İhale No | 224766 |
Sektör | Araç Kiralama ve Personel Taşıma Hizmeti |
İdare | SAĞLIK HİZMETLERİ İZMİR BÖLGE KOMUTANLIĞI |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | İzmir |
İşin İli | İzmir |
Yayın Tarihi | 6 Aralık 2012 |
İhale Tarihi | 12 Aralık 2012 11:00 |
Bu ve benzer
yüzlerce ihale ve doğrudan temine vakit harcamadan, kolayca erişmek için ihale takip
hizmetlerimizden birini satın alabilirsiniz.
Temel
1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI WEB SİTESİNDE YAYINLANAN İHALE İLANI | |||||||||||||||
İŞİN ADI : | İzmir Asker Hastanesi Personel Taşıtma Hizmet Alımı | ||||||||||||||
İLAN TÜRÜ ve USULÜ: | DOĞRUDAN TEMİN - Doğrudan Temin Alımları | ||||||||||||||
İDARE ADI: | SAĞLIK HİZMETLERİ İZMİR BÖLGE KOMUTANLIĞI | ||||||||||||||
ADRESİ: | Güzelyalı/İZMİR | ||||||||||||||
TELEFON VE FAX NUMARASI: | +902322859650/4215-4216-4218 - +902322500096 | ||||||||||||||
ELEKTRONİK POSTA ADRESİ: | |||||||||||||||
MALIN NİTELİĞİ VE TÜRÜ: | İzmir Asker Hastanesi Personel Taşıtma Hizmet Alımı (Doğrudan Temin) | ||||||||||||||
MİKTARI: | 2 Güzergah ( | ||||||||||||||
MALIN TESLİM YERİ: | İZMİR ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ | ||||||||||||||
MALIN TESLİM TARİHİ/TARİHLERİ: | 51 (Elli Bi) İş Günü | ||||||||||||||
İhalenin YAPILACAĞI YER: | İzmir Sağ.Hiz.Blg.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı Güzelyalı/İZMİR | ||||||||||||||
İhalenin TARİH VE SAATİ: | 12/12/2012-11:00 | ||||||||||||||
İHALE İLANI METNİ | |||||||||||||||
AÇIKLAMALAR 1. İzmir Asker Hastanesi Baştabipliği Kontrol Teşkilatınca hazırlanacak belgelere (taşıma tutanakları, icmali, hizmet işleri kabul teklif belgesi, hizmet işleri kabul tutanağı, fatura vb.) istinaden ödeme işlemi İzmir Asker Hastanesi Döner Sermaye Saymanlığınca yapılacaktır. 2. Sözleşme yapılacaktır. Sözleşme bedeli üzerinden kesin teminat alınacaktır. 3.Doğrudan Temin İzmir Sağlık Hizmetleri Bölge Komutanlığı Doğrudan Temin Komisyonu tarafından yapılacaktır. 4. İşin süresi 51 (ellibir) iş günüdür. 5. EK’teki Teklif Mektubu ve Birim Fiyat Teklif Cetveli, İhale Komisyon Başkanlığından veya internetten ilanın çıktısı alınıp doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar Hava Eğitim Komutanlığı İzmir Sağlık Hizmetleri Bölge Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı Güzelyalı İZMİR’e elden teslim edilecek veya postayla gönderilecektir. Faks ile gönderilen teklifler dikkate alınmayacaktır. (Zarfın üzerine isteklinin adı/ticaret unvanı, idarenin adı-adresi ve işin adı yazılacak ve zarfın kapatılan yeri yetkili kişi tarafından kaşelenip imzalanacaktır. 6. Alınacak hizmet bütünlük arz ettiğinden istekli firmalar hizmet kalemlerinin tamamına teklif verecek, teklifler birim fiyata göre değerlendirilecek toplamda en düşük teklifi veren istekliden hizmet alınacaktır. 7. Ulaşabileceğiniz telefon numaraları: 0 232 285 95 50 - 4218 İHTİYARÇ LİSTESİ S.NU GÜZERGAH DURAKLAR 1 GAZİEMİR SERVİSİ GİDİŞ-DÖNÜŞ: 50 KM. 26 KİŞİLİK MİDİBÜS GİDİŞ: HASTANE, İNÖNÜ CD., ÜÇYOL, KÖSTENCE KÖPRÜSÜ, KARABAĞLAR CD., EGE SERBEST BÖLGE, AKÇAY CD., GAZİEMİR TANSAŞ, HAVA LOJ. İÇİ, KARA LOJ., ABDÜLHAMİT YAVUZ CD., ALTAY TESİSLERİ DÖNÜŞÜ, TÜRKAN SAYLAN CD., ÖNDER CD., TANSAŞ, ULAŞTIRMA OK.LOJ., ESBAŞ SON DURAK. DÖNÜŞ: AKÇAY CD., GAZİEMİR TANSAŞ, HAVA LOJ. İÇİ, KARA LOJ., ABDÜLHAMİT YAVUZ CD., ALTAY TESİSLERİ DÖNÜŞÜ, TÜRKAN SAYLAN CD., ÖNDER CD., TANSAŞ, ULAŞTIRMA OK.LOJ., ESBAŞ, EGE SERBEST BÖLGE, KARABAĞLAR CD., KÖSTENCE KÖPRÜSÜ, ÜÇYOL, , İNÖNÜ CD., HASTANE, 51 İŞ GÜNÜ 2 BUCA SERVİSİ GİDİŞ-DÖNÜŞ: 50 KM. 26 KİŞİLİK MİDİBÜS GİDİŞ: HASTANE, İNÖNÜ CD., ALİRIZA AVNİ BULVARI, ÜZÜMCÜ İLKÖĞRETİM KAVŞAĞI, SAİM ÇIKRIKÇI CD., ESKİ İZMİR CD., BOZYAKA, KÖSTENCE KÖPRÜSÜ, NATO KAVŞAĞI, ŞİRİNYER TANSAŞ, BUCA BELEDİYESİ, SEYFİ DEMİRSOY CD., İSTİKLAL CD., GAZİOSMANPAŞA CD., BUCA ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ, ÖZBEKİSTAN CD., YAVUZ SULTAN SELİM CD., EVKA-1, TOKİ EVLERİ TAKSİ SON DURAK. DÖNÜŞ: AYNI İSTİKAMET 51 İŞ GÜNÜ İzmir Asker Hastanesi Şehir İçi Personel Taşıtma HİZMETİ ALIMINA AİT SÖZLEŞME TASARISI İKN (İhale Kayıt Numarası): Madde 1 - Sözleşmenin tarafları Bu Sözleşme, bir tarafta İzmir Asker Hastanesi Baştabipliği (bundan sonra İdare olarak anılacaktır) ile diğer tarafta ............................................................ (bundan sonra Yüklenici olarak anılacaktır) arasında aşağıda yazılı şartlar dahilinde akdedilmiştir. Madde 2 - Taraflara ilişkin bilgiler 2.1. İdarenin a) Adı:İzmir Asker Hastanesi b) Adresi:Murat Reis Mah. İnönü Cad. 269 Sok. 12 35280 Hatay - KONAK / İZMİR c) Telefon numarası:2322625555 ç) Faks numarası:2322628576 d) Elektronik posta adresi(varsa):izmir_bolge_ihale@gata.edu.tr 2.2. Yüklenicinin a) Adı ve soyadı/Ticaret unvanı: ........................................... b) T.C. Kimlik No: ............................................................... c) Vergi Kimlik No: .............................................................. ç) Yüklenicinin tebligata esas adresi: ........................................... d) Telefon numarası: ............................................................. e) Bildirime esas faks numarası: ................................................. f) Bildirime esas elektronik posta adresi (varsa): ............................... 2.3. Her iki taraf, 2.1. ve 2.2. maddelerinde belirtilen adreslerini tebligat adresi olarak kabul etmişlerdir. Adres değişiklikleri usulüne uygun şekilde karşı tarafa tebliğ edilmedikçe, en son bildirilen adrese yapılacak tebliğ, ilgili tarafa yapılmış sayılır. 2.4. Taraflar, yazılı tebligatı daha sonra süresi içinde yapmak kaydıyla, kurye, faks veya elektronik posta gibi diğer yollarla da bildirim yapabilirler. Madde 3 - Sözleşmenin dili 3.1. Sözleşme Türkçe olarak hazırlanmıştır. Madde 4 - Tanımlar 4.1. Bu Sözleşmenin uygulanmasında, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde (bundan sonra Genel Şartname olarak anılacaktır.) ve ihale dokümanını oluşturan diğer belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir. - Personel: Sürücü ile yardımcılarının dışında taşıtta bulunan ve servis hizmetinden yararlanan kişilerdir. - İrtibat personeli: Taşıma hizmeti ile ilgili iş ve işlemlerin yürütülmesi için yüklenici tarafından görevlendirilen personeldir. - Sefer: Servis aracının bir gidişi ve bir dönüşü toplamıdır. - Yarım sefer: Yalnız gidiş veya dönüştür. - Mesafe: Servis aracının bir seferde aldığı yoldur. - Araç kıdemlisi: Araçtaki en kıdemli askeri personeldir. -Yüklenici: İhale sonrası kendisi ile sözleşme yapılan hizmet sunucu isteklidir. - Minibüs: Koltuk kapasitesi en fazla 15 kişilik araçtır. (6091 Sayılı Merkezi Yönetim Bütçe Kanunun T-Cetvelinde Belirtilmiştir.) -Midibüs: Koltuk kapasitesi en fazla 26 kişilik araçtır. (6091 Sayılı Merkezi Yönetim Bütçe Kanunun T-Cetvelinde Belirtilmiştir.) -Otobüs: En fazla 40 koltuk kapasiteli araçtır. (6091 Sayılı Merkezi Yönetim Bütçe Kanunun T-Cetvelinde Belirtilmiştir.) -Araç üstü yayın: Servis aracı üzerinde bulunması zorunlu olan yayın ve belgelerdir. -Araç avadanlığı: Araç kullanıcısı tarafından yapılacak bakım ve onarımlarda kullanılacak aletlerdir. -İlk yardım çantası: Araç içinde bulunan ilk yardım malzemesi ve çantasıdır. -Emniyet teçhizatı: Aracın emniyetle seyri maksadıyla kullanılacak YSC, takoz, çekme halatı, zincir vb.dir. Madde 5- İş tanımı 5.1. Sözleşme konusu iş; 26 (Yirmialtı) kişilik 2 (İki) Adet Midibüs, Toplam 2 (İki) Güzergah için 2 (İki) Araç İzmir Asker Hastanesi Baştabipliği Şehir İçi Personel Taşıtma Hizmet Alımı İşin teknik özellikleri ve diğer ayrıntıları sözleşme ekinde yer alan ve ihale dokümanını oluşturan belgelerde düzenlenmiştir. Madde 6 - Sözleşmenin türü ve bedeli 6.1. Bu sözleşme birim fiyat sözleşme olup, İdarece hazırlanmış cetvelde yer alan her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için Yüklenici tarafından teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan tutarların toplamı olan .......................(rakam ve yazıyla).......................... bedel üzerinden akdedilmiştir. Yapılan işlerin bedellerinin ödenmesinde, birim fiyat teklif cetvelinde Yüklenicinin teklif ettiği ve sözleşme bedelinin tespitinde kullanılan birim fiyatlar ile varsa, sonradan Genel Şartnamenin 37 nci maddesine göre tespit edilen yeni birim fiyatlar esas alınır. Madde 7 - Sözleşme bedeline dahil olan giderler 7.1. Taahhüdün (ilave işler nedeniyle meydana gelebilecek artışlar dahil) yerine getirilmesine ilişkin Yürürlükteki mevzuat ve sözleşme hükümleri gereğince; KDV hariç ihale ve sözleşmeye ve taahhüdün tamamının yapılmasına ait ödenecek bütün vergi, resim ve harçlarla sözleşmenin çoğaltılması dahil sözleşme giderleri ile ulaşım, muayene (muayene komisyonlarının yol ve özlük giderleri ile numune nakil masrafları hariç), her türlü sigorta giderleri vb. teklif fiyata dahil edilecek masraflar sözleşme bedeline dahildir. İlgili mevzuatı uyarınca hesaplanacak Katma Değer Vergisi, sözleşme bedeline dahil olmayıp İdare tarafından Yükleniciye ödenecektir. Madde 8 – Sözleşmenin ekleri 8.1. İhale dokümanı, bu sözleşmenin eki ve ayrılmaz parçası olup, İdareyi ve Yükleniciyi bağlar. Ancak, sözleşme hükümleri ile ihale dokümanını oluşturan belgelerdeki hükümler arasında çelişki veya farklılık olması halinde, ihale dokümanında yer alan hükümler esas alınır. 8.2. İhale dokümanını oluşturan belgeler arasındaki öncelik sıralaması aşağıdaki gibidir: 1) Hizmet İşleri Genel Şartnamesi, (Konulmadı) 2) İdari Şartname, (Yok) 3) Sözleşme Tasarısı, 4) Birim fiyat tarifleri (Yok), 5) Özel Teknik Şartname (Yok), 6) Teknik Şartname, (Yok) 7) Açıklamalar (varsa), Güzergah Listesi 8.3. Zeyilnameler ait oldukları dokümanın öncelik sırasına sahiptir. Madde 9 - İşin süresi 9.1. İşe başlama tarihi 17.12.2012; işi bitirme tarihi 26.02.2013 9.2. Bu sözleşmenin uygulanmasında sürelerin hesabı takvim günü esasına göre yapılmıştır. Madde 10 - İşin yapılma yeri, işyeri teslim ve işe başlama tarihi 10.1. İşin yapılacağı yer/yerler: İzmir Asker Hastanesi Baştabipliği Hatay -Konak/İZMİR 10.2. İşyerinin teslimine ilişkin esaslar ve işe başlama tarihi: İşyeri teslimi yapılmayacak ve 9.1. maddesinde belirtilen tarihte işe başlanacaktır. Madde 11 - Teminata ilişkin hükümler 11.1. Kesin teminat 11.1.1. Yüklenici bu işe ilişkin olarak ..................................................... (rakam ve yazıyla) kesin teminat vermiştir. 11.1.2. Kesin teminat mektubunun süresi ../../.... tarihine kadardır. Kanunda veya sözleşmede belirtilen haller ile cezalı çalışma nedeniyle kesin kabulün gecikeceğinin anlaşılması durumunda teminat mektubunun süresi de işteki gecikmeyi karşılayacak şekilde uzatılır. 11.2. Ek kesin teminat 11.2.1. Fiyat farkı ödenmesi öngörülen işlerde, fiyat farkı olarak ödenecek bedelin ve /veya iş artışı olması halinde bu artış tutarının % 6'sı oranında teminat olarak kabul edilen değerler üzerinden ek kesin teminat alınır. Fiyat farkı olarak ödenecek bedel üzerinden hesaplanan ek kesin teminat miktarı hakedişlerden kesinti yapılmak suretiyle de karşılanabilir. 11.2.2. Ek kesin teminatın teminat mektubu olması halinde, ek kesin teminat mektubunun süresi, kesin teminat mektubunun süresinden daha az olamaz. 11.3. Yüklenici tarafından verilen kesin ve ek kesin teminat, 4734 sayılı Kanunun 34 üncü maddesinde belirtilen değerlerle değiştirilebilir. 11.4. Kesin teminat ve ek kesin teminatın geri verilmesi: 11.4.1. Taahhüdün, sözleşme ve ihale dokümanı hükümlerine uygun olarak yerine getirildiği ve Yüklenicinin bu işten dolayı idareye herhangi bir borcunun olmadığı tespit edildikten sonra, Sosyal Güvenlik Kurumundan alınan ilişiksiz belgesinin İdareye verilmesinin ardından kesin teminat ve varsa ek kesin teminatların yarısı, garanti süresi dolduktan sonra kalanı, Yükleniciye iade edilecektir. 11.4.2. Yüklenicinin bu iş nedeniyle İdareye ve Sosyal Güvenlik Kurumuna olan borçları ile ücret ve ücret sayılan ödemelerden yapılan kanuni vergi kesintilerinin garanti süresinin bitimine kadar ödenmemesi durumunda protesto çekmeye ve hüküm almaya gerek kalmaksızın kesin ve ek kesin teminat paraya çevrilerek borçlarına karşılık mahsup edilir, varsa kalanı Yükleniciye iade edilir. 11.4.3. Yukarıdaki hükümlere göre mahsup işlemi yapılmasına gerek bulunmayan hallerde; kesin hesap ve kabul tutanağının onaylanmasından itibaren iki yıl içinde idarenin yazılı uyarısına rağmen talep edilmemesi nedeniyle iade edilemeyen kesin teminat mektupları hükümsüz kalır ve düzenleyen bankaya iade edilir. Teminat mektubu dışındaki teminatlar sürenin bitiminde Hazineye gelir kaydedilir. 11.5. Her ne suretle olursa olsun, İdarece alınan teminatlar haczedilemez ve üzerine ihtiyati tedbir konulamaz. Madde 12 - Ödeme yeri ve şartları 12.1. Sözleşme bedeli (ilave işler nedeniyle meydana gelebilecek artışlara ilişkin bedel dahil) İzmir Asker Hastanesi Döner Sermaye Saymanlığınca ve Genel Şartnamenin hatalı, kusurlu ve eksik işlere ilişkin hükümleri saklı kalmak kaydıyla aşağıda öngörülen plan ve şartlar çerçevesinde ödenecektir: İhale konusu hizmete ilişkin ödemeler; tahakkuka bağlanmak üzere İzmir Asker Hastanesi Baştabipliğince İzmir Asker Hastanesi Baştabipliği kontrol teşkilatınca her ay sonunda takip eden ayın ilk hafta sonuna kadar usulüne uygun olarak hazırlanacak belgelere (taşıma tutanakları, icmali, hizmet işleri kabul teklif belgesi, hizmet işleri kabul tutanağı, fatura vb.) istinaden Maliye Bakanlığınca belirlenen esas ve usuller ve serbest bırakılan ödenekler çerçevesinde İzmir Asker Hastanesi Döner Sermaye Saymanlığınca yapılacaktır. Ödeme emrinin döner sermaye saymanlığına geç intikali ve nakit yokluğu gibi nedenlerle istihkakların ödenmesi geciktiği takdirde yüklenici herhangi bir hak talebinde bulunmayacak ve hizmetin ifasına devam edilecektir. Ödemeye esas para birimi Türk Lirasıdır. 12.2. Yüklenici iş programına göre daha fazla iş yaparsa, İdare bu fazla işin bedelini imkan bulduğu takdirde öder. 12.3. Yüklenici yapılan işe ilişkin hakediş ve alacaklarını idarenin yazılı izni olmaksızın başkalarına devir veya temlik edemez. Temliknamelerin noterlikçe düzenlenmesi ve idare tarafından istenilen kayıt ve şartları taşıması zorunludur. Madde 13 - Avans verilmesi şartları ve miktarı 13.1. Bu iş için avans verilmeyecektir. Madde 14 - Fiyat farkı ödenmesi ve hesaplanması şartları 14.1. Yüklenici, gerek sözleşme süresi, gerekse uzatılan süre içinde, sözleşmenin tamamen ifasına kadar, vergi, resim, harç ve benzeri mali yükümlülüklerde artışa gidilmesi veya yeni mali yükümlülüklerin ihdası gibi nedenlerle fiyat farkı verilmesi talebinde bulunamaz. 14.2. Bu sözleşme kapsamında yapılan işler için fiyat farkı hesaplanmayacaktır. 14.3. Sözleşmede yer alan fiyat farkına ilişkin esas ve usullerde sözleşme imzalandıktan sonra değişiklik yapılamaz. Madde 15 - Alt yüklenicilere ilişkin bilgiler ve sorumlulukları 15.1. Bu işte alt yüklenici çalıştırılmayacak ve işlerin tamamı yüklenicinin kendisi tarafından yapılacaktır. Madde 16 - Cezalar ve sözleşmenin feshi 16.1. İdare tarafından uygulanacak cezalar aşağıda belirtilmiştir: 16.1.1. Yüklenicinin işi süresinde bitirmemesi durumunda; İdare tarafından en az on gün süreli yazılı ihtar yapılarak gecikilen her takvim günü için kesilecek ceza miktarı, sözleşme bedelinin % 1 (Yüzdebir)’i oranında olacaktır. Ancak, işin niteliği gereği gecikmeden kaynaklanan aykırılığın giderilmesinin mümkün olmadığı hallerde, 4735 sayılı Kanunun 20 nci maddesinin (b) bendine göre protesto çekmeye gerek kalmaksızın sözleşme feshedilecektir. a. Yüklenici istenen belgeleri sözleşmenin akdini müteakip 3 (üç) gün içinde kontrol teşkilatına teslim edecektir. Teslim etmediği takdirde geciktiği her gün için ihale bedelinin % 0,5 (bindebeş)?i oranında ceza ödeyecektir. Ancak bu süre 3 (üç) günü geçemez. Geçtiği takdirde 4735 Sayılı K.İ.S.K. nun 20/b maddesi hükümleri uygulanacaktır. b. Yüklenici sözleşmenin akdini müteakip 3 (üç) gün içinde personel taşıma işine başlamadığı takdirde geciktiği her gün için göreve başlamayan her servis başına sözleşme bedelinin % 1 (yüzdebir)’i oranında ceza ödeyecektir. Ancak bu süre 3 (üç) günü geçemez. Geçtiği takdirde 4735 Sayılı K.İ.S.K. nun 20 nci maddesi hükümleri uygulanacaktır. c. Yüklenici hizmetin ifa edileceği gün geliş veya gidişte hiç personel taşıması yapmazsa her defasında taşıma yapmadığı her servis başına sözleşme bedelinin %0,2 (bindeiki)’si oranında günlük ceza ödeyecektir. Ancak bu durum sözleşme süresince güzergah başına toplam 5 (Beş) defayı geçmeyecektir. Geçtiği takdirde 4735 Sayılı K.İ.S.K. nun 20/b maddesi hükümleri uygulanacaktır. ç. Yüklenici, sözleşme süresince idarenin onayını almadan serviste görevlendirdiği personelde veya araçta her hangi bir değişiklik yaptığı takdirde her defasında her araç için sözleşme bedelinin %0,1 (bindebiri)’i oranında ceza ödeyecektir. Ancak bu durum sözleşme süresince her güzergah için 6 (altı) defayı geçmeyecektir. Geçtiği takdirde 4735 Sayılı K.İ.S.K. nun 20/b maddesi hükümleri uygulanacaktır. d. Yüklenici personel taşıması hizmetini kendisine tebliğ edilen gün ve saatte zamanında ifa etmediği takdirde (tebliğ edilen saatten 15 (onbeş) dakika geç- erken geldiği takdirde) her defasında sözleşme bedelinin % 1 (yüzdebir)'i oranında ceza ödeyecektir. Ancak bu durum sözleşme süresince, güzergah başına toplam 12 (oniki) defayı geçmeyecektir. Servislerin 15 (Onbeş) dakikadan fazla gecikmesi halinde taşıma hizmeti hiç ifa edilmemiş kabul edilecektir. Ayrıca servis hizmeti verilmeyen personelin mesaiye geliş ve/veya gidişlerine ait belge ile ibraz edilecek yol masrafları da yüklenici tarafından aynı gün ödemesi yapılacaktır. e. Yüklenicinin işi süresinde bitirmemesi durumunda, İdare tarafından en az on gün süreli yazılı ihtar yapılarak gecikilen her takvim günü için kesilecek ceza miktarı sözleşme bedelinin % 0,5 (Bindebeşi)’dir. Ancak, gecikmeden kaynaklanan aykırılığın işin niteliği gereği giderilmesinin mümkün olmadığı hallerde, 4735 sayılı Kanunun 20 nci maddesinin (b) bendine göre protesto çekmeye gerek kalmaksızın sözleşmenin idarece feshedilebileceği, sözleşmenin feshedilmemesi halinde ise sözleşme bedelinin % 0,5 (Bindebeşi) oranında ceza uygulanacağı uygulanacaktır. f. Yüklenicinin işi süresinde bitirmemesi durumunda, İdare tarafından en az on gün süreli yazılı ihtar yapılarak gecikilen her takvim günü için kesilecek ceza miktarı sözleşme bedelinin % 0,5 (Bindebeşi)’dir. Ancak, gecikmeden kaynaklanan aykırılığın işin niteliği gereği giderilmesinin mümkün olmadığı hallerde, 4735 sayılı Kanunun 20 nci maddesinin (b) bendine göre protesto çekmeye gerek kalmaksızın sözleşmenin idarece feshedilebileceği, sözleşmenin feshedilmemesi halinde ise sözleşme bedelinin % 0,5 (Bindebeşi) oranında ceza uygulanacağı uygulanacaktır. Gecikme cezası ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın yükleniciye yapılacak ödemelerden kesilir. Bu cezanın ödemelerden karşılanamaması halinde ceza tutarı yükleniciden ayrıca tahsil edilir. İdare tarafından kesilecek cezanın toplam tutarı, hiçbir durumda, sözleşme bedelinin % 30'unu geçmeyecektir. 16.2. Yukarıda belirtilen cezalar ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın yükleniciye yapılacak ödemelerden kesilir. Cezanın ödemelerden karşılanamaması halinde ceza tutarı yükleniciden ayrıca tahsil edilir. 16.3. İhtarda belirtilen sürenin bitmesine rağmen aynı durumun devam etmesi halinde, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminat gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir. 16.4. Sözleşmenin uygulanması sırasında yüklenicinin 4735 sayılı Kanunun 25 inci maddesinde sayılan yasak fiil veya davranışlarda bulunduğunun tespit edilmesi, halinde ise ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir. Madde 17 - Süre uzatımı verilebilecek haller ve şartları 17.1. Mücbir sebepler nedeniyle süre uzatımı verilebilecek haller aşağıda sayılmıştır. 17.1.1. Mücbir sebepler: a) Doğal afetler. b) Kanuni grev. c) Genel salgın hastalık. ç) Kısmi veya genel seferberlik ilanı. d) Gerektiğinde Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenecek benzeri diğer haller. 17.1.2. Yukarıda belirtilen hallerin mücbir sebep olarak kabul edilmesi ve yükleniciye süre uzatımı verilebilmesi için, mücbir sebep olarak kabul edilecek durumun; a) Yüklenicinin kusurundan kaynaklanmamış olması, b) Taahhüdün yerine getirilmesine engel nitelikte olması, c) Yüklenicinin bu engeli ortadan kaldırmaya gücünün yetmemesi, ç) Mücbir sebebin meydana geldiği tarihi izleyen yirmi gün içinde yüklenicinin İdareye yazılı olarak bildirimde bulunması, d) Yetkili merciler tarafından belgelendirilmesi, zorunludur. 17.1.3. Yüklenici tarafından zamanında yapılmayan başvurular dikkate alınmaz ve Yüklenici başvuru süresini geçirdikten sonra süre uzatımı isteğinde bulunamaz. 17.2. İdareden kaynaklanan nedenlerle süre uzatımı verilecek haller: 17.2.1. İdarenin sözleşmenin ifasına ilişkin yükümlülüklerini yüklenicinin kusuru olmaksızın, öngörülen süreler içinde yerine getirmemesi ve bu sebeple sorumluluğu yükleniciye ait olmayan gecikmelerin meydana gelmesi, bu durumun taahhüdün yerine getirilmesine engel nitelikte olması ve yüklenicinin bu engeli ortadan kaldırmaya gücünün yetmemiş olması halinde; işi engelleyici sebeplere ve yapılacak işin niteliğine göre, işin bir kısmına veya tamamına ait süre en az gecikilen süre kadar uzatılır. 17.2.2. İlave işler nedeniyle iş artışının ortaya çıkması halinde işin süresi, bu artışla orantılı olarak işin ilgili kısmı veya tamamı için uzatılır. 17.3. Süre uzatımına ilişkin diğer hususlarda Genel Şartnamenin ilgili hükümleri uygulanır. Madde 18 - Kontrol Teşkilatı, görev ve yetkileri 18.1. İşin, sözleşme ve eklerine uygun olarak yürütülüp yürütülmediği İdare tarafından görevlendirilen Kontrol Teşkilatı aracılığıyla denetlenir. Kontrol Teşkilatı, Genel Şartnamenin Dördüncü Bölümünde belirtilen yetkileri kullanır ve görevleri yerine getirir. Madde 19 - İşin yürütülmesine ilişkin kayıt ve tutanaklar 19.1. Personel Taşıması için Araç Kiralanmasına ilişkin hizmet işleri muayene ve kabul yönetmeliğinde belirtilen belgeler ile taşıma tutanakları, hak ediş raporları ve icmali, hizmet işleri kabul teklif belgesi, hizmet işleri kabul tutanağı İzmir Asker Hastanesi Baştabipliğince görevlendirilecek olan kontrol teşkilatı tarafından tutulacak ve yükleniciye de imzalatılarak, bir nüshası yükleniciye verilecektir. Madde 20 - Teslim, muayene ve kabul işlemlerine ilişkin şartlar 20.1. Bu işte kısmi kabul yapılmayacaktır. 20.2. Sözleşme konusu iş tamamlandığında Yüklenici, (işin/ilgili kısmın) teslim alınarak kabul işlemlerinin yapılması için bu talebini içeren bir dilekçe ile İdareye başvuracaktır. Bunun üzerine (yapılan iş/ilgili kısım), her türlü masrafı Yükleniciye ait olmak üzere İzmir Asker Hastanesi Baştabipliği Muratreis Mah. İnönü Cad. 269 Sok. No.:12 PK: 35280 Hatay-Konak /İZMİR adresinde ve başvuru yazısının İdareye ulaştığı tarihten itibaren 3 iş günü içinde teslim alınır. Yüklenici, işin teslimi için sözleşme ve ekleri uyarınca üzerine düşen yükümlülükleri yerine getirmemesi nedeniyle oluşan zarardan sorumludur. Kontrol Teşkilatı ile Yüklenicinin, işin yapılmasına ilişkin olarak hizmetin ifa edildiği dönemler itibariyle birlikte tutacakları kayıtlar, işin o dönem içerisinde yapılan kısmının teslimi anlamına gelir. Ancak Yüklenici kayıt tutmaktan ve/veya tutulan kayıtları imzalamaktan imtina ederse Kontrol Teşkilatının kayıtları esas alınır ve bu kayıtların doğruluğu Yüklenici tarafından kabul edilmiş sayılır." 20.3. Teslim alınan işin muayene ve kabul işlemleri, "Hizmet Alımları Muayene ve Kabul Yönetmeliği" ile Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde yer alan hükümlere göre işin kabule elverişli şekilde teslim edildiği tarihten itibaren 5 iş günü içinde yapılarak kesin hesap raporu çıkarılır. Madde 21 - İş ve işyerinin korunması ve sigortalanması 21.1. İş ve işyerlerinin korunmasına ilişkin sorumluluk Genel Şartnamenin 19 uncu maddesinde düzenlenen esaslar dahilinde yükleniciye aittir. 21.2. Sigorta türleri ile teminat kapsamı ve limitleri: 21.2.1. Bu madde boş bırakılmıştır. Madde 22 - Yüklenicinin sözleşme konusu iş ile ilgili çalıştıracağı personele ilişkin sorumlulukları 22.1. Yüklenicinin sözleşme konusu iş ile ilgili çalıştıracağı personele ilişkin sorumlulukları, ilgili mevzuatın bu konuyu düzenleyen emredici hükümleri ve Genel Şartnamenin Altıncı Bölümünde belirlenmiş olup, Yüklenici bunları aynen uygulamakla yükümlüdür. Madde 23 - Sözleşmede değişiklik yapılması 23.1. Sözleşme bedelinin aşılmaması ve İdare ile Yüklenicinin karşılıklı olarak anlaşması kaydıyla, a) İşin yapılma veya teslim yeri, b) İşin süresinden önce yapılması veya teslim edilmesi kaydıyla işin süresi ve bu süreye uygun olarak ödeme şartlarına ait hususlarda sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılabilir. 23.2. Bu hallerin dışında sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılamaz ve ek sözleşme düzenlenemez. Madde 24 - Yüklenicinin Ölümü, İflası, Ağır Hastalığı, Tutukluluğu veya Mahkumiyeti 24.1. Yüklenicinin ölümü, iflası, ağır hastalığı, tutukluluğu veya özgürlüğü kısıtlayıcı bir cezaya mahkumiyeti hallerinde 4735 sayılı Kanunun ilgili hükümlerine göre işlem tesis edilir. 24.2. Ortak girişim tarafından gerçekleştirilen işlerde, ortaklardan birinin ölümü, iflası, ağır hastalığı, tutukluğu veya özgürlüğü kısıtlayıcı bir cezaya mahkumiyeti hallerinde de 4735 sayılı Kanunun ilgili hükümlerine göre işlem tesis edilir. Madde 25 - Yüklenicinin sözleşmeyi feshetmesi 25.1. Yüklenicinin, sözleşme yapıldıktan sonra mücbir sebep halleri dışında, mali acz içinde bulunması nedeniyle taahhüdünü yerine getiremeyeceğini gerekçeleri ile birlikte İdareye yazılı olarak bildirmesi halinde, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir. Madde 26 - İdarenin sözleşmeyi feshetmesi 26.1. Aşağıda belirtilen hallerde İdare sözleşmeyi fesheder: a) Yüklenicinin taahhüdünü ihale dokümanı ve sözleşme hükümlerine uygun olarak yerine getirmemesi veya işi süresinde bitirmemesi üzerine, sözleşmede belirlenen oranda gecikme cezası uygulanmak üzere, idarenin en az on gün süreli ve nedenleri açıkça belirtilen ihtarına rağmen aynı durumun devam etmesi, b) Sözleşmenin uygulanması sırasında Yüklenicinin 4735 sayılı Kanunun 25 inci maddesinde belirtilen yasak fiil ve davranışlarda bulunduğunun tespit edilmesi, hallerinde ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir. Madde 27 - Sözleşmeden önceki yasak fiil veya davranışlar nedeniyle fesih 27.1. Yüklenicinin, ihale sürecinde 4734 sayılı Kanuna göre yasak fiil veya davranışlarda bulunduğunun sözleşme yapıldıktan sonra tespit edilmesi halinde, kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir. 27.2. Taahhüdün en az % 80'inin tamamlanmış olması ve taahhüdün tamamlattırılmasında kamu yararı bulunması kaydıyla; a) İvediliği nedeniyle taahhüdün kalan kısmının yeniden ihale edilmesi için yeterli sürenin bulunmaması, b) Taahhüdün başka bir yükleniciye yaptırılmasının mümkün olmaması, c) Yüklenicinin yasak fiil veya davranışının taahhüdünü tamamlamasını engelleyecek nitelikte olmaması hallerinde, İdare sözleşmeyi feshetmeksizin Yükleniciden taahhüdünü tamamlamasını isteyebilir ve bu takdirde Yüklenici taahhüdünü tamamlamak zorundadır. 27.3. Ancak bu durumda, Yüklenici hakkında 4735 sayılı Kanunun 26 ncı maddesi hükmüne göre işlem yapılır ve Yükleniciden kesin teminat ve varsa ek kesin teminatların tutarı kadar ceza tahsil edilir. Bu ceza hakedişlerden kesinti yapılmak suretiyle de tahsil edilebilir. Madde 28 - Mücbir sebeplerden dolayı sözleşmenin feshi 28.1. Mücbir sebeplerden dolayı İdare veya Yüklenici sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir. Ancak Yüklenicinin mücbir sebebe dayalı bir süre uzatımı talebi varsa idarenin sözleşmeyi feshedebilmesi için uzatılan sürenin sonunda işin sözleşme ve eklerine uygun şekilde tamamlanmamış olması gerekir. Sözleşmenin feshedilmesi halinde, hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilerek kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar iade edilir. Madde 29 - Sözleşme kapsamında yaptırılabilecek ilave işler, iş eksilişi ve işin tasfiyesi 29.1. Öngörülemeyen durumlar nedeniyle iş artışının zorunlu olması halinde, işin; a) Sözleşmeye konu hizmet içinde kalması, b) İdareyi külfete sokmaksızın asıl işten ayrılmasının teknik veya ekonomik olarak mümkün olmaması, şartlarıyla, sözleşme bedelinin % 20'sine kadar oran dahilinde, süre hariç sözleşme ve ihale dokümanındaki hükümler çerçevesinde ilave iş aynı yükleniciye yaptırılabilir. İşin bu şartlar dahilinde tamamlanamayacağının anlaşılması durumunda ise artış yapılmaksızın hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir. Bu durumda, yüklenicinin sözleşme bedeli tamamlanıncaya kadar işi ihale dokümanı ve sözleşme hükümlerine uygun olarak yerine getirmesi zorunludur. Bu ihalede 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununun 24 üncü maddesi çevresinde iş eksilişi yapılabilir. İhale konusu işin sözleşme bedelinin % 80'inden daha düşük bedelle tamamlanacağının anlaşılması halinde ise, yükleniciye, yapmış olduğu gerçek giderler ve yüklenici kârına karşılık olarak, sözleşme bedelinin % 80'i ile sözleşme fiyatlarıyla yaptığı işin tutarı arasındaki bedel farkının % 5'i ödenir. Madde 30 - Yüklenicinin Ceza Sorumluluğu 30.1. İş tamamlandıktan ve kabul işlemi yapıldıktan sonra tespit edilmiş olsa dahi 4735 sayılı Kanunun 25 inci maddesinde belirtilen ve Türk Ceza Kanununa göre suç teşkil eden fiil veya davranışlarda bulunan Yüklenici ile o işteki ortak veya vekilleri hakkında Türk Ceza Kanunu hükümlerine göre ceza kovuşturması yapılmak üzere yetkili Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur. Bu kişiler hakkında bir cezaya hükmedilmesi halinde, 4735 sayılı Kanunun 27 nci maddesi hükmü uygulanır. Madde 31 - Yüklenicinin Tazmin Sorumluluğu 31.1. Yüklenici, taahhüdü çerçevesinde kusurlu veya standartlara uygun olmayan malzeme seçilmesi, verilmesi veya kullanılması, tasarım hatası, uygulama yanlışlığı, denetim eksikliği, taahhüdün sözleşme ve şartname hükümlerine uygun olarak yerine getirilmemesi ve benzeri nedenlerle ortaya çıkan zarar ve ziyandan doğrudan sorumludur. Bu zarar ve ziyan genel hükümlere göre Yükleniciye ikmal ve tazmin ettirileceği gibi, haklarında 4735 sayılı Kanunun 27 nci maddesi hükümleri de uygulanır. Madde 32 - Fikri ve sınai mülkiyete konu olan hususlar 32.1. Bu madde boş bırakılmıştır. Madde 33 - Montaj, işletmeye alma, eğitim, bakım, yedek parça gibi destek hizmetlerine ait şartlar 33.1. Yüklenici hizmet alımı konusu servis araçlarının her türlü bakım, yedek parça, onarım giderleri ve diğer destek hizmetlerini kendi karşılayacaktır Madde 34 - Garanti ile ilgili şartlar 34.1. Bu madde boş bırakılmıştır. Madde 35 - Hüküm bulunmayan haller 35.1. Bu sözleşme ve eklerinde hüküm bulunmayan hallerde, ilgisine göre 4734 ve 4735 sayılı Kanun hükümlerine, bu Kanunlarda hüküm bulunmaması halinde ise genel hükümlere göre hareket edilir. Madde 36 - Diğer hususlar 36.1. Üzerine ihale kalan yüklenici ihale konusu işte çalıştıracağı araçları kullanacak şoförlerin isim listesini, kimlik bilgilerini, adli sicil kayıtlarını sürücülere araç kullandığı servis aracının niteliğine uygun sınıfta sürücü belgelerinin asılları veya noter tasdikli suretleri ayrıca araçlara ait motorlu araç trafik ve tescil belgesi, belediyeden alınmış olan taşıma ruhsatı, Zorunlu Mali Sorumluluk Sigortası ve Zeyilnamesi, Büyükşehir belediyesi tarafından onaylı özel servis aracı izin belgeleri olmalıdır. İşe başlamadan 3 (Üç) gün önce evraklarını fotokopilerini Kontrol Teşkilatına teslim edeceklerdir. 36.2 Sözleşmenin Uygulanmasındaki Yetkiler: 36.2.1. Birlik ve Kurumların yetki ve sorumlulukları: a) Sözleşmenin akdini müteakip şartnamede belirtilen süreler içerisinde ve şartname ve sözleşme hükümlerine uygun olarak yüklenicinin zamanında işe başlamasını sağlamak. b) Sözleşme, şartname ve eklerinde belirtilen hükümler çerçevesinde ve bu hükümlere aykırı olmamak kaydıyla birlik/kurumlarca hazırlanacak uygulama talimatları doğrultusunda sözleşmenin bütün safahatını takip etmek ve buna ait teslim alma, teslim etme, muayene, kontrol, analiz işlemlerini yapmak/yaptırtmak ve bu hususlarla ilgili her türlü yazışmaları ve tebligatları şartname ve mevzuat hükümleri çerçevesinde yapmak. c) Sözleşme bitimine kadar yapılacak tebligatlarda, taahhüt konusu miktarın asgari %80’inin bitirilmesini sağlamak. Bitirilmediği takdirde; yüklenicilerden talep gelmesi halinde, ödenecek tazminatın belirlenerek yüklenicinin dilekçesi ile birlikte İzmir Sağlık Hizmetleri Bölge Komutanlığına gönderilecektir. ç) Yüklenicinin; taahhüdünü şartname ve sözleşme hükümlerine uygun olarak süresinde yerine getirmemesi üzerine, ihtar çekilmesi gerektiği hallerde 4735 Sayılı Kanunun 20/a maddesi hükümlerine göre (Birlik Komutanı veya Kurum Amirinin imzasına havi olmak üzere) ihtar işlemlerini yapmak. Taahhüde riayetsizlik halinde çekilecek ihtarnamelerde tebligata ilişkin tebliğ şerhi mutlaka bulunacaktır. 4735 sayılı Kanunun 26 ncı maddesi gereği yasaklamaya sebep olan hususun tespit edildiği tarihi (ihtarın son gününü) müteakip, en geç 45 gün içerisinde yasaklama kararı alınması gerektiğinden, gecikme nedeni ile; 45 gün içerisinde yasaklama kararının aldırılamaması durumunda ilgililer hakkında yasal işlem yapılacağı bilinmelidir. d) Sözleşme ve şartname hükümlerine göre taahhüdün tam olarak yerine getirilmesini müteakip, yüklenicinin Sosyal Sigortalar Kurumundan alacağı ilişiksiz (bu sözleşme kapsamında ilişiği olmadığına dair) belgesi de eklenmek suretiyle gecikmeksizin (SGK’dan alınacak belgenin verilmesini müteakip azami 7 gün içerisinde) İzmir Sağlık Hizmetleri Bölge Başkanlığına birlik komutanı veya kurum amirinin imzasına havi bir yazı yazılarak kati teminatın iade edilmesini sağlamak. Sözleşme süresi bitmiş olmasına rağmen yüklenicinin idare ile ilişiğinin devam etmesi (teslim aldığı tesis, makine, teçhizat, malzeme vb. tam ve sağlam olarak teslim edememesi) halinde teminat iade işlemleri bekletilecektir. e) Sözleşmenin uygulanmasına ve taahhüdün yerine getirilmesine ait herhangi bir hususun yargıya intikal etmesi halinde ve Sözleşmenin feshi halinde, Borçlar Kanunun 108 nci maddesi gereğince taahhüdün yerine getirilmemesi durumunda tazminat davası açılması için gerekli olan belgeler ile yasaklamaya ilişkin belgeleri hazırlamak ve gecikmeksizin İzmir Sağlık Hizmetleri Bölge Başkanlığına göndermek. f) Birlik ve Kurumlarca yapılacak bütün işlemlerden İzmir Sağlık Hizmetleri Bölge Komutanlığına da bilgi verilecektir. 36.2.2. İzmir Sağlık Hizmetleri Bölge Komutanlığı yetki ve sorumlulukları: a) Sözleşmenin akdini müteakip, sözleşme dosyalarının ilgili birlik/kurumlara ve diğer makamlara dağıtımını yapmak. b) Birlik/kurumların yazılarına istinaden sözleşmeyi feshetmek, kati teminatın iradı için gerekli işlemleri başlatmak. c) Birlik/kurumların yazılarına istinaden şartname ve sözleşme hükümlerine göre taahhüdün tam olarak yerine getirildiğinin anlaşılması durumunda, yükleniciye ait kati teminatı iade etmek. ç) Yüklenicinin ilgili yönetmeliğe göre usulüne uygun olarak talep ettiği iş deneyim belgelerini düzenlemek. d) Sözleşmenin uygulanmasına ve taahhüdün yerine getirilmesine ait herhangi bir hususun yargıya intikal etmesi gerektiğinde yasal işlemleri başlatmak için gerekli bilgi ve belgeleri düzenleyerek muhakemat müdürlüğüne göndermek ve dava ile ilgili mahkemelerden ve/veya muhakemat müdürlüğünden gelecek soru ve taleplere cevap vermek. e) Borçlar Kanunun 108 nci maddesi gereğince taahhüdün yerine getirilmemesi durumunda tazminat davası açmak. 36.2.3. İzmir Sağlık Hizmetleri Bölge Komutanlığı yetkileri: Sözleşmenin fesh edilmesi halinde, İzmir Asker Hastanesi Baştabipliğince gönderilecek yasaklama yazılarına işlem yapmak. Madde 37 - Anlaşmazlıkların çözümü 37.1. Bu sözleşme ve eklerinin uygulanmasından doğabilecek her türlü anlaşmazlığın çözümünde İzmir mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir. Madde 38 - Yürürlük 38.1. Bu sözleşme taraflarca imzalandığı tarihte yürürlüğe girer. Madde 39 – Sözleşmenin imzalanması 39.1. Bu sözleşme 39 maddeden ibaret olup, İdare ve Yüklenici tarafından tam olarak okunup anlaşıldıktan sonra …./.…/……. tarihinde bir nüsha olarak imza altına alınmıştır. Ayrıca İdare, Yüklenicinin talebi halinde sözleşmenin "aslına uygun idarece onaylı suretini" düzenleyip Yükleniciye verecektir. İdare Yüklenici BİRİM FİYAT TEKLİF MEKTUBU İZMİR SAĞLIK HİZMETLERİ BÖLGE KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞINA …../ …../ 2012 İhalenin adı İzmir Asker Hastanesi Personel Taşıtma Hizmet Alımı Teklif sahibinin adı ve soyadı/ ticaret unvanı Uyruğu TC Kimlik Numarası (gerçek kişi ise) Vergi Kimlik Numarası Tebligat adresi Telefon ve Faks Numarası E-Mail Adresi (varsa) İdarenizce doğrudan temin usulü ile 12/12/ 2012 günü Saat 11.00 İzmir Asker Hastanesi Personel Taşıtma Hizmet Alımı dokümanını oluşturan bütün belgeler tarafımızdan incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir. Alıma ilişkin olarak aşağıdaki hususları içeren teklifimizin kabulünü arz ederiz. 1) Taahhüdün yerine getirilmesine ilişkin olarak idari şartnamede teklif fiyata dâhil olması öngörülen bütün masraflar teklifimize dâhildir. 2) Teklifimiz yukarıda yazılı tarihten 5 (beş) takvim günü geçerlidir. 3) 4734 sayılı Kanunun 17/d maddesi gereğince alım konusu iş için kendimiz veya başkaları adına doğrudan veya dolaylı olarak, asaleten veya vekâleten birden fazla teklif vermediğimizi beyan ediyoruz. 4) Aldığınız herhangi bir teklifi veya en düşük teklifi seçmek zorunda olmadığınızı kabul ediyoruz. 5) Alım konusu işle ilgili olmak üzere idarenizce yapılacak/yaptırılacak diğer işlerde, idarenizin çıkarlarına aykırı düşecek hiçbir eylem ve oluşum içinde olmayacağımızı taahhüt ediyoruz. 6) Alım konusu işin tamamı olan teklif mektubumuz ayrıntısı EK'te yer alan Birim Fiyat Teklif Cetvelinde gösterilen her bir iş kalemi için teklif ettiğimiz birim fiyatlar üzerinden Katma Değer Vergisi hariç [Teklif edilen toplam bedel, para birimi belirtilerek rakam ve yazı ile yazılacaktır.] bedel karşılığında yerine getireceğimizi kabul ve taahhüt ediyoruz. Adı-SOYADI / Ticaret Ünvanı Kaşe ve İmza EK- Birim Fiyat Teklif Cetveli BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ A B Sıra No Mal Kaleminin Adı ve Kısa Açıklaması Birimi Miktarı Teklif Edilen Birim Fiyat (TL) Tutarı (TL) 1 GAZİEMİR SERVİSİ GİDİŞ-DÖNÜŞ: 50 KM. 26 KİŞİLİK MİDİBÜS İŞ GÜNÜ 51 2 BUCA SERVİSİ GİDİŞ-DÖNÜŞ: 50 KM. 26 KİŞİLİK MİDİBÜS İŞ GÜNÜ 51 TOPLAM TUTAR (K.D.V HARİÇ) Adı-SOYADI / Ticaret Ünvanı Kaşe ve İmza |
|||||||||||||||
|
Temel
500 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
1000 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)