TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz KALP VE DAMAR CERRAHİSİ A.D. İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaçduyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılımalzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göresatın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 20/06/2019’ a kadar idaremizevermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat: 12.30’den sonra gelenfiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI:MUSTAFA AYDIN
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBBnumaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 (ÜÇYÜZALTMIŞGÜN ) gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslimtarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklifolarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esasalınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslimedilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemiyapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmınıalmakta serbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklifedilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti vedüzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasındandoğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleridâhilinde çözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLERDEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDEKESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATIBELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLERDEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI: Celal BayarÜniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTANSONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233 71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURAnın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesiile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİGEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELERİÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesigerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRANO: CİNSİ VENİTELİĞİ ADETİ
BİOSENTETİK VASKÜLER DÜZ GREFT- 1 adet
BİOSENTETİKVASKÜLER DÜZ GREFT TEKNİK ŞARTNAME
1. Koyundan elde edilen doğalkolajen yapıda olmalıdır.
2. A/V fistül ve periferikuygulamalarda kullanılabilmelidir.
3. Uygulanırken ayrıca birsolüsyon tatbikine gerek duyulmamalıdır.
4. 4.Greft boyları 6 mmiçin, 6mm x 45 veya 55 cm. çapında olmalıdır.
5. Greft boyları 8 mm için,8mm. X 45 veya 55 cm. çapında olmalıdır.
6. Kollajen yapıya destekolması amacı ile polyester mesh katmanı bulunmalıdır.
7. Steril olmalıdır.
8. Orijinal tekli ambalajındave etanol solüsyon içinde bulunmalıdır
9. Greftler uzun pyrex camveya plastik ambalajında olmalıdır
10. İç ambalajlar şeffafgörünüme sahip olmalıdır
11. İç ambalajlar (cam veplastik), karton kutu içine yerleştirilmiş olup, karton ambalaj üzerinde ürüne
ilişkin bilgiler ve sonkullanım tarihi bulunmalıdır
12. Karton ambalaj içindeayrıca ürünün kullanımını içeren broşür bulunmalıdır.
13. CE “Full QualityAssurance System” ve “EC Design Examination” sertifikalarına sahip olmalıdır.
14. Soğuk zincirgerektirmeden, oda sıcaklığında son kullanım tarihine kadar steril kalmalıdır.
15. Son kullanma tarihininbitmesine altı (6) ay kala ürünü teslim eden firma, ürünü yeni miatlılar ile
değişimini yapmalıdır.
16. Teklif veren firmateklif ettiği ürünle ilgili numuneyi istem yapan kliniğe teslim ederek onay
almalıdır.
17. Teklif veren firmateklif ettiği malzemelerin UTS bilgilerini faturayla birlikte teslim etmelidir.
18. KV 1121 - KV1118
Prof.Dr. Mustafa CERRAHOĞLU
Kalp Damar Cerrahisi ABD
Başkanı
|