İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

It Pano Ve Ameliyathane Kontrol Panellerinin Yıllık Bakım Onarım Hizmeti Alımı

İhale No 2624251
Sektör Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 15 Aralık 2022
İhale Tarihi 19 Aralık 2022 12:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih

: 15/12/2022

Teklif No

:

 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Erdinç ADIYAMAN  (Satınalma Memuru )

Telefon

: 224 294 42 71

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

:

Firma Tel & Faks & E Posta

:

Yetkili Adı Soyadı

:

 

Sayın …………………………………………………………………………………………… Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

 

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

Teslim Tarihi

1

 

AYKON MARKA IT PANOLARININ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

32

ADET

 

 

 

2

 

AYKON MARKA AMELİYATHANE KONTROL PANELLERİNİN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

6

ADET

 

 

 

3

 

ASSET MARKA AMELİYATHANE KONTROL PANELLERİNİN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

22

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

                 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

:

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Ödemeler Hizmet alımlarında ortalama 90 gündür.

NAKLİYE ve AMBALAJ ŞEKLİ

: Ambalajlama, Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 19/12/2022 tarihi, saat 12:00:00 kadar verilmiş olmalıdır.  Son Teklif Saatinden Sonra Verilen Teklifler Dikkate Alınmayacaktır!

NOT

:

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

 

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ!

 

     

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

 

Erdinç ADIYAMAN

Satınalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun

Uygun Değil

 

 

 

* * ~k

T.C.

/

SAĞLIK BAKANLIĞI

0

BURSA Valiliği

Sağlık Bilimleri Üniversitesi

* Jy*f

Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

‘v* * V'

TEKNİK ŞARTNAMESİ

 

AYKON İT PANO VE AMELİYATHANE KONTROL PANO SİSTEMİ 2023 PERİYODİK BAKIM ONARIM

Madde:! İsin Tanımı

Kalp Merkezi Ek Binada bulunan AYKON Markalı tüm IT(İzoIasyon Transformatör) Pano Sistemleri ve Ameliyathane Kontrol Panelleri sözleşme sonuna kadar idarenin belirleyeceği rutin periyotlarla (Nisan ve Kasım) bakımının yapılarak faal olarak çalıştırılmasının sağlanmasıdır.

Marka

Sistem/Cihaz

Miktar

Dönem

AYKON

İT Pano

32

2

AYKON

Ameliyathane Kontrol Paneli

6

2

 

Madde:2.İsin kapsamı.

Sözleşme süresi boyunca 2 kez (Mart ve Kasım aylarında) IT Pano ve Ameliyathane Kontrol Pano Sistemlerinin ve bağlı ekipmanların randımanlı olarak faal halde çalışmasının sağlanması, periyodik olarak önleyici bakımların zamanında ve muntazam yapılması, meydana gelen arızalara müdahale edilerek yıpranan veya normal ömrünü dolduran parçaların temini sonrası değiştirilmesi ile diğer akşamlarının kontrol edilmesidir.

Madde:3- Genel ve periyodik bakımın kapsamı

A- Yapılacak onarım sonrasında arıza giderilecektir. Onarım yapıldıktan sonra onarımla ilgili fonksiyonun nasıl çalıştığı gösterilecektir, Yapılacak onarım parça hariç olup arızanın tamiri için gereken malzeme varsa ve idare tarafından önem arz eden bir arıza ise firma cihazı aktif hale getirmek için parçayı kullanacak, sonrasında hastane belirlenen alım yolları ile parçayı temin ederek firmaya kullanılmamış parçayı teslim edecektir.

B- Binada anonsiyatör vb. sistem elemanı eklenmesi gereken durumlarda kablo çekim işi kurum idaresi sorumluluğunda olup firma kabloların nereden nereye çekilmesi konusunda destek verecek ve sistem elemanlarının montajı ile sisteme adaptasyonu konusunda sorumlu olacaktır.

C- Yüklenici firma cihazların ilk bakımlarını; işin yükleniciye verildiği tarihten itibaren idarece kendilerine teslim edilen bakım çizelgesine uygun belirlenen tarihler içinde yapacak, cihazlarla ilgili kullanıcı personele eğitim verecektir. Personel bakım işlemi sırasında;

IT Pano Sistemlerinin tüm saha elemanlarının teşhis ve kontrollerinin yapılması;

a)   Kablo bağlantılarının kontrolünün yapılması,

b)   Klemens kontrollerinin yapılması,

c)   Şebeke UPS transfer sisteminin kontrolü,

d)   Sistem elemanlarının iç/dış temizlik ve bakımlarının yapılması,

e)   Pano içlerinde bulunan kontrol cihazlarının ölçümleri ve çalışma uyumluluğu kontrolü

f)      IT Pano uyarı ve bilgi cihazlarının adres kontrolü ve uyarı testlerinin yapılması. Ayrıca ilk bakımda adres güncellemelerinin yeniden yapılarak adreslerin doğrulanması gereklidir.


 

Ameliyathane Kontrol Paneli bakım aşamaları;

a)   Aydınlatma, nem, basınç vb. bağlantılarının kontrolü

b)  Tuş takımı ve display kontrolünün yapılması,

c)   Panele bağlı kablo tesisatının kontrol ve testlerinin yapılması,

d)   Gerektiği taktirde senaryonun yeniden baştan yazılması ve bu işlem için gerekli her türlü yazılım ve donanım desteği için herhangi bir ücret talep edilmeyecektir, bu tamamen yüklenicinin sorumluluğundadır.

Tüm bakımlardan sonra ayrıntılı şekilde bir rapor tanzim edilerek servis raporu ile birlikte sunulacaktır.

Sistem cihazları tamamen elden geçirildikten sonra; sistem elemanlarının çalışmasının kontrol edilmesi; Bakım esnasında karşılaşılan arızalı cihazların arızaya geçme sebebi belirlendikten sonra; tamir edilebilirse tamiri, tamir imkânı yok ise idarenin yazılı onayı alındıktan sonra temini sonrasında değişiminin yapılması sağlanacaktır.

C- Yüklenici firma cihazların arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini hastane idaresine firmalarının açık adres ya da kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle bildireceklerdir. Arızalı parçalar kurum tarafından temin edildikten sonra 2 iş günü içerisinde yüklenici firma tarafından ücretsiz montajı yapılacaktır.

D- Yapılan periyodik bakımlar ve kontroller firma teknisyeni tarafından üç nüshalı olarak doldurularak çek liste şeklînde sunulacaktır. Her panodaki arıza ve malzeme değişim durumu için ayrı form tutulacaktır. Ayrıca genel olarak tutulacak Çek listeler her bakım sonrası birim sorumlusuna işin eksiksiz yapıldığına dair imzalatılacaktır. İkinci nüshası hastane teknik komisyonuna ya da teknik servis sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye(satın alma birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen çek listeler kabul edilmeyecektir.

E-Arıza halinde, firmaya yazılı olarak bilgi verilmesinin ardından 8. Maddede belirtilen süreler içerisinde müdahale etmek ve en geç 72 saat içerisinde arızayı gidermek zorundadır. Ancak yedek parça gereksinimi veya arızanın 72 saat içerisinde giderilemeyeceği idare tarafından kabul edilmesi halinde yetkili birime bilgi verilerek ( tutanakla tespit edilecek geçerli sebepler hariç,■ parçanın yurt dışından gelmesi v.s. ) yasal zorunluluk olan 30 günü geçmemek süreyle geçici önlemler alınarak yurt dışından gelen yedek parça ile onarım sonlandırılacaktır.

F- Değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine teslim edilecektir.

G-Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dâhilinde müdahale edecektir.

H- Temin edilen parça ve sarf malzemeler firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

I-Arızalı parçaların yerinde tamir edilmesi. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır. Ayrıca arıza dolayısıyla servise götürülen ve götürülen cihazın yerine çekilecek diğer cihazın nakliye ücretleri ve işlemleri de firma tarafından ücretsiz olarak yapılacaktır.

J- Cihazların bakım onarım ya da parça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

K- Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararı hak edişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.


 

L-Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hak ediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.

M- Sisteme eklenecek veya değiştirilecek cihazların bakım firması tarafından adreslemesi ve sisteme tanıtılması ücretsiz yapılacaktır.

Madde:4-Yüklenici belirlenen bakım süresi içinde cihazların ilk bakımlarını yapacak ve idarenin hazırladığı yıllık bakım takvimine uyacaktır.

Madde:5-Yüklenici firma cihazların ülke genelinde yetkili servisi olacak; yetkilisi olduğunu gösteren gerekli belgelerin onaylı nüshalarını teklifiyle birlikte sunacaktır.

Madde:6-Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet işleri genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

Madde:7-Cihazların ölçümleme ve ayarları firma tarafından ücretsiz yapılacaktır.

Madde:8-Belirlenen bakım takvimi dışında oluşacak arıza durumunda hastane telefon veya faksla arızayı bildirecek, firma elemanlarının kuruma gelmeleri il içi 3(üç) saat il dışı ise 6 (altı) saattir. Bu süre iklim şartlarının normal olması durumunda geçerlidir. Onarım, yedek parça ihtiyacı olmadığında arıza tespitinden 24 (yirmidört) saat içinde bitmiş olacaktır.

Madde:9-Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır.

Madde:10-Bakım onarım hizmetini yapacak olan teknik servis elemanlarının bakım-onarım yapacakları cihazları kapsayan yeterli teknik eğitimi aldıklarını ve yetkilendirdiklerine dair belge ve eğitim sertifikalarına sahip olacaktır. Teklif verecek firmalar ekli listedeki cihaz kalemlerinden, teknik servis ve bakım onarım konusunda uzman oldukları cihazlara teklif vereceklerdir.

N *

Madde:ll-Teklif ve teknik servis hizmeti veren firmalar sistemde bulunan AYKON Sistemlerine ilişkin ürünlerin üreticisinden alınacak, kullanılan ürünlere ait teknik servis hizmeti vermeye yetkili olduğuna dair bir belge belgesi ,sayı olarak da cihaz sayısı en az Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Kalp Merkezi bünyesinde bulunan İT Pano ve Ameliyathane Kontrol Pano Sisteminin % 50 si oranında cihazın bulunduğu iş yerine ait ve devam eden servis hizmeti ve işverenin düşüncelerini de içeren referans mektubu veya iş bitirme belgesi TSE kurumundan hizmet yeterlilik belgesine sahip olmalı ve ayrıca sanayi bakanlığından alınmış olan satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi teklif ile birlikte verilmelidir.(satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi şartı üretici durumunda olan firmalar için geçerlidir.) Madde:12- Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.

Madde:13- Herhangi bir sebeple idarenin bilgisi dâhilinde bakım yapılmayan cihaz var ise hak edişten düşülecektir.

Madde:14-Bakım anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onarımında gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır.(Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına göre, fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır) Yüklenici firma teknik şartname hükümlerini yerine getireceğine dair taahhütname' yi ihale evraklarıyla birlikte idareye sunacaktır.



 

Madde:15-Firma bakım ve arızaya gelen personelinin İş Sağlığı ve Güvenliği hususunda tamamen sorumludur. Gerekli ekipman ve malzemeleri temin edip kullandırmakla yükümlüdür.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HAZIRLAYAN

viöhtndtei

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI BURSA Valiliği Sağlık Bilimleri Üniversitesi Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi TEKNİK ŞARTNAMESİ

AKTİF MÜH. VE AMELİYATHANE KONTROL PANO SİSTEMİ 2022 YILLIK BAKIM ONARIM

Madde:! İşin Tanımı

Ana Bina, Kadın Doğ. Çocuk Hst. Ek Bina ve Nilüfer Ek Binada bulunan Aktif Müh. Markalı tüm Ameliyathane Kontrol Panelleri sözleşme sonuna kadar idarenin belirleyeceği rutin periyotlarla (Mart ve Kasım) bakımının yapılarak faal olarak çalıştırılmasının sağlanmasıdır.

Marka

Sistem/Cihaz

Miktar

Dönem

Aktif Müh.

Ameliyathane Kontrol Paneli

22

2

 

Madde:2.İşin kapsamı.

Sözleşme süresi boyunca 2 kez (Nisan ve Kasım aylarında) Ameliyathane Kontrol Pano Sistemlerinin ve bağlı ekipmanların randımanlı olarak faal halde çalışmasının sağlanması, periyodik olarak önleyici bakımların zamanında ve muntazam yapılması, meydana gelen arızalara müdahale edilerek yıpranan veya normal ömrünü dolduran parçaların temini sonrası değiştirilmesi ile diğer akşamlarının kontrol edilmesidir.

Madde:3- Genel ve periyodik bakımın kapsamı

A- Yapılacak onarım sonrasında arıza giderilecektir. Onarım yapıldıktan sonra onarımla ilgili fonksiyonun nasıl çalıştığı gösterilecektir, Yapılacak onarım parça hariç olup arızanın tamiri için gereken malzeme varsa ve idare tarafından önem arz eden bir arıza ise firma cihazı aktif hale getirmek için parçayı kullanacak, sonrasında hastane belirlenen alım yolları ile parçayı temin ederek firmaya kullanılmamış parçayı teslim edecektir.

B- Binada anonsiyatör vb. sistem elemanı eklenmesi gereken durumlarda kablo çekim işi kurum idaresi sorumluluğunda olup firma kabloların nereden nereye çekilmesi konusunda destek verecek ve sistem elemanlarının montajı ile sisteme adaptasyonu konusunda sorumlu olacaktır.

C- Yüklenici firma cihazların ilk bakımlarını; işin yükleniciye verildiği tarihten itibaren idarece kendilerine teslim edilen bakım çizelgesine uygun belirlenen tarihler içinde yapacak, cihazlarla ilgili kullanıcı personele eğilim verecektir. Personel bakım işlemi sırasında;

Ameliyathane Kontrol Paneli bakını aşamaları;

a)  Aydınlatma, nem, basınç vb. bağlantılarının kontrolü

b)  Tuş takımı ve display kontrolünün yapılması,

c)   Panele bağlı kablo tesisatının kontrol ve testlerinin yapılması,

d)  Gerektiği taktirde senaryonun yeniden baştan yazılması ve bu işlem için gerekli her türlü yazılım ve donanım desteği için herhangi bir ücret talep edilmeyecektir, bu tamamen yüklenicinin sorumluluğundadır.

Madde:4-Yüklenici belirlenen bakım süresi içinde cihazların ilk bakımlarını yapacak ve idarenin hazırladığı yıllık bakım takvimine uyacaktır.

Madde:5-Yüklenici firma cihazların ülke genelinde yetkili servisi olacak; yetkilisi olduğunu gösteren gerekli belgelerin onaylı nüshalarını teklifiyle birlikte sunacaktır.

Madde:6-Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu ihale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet işleri genel Şartnamesinde ve ihale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

Madde:7-Cihazların ölçümleme ve ayarları firma tarafından ücretsiz yapılacaktır.

Madde:8-Belirlenen bakım takvimi dışında oluşacak arıza durumunda hastane telefon veya faksla a rızayı bildirecek, firma elemanlarının kuruma gelmeleri il içi 3(üç) saat il dışı ise 6 (altı) saattir. Bu süre iklim şartlarının normal olması durumunda geçerlidir. Onarım, yedek parça ihtiyacı olmadığında arıza

tespitinden 24 (yirmidört) saat içinde bitmiş olacaktır.

Maddc:9-Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır.

Madde:10-Bakım onarım hizmetini yapacak olan teknik servis elemanlarının bakım-onarım yapacakları cihazları kapsayan yeterli teknik eğitimi aldıklarını ve yetkilendirdiklerine dair belge ve eğitim sertifikalarına sahip olacaktır. Teklif verecek firmalar ekli listedeki cihaz kalemlerinden, teknik servis ve bakım onarım konusunda uzman oldukları cihazlara teklif vereceklerdir.

Madde:ll-Teklif ve teknik servis hizmeti veren firmalar sistemde bulunan Aktif Müh. Sistemlerine ilişkin ürünlerin üreticisinden alınacak, kullanılan ürünlere ait teknik servis hizmeti vermeye yetkili olduğuna dair bir belge belgesi ,sayı olarak da cihaz sayısı en az Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ana Bina bünyesinde bulunan Ameliyathane Kontrol Pano Sisteminin % 50 si oranında cihazın bulunduğu iş yerine ait ve devam eden servis hizmeti ve işverenin düşüncelerini de içeren referans mektubu veya iş bitirme belgesi TSE kurumundan hizmet yeterlilik belgesine sahip olmalı ve ayrıca sanayi bakanlığından alınmış olan satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi teklif ile birlikte verilmelidir.(satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi şartı üretici durumunda olan firmalar için geçerlidir.)

Maddc:12- firma sö/leşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.

Madde:13- Herhangi bir sebeple idarenin bilgisi dâhilinde bakım yapılmayan cihaz var ise hak edişten düşülecektir.

Madde:14-Bakım anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onanırımda gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır.(Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına göre, fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır) Yüklenici firma teknik şartname hükümlerini yerine getireceğine dair taahhütname' yi ihale evraklarıyla birlikte idareye sunacaktır.

 
  Metin Kutusu:  
F.23.006.03


Madde:15-Fırrna bakım ve arızaya gelen personelinin İş Sağlığı ve Güvenliği hususunda tamamen sorumludur. Gerekli ekipman ve malzemeleri temin edip kullandırmakla yükümlüdür.

Tüm bakımlardan sonra ayrıntılı şekilde bir rapor tanzim edilerek servis raporu ile birlikte

sunulacaktır.

Sistem cihazları tamamen elden geçirildikten sonra; sistem elemanlarının çalışmasının kontrol edilmesi; Bakım esnasında karşılaşılan arızalı cihazların arızaya geçme sebebi belirlendikten sonra; tamir edilebilirse tamiri, tamir imkânı yok ise idarenin yazılı onayı alındıktan sonra temini sonrasında değişiminin yapılması sağlanacaktır.

C- Yüklenici firma cihazların arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini hastane idaresine firmalarının açık adres ya da kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle bildireceklerdir. Arızalı parçalar kurum tarafından temin edildikten sonra 2 iş günü içerisinde yüklenici firma tarafından ücretsiz montajı yapılacaktır.

D- Yapılan periyodik bakımlar ve kontroller firma teknisyeni tarafından üç nüshalı olarak doldurularak çek liste şeklinde sunulacaktır. Her panodaki arıza ve malzeme değişim durumu için ayrı form tutulacaktır. Ayrıca genel olarak tutulacak Çek listeler her bakım sonrası birim sorumlusuna işin eksiksiz yapıldığına dair imzalatılacaktır. ikinci nüshası hastane teknik komisyonuna ya da teknik servis sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye(satın alma birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen çek listeler kabul edilmeyecektir.

E-Arıza halinde, firmaya yazılı olarak bilgi verilmesinin ardından 8. Maddede belirtilen süreler içerisinde müdahale etmek ve en geç 72 saat içerisinde arızayı gidermek zorundadır. Ancak yedek parça gereksinimi veya arızanın 72 saat içerisinde giderilemeyeceği idare tarafından kabul edilmesi halinde yetkili birime bilgi verilerek ( tutanakla tespit edilecek geçerli sebepler hariç, parçanın yurt dışından gelmesi v.s. ) yasal zorunluluk olan 30 günü geçmemek süreyle geçici önlemler alınarak yurt dışından gelen yedek parça ile onarım sonlandırılacaktır.

F- Değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine teslim edilecektir.

G-Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dâhilinde

müdahale edecektir.

H- Temin edilen parça ve sarf malzemeler firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

1-Arıza11 parçaların yerinde tamir edilmesi. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır. Ayrıca arıza dolayısıyla servise götürülen ve götürülen cihazın yerine çekilecek diğer cihazın nakliye ücretleri ve işlemleri de firma tarafından ücretsiz olarak yapılacaktır.

J- Cihazların bakım onarım ya da paı ça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

K- Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararı hak edişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

L-Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hak ediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.

M- Sisteme eklenecek veya değiştirilecek cihazların bakım firması tarafından adreslemesi ve sisteme tanıtılması ücretsiz yapılacaktır.


 

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)