TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz Kalp Damar Cerrahisi Anabilim Dalı İşine ait satınalmanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı,teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 02/11/2018’e kadaridaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat: 17.00’den sonra gelen fiyatteklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
Hasta Adı: İsmail UZUN
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlakabelirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 (üçyüzaltmış)gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihindenitibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarakdeğerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslim edilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemiyapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almaktaserbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelinrakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması,Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmışolmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecekihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilindeçözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRMEDIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURAEKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUTFİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI: CelalBayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASILFATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL:(236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX:(236) 233 71 00
**ÖNEMLİNOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshasıdepo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikteaynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksitakdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93
DÖNERSERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİNFİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT:TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklifverilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRANO: CİNSİ VE NİTELİĞİ ADETİ
1. EKSTERNAL VENTRİKÜLER DRENAJ SİSTEMİ 1ADET
EKSTERNAL VENTRİKÜLER DRENAJ SİSTEMİ TEKNİKŞARTNAMESİ
1. Geçici olarak intraserebral sıvınındrenajına imkan verecek şekilde olmalıdır.
2. Intraventriküler basıncınmonitorizasyonuna ve ayarlanmasına imkan verecek donanımdaolmalıdır.
3. Sistemde renk kodlu 2 adet 3 yollumusluk iğneli ve iğnesiz giriş imkanı bulunmalıdır.
4. Sistemde damla haznesinin altında veüstünde 2 adet, Torbanın altında 1 adet olmak üzere toplam 3 adet klempbulunmalıdır.
5. Sistemin etkin şekilde havalanmasınısağlayan ve filtrede pıhtılaşmayı önleyen hidrofobik güvenlik tıkacı olmalıdır.
6. Sistemde güvenli BOS drenajınısağlayacak 70cc lik damla haznesinden oluşan 1 ölçüm bölümü bulunmaktadır.
7. Sistemin 90 dereceden 180 dereceyekadar hareket etmesi durumunda sıvının geri kaçışını (anti-reflü) önleyecekcheck valf bulunmalıdır.
8. Sistemde bos örneklemesi ve/veyasisteme ilaç verilmesine imkan verecek enjeksiyon bölümü bulunmalıdır.
9. Sistemde 700 ml hacminde drenajtorbası bulunmalıdır.
10. Sistemde mevcut Drenaj Torbasınınhacmi 700 ml’den daha az kapasiteli setler için teklif veren firmalar toplamteslim edilen adet kadar ücretsiz yedek torba vermeyi taahhüt etmelidir.
11. Sistemde toplam 2 metre uzunluğundahasta hattı, bağlantılar, lüer konektör bulunmalıdır.
12. Drenaj torbası dolması durumundagüvenli şekilde boşaltılabilecek yapıda olmalıdır.
13. Torba ve damlalık üzerinde mikropor gözeneklisu geçirmez ventilasyon filtresi bulunmalıdır
14. Ventriküler kateterin kanamalıdurumlarda dahi tıkanma riskini en aza indiren geniş oval delikleri olmalıdır.
15. Ventriküler kateter 3.0 mm dışçapında, 1.6 mm iç çapında ve 350 mm uzunluğunda olmalıdır.
16. Ventriküler kateterin üzerinde her 1cm’yi gösteren koyu renkli işaretler ve rakamlar olmalıdır.
17. Ventriküler kateteri sütur iletespite imkan veren aparat bulunmalıdır.
18. Ventriküler kateter ve drenajsistemi arasında güvenli bağlantıya olanak veren lüer adaptör bulunmalıdır.
19. Sistemin en az 2 yıl miad süresiolmalıdır.
20. Ventriküler kateterle birliktekılavuz teli ve eğimli trokar olmalıdır.
21. Sistem çift paketlemiş sterilambalajında ve koruyucu karton kutu içinde olmalıdır.
22. Hasta ve ürün güvenirliliğinisağlamak amacıyla tüm malzemelerin üzerinde lot numarası bulunmasızornludur,bir bütün olarak kullanılan malzemelerde bütünüoluşturan parçaların(plak,vida,çivi,kilit vidası,nail cap,stem,stem,baş,medüller tıkaç,sentralizer,asetabulerkap,femoral komponent,tibial komponent,polietilenliner,stem,pegler,metalkamalar,eksternal ve interal fiksatörü oluşturanher bir eleman……v.b)ayrı lotnumrarası olması zorunludur.tedarikçi firma,herhangi bir problemlekarşılaşıldığında imal edilen malzeme üzerinde bulunan lot numarasından hareketederek izlenebilirliğe ait kayı kayıtları belgelemek zorundadır.
23. Lot numarasıyla birlikte tümparçalarda barkod numarası (Ulusal Bilgi Bankası Kod Numarası-GMDN) bulunmasızorunludur. Bir bütün olarak kullanılan malzemelerde bütünü oluşturan her birelemanın (plak, vida,çivi, kilit vidası, nail cap, stem, stem, baş, medüllertıkaç, sentralizer, asetabuler kap,femoral komponent , tibial komponent,polietilenliner, stem, pegler, metal kamalar, eksternal ve internal fiksatörüoluşturan her bir eleman … vb) ayrı bir barkod numarası olması zorunludur.Barkod numaraları, kullanılan malzemenin Sosyal Güvenlik Kurumuna (SGK) faturaedilebilmesi açısından mutlaka faturada gösterilecektir.
24.-İhalenin uhdesinde kaldığı firmahastanın ameliyat olduğu gün malzeme faturasını keserek, faturanın en geç 24saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme birimine teslim edecektir.
25. Yaklaşık maliyet tekliflerinde vehastanın faturasında SUT Ek-5E’de yer alan SUT kodları mutlaka yazılacaktır.
|