İhale No | 2624251 |
Sektör | Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 15 Aralık 2022 |
İhale Tarihi | 19 Aralık 2022 12:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
|
TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih |
: 15/12/2022 |
Teklif No |
: |
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Soyadı |
: Erdinç ADIYAMAN (Satınalma Memuru ) |
Telefon |
: 224 294 42 71 |
Faks |
: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
: |
Firma Tel & Faks & E Posta |
: |
Yetkili Adı Soyadı |
: |
Sayın …………………………………………………………………………………………… Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
|
1 |
|
AYKON MARKA IT PANOLARININ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM) |
32 |
ADET |
|
|
|
|
2 |
|
AYKON MARKA AMELİYATHANE KONTROL PANELLERİNİN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM) |
6 |
ADET |
|
|
|
|
3 |
|
ASSET MARKA AMELİYATHANE KONTROL PANELLERİNİN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM) |
22 |
ADET |
|
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
||||||
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
: |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Ödemeler Hizmet alımlarında ortalama 90 gündür. |
|
NAKLİYE ve AMBALAJ ŞEKLİ |
: Ambalajlama, Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
|
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
|
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 19/12/2022 tarihi, saat 12:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. Son Teklif Saatinden Sonra Verilen Teklifler Dikkate Alınmayacaktır! |
|
NOT |
: |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
|
|
|
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
|
|
Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Erdinç ADIYAMAN Satınalma Memuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
* * ~k |
T.C. |
/ |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
0 |
BURSA Valiliği |
Sağlık Bilimleri Üniversitesi |
|
* Jy*f |
Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
‘v* * V' |
TEKNİK ŞARTNAMESİ |
AYKON İT PANO VE AMELİYATHANE KONTROL PANO SİSTEMİ 2023 PERİYODİK BAKIM ONARIM
Madde:! İsin Tanımı
Kalp Merkezi Ek Binada bulunan AYKON Markalı tüm IT(İzoIasyon Transformatör) Pano Sistemleri ve Ameliyathane Kontrol Panelleri sözleşme sonuna kadar idarenin belirleyeceği rutin periyotlarla (Nisan ve Kasım) bakımının yapılarak faal olarak çalıştırılmasının sağlanmasıdır.
Marka |
Sistem/Cihaz |
Miktar |
Dönem |
AYKON |
İT Pano |
32 |
2 |
AYKON |
Ameliyathane Kontrol Paneli |
6 |
2 |
Madde:2.İsin kapsamı.
Sözleşme süresi boyunca 2 kez (Mart ve Kasım aylarında) IT Pano ve Ameliyathane Kontrol Pano Sistemlerinin ve bağlı ekipmanların randımanlı olarak faal halde çalışmasının sağlanması, periyodik olarak önleyici bakımların zamanında ve muntazam yapılması, meydana gelen arızalara müdahale edilerek yıpranan veya normal ömrünü dolduran parçaların temini sonrası değiştirilmesi ile diğer akşamlarının kontrol edilmesidir.
Madde:3- Genel ve periyodik bakımın kapsamı
A- Yapılacak onarım sonrasında arıza giderilecektir. Onarım yapıldıktan sonra onarımla ilgili fonksiyonun nasıl çalıştığı gösterilecektir, Yapılacak onarım parça hariç olup arızanın tamiri için gereken malzeme varsa ve idare tarafından önem arz eden bir arıza ise firma cihazı aktif hale getirmek için parçayı kullanacak, sonrasında hastane belirlenen alım yolları ile parçayı temin ederek firmaya kullanılmamış parçayı teslim edecektir.
B- Binada anonsiyatör vb. sistem elemanı eklenmesi gereken durumlarda kablo çekim işi kurum idaresi sorumluluğunda olup firma kabloların nereden nereye çekilmesi konusunda destek verecek ve sistem elemanlarının montajı ile sisteme adaptasyonu konusunda sorumlu olacaktır.
C- Yüklenici firma cihazların ilk bakımlarını; işin yükleniciye verildiği tarihten itibaren idarece kendilerine teslim edilen bakım çizelgesine uygun belirlenen tarihler içinde yapacak, cihazlarla ilgili kullanıcı personele eğitim verecektir. Personel bakım işlemi sırasında;
IT Pano Sistemlerinin tüm saha elemanlarının teşhis ve kontrollerinin yapılması;
a) Kablo bağlantılarının kontrolünün yapılması,
b) Klemens kontrollerinin yapılması,
c) Şebeke UPS transfer sisteminin kontrolü,
d) Sistem elemanlarının iç/dış temizlik ve bakımlarının yapılması,
e) Pano içlerinde bulunan kontrol cihazlarının ölçümleri ve çalışma uyumluluğu kontrolü
f) IT Pano uyarı ve bilgi cihazlarının adres kontrolü ve uyarı testlerinin yapılması. Ayrıca ilk bakımda adres güncellemelerinin yeniden yapılarak adreslerin doğrulanması gereklidir.
|