İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2023/1367264 - İzmir Bölge Müdürlüğüne Bağlı (izmir Ve Balıkesir İlleri) İşyerlerine Araç Kiralama Ve Denizli İli Sefer Bazlı Ulaşım Hizmeti Alımı İşi

İhale No 2023/1367264
Sektör Araç Kiralama ve Personel Taşıma Hizmeti
İdare TCDD İzmir 3. Bölge Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 5 Aralık 2023
İhale Tarihi 26 Aralık 2023 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

ARAÇ KİRALAMA HİZMETİ ALINACAKTIR

TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLET DEMİRYOLLARI TAŞIMACILIK A.Ş. GENEL MÜDÜRLÜĞÜ İZMİR BÖLGE MÜD.

İzmir Bölge Müdürlüğüne bağlı (İzmir ve Balıkesir illeri) işyerlerine araç kiralama ve Denizli ili sefer bazlı ulaşım hizmeti alımı işi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2023/1367264
1-İdarenin
a) Adı : TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLET DEMİRYOLLARI TAŞIMACILIK A.Ş. GENEL MÜDÜRLÜĞÜ İZMİR BÖLGE MÜD.
b) Adresi : Umurbey Mahallesi Şehitler Caddesi 1491 Sokak No: 2/2 35220 Alsancak- KONAK/İZMİR
c) Telefon ve faks numarası : 2324643131 - 2324647775
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı : İzmir Bölge Müdürlüğüne bağlı (İzmir ve Balıkesir illeri) işyerlerine araç kiralama ve Denizli ili sefer bazlı ulaşım hizmeti alımı işi
b) Niteliği, türü ve miktarı : 11 Ay süreyle (01.02.2024-31.12.2024) İzmir Bölge Müdürlüğüne bağlı işyerlerinde kullanılmak üzere 1 adet 29+1 Otobüs, 1 adet 16+1 Minibüs, 1 adet 6+1 Kasalı Kamyonet, 2 adet 8+1 Minibüs (Toplam 8 şoförle) ve Denizli Lojistik Müdürlüğünde (25.01.2024-31.12.2024 tarihleri arasında) sefer bazlı araç kiralama hizmeti alımı işi.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : İdarenin asli hizmetlerinin yürütüldüğü sorumluluk sahalarında ihale konusu iş yapılacaktır. (Araçlar Teknik Şartnamede belirtilen işyerlerine yüklenici tarafından teslim edilecektir.)
ç) Süresi/teslim tarihi : İşe başlama tarihinden itibaren 11(OnBir) aydır
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 1 gün içinde işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 26.12.2023 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : TCDD Taşımacılık A.Ş. İzmir Bölge Müdürlüğü Teknik Hizmetler Servis Müdürlüğü makam odası.


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:
table.tbl {width:100%;} table.tbl tr td, table.tbl tr th {padding:4px 8px;border: 1px solid black;border-collapse: collapse;word-wrap: break-word;word-break: break-all;}İzmir Bölge Müdürlüğüne bağlı (İzmir ve Balıkesir illeri) işyerlerine araç kiralama ve Denizli ili sefer bazlı ulaşım hizmeti alımı işi
Belge Adı Açıklama
İhale konusu hizmetin yerine getirilmesinde, T.C. Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığının Karayolu Taşıma Yönetmeliği hükmü gereğince aşağıda belirtilen belgeleri yeterlik bilgileri tablosunda beyan edecek/verecektir. İstekliler 6+1 Kasalı Kamyonet araçlar için; kendi adına kayıtlı olan K1 ve/veya C2 ve/veya muadil yetki belgesi,
İhale konusu hizmetin yerine getirilmesinde, T.C. Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığının Karayolu Taşıma Yönetmeliği hükmü gereğince aşağıda belirtilen belgeleri yeterlik bilgileri tablosunda beyan edecek/verecektir. İstekliler 8+1 Minibüs araçlar için, kendi adına kayıtlı olan A1 ve/veya muadil yetki belgesi,
İhale konusu hizmetin yerine getirilmesinde, T.C. Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığının Karayolu Taşıma Yönetmeliği hükmü gereğince aşağıda belirtilen belgeleri yeterlik bilgileri tablosunda beyan edecek/verecektir. İstekliler 16+1 Minibüs ve 29+1 Otobüs araçlar için, kendi adına kayıtlı olan D2 ve/veya B2 ve/veya muadil yetki belgesi,

 

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektörde şoförlü veya şoförsüz araç kiralama işleri.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Araç Kiralama/0,72
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Sözleşmenin uygulanması sırasında, ilgili mevzuat gereğince ödenecek karar pulu bedeli, damga vergisi, KİK payı (KDV hariç), resim, harç ile ulaşım, her türlü sigorta, Kasko Sigortası, nakliye, yükleme, boşaltma, tahlil ve muayene giderleri, taşıtların periyodik bakımı, her türlü onarım, tamir ve yenilenme giderleri ile yağ, antifriz ve lastik değişimi, amortisman, araç takip sistemi ile ilgili giderler, yedek parça giderleri, teslim edilen araçların teknik özelliklerinden kaynaklanan diğer giderler ve oluşabilecek benzer diğer tüm giderleri teklif fiyatına dahil edecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
Fazla çalışma ücreti (aylık 22,5 saat 11 aylık dönemde 22,5*8*11=1980 saat) 1.980,000 saat
8 Personel için resmi ve dini bayram günlerinde yaptırılacak fiili çalışmalar için brüt asgari ücretin %35 fazlası üzerinden ayrıca ücret ödenecektir. (11 aylık dönem 14,5 gün üzerinden 14,5*8 kişi =116 gün) 116,000 gün
Şoförlerin yurtiçi göreve giderken günlük harcırah giderleri 10,000 gün
Şoförlerin yurtiçi göreve giderken günlük konaklama giderleri (En fazla harcırahın 1,5 katı) 10,000 gün
İzmir Bölge Müdürlüğü Alsancak Lojistik Müdürlüğünde 11 ay (01.02.2024-31.12.2024 tarihleri arasında ) kullanılmak üzere 2 adet 8+1 kişilik minibüs 22,000 araç x ay
İzmir Bölge Müdürlüğü Gökköy Lojistik Müdürlüğünde 11 ay (01.02.2024-31.12.2024 tarihleri arasında ) kullanılmak üzere 1 adet 16+1 kişilik minibüs, 11,000 araç x ay
İzmir Bölge Müdürlüğü Gökköy Lojistik Müdürlüğünde 11 ay (01.02.2024-31.12.2024 tarihleri arasında ) kullanmak üzere 1 adet 29+1 kişilik otobüs 11,000 araç x ay
İzmir Bölge Müdürlüğü Gökköy Araç Bakım Atölye Müdürlüğünde 11 ay (01.02.2024-31.12.2024 tarihleri arasında ) kullanılmak üzere 1 adet 6+1 kişilik çift kabin kamyonet 11,000 araç x ay
Denizli’de kullanılmak üzere 1 adet 3+1 sürücülü araç (1500 sefer yapmak üzere 25/01/2024-31/12/2024 tarihleri arasında hizmet alımı yöntemiyle kiralanması işi. 1.500,000 sefer

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)