat içerisinde cevap verilmemesi ya da kayıtsız kalınması halinde idarenin uğrayacağı zararı tazmin etmekten sorumludur.


 


 

>      Kontrol Panoları

>      Sistemin cihaz, ekipman, diğer donanım ve yazılımları

>      Hastanemizde bulunan tüm kameralar

>      16HD Kamera

>      70 Analog kamera

>      Kamera Cihazları Üç Noktada Toplanmaktadır

>      2 Adet 32 Kanal Analog Kayıt Cihazı 8TB Hard disk

>      1 Adet 34 Kanal HD Kayıt Cihazı 4TB Hard disk

YAPILACAK İŞLER VE UYGULANACAK PROSEDÜR

1.   Birinci bakım, sözleşme imzalandıktan sonra teknik servisin belirttiği tarihte yapılacaktır.

2.   Yüklenici, bakım sözleşmesi imzalanması akabinde gerekli görüldüğü takdirde söz konusu cihazlar için detaylı bir durum tespit raporu hazırlayıp, bina sorumlusuna verecektir.

3.   Gerekli her türlü bakım malzemesi (donanım, yazılım) Yüklenici tarafından temin edilecektir.

4.   Ekonomik ömrü doldurmuş veya hatalı kullanım ve diğer sebeplerden ötürü değiştirilmesi gereken parçalar için, idare muvafakati alınacaktır.

5.   Bakım anlaşmalı firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır.

6.   Firma değişmesi gereken parçalar için değiştirilme / yenilenme sebeplerini bildirir; arızalı olduğu tşspit edilen parçalar servis tutanağı ile birlikte hastaneye teslim edilir ve sonra bakım anlaşmalı firma tarafından montajı yapılır.

7.   Her türlü periyodik bakım, arızalarını giderilmesi ve parça değişimi Yönetimin kontrolünde ve bilgisi dahilinde; İznik Devlet Hastanesi Teknik biriminden en az 1 kişi nezaretinde yapılacaktır. Periyodik bakım öncesi hastane teknik sorumlularından randevu alınmalı ve bir program dâhilinde hizmet verilmelidir.

8.   Yüklenici firma teknisyeni tarafından, iki nüsha olarak doldurulacak Bakım ve Servis Formu, teknisyen ve idare tarafından yetkili kılınan kişi tarafından imzalandıktan sonra birinci nüshası yetkili kılınan kişiye teslim edilecektir.

9.   Yüklenici, bakımını yaptığı cihazın durumu hakkında talep edilmesi halinde, ilgililere gerekli her türlü bilgiyi verecektir.

10.   Yüklenici, bina sorumlusunun, iki kişiden az olmamak üzere cihaz sayısını dikkate alarak belirleyeceği sayıda kişiye acil durumlarda çalışması konusunda eğitim vermek zorundadır. Verilen bu eğitim bir tutanakla kayıt altına alınacaktır. Ayrıca cihazların çalışmalarını içeren talimatı, çalışma yapacak olanların kolaylıkla görebilecekleri yerlerde muhafaza edilecektir. Bina sorumlusu, eğitim alan kişilerin değişmesi halinde yeni görevlilere eğitim verilmesini sağlayacaktır.

11.   Bakım sırasında oluşan arızalardan yüklenici firma sorumludur. Bu arızaların giderilmesi için malzeme ve işçilik ücreti ödenmeyecektir.

12.Sisteme yapılan çalışmalarda firma ayrıca montaj için bir bedel istemeyecektir

13.   Garanti süresi kapsamındaki parça değişimleri ücretsiz yapılacaktır (işçilik ücreti ödenmez).

14.   Garanti süresi ve kapsamı esaslarında olmak üzere, firma tarafından değiştirilen parça en az 2 yıl süre ile garanti edilecek, üretim hatası veya hatalı bakım nedeni ile değiştirilen /yenilenen parçalar için bir üğret

ödenmeyecektir. Yüklenici firma sistemde çıkabilecek herhangi bir problemden dolayı sistemin durm ya da sistemin stabil çalışmaması durumunda arızayı net olarak tespit etmelidir. Arıza tespiti i firma imkanları yeterli değilse firma bunun için kendi adına hizmet alabilir ancak bu

ONAY

ası

çin

9c ^                                    . . V|...A7                             F

'               / y '                                            Mustafa YILMAZ

/ &'İs}lS'/6n                                           Teknisyen

/                                        -iıikj^eyiût-tjastanesi                 ■

nm

ES TAN

i'syen

! Hastanesi

 

 

AV

 

         

 



 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI
BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
İZNİK DEVLET HASTANESİ

15.    hizmet bedelini hastaneden talep edemez. Yine arıza tespiti için bahsi geçen cihazların taşınması vs. gibi durumlar oluşursa bu tip durumlarda tüm nakliye masrafları firmaya aittir.

16.   Yüklenici firma bakım ve onanma gönderdiği eleman, gerekli teknik bilgiye sahip olacak ve bir belge ile bunu belgeleyecek.

17.Olası arıza durumunda arızalı parça veya ünitenin yüklenicinin göstereceği Tamir ve bakım atölyesine şevki ve revizyonu sonrasında çalışma yerine şevki yüklenicinin sorumluluğundadır.

18.    Arıza halinde veya aşınan parçaların değiştirilmesi durumunda çıkan parçalar idareye tutânak veya bakım formu ile teslim edilir.

19.    Yüklenici her periyodik bakım hizmeti sonunda yapılan işi, testleri ve ayarlamaları, işveren teknik elemanlarına bizzat göstererek bakım ve servis formlarını imzalatacaktır. Yüklenici elemanı yazdığı formlarda hangi periyodik bakım olduğunu açıkça belirtecektir.

20.    Gerek bakım sonrasında gerekse arıza onarımı sonrasında yanlış ve hatalı bağlantılar nedeniyle Hastanemizde kullanılmakta olan kameralar ve cihazlarda arıza meydana gelmesi durumunda arızanın giderilmesi için yapılan masrafların tamamı bir tutanak ile tespit edilerek yüklenici firmadan tahsil edilecektir.

21.    İdare yüklenici firmanın teknik personelinin, gerek teknik yetersizliği nedeniyle gerekse uygunsuz tavır ve davranışları nedeniyle değiştirilmesini talep edebilir. Yüklenici firma bu hususta herhangi bir itirazda bulunamaz.

22.    Firma, işin bir kısmını ya da tamamını alt yükleniciye yaptırmaz ve idarece kabul edilmedikçe bakımı başka firmaya devredemez.

23.    Bu teknik şartnamede açıkça belirtilmemiş veya hiç konu edilmemiş hususlarda ilgili bakanlıkların Genel Şartnamesi, Özel Şartnameleri ve bu sözleşme konusu ile ilgili ve sözleşmenin imzalanması tarihinde yürürlükte bulunan teknik ve idari tüzük ve yönetmelik hükümleri uygulanacaktır.

BAKIM İŞLEMLERİ

ÖZEL TALİMATLAR:

1.    Bakım Sırasında imalatçının işletme ve bakım talimatını inceleyip özel talimatı varsa

uygulayınız.

2.    Mekanik bakım sırasında bakıma başlamadan önce işletici personel nezdinde elektrik

girişini keserek sistemi devre dışı bırakınız Bakım bitinceye kadar sistemi kimsbnin çalıştırmamasını sağlayıcı tedbirleri alınız..

3.    Bakım çevrenize gerekli emniyet tedbirleri alınız.

4.    Sistemin bakımını, bağlantılı olduğu diğer ünitelerin bakımı ile müşterek olacak şekilde

planlama yapınız.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Metin Kutusu: uT.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI
BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
İZNİK DEVLET HASTANESİ

 

 

 

 

PERİYODİK BAKIM:

Aşağıda belirtilen konularda gerekli kontroller yapılarak, sistem sürekli çalışır vaziyette tutulacak, bir hata veya yetersizlik varsa bu yetersizliği ve olması gereken değerleri gerekçeleriyle birlikte yüklenici, idareye dilekçe ile bildirmek zorundadır.

1.   Bakım, onarım, test, kontrol ve ayar işlemleri cihazın teknik dokümanlarına ve üretici ayarlarına uygun olarak yapılacaktır.

2.   Cihazların ölçümleme ve ayarları firma tarafından ücretsiz yapılacaktır.

3.   Bakım, onarım hizmeti sonunda sistemde fonksiyon kaybı olmayacak veya bakım, onarım öncesinde var olan işlevler iptal edilmemiş olacaktır.

4.   Sisteme ait cihazlarda kullanılan yazılımlarda meydana gelen hataların düzeltilmesi için öncelikle asıl yazılım yüklenecek, bunun mümkün olmaması durumunda idarenin onayı ile üst sürüm yazılım yüklenecektir. Yüklemeler sonunda sistemde eksik fonksiyon kalmayacaktır. Lisanslama işlemlerinin sorumluluğu yükleniciye aittir (Yazılım şifreleri ve kodları hastane idaresine verilecektir.)

ı

FİRMANIN SORUMLU OLMAYACAĞI KONULAR:

Deprem, yangın, sel gibi mücbir sebeplerden dolayı meydana gelecek arızalardan firma sorumlu olmayacaktır.

İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ:

Firma;iş mahallinde, iş güvenliği tedbirlerini almak zorundadır. Yüklenici hiçbir ihtar ve iRaza gerek kalmadan gerekli emniyet tedbirlerini zamanında alma ve kazalardan korunma yöntemlerini işçilerine öğretmekle yükümlüdür. Bu itibarla hizmetin ifasında, gerek ihmal, dikkatsizlik! ve tedbirsizlikten ve gerekse ehliyetsiz işçiler çalıştırmaktan veya herhangi bir sebeple vuku bulabilecek kazalardan yüklenici sorumludur.

YÜKLENİCİ FİRMADAN İSTENEN BELGELER

1.     24 saat ulaşılabilir telefon, faks, mail, vb. iletişim adresi.

2.     Yüklenici Firma, teknik şartnameye uyacağına dair taahhütnameyi (teknik şartname uygunluk belgesi) idareye verecektir.

3.     Firma, İznik Devlet Hastanesindeki mevcut, kamera Sistemleri ve cihazlarının, bakım ve onarım işlerini yapabileceğine dair Teknik Servis Yetki Belgesine sahip olmalıdııf ve belgenin aslını ibraz ederek bir kopyasını fiyat teklifi ile birlikte idareye sunmalıdır.

4.     Yüklenici firma, hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır.

5.     Yüklenici firma, TSE Yeterlilik Belgesine sahip olmalıdır ve belgenin aslını ibraz ederek bir kopyasını fiyat teklifi ile birlikte idareye sunmalıdır.

SORUMLULUK:

Yüklenici yukarıdaki cihazların sağlıklı çalışması amacıyla yapmış olduğu her türlü hatalı ve eksik bakım onarım veya sonucunda meydana gelebilecek kaza, zarar ve ziyandan sorumludur.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)