TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz KALP DAMAR CERRAHİSİ B.D İşineait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı,evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamuİhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi(Kesin Fiyat) en geç 31/10/2017 kadar idaremize vermenizi ricaederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat: 15:00’den sonra gelenfiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
BİYOLOJİK VASKÜLERKOLOJEN MEMBRAN
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBBnumaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 750(yediyüzelli) gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslimtarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklifolarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esasalınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslimedilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemiyapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmınıalmakta serbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklifedilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti vedüzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasındandoğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleridâhilinde çözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLERDEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDEKESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATIBELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLERDEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI: Celal BayarÜniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTANSONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233 71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURAnın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesiile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİGEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELERİÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesigerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRANO: CİNSİ VENİTELİĞİ ADETİ
BİYOLOJİK VASKÜLERKOLOJEN MEMBRAN- 50 ADET
BİYOLOJİKVASKÜLER KOLOJEN MEMBRAN TEKNİK ŞARTNAMESİ
1.Ürün, atelokollajen içerikli membran olmalıdır.
2.Ürün %100 kollojen sığır (Bovine) kaynaklı olmalıdır.
3.Ürün fibroblast grow faktör (FGF) içermelidir.
4.Ürün; yapıştırıcı protein, aşırı fibrinolizi önlemek için fibrinojenin tronbintarafından fibrine
dönüştürülmesinderol oynayan maddeler içermelidir.
5.Ürün insizyon alanlarında rahatça kullanılabilmelidir.
6.İyatrojenik yaralanmalarda doku yapıştırma, hemostazı sağlayarak kanamaların durdurulması,yara
iyileştirmeve cerrahide sütür desteği için kullanılmalıdır.
7.Ürün biouyumlu olmalı ve hücre yenilenmesini gerçekleştirmelidir.
8.Uyumlaştırılmış saf atelokollajenden imal edilmesi nedeniyle doku hücrelerinetamamen nüfuz
edebilmelive alerjik olmalıdır.
9.Ürün çift paketlenmiş ve steril olmalıdır.
10.Ürün Tip 1kolojen içermelidir, cerrahi müdahalede kullanılmalı ve emilmelidir.
11.Hastaya uygulamadan önce pre-clotting işlemi gerektirmemeli, bu amaçla kollejenile kaplı
olmalıdır.
12.Ürün üstün hemostatik özelliğe sahip olmalıdır.
13.Ürün non-tokxic, non-alerjik, immunogenic olmalıdır.
14.Vücutta kaldığı zaman immüno alerjik reaksiyona neden olmamalıdır.
15.Ürün ambalaj üzerinde üretim, son kullanma tarihi, markası, teknik özellikleri,lot numarası yazılı
olmalıdır.
16.Ürünün CE belgesi ve UBB kaydı olmalıdır.
17.Sentetik greftlerin ve xenogreftlerin imal ya da ithal edildikleri ülkelerdensertifikalı olduğunun
belgelendirilmesigerekmektedir.
18.İhaleye giren firma ürünü talep eden klinikten onay aldıktan sonra ürün teslimiyapmalıdır.
Prof.Dr.MustafaCERRAHOĞLU
KalpDamar Cerrahisi ABD
Başkanı
|