İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2021/517045 - İslam İşbirliği Teşkilatı (iit) 8 İnci Gıda Güvenliği Ve Tarımsal Kalkınmadan Sorumlu Bakanlar Konferansı Hizmet Alımı

İhale No 2021/517045
Sektör Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
İdare GIDA TARIM VE HAYVANCILIK BAKANLIĞI Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 1 Eylül 2021
İhale Tarihi 30 Eylül 2021 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT) 8 inci Gıda Güvenliği ve Tarımsal Kalkınmadan Sorumlu Bakanlar Konferansı Hizmet Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2021/517045
1-İdarenin
a) Adı : DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : Üniversiteler Mah. Dumlupınar Bulvarı, No: 161, 06800 Lodumlu ÇANKAYA/ANKARA
c) Telefon ve faks numarası : 3122588802 - 3122588865
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı : İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT) 8 inci Gıda Güvenliği ve Tarımsal Kalkınmadan Sorumlu Bakanlar Konferansı Hizmet Alımı
b) Niteliği, türü ve miktarı : 23-28 Ekim 2021 tarihleri arasında İstanbul da gerçekleştirilecek olan 1 adet (82 hizmet kaleminden oluşan) organizasyon hizmet alımı işi.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : İstanbul
ç) Süresi/teslim tarihi : İşe başlama tarihi 23.10.2021, işin bitiş tarihi 28.10.2021
d) İşe başlama tarihi : 23.10.2021


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 30.09.2021 - 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : İdarenin adresinde bulunan D.H.D. Bşk.'lığı binası 3. kat - İhale Toplantı Odası


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri:
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olduğunu,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olduğunu,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olduğunu ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlandığını göstermek üzere yıl sonu bilanço belgelerine ilişkin bilgileri belirtebilirler.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerine ilişkin bilgileri sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektörde; tek sözleşmeye dayalı her türlü organizasyon hizmet  alımı  işi benzer iş sayılacaktır.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine % 15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,80
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi: Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
Otel Rezervasyonu Süit Oda: Şartnamede belirtildiği üzere, 24-27 Ekim 2021 Tarihlerinde 35x4=140 140 Kişi x Gün
Otel Rezervasyonu Single oda: Şartnamede belirtildiği üzere, 23-24-25-26-27-28 Ekim 2021 Tarihlerinde 1.130 Kişi x Gün
Şartnamede belirtildiği üzere, 200 Kişi x günlik resmi gala yemeği (Şartnamede belirtilen Gala yemeği sırasında Türk sanat ve kültürünü yabancı konuklara layıkıyla tanıtacak nitelikte canlı müzik dinletisi olacaktır. İdare, Yüklenicinin önerdiği müzik din 200 Kişi x Gün
Transfer ve Tahsis Araç Hizmetlerinin Sağlanması24-25-26-27-28 Ekim 2021 Tarihlerinde 4 adet Vip Minivan Minibüs, En az 2019 model (4X5) 20 gün
24-25-26-27-28 Ekim 2021 Tarihlerinde 2 adet minibüs, 16+1 Kişi x günlik, En az 2018 Model (2x5) 10 gün
24-25-26-27-28 Ekim 2021 tarihlerinde 4 adet Binek Otomobil 2019 model D Segmenti (4x5) 20 gün
24-25-26-27-28 Ekim 2021 Tarihlerinde havaalanı-otel, otel-havaalanı transferlerinde 130 adet çift yön transfer hizmeti (130x5) 650 adet
25-26-27 Ekim 2021 tarihlerinde 3 adet minibüs, 16+1 Kişi x günlik, En az 2019 Model (3x3) 9 adet
Şartnamede belirtildiği üzere, yurtdışından gelecek olan heyetlerin gidiş-dönüş uçak bileti62 adet ekonomi, 32 adet birinci sınıf (toplam gidiş dönüş 124 adet ekonomi ve 64 adet birinci sınıf uçuşu) 188 adet
Ulaşım Hizmetleri Makam Otomobili E Segmenti 2019 model ve üstü24 Ekim 2021 Tarihinde Otuzbeş (35 adet)25 Ekim 2021 Tarihinde Otuzbeş (35 adet)26 Ekim 2021 Tarihinde Otuzbeş (35 adet)27 Ekim 2021 tarihinde Otuzbeş (35 adet)28 Ekim 2021 tarihinde Otuzbeş ( 175 gün
A5 ebadında, 1. Hamur kâğıda, 500 adet (Türkçe, İngilizce, Arapça ve Fransızca dillerinde, her dil farklı renkte olmak üzere) İdarenin onay verdiği tek bir program basılacaktır 500 adet
A5 ebadında, çizgili, 50 yapraklı, spiralli birinci hamur kâğıttan, üzerinde konferansın adı, tarihi, yeri ve Bakanlık ve toplantı logosu bulunan İdare’nin onay verdiği 300 adet bloknot yaptırılacaktır 300 adet
Yüklenici tarafından A4 ebadında üzerinde fanfarasın adı tarihi yeri Bakanlık logosu bulunan ve İdarenin onay verdiği 300 adet cepli karton dosya yaptırılacaktır. 300 adet
Yüklenici tarafından üzerinde toplantı ve Bakanlık logosu bulunan ve İdarenin onay verdiği 300 adet mavi tükenmez kalem yaptırılacaktır. 300 adet
A4 Fotokopi Kâğıdı (1 koli/5 paket) 20 koli
A5 Fotokopi Kâğıdı (1 paket/500 adet) (100 gr. parlak) 10 paket
İngilizce Konferans Antetli 80 gr Mavi Renk A4 Kâğıt 300 adet
Fransızca Konferans Antetli 80 gr Turuncu Renk A4 Kâğıt) 300 adet
Arapça Konferans Antetli 80 gr Yeşil Renk A4 Kâğıt 300 adet
Türkçe Konferans Antetli 80 gr Sarı Renk A4 Kâğıt 300 adet
Konferans Logolu 100 Sayfa Kapasiteli Dosya (İngilizce-Farklı Renk 150 adet
Konferans Logolu 100 Sayfa Kapasiteli Dosya (Arapça- Farklı Renk) 150 adet
Konferans Logolu 100 Sayfa Kapasiteli Dosya (Fransızca-Farklı Renk) 100 adet
Fosforlu Kalem (Mavi, Yeşil, Kırmızı) 50 adet
Kırmızı Tükenmez Kalem 50 adet
Siyah Tükenmez Kalem 50 adet
Mavi Tükenmez Kalem 50 adet
Standart Tel zımba makinesi (Orta Boy) 5 adet
Standart Tel zımba makinesi (Büyük Boy) 3 adet
200 sayfaya kadar zımbalayabilen Tel Zımba makinesi 2 adet
Tel Zımba Açıcı 6 adet
Küçük Makas 5 adet
Zımba Teli (zımba makinelerine uygun kağıt kapasitesinde) 20 kutu
Spiral cilt makinası 1 adet
Spiral cilt için rulo (muhtelif ebatlarda) 50 adet
Spiral cilt için ön (şeffaf) ve arka (mavi renkli) plastik kapak (A4) 100 adet
Kâğıt kesme makinası (giyotin) 1 adet
32 GB kapasiteli flash bellek (USB 3.1) (Flash belleklerin kutularına konferansın adı, tarihi yeri, toplantı ve Bakanlık logosu ya basılacak ya da söz konusu bilgilerin bulunduğu etiketler yapıştırılacaktır.) 200 adet
Yaka Kartı Toplantılara ve Konferansa katılacak tüm katılımcılar, görevliler, basın, firma personeli için farklı renklerde, 12x8.5 cm. ebadında, üzerinde "Konferans Logosu ve Adı" , arkasında toplantı programı bulunan 300 adet, PVC yaka kartı hazırlanacak 300 adet
Rozet Yüklenici tarafından Heyet Başkanlarına verilmek üzere idarenin onaylayacağı tasarıma sahip 80 adet yaka rozeti yaptırılacaktır 80 adet
Yön Gösterme Levhaları: Amerikan Bristol kartondan, üzerinde yönlendirilecek yerin ismi yazılı, ayaklı, A3 ebadında toplam 20 adet yön gösterme levhası yüklenici tarafından yaptırılacaktır şartnamede belirtildiği üzere 20 adet
El Levhaları: A3 ebadında ve üzerinde konferans adının Türkçe, İngilizce, Arapça ve Fransızca olarak yazılmış olduğu 12 adet el levhası yüklenici tarafından yaptırılacaktır. Şartnamede belirtildiği üzere 12 adet
Organizasyon Afişi: Konferans adı, tarihi, logosu ve yerinin Türkçe, İngilizce, Arapça ve Fransızca dilde yazılı bulunan yaklaşık 10x2m ebadında ve dijital baskılı bir adet afiş yaptırılacaktır 1 adet
Bayraklar: Üye ülkeler, İİT gözlemci ülkeler ve İİT’ye ait olmak üzere toplam 63 adet 100x140 cm. ebadında direkli bayrak (Konferans salonu sahnesindeki İİT ve Türkiye bayrakları daha büyük olacaktır) Şartnamede belirtildiği üzere 63 adet
Üye ülkeler, İİT gözlemci ülkeler, İİT ve alt kuruluşları ve davetli ülke ve kuruluşlara ait ikişer adet (146 adet) masa bayrağı Şartnamede belirtildiği üzere 146 adet
İsimlikler:U masa düzeninde ve başkanlık masasında konuşmacıların veya ülkelerin yazılması için masa isimlikleri hazır bulundurulacaktır. İsimlikler fiberglas malzemeden yaptırılacaktır. Masa isimliklerinin iç ve dış yüzünde ülkenin İngilizce resmi adı ya 80 adet
Davetiye: Gala yemeği için 200 adet (17x24 cm ebadında) davetiye İdare’nin onayı alındıktan sonra yüklenici tarafından bastırılacaktır. Amerikan Bristol kartondan ve zarflı olacaktır Şartnamede Belirtildiği üzere 200 adet
Örümcek Pano: Röportajların gerçekleştirilmesi ve fotoğraf çekilmesi için konferans salonu girişine yakın bir yerde uygun boyutta (en az 3x2 m.) 7 adet örümcek pano Şartnamede Belirtildiği üzere 7 adet
Roll-up: İdare’nin uygun göreceği yerlere konulmak üzere 10 adet roll-up Yüklenici tarafından yaptırılacaktır 10 adet
Menü kartları:Gala alanında kullanılacak menü kartları, İngilizce, Arapça, Fransızca ve Türkçe olarak Yüklenici tarafından hazırlanacaktır (8x3x4=96) 96 adet
Kumaş çanta: İdare tarafından verilecek olan Bakanlık logolu 300 adet, 35cm x 45cm ebatlarında kumaş çanta, hazırlanacaktır. Şartnamede belirtildiği üzere 300 adet
Bakan hediyesi: İdarece belirlenecek katılımcılara verilmek üzere, 80 adet Hediye verilecektir. 80 adet
Ön Program ve Genel Bilgi Kitapçığı: İngilizce, Fransızca, Arapça ve Türkçe’den oluşan dört (4) dilde genel bilgi, toplantı programı ve faydalı bilgiler içeren bir kitapçık (information booklet) tasarımıyla birlikte dijital ve 300 adet basılı olarak (19 x 300 adet
Tanıtma Etiketi: 15 cm x 25 cm ebadında, üzerinde İİT amblemi ile Tarım ve Orman Bakanlığı logosu ve İngilizce, Fransızca, Arapça ve Türkçe Toplantı adı yazılmış, numaralandırılmış şekilde her bir sayıdan ikişer tane olmak üzere toplam 100 adet (50x2) tek 100 adet
Kısa Tanıtım Videosu: bildirilecek Toplantı/Konferans temalarına uygun olarak, 2 (iki) adet 3-4 dakikalık kaliteli tanıtım videosu hazırlanacaktır. Video görüntüleri minimum FULL HD 1080p (1920x1080), 16:9 ekran boyutuna uygun olacak şekilde “MPEG-4 Bölüm 2 adet
Ana Toplantı Konferans Salonu 25-27 Ekim 2021 tarihlerinde 1000 m2 500 Kişi x günlik ve tavan yüksekliği en az 5 Mt toplantı salonu (1x3) Şartnamede belirtildiği üzere 3 gün
Teknik Brifing/Yan Etkinlik Salonu 25-26 Ekim 2021 tarihinde Salon tiyatro düzeninde 120 (+/- 30) Kişi x günlik delegasyonun oturacağı şekilde düzenlenmeli, gerekli olması halinde salonda 4 adet simültane çeviri kabini (Türkçe, İngilizce, Arapça, Fransızc 2 gün
Basın Toplantısı Salonu 27 Ekim 2021 tarihlerinde, Tiyatro düzeninde 50 Kişi x günlik delegasyonun oturacağı şekilde düzenlenecektir şartnamede belirtildiği üzere 1 gün
İkili Çok taraflı Görüşme Odası 24-25-26-27 Ekim 2021 tarihleri arasında, Şartnamede belirtildiği üzere en az 10 Kişi x günlik koltuk düzeninde 4x4 16 adet x gün
Tarım ve Orman BakanlığıÇalışma Odaları 23-24-25-26-27 Ekim 2021 Tarihlerinde (5x1)Tarım ve Orman Bakanlığı Çalışma Ofisi 5 gün
İİT Genel Sekreterliği Ofisi Odası23-24-25-26-27 Ekim 2021 Tarihlerinde (5x1)İİT Genel Sekreterliği Ofisi Odası 5 gün
23-24-25-26-27 Ekim 2021 Tarihlerinde (5x1)İİTDökümantasyon ve Tercüme Ofisi 5 gün
İİT Genel Sekreterliği İkili Görüşme Odası24-25-26-27 Ekim 2021 (4x1) şartnamede belirtildiği üzere 4 gün
Tarım ve Orman Bakanı Çalışma Ofisi24-25-26-27 Ekim 2021 (4x1) şartnamede belirtildiği üzere 4 gün
Dinlenme Odası25-26-27 Ekim 2021 (3x1) şartnamede belirtildiği üzere 3 gün
Emniyet ve İlk Yardım Odaları24-25-26-27-28 Ekim 2021 (5x1) şartnamede belirtildiği üzere 5 Kişi x Gün
İnternet Merkezi ve Misafir Çalışma Odası24-25-26-27-28 Ekim 2021 tarihlerinde (5x1) şartnamede belirtildiği üzere 5 Kişi x Gün
Danışma ve Seyahat Acentesi Masası 24-25-26-27-28 Ekim 2021 tarihlerinde İyi derecede yabancı dil bilen (ikisi İngilizce ve Türkçe bilen) 4 adet hostes (Arapça, Fransızca, İngilizce) (4x5) 20 Kişi x Gün
Kayıt Merkezi24-25-26-27 Ekim 2021 tarihlerinde tarihlerinde, desk arası modüller bulunan 3 bölümden oluşan, her bir masada 2 Kişi x gün olmak üzere toplam 6 Kişi x gün görevlendirilecektir. Görevli Kişi x günler İngilizce Arapca Fransızca bilmelidir. 6x4 24 Kişi x Gün
Havaalanı Karşılama ve Uğurlama24-25-26-27 Ekim 2021 tarihlerinde İngilizce bilen 12 eleman bulundurulacak (4x12) şartnamede belirtildiği üzere 48 Kişi x Gün
Tercüme Hizmetleri, ses sistemi, ve kabinlerŞartnamede belirtildiği üzere, Türkçe İngilizce Fransızca Arapca dilleri arasındatercüme yapmak üzere;Simültane ve Ardıl Çeviri için 9 tercüman ,Yazılı Tercüme için 6 tercümanKontrol edici 4 tercüman24-25-26-27 76 Kişi x Gün
Yazılı Doküman TercümesiKonferans öncesi, sırası ve sonrasında, Türkçe, İngilizce, Fransızca ve Arapça dillerinde yaklaşık 250 sayfa yazılı tercüme işi yüklenici tarafından yaptırılıp, belirlenen süre içerisinde İdareye teslim edilecektir 250 sayfa
İkramlar25-26 Ekim 2021 tarihleri için 300 Kişi x günlik, 27 Ekim 2021 tarihi için 500 Kişi x günlük olacaktır.(2x300+1x500) 1.100 Kişi x Gün
Kumanya 24-25-26-27-28 Ekim 2021 tarihlerinde şartname md. 3.8’de belirtildiği üzere kahvaltı, öğle ve akşam yemeği olacak şekilde 150 Kişi x günlük günde 3 sefer 2.250 adet
Öğle ve Akşam Yemekleri23-24-25-26-27-28 Ekim 2021 tarihlerinde açık büfe öğle yemeği 1.600 Kişi x Gün
23-24-25-26-27-28 Ekim 2021 tarihlerinde açık büfe akşam yemeği 1.600 Kişi x Gün
Heyet Başkanları için Öğle ve Akşam Yemekleri 27 Ekim 2021 tarihlerinde, şartnamede belirtildiği üzere, 100 Kişi x günlük Öğle ve Akşam Yemekleri (100x2) 200 Kişi x Gün
Fotoğraf Çekimi24-25-26-27-28 Ekim 75 adet Fotoğraf Basımı şartnamede belirtildiği üzere 2 fotografçı (5x2) 10 Kişi x Gün
Genel ŞartlarBilgisayar, yazıcı, fotokopi, projeksiyon, ses, mikrofon vb. donanım 1 takım
Covid-19 TedbirleriToplantı ve konaklamalar süresince katılımcı ve İdarece görevlendirilecek personel başına tek kullanımlık günlük (24-25-26-27-28 Ekim) en az 5 maske (300x5x5=6500) 6.500 adet
Katılımcı ve İdarece görevlendirilecek personel başına tahriş etmeyen bir adet antibakteriyel el dezenfektanı (200 ml.) (300x1) 300 adet
Genel kullanım alanlarında yer alacak dezenfektan (1000 ml.) (50x1) 50 adet

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)