İhale No | 2017/591012 |
Sektör | Araç Kiralama ve Personel Taşıma Hizmeti |
İdare | ISPARTA ASKERALMA BÖLGE BAŞKANLIĞI |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Isparta |
İşin İli | Isparta |
Yayın Tarihi | 20 Kasım 2017 |
İhale Tarihi | 27 Kasım 2017 11:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
ASKERALMA BÖLGE BAŞKANLIĞI-ISPARTA MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK
ISPARTA ASKERALMA BÖLGE BAŞKANLIĞI PERSONEL İŞE GELİŞ VE DÖNÜŞ SERVİSİ KİRALAMA hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/591012 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | İSTİKLAL MAHALLESİ 116. CADDE 1102 SOKAK 32100 MERKEZ ISPARTA MERKEZ/ISPARTA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2462181037 - 2462233432 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | ISPARTA Askeralma Bölge Başkanlığında görevli personelin mesaiye geliş ve gidiş için 365 takvim günü 251 tam sefer servis kiralama işi (güzegah krokisinde belirtilen mevki 46 km) Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | ISPARTA Askeralma Bölge Başkanlığı |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 02.01.2018, işin bitiş tarihi 31.12.2018 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Isparta Merkez Komutanlığı Doğancı Mahallesi 2302. sokak Isparta |
b) Tarihi ve saati | : | 27.11.2017 - 11:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
İsteklinin ihale konusu işi yerine getirebilmesi için 1 (Bir) adet araca ait : Araç kendisine ait ise ruhsatını-kiralama yolu ile temin edilmiş ise kira sözleşmelerini teklifleri kapsamında verecektir.Bu belgeler sunulan aracın Isparta Belediye Başkanlığınca verilen "S" Plakalı servis aracı izin belgesini teklifler dahilinde sunacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı TERÖRİZİMLE MÜCADELE EĞİTİM VE TATBİKAT MERKEZİ KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar TERÖRİZMLE MÜCADELE EĞİTİM VE TATBİKAT MERKEZ KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Madde 47 - Diğer Hususlar 47.1. Yüklenici idare tarafından belirlenen diğer hususları kabul etmiş sayılır. Madde 48 - İşin süresi 48.1. İşin süresi 365 (üçyüzaltmışbeş) TAKVİM günüdür. (02 Ocak 2018-31 ARALIK 2018 tarihleri arasında) Ancak sözleşmenin geç imzalanması durumunda personel servis hizmeti sözleşme imzalandıktan sonra başlayacak ve bir yıl sürecektir. Madde 49- Süre uzatımı verilebilecek haller ve şartları 49.1.Mücbir sebepler nedeniyle süre uzatımı verilebilecek haller aşağıda sayılmıştır: 49.1.1.Mücbir sebepler: a) Doğal afetler, b) Kanuni grev, c) Genel salgın hastalık, d) Kısmi veya genel seferberlik ilanı, e) Gerektiğinde Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenecek benzeri diğer haller. 49.1.2.Yukarıda belirtilen hallerin mücbir sebep olarak kabul edilmesi ve yükleniciye süre uzatımı verilebilmesi için, mücbir sebep olarak kabul edilecek durumun; a) Yüklenicinin kusurundan kaynaklanmamış olması, b) Taahhüdün yerine getirilmesine engel nitelikte olması, c) Yüklenicinin bu engeli ortadan kaldırmaya gücünün yetmemesi, ç) Mücbir sebebin meydana geldiği tarihi izleyen yirmi gün içinde yüklenicinin İdareye yazılı olarak bildirimde bulunması, d) Yetkili merciler tarafından belgelendirilmesi, zorunludur. 49.2. İdareden kaynaklanan nedenlerle süre uzatımı verilebilecek haller: 49.2.1.İdarenin, sözleşmede ve Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde yer alan, sözleşmenin ifasına ilişkin yükümlülüklerini yüklenicinin kusuru olmaksızın yerine getirmemesi (yer teslimi, projelerin ve iş programının onaylanması, ödenek yetersizliği gibi) ve bu sebeple sorumluluğu yükleniciye ait olmayan gecikmelerin meydana gelmesi, bu durumun taahhüdün yerine getirilmesine engel nitelikte olması ve yüklenicinin bu engeli ortadan kaldırmaya gücünün yetmemiş olması halinde; işi engelleyici sebeplere ve yapılacak işin niteliğine göre, işin tamamına ait süre en az gecikilen süre kadar uzatılır. 49.2.2.İlave işler nedeniyle iş artışının ortaya çıkması halinde işin süresi, bu artışla orantılı olarak işin ilgili kısmı veya tamamı için uzatılır. Madde 50- Sözleşme kapsamında yaptırılabilecek ilave işler, iş eksilişi ve işin tasfiyesi 50.1. Öngörülemeyen durumlar nedeniyle iş artışının zorunlu olması halinde, işin; a) Sözleşmeye konu hizmet içinde kalması, b) İdareyi külfete sokmaksızın asıl işten ayrılmasının teknik veya ekonomik olarak mümkün olmaması, şartlarıyla, sözleşme bedelini %20'sine kadar oran dahilinde, süre hariç sözleşme ve ihale dokümanındaki hükümler çerçevesinde ilave iş aynı yükleniciye yaptırılabilir. 50.2.İşin bu şartlar dahilinde tamamlanamayacağının anlaşılması durumunda ise artış yapılmaksızın hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.Bu durumda, yüklenicinin sözleşme bedeli tamamlanıncaya kadar işi ihale dokümanı ve sözleşme hükümlerine uygun olarak yerine getirmesi zorunludur. 50.3.Bu ihalede 4735 sayılı Kanunun 24 üncü maddesi çevresinde iş eksilişi yapılabilir. İhale konusu işin sözleşme bedelinin %80'inden daha düşük bedelle tamamlanacağının anlaşılması halinde ise, yükleniciye, yapmış olduğu gerçek giderler ve yüklenici kârına karşılık olarak, sözleşme bedelinin %80'i ile sözleşme fiyatlarıyla yaptığı işin tutarı arasındaki bedel farkının %5'i ödenir. Madde 51 - Cezalar ve sözleşmenin feshi 51.1.İdare tarafından uygulanacak cezalar aşağıda belirtilmiştir: 51.1.1.İdare tarafından, bu sözleşmede belirtilen süre uzatımı halleri hariç, Yüklenicinin, sözleşmeye uygun olarak işin kısmi kabule konu olan süresinde teslim etmemesi halinde 10 (ON) gün süreli yazılı ihtar yapılarak gecikme cezası uygulanır. 51.1.2.Yüklenicinin, sözleşmeye uygun olarak malı süresinde teslim etmemesi halinde, gecikilen her takvim günü için sözleşme bedelinin BİNDEBEŞ %0,5 oranında gecikme cezası uygulanır. 51.1.3. Gecikme cezası, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın yükleniciye yapılacak ödemelerden kesilir. Bu ceza tutarı; ödemelerden ve kesin teminat ile varsa ek kesin teminatlardan karşılanamaması halinde yükleniciden ayrıca tahsil edilir. 51.1.4. İhtarda belirtilen sürenin bitmesine rağmen aynı durumun devam etmesi halinde, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme fes edilerek, alım konusu iş genel hükümlere göre tasfiye edilir. 51.1.5. Sözleşmenin uygulanması sırasında yüklenicinin 4735 sayılı Kanunun 25'inci maddesinde sayılan yasak fiil veya davranışlarda bulunduğunun tespit edilmesi halinde ise ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme fes edilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir. İdare tarafından kesilecek cezanın toplam tutarı, hiç bir durumda, sözleşme bedelinin %30 geçmeyecektir. 51.2. Yukarıda belirtilen cezalar ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın yükleniciye yapılacak ödemelerden kesilir. Cezanın ödemelerden karşılanamaması halinde ceza tutarı yükleniciden ayrıca tahsil edilir. Madde 52- Denetim, muayene ve kabul İşlemlerine ilişkin şartlar. 52.1. Sözleşme konusu hizmetin denetim muayene ve kabul işlemleri, sözleşme tasarısında ve Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde belirtilen hükümlere göre gerçekleştirilecektir. 52.2. Bu işte kısmi kabul yapılamaz Madde 53- Anlaşmazlıkların çözüm şekli; 53.1. Sözleşmenin imzalanarak yürürlüğe girmesine kadar olan süreçte doğacak ihtilaflar, 4734 sayılı Kanun 54'üncü ve devam eden maddelerinde yer alan inceleme talebinde bulunulmasına ilişkin kurallar saklı kalmak üzere idari yargıda dava konusu edilebilecektir. 53.2. Sözleşmenin uygulanmasında doğacak ihtilaflar da ise işin sözleşmesinde yer alan konuya ilişkin hükümler uygulanacaktır. Madde 54 - Yüklenicinin taahhüdünü ifa etmediği addolunacak haller şunlardır; 54.1. Servis aracının mesaiye gelişte, sabah saat 07:55'den sonra gelmesi halinde ihale bedelinin %0,02 (onbindeikisi) nispetinde ceza kesilecektir. (Komutanlığımızın çalışma saatleri 08:00-17:00' dır) 54.2. Servis aracı yükleniciden kaynaklanan nedenlerle akşam gidişte hareket saatinden önce kalktığı veya hareket saatinden 10 dakika sonra kalkmaları halinde ihale bedelinin %0,02 (onbindeikisi) nispetinde ceza kesilecektir. 54.3. Her ne sebeple olursa olsun servis aracı sabah veya akşam sefere çıkmamış olması halinde gelmediği seferin ücreti ödenmez ayrıca ihale bedelinin %0,05 (onbindebeşi) nispetinde ceza kesilir. aracın sabah ve akşam olmak üzere her ikisinde de sefere çıkmaması halinde günlük ücret ödenmez ve günlük sefer bedeli kadar ceza ilk alacağından kesilir.Tüm cezalar yüklenicinin alacağından kesilecektir. yüklenicinin alacağı yoksa, kesilen cezalar hesaplanarak idare tarafından yükleniciye Isparta Defterdarlık Muhasebe Müdürlüğüne makbuz karşılığı yatırttırılacak ve makbuz yüklenici tarafından idareye teslim edilecektir. 54.3.1. Servis hiç gelmediği taktirde taksi minibüs ve otobüs kiralamak suretiyle mesaiye gelen personel için taşıma bedeli nizamiyede bulunan yüklenici veya temsilcisi tarafından taşıma işi yapan şahsa nakden ödenir. 54.3.2. Özel araçları ile gelen kışla personeli servis aracının gelmediğini öne sürerek ücret talebinde bulunamaz. 54.4. Kontrol teşkilatı veya idarece tespit edilen araca ait her türlü eksik, hata ve arızalar ve aksayan hususların yükleniciye giderilmesi gereken süre ile tebliğ edilecek bu husus muayene komisyon başkanlığınca kontrol edilecek, tespit edilen hususların giderilmediği tespit edilmesi halinde sabah veya akşam servislerin birisinde olması halinde ihale bedelinin (her kısım için) (onbindeiki) %0,02 nispetinde, ikisinde de olması halinde ihale bedelinin (her kısım için (onbindebeşi) %0,05 kadar ceza kesilecektir. 54.5. Sefere çıkmayan aracın idareye gösterdiği ve kabul edilmeyen mazereti olduğu taktirde araç sefer yapmamış sayılacak ve ihale bedelinin (onbindebeşi) %0,05 kadar ceza kesilecektir. 54.6. Taahhüt edilen koltuk kapasitesinin altında eksik koltuklu araçla sabah veya akşam taşıma yapıldığında ihale bedelinin (onbindeiki) %0,02 nispetinde her ikisinde de olması halinde günlük ihale bedeli kadar ceza kesilecektir. 54.7. Bu şartnamenin EK-G'sinde belirtilenler dışında izinsiz güzergah değişikliğinde her sefer için ihale bedelinin (onbindeiki) %0,02 ceza kesilecektir. 54.8. 54'üncü madde kapsamında belirtilen (alt maddeler 1-7) cezaların tamamı ihale sürecince 15 sefer (onbeş)'i geçmeyecektir. Geçtiği takdirde sözleşme tasarısının 16'ıncı idari şartnamenin 51'inci maddesi uygulanır. Kontrol teşkilatının hazırlayacağı tutanağa istinaden Lojistik Plan Subaylığınca kesilecektir. Madde 55- Denetim, muayene işlemlerine ilişkin şartlar Sözleşme konusu hizmetin denetim ve kabul işlemleri sözleşme tasarısında ve Hizmet işleri Genel Şartnamesinde belirtilen hükümlere göre gerçekleştirilecektir. 1. Hizmet İşleri Genel Şartnamesi 26'ncı maddeye göre idare tarafından oluşturulan kontrol teşkilatı asil ve yedek üyeleri tarafından gerçekleştirilecektir. KONTROL TEŞKİLATINCA TUTULACAK KAYITLAR 1.1. Kontrol teşkilatınca; a) Günlük olarak Servis Araçları günlük Kontrol çizelgesi (2 nu. lı kışla nizamiyesinden servis araçlarının giriş çıkışlarının yazıldığı çizelge), b) Her ayın sonunda hizmet işleri kabul teklif belgesi, yükleniciden alınan SGK ve vergi dairesi borcu yoktur belgeleri, c) O ayın faturası ve yüklenicinin hak edişi için verdiği dilekçe,takip eden ayın 3 ‘üne kadar 3 ‘er nüsha olarak düzenlenerek ASAL BÖLGE BAŞKANLIĞI’NA teslim edilecektir. 1.1.1. Her ay için, ayda en az bir sefer olmak üzere özel servis aracı uygunluk tespit belgesindeki hususlar her servis aracı için kontrol edilecek, eksik olarak tespit edilen hususlar yükleniciye tebliğ edilerek, kontrol teşkilatınca belirtilen ve yükleniciye yazılı olarak bildirilen sürede giderilmesi gerektiği bildirilecektir. Bu tespit edilen hususlar ayrıca Muayene Komisyon Başkanlığına bildirilecektir. 1.1.2. Tespit edilen eksik, hata ve arızalar tutanakla tespit edilecek, varsa yüklenicin kanuni vekiline de imza ettirilecektir. Bu tutanakta tespit edilen hususların giderilmesi için verilen sürede yazılacaktır. 1.1.3. Kontrol teşkilatınca; sözleşmeden belirtilen işe başlama tarihinden önce, yüklenici tarafından alınacak olan özel servis aracı uygunluk belgesi (işe başlayacağı ay için geçerli olacak şekilde), personel servis aracı güzergâh izin belgesi (sözleşme süresince geçerli olacak şeklide) uygun makamlarca onaylı şekilde alınması sağlanacak, servis hizmeti işine başlaması sağlanacaktır. ASAL Bölge Başkanlığı’nca Kontrol ve Muayene Komisyonunca düzenlenen belgeleri incelendikten sonra kabul işlemlerini gerçekleştirmek üzere 3 nüsha olarak hazırlayacağı Hizmet ifa tutanağı, Hak ediş raporu, Hizmet işleri hak ediş raporu, harcama talimatı düzenlenerek tüm dokümanlar ASAL BÖLGE BAŞKANLIĞI ve yükleniciye birer nüsha olarak verilecektir. 1.1.4. Her servis aracında bulunan sorumlular tarafından tespit edilen veya bildirilen şikâyetler ASAL BÖLGE BAŞKANLIĞI’NA yazılı olarak gönderilecektir. ASAL BÖLGE BAŞKANLIĞI gelen istek ve şikâyetleri değerlendirecektir. 1.2. Muayene Komisyon Başkanlığınca 1.2.1. Kontrol teşkilatınca tespit edilen ve muayene komisyon başkanlığına bildirilen yükleniciye giderilmesi için süre verilen eksik, hata ve arızaların giderilip giderilmediği kontrol edilecektir. 1.2.2 Bu hususlardan giderilmeyenler Hizmet işler kabul tutanağına yazacaklar, ASAL BÖLGE BAŞKANLIĞINCA diğer hususlar cezalar kısmında belirtilen uygun ceza ilk hak edişinden kesilecek, hak edişi yoksa yüklenici tarafından defterdarlık muhasebe müdürlüğüne yatırılacaktır. 2. Servis Aracı Kiralama İşinde Uygulanacak Şartlar 2.1. Asal Bölge Başkanlında görevli personelin resmi ve dini bayram tatil günleri ile Hükümet ve Valilik kararları gereği tatil edilen günler hariç Asal Bölge Başkanlığından İstek yapması üzerine resmi ve tatil günlerinde yüklenici firma 2 gün önceden tebliğ edilmek suretiyle araçların servis hizmetinde kullanılması sağlanacaktır.) olmak üzere normal iş günlerinde sabah mesaiye getirilişi ve akşam mesai saatinden sonra götürülmesi ve Komutanlığın Ek’te belirtilen güzergâhlarda, belirleyeceği zamanlarda Yükleniciye yaptıracağı taşıtma işlemi şeklinde olacaktır. 2.2. Taşıma yapılacak güzergah ile güzergah için kullanılacak araç cinsi ve kilometresi EK- G ’de gösterilmiştir. Bu güzergâhlar takip edilecek mahalleleri kapsamaktadır. İstenildiğinde trafik yönü personelin ikametleri itibariyle araçların hangi caddelerden geçeceği ISPARTA Askeralma Bölge Başkanlığınca oluşturulacak heyet tarafından Yüklenicinin aracı ile taşıma işinin başlamasından 1 hafta önce yüklenici firmaya gösterilecektir. Asal Bölge Başkanlığı azami yol mesafesi 5 km. geçmemek kaydıyla belirlenen güzergâhlarda değişiklik yapmakta serbesttir. İhaleye girecek yüklenici bu hususu peşinen kabul edecek ve bu konuda ayrıca ücret talep etmeyecektir. 2.3. Cumartesi/Pazar ve resmi tatil günlerinde servis yapılmayacaktır (Asal Bölge Başkanlığı İstek yapması üzerine resmi ve tatil günlerinde yüklenici firma 2 gün önceden tebliğ edilmek suretiyle araçların servis hizmetinde kullanılması sağlanacaktır.) Ayrıca Komutanlık ile müteahhit arasında sözleşme imzalanmasından ve servislerin fiilen hizmet ifa etmeye başlamasından sonra Asal Bölge Başkanlığı askeri zaruretlerden dolayı veya taşınacak personelin azalması halinde 2 gün önceden bildirmek şartıyla servis toplam adedinin % 20’si oranında azaltabilir. 2.4. Yukarıda açıklandığı üzere taşıma işi personeli sabah mesaiye getirme ve mesaiden sonra götürme şeklinde ve Komutanlığın Ek’te belirtilen güzergahlarda, belirleyeceği zamanlarda yükleniciye yaptıracağı taşıtma işi şeklinde olacağından sabah, akşam mesaiye getirip götürme için servis araçları güzergahlarda belirtilen ilk kalkış duraklarından hareket edecek ve en erken 06.50 en geç saat 07.55’de Komutanlıkta olacak şekilde personeli getireceklerdir. Araçlar ilk kalkış duraklarına 10 dk. erken gelecekler, akşamları ise saat 17.05’de işyerinde hazır olacaklar ve mesai bitimini müteakip saat 17.10’da hareket edeceklerdir. Saat 17.10’dan önce araç hareket etmeyecektir. Kalkış saatlerindeki değişiklik Komutan Onayı ile yapılacak ve yazılı olarak yükleniciye bildirilecektir. Yarım gün çalışmalarında, olağanüstü durumlarda, erken paydos hallerinde servisler, Komutanlığın bildireceği saatlerde yapılacaktır.(istihbarat ve emniyet açısından servislerin hareket saatlerinde idare tarafından değişiklik yapılabilecektir.) 2.5. Mutat servislerini yapan araçları kontrol etmek üzere yüklenici tarafından 1 personel görevlendirilecektir. Görevlendirilen personel her sabah saat 07.00-08.00 saatleri arasında Asal Bölge Başkanlığına gelerek aksayan servis araçları ile ilgili Servis ifa tutanak makbuzunu imzalayacak, eksik/aksak hususların raporunu yazılı olarak alacaktır. 2.6. Taşıma yapacak tüm araçların plaka numaraları, noter tasdikli ruhsat fotokopileri, araçlar kiralanmış ise noter tasdikli kira sözleşmeleri, araçları kullanacak şoförlerin noter tasdikli kimlikleri, noter tasdikli şoför sürücü belgeleri fotokopileri ile ihale tarihinden sonraki tarihi taşıyan Savcılıktan alınmış “Sabıka Kayıt Belgeleri” taşıma işleminin başlamasından 3 iş günü öncesindeAsal Bölge Başkanlığı İstihbarat ve İKK subaylığına teslim edecektir. Yüklenici araçları kullanan şoförler ile güzergahlar için tespit edilmiş olan araçlarda değişiklik olması muhtemel olduğu takdirde 5 gün önceden, çok acil ve zaruri hallerde (trafik kazası, teknik arıza, trafik tarafından aracın bağlanması vs.) aynı gün araç plakalarını Komutanlığa bildirmekle yükümlüdür. Değiştirilen bu araçların istenilen şartlara uygun olup olmadığının kontrolü için servise başlamasından 1 gün önce ( trafik kazası, teknik arıza, trafik tarafından aracın bağlanması vs de servise başlamasından 1 gün sonra) kontrol teşkilatının kontrolü için kışlaya getirilecek ve 3 iş günü içerisinde de bu araçlara ait belgeler Asal Bölge Başkanlığı’na teslim edilecektir. Bu hususlar yerine getirilmediği takdirde 51.md ve yüklenici sorunlulukları için 30’uncu ve 31 ‘inci maddelerdeki hükümler uygulanacaktır. 2.7. Servis yapacak araçların ruhsatnamelerinde fenni muayenelerinin kanuni süre içinde yapıldığı kayıtlı olacak, trafik sigortası yapılmış, 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu ile getirilen zorunlu mali sorumluluk sigortası, belediyece verilecek Personel Servis Aracı Güzergah İzin Belgesi ve Özel Servis Aracı Uygunluk Belgesi her araçta noksansız bulunacaktır. Araçlar yol şartlarına uygun şekilde kapıları, camları ve tavanları toz, yağmur ve soğuğa karşı muhafazalı, teknik donanımları buna uygun kapasitede olacaktır. Araçlar devamlı olarak temiz, bakımlı, sıhhi ve teknik şartlara uygun olacaktır. Kalorifer teşkilatı devamlı şekilde çalışır durumda araç içinde normal ısıyı temin edecek şekilde olacaktır.Tüm araçlarda perde sistemi mevcut olacaktır. 2.8. İhalenin yapılıp, Sözleşmenin imza altına alınmasını müteakiben 2 iş günü içerisinde yüklenici servis yapacak araçları Askeralma Bölge başkanlığına getirecek ve araçların uygun olduğu kontrol teşkilatı ‘nca gerekli kontrol ve denetimler yapılıp Loj.Ks.A.liğinin onayına müteakip taşıma işi başlatılacaktır 2.9. Taşıma işine tahsis edilen araçların ruhsatnamelerinde yazılı taşıma kapasiteleri ihale edilen araç kapasitesinden az olmayacak mevcut orijinal koltuk miktarına ilave sandalye, tabure gibi tedbirlerle kapasite artırımına gidilmeyecektir. 2.10 Servis araçlarına Askeralma Bölge Başkanlığı namına araç sorumlusu personel tefrik edilecek, araç içi disiplinin sağlanması, personelin belli belirsiz duraklarda inip-binme taleplerinin önlenmesi konusunda araçların şoförleri servis sorumlularından talimat alacaklardır. Araç sorumluları eksik/aksak hususları önce şoföre bildirecek, düzeltilmediği taktirde rapor halinde Loj.Ks.A.liğine bildireceklerdir. Araç sorumlusunun bulunmadığı taktirde görevi araç sorumlu yardımcısı alacaktır. Araç sorumlu yardımcısının da bulunmadığı durumda ilk duraktan binen en kıdemli personel görevi alacaktır. Araç sorumlusu ile şoför veya araçta bulunan personel arasında ihtilaflı durumlar olduğu takdirde araçtaki en kıdemli personel araç sorumlularına yardımcı olacak ve ihtilafların çözümünde yetkili olacaklardır. 2.11. Tahsis edilecek servis araçlarının taşıma işinde kullanılması maksadıyla alınması gereken her türlü müsaadeler yüklenici tarafından temin edilecektir. Mülki makamlardan alınması gerekli izinler için yüklenici ASKERALMA BÖLGE BAŞKANLIĞINDAN herhangi bir talepte bulunmayacaktır. 2.12. Yüklenicinin bu iş için sefere koyacağı araçlar 2918 sayılı Karayolları trafik kanunu esaslarına göre sigortalı olacaktır. Sigorta poliçelerinin birer nüshası hizmete başlamadan önce Kontrol Teşkilatına verilecektir. Sigortasız araç çalıştırılması halinde (Sigorta poliçesi ibraz edilmeyen araçlar için) anılan araca personel bindirilmeyecek olup o araç o gün hizmete gelmedi kabul edilecek cezai işlemler uygulanacaktır. sigorta kapsamına halk hareketi, sabotaj, terör olayları dahil edilecektir. bu sigorta poliçelerinin birer suretini hizmete başlamadan önce ASKERALMA BÖLGE BAŞKANLIĞI’NA verilecektir. bu sigorta primleri yüklenici tarafından ödenecektir. Araç değişikliğinde bulunulduğu takdirde de bu madde geçerlidir. 2.13. Servis aracı sürücülerinin ücretleri ve her türlü istihkakları ile Sosyal Sigortalar Kurumu ve benzeri kuruluşların ödentileri (akaryakıt, sigorta, vergi giderleri ile köprü geçiş ücretleri vs..) yükleniciye aittir. Sözleşme süresi içerisinde asgari ücrette artma olsa dahi yüklenici sözleşme ile tespit edilen fiyatlardan herhangi bir değişiklik talep edemeyecek ve sözleşme süresinin bitimine kadar ihalede belirlenen fiyat aynen uygulanacaktır. Akaryakıt fiyatlarından dolayı meydana gelebilecek artışlar için fiyat farkı ödenmeyecektir. 2.14. Servis güzergâhları Komutanlıkça tespit edilen belli merkezlerden başlayarak ana yolları takip etmek suretiyle düzenlenmiştir. Yüklenici tarafından belirlenen güzergahlar değiştirilemez. İhalenin yürürlüğe girmesini müteakip belirlenen yol güzergahlarında yol yapımı çalışmaları, trafik yönünden değiştirilmesi veya yolun trafiğe kapatılması gibi nedenlerle değişiklik olduğunda en kısa ve makul olan güzergahı tespite Komutanlık yetkilidir. Bu gibi durumlarda güzergah değişiklikleri Komutan onaylı belge ile yükleniciye bildirilir ve servis sorumlusu/yetkilisi dışında başka personel şoförle muhatap olmaz. Yukarıda belirtilen nedenlerin dışında izinsiz güzergah değişikliği halinde cezai işlem uygulanır. 2.15. Servis sürücüleri araçlarına, personelin servislerini kolay bulabilmelerini sağlamak için, araçlar servise başlamadan önce “PERSONEL SERVİS ARACI”şeklinde bir levhayı araçlarının ön camına asacak ve servis harekete geçtikten sonra kaldıracaklardır. Levhaların temini taşıyıcı firmaya ait olup, Komutanlık hizmetleri dışında kullanamazlar. Araç içerisinde Türk Bayrağının haricinde herhangi bir bayrak veya flama asılmayacaktır. Araç sürücüleri ve yardımcıları kılık, kıyafet ve güvenlik yönünden işyeri kurallarına taşıma süresince uymak zorunda olup, temiz tıraşlı olmak (sakallı olmak kesinlikle yasaktır) zorundadırlar. Aksi taktirde servis yapamazlar. 2.16. Yüklenici veya personeli, taşınan personel ve araç sorumlularıyla ikili diyaloga girmeyecek, sorunlarını ve şikayetlerini ASAL BÖLGE BAŞKANLIĞI’NA yazılı olarak yapacaktır. Aynı şekilde araç sorumluları ve diğer personel yüklenici ile ikili diyaloga girmeyecek sorun ve şikayetlerini yazılı olarak .ASAL BÖLGE BAŞKANLIĞI’NA ileteceklerdir. 2.17. Servis araçları servis yaparken yakıt ikmali yapmayacaklardır. Yakıt ikmali servis dışı saatlerde yapılacaktır. 2.18. Servis taşımacılığı yapacak araçların otobüslerde 2011 (dahil olabilir) modelden düşük olmayacaktır. 2.20. Taşımada kullanılacak araçların ; 25 Şubat 2004 tarih ve 25384 Sayılı Kamu Kurum ve Kuruluşları Personel Servisi Hizmet Yönetmeliği hükümleriyle Standardizasyona uygun ve bunlara göre mücehhez olmaları ; sağlam , temiz ve bakımlı, gerekli tekniğe haiz, kalorifer ve havalandırma cihazları, her türlü sinyal, ışık ve ses yardımcı gereç ve aksesuarları tam ve çalışır durumda olmaları zorunludur. Yüklenici her gün servisler tamamlandıktan sonra, araçların içini mutlaka temizleyecektir. Tespit edilen her türlü aksaklıklar bu şartnamenin 52. Maddesinde yer alan hükümlere göre para cezası ile cezalandırılacaktır. 2.21. Taşıma aracı sürücüleri trafik kurallarına riayet edecek, askeri taşımacılık yaptığını ileri sürerek geçiş üstünlüğü istemeyecektir. 2.22. Taşıma aracı sürücüsü ve/veya yardımcıları seyahat esnasında karşılaşacakları usulsüz istek, kendilerine yönelik hoş olmayan tutum ve davranışlar nedeniyle yolcular ile tartışmaya girmeyeceklerdir. Taşıma aracı içerisinde tek muhatapları ARAÇ KOMUTANI (yok ise araç kıdemlisi) olup diğer istek ve problemlerini Yüklenici vasıtası ile ASKERALMA BÖLGE BAŞKANLIĞI ’na bildireceklerdir. 2.23. Taşıma araçlarında sürücü dahil sigara içilmeyecektir. Yolcuları rahatsız edici radyo ve teyp çalınmayacaktır. Çalınacak kasetler, dinlenecek radyo istasyonları genel ahlak kurallarına aykırı olmayacaktır. Yasal olmayan propaganda niteliği taşımayacaktır. 2.24. Taşıma aracı sürücüsünün içkili olması gibi, uygun olmayan durumda olması ve bunun tespit edilmesi halinde personel taşıma aracına bindirilmeyecek, Yüklenici veya temsilcisi tarafından bedeli karşılanarak başka bir taşıma aracı temin edilerek personel taşıması yaptırılacaktır. 2.25. Park yerinde bekleyen taşıma araçlarının emniyetinden, maruz kalacakları hasardan ve hırsızlıklardan ASKERALMA BÖLGE BAŞKANLIĞI sorumlu değildir. 2.26. Olağanüstü durumlarda veya tatil günlerinde mesai yapılma ihtiyacı duyulduğunda personel taşınmasına sözleşme fiyatları ile devam edilecektir. 2.27. Sözleşme yapıldıktan sonra Yüklenicinin taahhüdünden vazgeçmesi veya taahhüdünü şartname ve sözleşme hükümlerine uygun olarak yerine getirmemesi üzerine, idarenin en az 10 (on) gün süreli ihtarına rağmen aynı durumun devam etmesi halinde, ayrıca protesto çekmeye ve hüküm almaya gerek kalmaksızın kesin teminatı gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir. Gelir kaydedilen kesin teminat yüklenicinin borcuna mahsup edilemez. 2.28. ASKERALMA BÖLGE BAŞKANLIĞINA en geç 24 saat önceden haber vermek şartıyla hareket saatlerinde değişiklik yapma hakkına sahiptir. Bu değişikliğe Yüklenici uyar ve ek ücret talep etmez. 2.29. Yüklenicinin iradesi dışında gelişen olaylar neticesinde olabilecek gecikmelerde (trafik kazası, taşıma aracının bakımı ile ilgili hususlar dışında yol seyrinden alıkonulması halinde vb.) ASKERALMA BÖLGE BAŞKANLIĞINCA belirlenmiş araç komutanının/kıdemlisinin tutacağı tutanağa istinaden yapılacak işlemin takdiri ASKERALMA BÖLGE BAŞKANLIĞI’NA aittir. 2.30. Personel taşıması esnasında meydana gelecek kaza, hasar ve kesilecek trafik cezalarından yüklenici sorumludur. 2.31. Taşıma araç sürücüsü ve/veya yardımcıları, aracın sevkini sağlayan Yüklenicinin istihdamında olup ücretleri ve her türlü istihkakları Yükleniciye aittir. 2.32. 25 Şubat 2004 tarih ve 25384 Sayılı Kamu Kurum ve Kuruluşları Personel Servisi Hizmet Yönetmeliği hükümlerine uygun olarak belediyece verilecek “Personel Servis Aracı Güzergah İzin Belgesi” ve “Özel Servis Aracı Uygunluk Belgesi” araçlarda bulundurulacaktır. 2.33. Bedensel özürlü personelin olduğu güzergâhlardaki servis araçlarında inme binme ve oturma için araçta gerekli düzenlemeler yapılacaktır. Madde 56 - 56.1. İhale işlem dosyasının tüm sayfaları ve sözleşme ihale komisyon başkanı ile yüklenici veya yetkilisi tarafından karşılıklı olarak imzalanacaktır.İdari şartname yapılan sözleşme ve teknik şartnamenin son sayfaları ise yüklenici ve ihale komisyon başkanınca ‘’…………....sayfa/maddeden ibarettir.’’şeklinde karşılıklı imzalanarak ihale yetkilisi tarafından onaylanacaktır. Doğabilecek hukuki ihtilaflarda Terörizimle Mücadele Eğitim ve Tatbikat Merkezi Komutanlığı İhale Komisyonunda bulunan suret geçerli olacaktır.Taraflar buna uymayı peşinen kabul eder.Sözleşme numarası ihale komisyonu tarafından verilen karar numarasıdır. 56.2. Lağv ve intikal hali: 56.2.1. Sözleşmeyi uygulayan birlik/kurumun; lağv, intikal, teşkilat değişikliği vb. sebeplerle bir kısmının veya tamamının bulunduğu garnizondan ayrılması ve yerine yeni birlik/kurum katılması durumunda; idare sözleşmeyi bütün hak ve vecibeleriyle birlikte başka makama devretmekte serbest ve yetkilidir. Sözleşmenin devredilmesi halinde; ihale şartnamesinin bütün tatbikatı sözleşmeyi devir alan makamca yürütülür. Sözleşmeyi devir alacak ve devir edecek makamların yazılı talepleri üzerine bir üst komutanlığın onayını müteakip yürürlüğe girecektir. 56.2.2. Sözleşmeyi uygulayan birlik/kurumun; lağv, intikal, teşkilat değişikliği vb. sebeplerle bir kısmının veya tamamının bulunduğu bir kısmının veya tamamının bulunduğu garnizondan ayrılması ve yerine yeni birlik/kurumun katılmaması durumunda; idare sözleşmeyi feshetmekte serbest ve yetkilidir. 56.3. Mücbir sebep halleri dışında yüklenicinin herhangi bir sebeple idareye yapacağı yazılı veya sözlü müracaatlar teslim süresini durdurmayacak ve yüklenici bu konuda herhangi bir hak talebinde bulunmayacaktır. Özgür ÇAKIR Kezban AKÇA Ufuk BOZKURT Per.Kd.Bçvş Sağ.Yb. Personel Albay Loj.İşl.Asb. Loj.Pl.Sb. Askeralma Bölge Başkanı Bu idari şartname …………. sayfa ( ) zeyilname dahil toplam……………..sayfadır. YÜKLENİCİ İHALE KOMİSYON BAŞKANI Hasan KIRKBINAR İkm.Bnb. O N A Y …../…../2017 Ferat VURAL Piyade Albay Te.Müc.Eğt.ve Tatb.Mrk.ve Grn.K. İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
ISPARTA Askeralma Bölge Başkanlığı'nda Görevli Personelin mesaiye geliş ve gidişi için 365 Gün | 251 | sefer |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)