İhale No | 2051982 |
Sektör | Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri |
İdare | Ankara 4. Ana Bakım Merkezi Komutanlığı |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 12 Mayıs 2020 |
İhale Tarihi | 15 Mayıs 2020 10:30 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI WEB SİTESİNDE YAYINLANAN İHALE İLANI
1. Doğrudan temin dokümanları sisteme yüklendiğinden, istekli firmalara doküman verilmeyecek, sadece alım ile ilgili teknik konularda yardımcı olunacaktır.
2. İstekli firmalar tekliflerini kapalı zarfta olmak şartı ile alıma iştirak ederek ya da alım saatinden önce olmak koşulu ile Doğrudan Temin Komisyonuna bırakacaktır. (Kargo ile gönderilen tekliflerin Doğrudan Temin Komisyonuna ulaştırılması istekli firma tarafından sağlanacaktır).
3. Bu hizmet alımı için sözleşme yapılacak olup, sözleşme bedelinin % 6'sı oranında kesin teminat alınacaktır.
4. Bu alım usulünde; birim fiyat teklif üzerinden işin tamamı için teklif verilecektir.
5. Hizmet alımına yetkilendirilmiş akredite edilmiş kuruluşlar katılabilecektir.
6. Alımın sonuçlanmasını ve alım kararının onaylanmasını müteakip, 3 (Üç) iş günü içerisinde sözleşmeyi imzalayacaktır. Yüklenici ve Harcama Yetkilisinin imzalamasını müteakip, sözleşme yürürlüğe girecektir. sözleşmenin yürürlüğe girmesini müteakip idarenin (4’üncü Ana Bkm.Fb.Md.lüğü ve Kalite Yönetim Müdürlüğünün koordinesinde) belirleyeceği bir tarihte yazacağı işe başlama yazısını tebliğ etmesini müteakip 2 takvim günü içerisinde işe başlayacak, işe başlamasını müteakip 30 (Otuz) takvim günü içerisinde (kontrol teşkilatının nezaretinde) işi bitirecektir.
7. Hizmet alım bedelinin ödenmesi aşamasında doğacak Katma Değer Vergisi (KDV) İdare tarafından yükleniciye ayrıca ödenecektir.
8. Belgegeçer ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir. İstekli firmalar teklif mektuplarının ekine Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Kayıt Belgesinin aslının tıpkıçekimi ile imza sirkülerinin aslının tıpkıçekimini teklif mektubunun ekinde sunacaktır. Alım aşamasında bahse konu belgeler sunulmadığı takdirde alım üzerinde kalan yüklenici, sözleşme yapılmadan önce söz konusu evrakları İdareye teslim edecektir. Evraklar teslim edilmediği takdirde yüklenici ile sözleşme yapılmayacak, en düşük teklif veren 2'nci firma sözleşmeye davet edilecektir.
/Content/Upload/Ihale/Docs/2/42%20KLM.%20S%C3%96ZLE%C5%9EME.doc
/Content/Upload/Ihale/Docs/2/EK-1%2042%20KLM.%20H%C4%B0ZMET%20ALIM%20L%C4%B0STES%C4%B0.xlsx
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)