İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2012/183006 - Kalp Damar Cerrahi Anabilim Dalına Ait 12 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Alımı

İhale No 2012/183006
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Balıkesir
İşin İli Balıkesir
Yayın Tarihi 10 Aralık 2012
İhale Tarihi 18 Aralık 2012 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama


KALP DAMAR CERRAHİ ANABİLİM DALINA AİT 12 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
B a lıkesir Üniv er sit es i Sa ğ lı k Uy g ula ma Ve Ara şt ır ma H a st a nesi
Kalp Damar Cerrahi Anabilim Dalına ait 12 kalem Tıbbi Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/183006
1-İda re nin
a) Adresi : Çagıs Kampüsü 10145 Çağış Kampüsü Balıkesir Merkez/Balıkesir
b) Telefon ve faks numarası : 0 266 612 14 58 (1129) - 0 266 612 12 94
c) Elektronik Posta Adresi : hastanesatinalma@balikesir.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip hastane idaresinin istediği zaman ve miktarlarda, mesai saatleri içerisinde 31.12.2013 tarihine kadar hastane eczane deposuna peyder pey teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip hastane idaresinin istediği zaman ve miktarlarda, mesai saatleri içerisinde 31.12.2013 tarihine kadar hastane eczane deposuna peyder pey teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Balıkesir Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Tıp
Fakültesi, Kütüphane Salonu
b) Tarihi ve saati : 18.12.2012 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
İstekliler Sağlık Bakanlığı T.C. Ulusal Bilgi Bankasına ait kayıtlı olduklarını ve alımı yapılacak tıbbi ürünlerin TİTUBB'da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğunu gösteren belgeleri vereceklerdir.Ayrıca isteklilerin yetkili satıcı olması durumunda tedarikçi firmanın bayisi olduğunu gösteren belgeleri Sağlık Bakanlığı T.C. Ulusal Bilgi Bankası internet sayfasından indirerek vermeleri zorunludur.(Sıze'lara ait bütün UBB çıktılarını evrak halinde ihale dosyasında sunacaklardır.) Ayrıca teklif edilen malzemelerin mutlaka SGK onayı olmalıdır. SGK Onayı olmayan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1.İstekliler teklif edilen ürünlerin sıra numarasına göre (genel hükümler dahil olmak üzere) teknik şartname maddelerine ait ayrı ayrı ve şartnamedeki sıraya uygun olarak şartnameye uygunluk belgesi vereceklerdir.
2.İstekliler teklif ettiği ürünlerin numunelerini verecek ve numune üzerinde ihale listesindeki sıra numarası belirtilmiş olacaktır.Ayrıca teslim edilen numune-katolog ve/veya numuneler-katologlar için isteklilerce hazırlanan numune teslim tutanağının bir nüshası ihale dosyasında sunulacaktır
3. Teklif edilen ürünlerin onaylanmış ürün barkod numarasını, markasını, Sut Kodunu, size'lere ait UBB Numaralarının herbirisini, mutlaka teklif mektubu eki cetvelinde belirteceklerdir.(teklif mektubu birim fiyat ve
toplam fiyatttan oluşacaktır.) Onaylanmış ürün barkod numarası olmayan ürünler değerlendirmeye
alınmayacaktır.Ayrıca teklif mektubu eki cetvelini, CD ve döküman halinde ihale dosyasında sunacaklardır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı Balıkesir Üniversitesi
Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 40 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Balıkesir Üniversitesi Rektörlüğü Döner Sermaye Saymanlığı Ziraat Bankası Merkez şubesi TR2600 0100 0045 3728 5142 5007 iban nolu hesaba veya hastane veznesine yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Balıkesir Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetvel Adı Miktar Birim
Erişkin Membran Oksijeneratör (Tüp Set ile birlikte) 150 ADET
Venöz Kanül Two Stage 32/40 15 ADET
Venöz Kanül Two Stage 34/46 30 ADET
Venöz Kanül Two Stage 36/50 25 ADET
Femoral Venöz Kanül 24-29 3 ADET
Femoral Venöz Kanül 30-33 3 ADET
Double Velour Fabric Dacron Yama 10x10 cm 2 ADET
Embolektomi Katateri fogarty No:3 15 ADET
Embolektomi Katateri fogarty No:4 15 ADET
Embolektomi Katateri fogarty No:5 15 ADET
Embolektomi Katateri fogarty No:6 15 ADET
Basınç İzleme Seti 150 ADET

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)