İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Isıtma Soğutma Sistemleri Yıllık Bakım Onarım Hizmeti Alımı

İhale No 2624461
Sektör Klima, HVAC, Soğutma Grupları ve Ekipmanları
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 15 Aralık 2022
İhale Tarihi 19 Aralık 2022 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih

: 15/12/2022

Teklif No

:

 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

:  Erdinç ADIYAMAN  (Satınalma Memuru )

Telefon

: 224 294 42 71

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

:

Firma Tel & Faks & E Posta

:

Yetkili Adı Soyadı

:

 

Sayın …………………………………………………………………………………………… Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

 

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

Teslim Tarihi

1

 

BRÜLÖRLERİN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (4 AYLIK 3 DÖNEM)

13

ADET

 

 

 

2

 

JENERATÖRLERİN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

20

ADET

 

 

 

3

 

SPLİT KLİMALARIN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMET ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

130

ADET

 

 

 

4

 

ACS MARKA HİJYENİK PAKET TİP KLİMA SANTRALLERİNİN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

2

ADET

 

 

 

5

 

ALDAĞ MARKA HİJYENİK PAKET TİP KLİMA SANTRALLERİNİN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

1

ADET

 

 

 

6

 

İMEKSAN MARKA HİJYENİK PAKET TİP KLİMA SANTRALLERİNİN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

6

ADET

 

 

 

7

 

SU SOĞUTMA KULESİ BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALIMI (4 AYLIK 3 DÖNEM)

1

ADET

 

 

 

8

 

MİDEA MARKA SOĞUTMA GRUPLARININ BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (4 AYLIK 3 DÖNEM)

3

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

                 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

:

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Ödemeler Hizmet alımlarında ortalama 90 gündür.

NAKLİYE ve AMBALAJ ŞEKLİ

: Ambalajlama, Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 19/12/2022 tarihi, saat 14:00:00 kadar verilmiş olmalıdır.  Son Teklif Saatinden Sonra Verilen Teklifler Dikkate Alınmayacaktır!

NOT

:

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ!

 

     

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

 Erdinç ADIYAMAN

Satınalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun

Uygun Değil

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI

SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

BRÜLÖR BAKIM ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ

Madde 1- İşin Tanımı: Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Kalp Merkezi Ek Binasına ait 3 adet Ecostar, Dörtçelik Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Ek Binasına ait 5 adet Alarko, Nilüfer Ek Binasına ait 2 adet Lamborghini, Osmangazi Ek Binasına ait 1 adet Dreizler ve Ovaakça Rehabilitasyon Merkezi Ek Binasına ait 2 adet Baymak marka brülörün 01.01.2023-31.12.2023 tarihleri arası parça hariç toplam 3 defa periyodik bakım, onarım ve kontrollerinin yaptırılması ve 13 adet sıcak su kazanının basınçlı kap testinin yaptırılması ile ilgili hizmetlerin sağlanmasıdır.

Cihaz

Marka

Miktar

Dönem

Brülör

Ecostar, Alarko, Lamborghini, Dreizler, Baymak

13

3

 

Madde 2- İşin Kapsamı: Cihazlarda meydana gelebilecek arızalan önlemek, cihazlarda herhangi bir hatanın ortaya çıkması ihtimalini azaltmak, cihazın ömrünü uzatmak ve daima verimli çalışmasını sağlamak amacıyla önceden belirlenmiş aralıklarla periyodik olarak cihazların her türlü bakım onarımları yapılacaktır.

Brülör Bakımlarında Yapılması Gereken İşlemler:

1)   Ateşleme elektrotları temizlik, kontrol ve ayar.

2)    UV dedektörü temizlik ve kontrol.

3)    Hava fanı temizlik ve balans kontrolü.

4)    Hava klapelerinin temizlik ve ayar kontrolü.

5)   Servo motor kontrol ve ayar.

6)    Kumanda rölesi kontrol ve fonksiyon testleri.

7)   Gaz filtresi kontrol ve temizlik.

8)    Pilot ateşleme sistemi kontrolü.

9)    Bağlantı klemenslerinin gevşekliklerinin giderilmesi.

Madde 3- Genel ve Periyodik Bakımın Kapsamı:

1.     Yukarıdaki maddelerde belirtilen koruyucu, düzeltici bakım işleri belirtilen zamanlarda hastane teknik elemanları gözetiminde ve istekleri doğrultusunda yapılacaktır. Bakımı yapılan brülörler ile ilgili düzenlenecek olan 3 nüshalı formun 1 nüshası ilgili birimde bırakılacak, 1 nüshası firma kendisine alacak, diğer nüshası ise fatura ekinde muayene kabul birimine bırakılacaktır.

2.     Servis sonrası düzenlenecek olan Teknik Servis Raporu ve Check List'in bakım sonrası hastane teknik elemanlarınca onaylanması sağlanacaktır.

3.     Arızaya müdahale: Cihazlar için bakım sözleşmesi yapılacak olan firma idare tarafından kendisine çağrı gelir gelmez en geç 2 (iki) saat içerisinde söz konusu arızaya müdahale edecektir. Parça gerekmemesi durumunda en geç 8 (sekiz) saat içerisinde arıza giderilecektir. Parça gereken durumlarda ise parça temin süresi, kara ve hava ulaşımının normal koşullarda yapılamadığı ve gümrüklerin normal çalışmadığı haller dışında 24 (yirmidört) saati geçmeyecektir.

4.     Cihazların onanırımda kullanılacak olan her türlü parça malzemeler hastane tarafından temin edilir ve işi yüklenici fi

halife AKÇ^Y ühendis^

5. Periyodik bakım öncesi hastane teknik sorumlularından randevu alınmalı ve bir program dahilinde hizmet verilmelidir.

6.       Brülör bakımı 4 (dört) ayda bir, toplamda 3 (üç) defa olacaktır.

7.    Yüklenici firma cihaz adetine göre fiyat belirleyecektir. Kurum herhangi bir nedenle (hek, arıza vs.) cihazlardan bir veya birkaçını bakım dışında tutmak isterse, yüklenici firma yalnızca bakımını yaptığı cihazlar için ücret talep edecektir.

8.    Malzemenin hastane tarafından temininin yapılması sırasında firma her parça için mutlaka fiyat teklifi verecektir. Firma parçaları temin edebileceğine dair yazılı bir taahhütte bulunmalıdır.

9.     Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.

10.     Firma yangın yönetmeliği doğalgaz kullanım esasları kapsamında "Bina içi tesisatların, gaz kesme tüketim cihazlarının ve bacaların periyodik kontrol ve bakımları yetkili servislere yaptırılmalıdır/7 maddesine istinaden gerekli kontrol ve bakımlar firma tarafından yetkili servislere yaptırılacaktır.

11.      Firma hastane bünyesinde bulunan 13 adet sıcak su kazanının basınçlı kap testini ilgili Türkak tarafından akredite kuruluşa yaptıracak ve ilgili muayene ücreti firma tarafından karşılanacaktır. Testten geçmemesi durumunda revizyon için gerekli malzemeler hastane tarafından karşılandıktan sonra tekrar test için firma ilgili muayene kuruluşunu davet edecektir ve test sonuçlarının bir nüshası hastane idaresine verilecektir.

12.     Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararı hakedişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

13.    Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hakediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.

Madde 4- Yüklenici Firmadan İstenen Belgeler:

1.   Yüklenici firma herhangi bir brülör üretici firmasından yetkili servis belgesine sahip olmalı ve bu belgeyi teklifi ile sunacaktır.

2.     Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifi ile sunacaktır.

3.     Firma teknik şartnameye uyacağına dair taahhütnameyi (teknik şartname uygunluk belgesi) idareye verecektir.

4.    Bakım anlaşmalı firmalar arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır.

5.   Yedek parça fiyat listesi (2023 yılı için)

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI

SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ JENERATÖRLERİN BAKIM ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ

Madde 1. İsin Tanımı

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek ihtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ana Binaya ait 1 adet 2250 KVA Cummins marka ve 2 adet 1650 KVA Çukurova marka, Kadın Doğum Ek Binaya ait 4 adet 650 KVA Teksan marka, Kalp Merkezi Ek Binasına ait 3 adet 1300 KVA Aksa marka ve 1 adet 60 KVA Çukurova marka, Osmangazi Ek Binasına ait 1 adet Teksan TJ 700 DW marka, Nilüfer Ek Binaya ait 3 adet 770 KVA Aksa marka, Dörtçelik Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Ek Binasına ait 2 adet 750 KVA Alimar Euroenergy marka, Getat Ek Binasına ait 1 adet 400 KVA Alimar Euroenergy marka, Rehabilitasyon Merkezi Ek Binasına ait 1 adet 110 KVA Aksa marka ve Bağlaraltı ASM Ek Binasına ait 1 adet 70 KVA Genpower marka jeneratörlerin 01.01.2023-31.12.2023 tarihleri arasında yılda 2 (iki) kez olmak üzere periyodik bakım ve onarım işidir.

Cihaz

Marka

Miktar

Dönem

Jeneratör

Cummins, Çukurova, Teksan, Aksa, Alimar Euroenergy, Genpower

20

2

 

Madde 2. İsin Kapsamı

Arızalı olsun yada olmasın; genel bakım yapılmasını, ayrıca genel kontrol dışında oluşabilecek arızalara da müdahale edilmesini kapsar.

Madde 3. Genel ve Periyodik Bakımın Kapsamı:

1.   Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından satın alınacak, firma montajını sözleşme dahilinde ücretsiz yapacaktır.

2.   Yüklenici firma cihazların bakımlarını idarenin belirlediği takvime göre yapacak, işin yükleniciye verildiği tarihten itibaren cihazlarla ilgili kullanıcı personele eğitim verecektir.

Ayrıca her periyodik bakıma gelindiğinde;

Akü seviye ve şarj kontrolü

Yakıt hatlarının kontrolü

Yakıt boruları, hortum ve bağlantıların kontrolü

Kayışların gerginlik kontrolü

Titreşim takozları ve bağlantı yerlerinin kontrolü ve torklanması

Hareketli parçaların greslenmesi

Egzoz sistem kontrolü

Yağ ve yakıt filtrelerinin değişimi

Hava filtresi değişimi varsa

Varsa türbo yağ, hava borularının ses ve gezinti kontrolü

Uygun çalışma kontrolü

Marş ve şarj sisteminin çalışma kontrolü

Göstergelerin kontrolü ve varsa elektronik modül kontrolü

Isıtıcı ve ısıtma bujisinin kontrolü

Akümülatörün genel kontrolü

Antifriz kontrolü ve tamamlanması

Motor temizliği

Jeneratörün çalışma testleri yapılacaktır.

Madde 4. Jeneratörlerde Değiştirilmesi Gerekecek Parçalar Hakkında Aşağıdaki Sekil Uygulanacaktır:

1.     Yüklenici firma jeneratörlerin arıza durumunda yada periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini hastane idaresine firmalarının açık adres yada kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle bildireceklerdir.

T.C.S.B. Yüksek Ihfejtffve Araştjflast    . -- .

aa .                    Alaattln DEMı*

M u sîaj^fjî: M IRpAN-                 Teknisyen Sicil No*. MM2527

Ejfi^îlektVettîkphendisi    Teknft Şbvis Sorumlusu



 


 

2.   Her 6 (altı) ayda bir yapılan bakım ve/veya kontroller firma teknisyeni tarafından üç nüshalı olarak doldurularak checklist şeklinde sunulacaktır. İlk nüsha teknik servis sorumlusuna, ikinci nüsha hakediş talebi yapılırken faturayla birlikte muayene kabul birimine verilecek, üçüncü nüsha ise firmanın kendisinde kalacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen checklistler kabul edilmeyecektir.

3.  Yüklenici firma, kurumun yedek parça teminini bildirmesini takip eden en geç yirmi dört saat içinde yedek parçaları değiştirecektir.

4.   Değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine teslim edilecektir.

5.  Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma yada arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde müdahale edecektir.

6.  Temin edilen parça ve sarf malzemeler firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

7.    Jeneratörlerin bakım onarım yada parça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

8.     Sistemde bulunan kontrol panellerinde donanımsal veya yazılımsal oluşabilecek arızaların müdahalesi bakım kapsamında olup, onarım için başka firmalardan alınacak hizmetler için ücret talep edilemez, ancak bunlar dışında sistem çalışmasına etki edecek arızaların çözümleri için alınacak test ve ölçüm hizmetlerine istinaden, hangi test ve ölçümlerin yapılması gerektiği servis raporu ile bildirilecektir. Kurum tarafından bu test ve ölçüm hizmetler için hizmet alımı yapılacaktır.

9.     Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

10.  Cihazların ölçümleme ve ayarları (kalibrasyon) firma tarafından ücretsiz yapılacaktır.

11.     Belirlenen bakım takvimi dışında oluşacak arıza durumunda hastane telefon veya faksla arızayı bildirecek, firma elemanlarının kuruma gelmeleri en geç 2 (iki) saat içinde olmalıdır. Bu süre iklim şartlarının normal olması durumunda geçerlidir. İklim ve yol durumunun uygun olmadığı durumlarda arızanın aciliyetine hastane idaresi (teknik servis sorumlusu, cihazın kullanıcı birim sorumlusu) karar verir.

12.    Malzemenin hastane tarafından temininin yapılması sırasında firma her parça için mutlaka fiyat teklifi verecektir. Firma parçaları temin edebileceğine dair yazılı bir taahhütte bulunmalıdır.

13.   Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.

14.  Yüklenici firma cihaz başına göre fiyat belirleyecektir. Kurum herhangi bir nedenle (hek, arıza vs.) cihazlardan bir veya birkaçını bakım dışında tutmak isterse, yüklenici firma yalnızca bakımını yaptığı cihazlar için ücret talep edecektir.

15.   Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararı hakedişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

16.    Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hakediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.

Madde 5. Yüklenici Firmadan İstenen Belgeler:

1.    Yüklenici firma belirtilen markaların herhangi bir jeneratör üretici firmasından yetkili servis belgesine ve eğitim sertifikasına sahip olmalı ve bu belgeleri teklifi ile beraber vermelidir.

2.     Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır.

3.     Firma teknik şartnameye uyacağına dair taahhütnameyi (teknik şartname uygunluk belgesi) idareye verecektir.

4.    Bakım anlaşmalı firmalar arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım, program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır.

5.  Yedek parça fiyat listesi (2023 yılı için)



 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI

SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ SPLİT VE SALON TİPİ KLİMA BAKIM ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ

Madde 1: İşin Tanımı

Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ana Bina, Kadın Doğum Ek Bina, Kalp Merkezi Ek Binası, Osmangazi Ek Bina, Nilüfer Ek Bina ve Dörtçelik Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Ek Binasına ait toplamda 120 adet split ve salon tipi klimanın 01.01.2023-31.12.2023 tarihleri arası 2 kez olmak üzere periyodik bakım ve onarımlarının yapılması işinin aşağıda belirtildiği şekilde yüklenici firma tarafından yapılması işidir.

Cihaz

Marka

Miktar

Dönem

Split ve Salon Tipi Klima

Arçelik, Vestel, Mitsubishi, Regal, Beko, Auer

130

2

 

Madde 2: İsin Kapsamı

Aylık bakımlarda idare tarafından yaptırılması istenen; bakım, temizlik ve kontroller aşağıda belirtilen "Periyodik Bakım Esasları" dahilinde yapılacaktır.

Periyodik Bakımda Yapılacaklar:

•  İç ünite (evaporatör) kimyasal ilaçla yıkanmalıdır.

•  İç ünite fan kanatçıkları iyi temizlenmelidir.

•  İç ünite filtresi temizlenmelidir.

•  Gaz ölçümleri yapılmalıdır.

•  Elektronik kartın tozları temizlenmelidir.

•  Elektrik kablo bağlantı uçları kontrol edilmelidir.

•  Dış ünite (kondanser) kimyasal ilaçlarla yıkanmalıdır.

•  Drenaj tavası ve borusu temizlenmelidir.

•  Dış ünitede alçak ve yüksek basınç kontrolü yapılmalıdır.

•  Bakır boru bağlantıları ve izolasyonu kontrol edilmelidir.

Madde 3: Genel ve Periyodik Bakımın Kapsamı

•   Klimaların bakımları; yılda iki defa olmak üzere, idarenin teknik personeli nezaretinde yüklenici firma tarafından yapılacaktır.

•     Bakım çizelgeleri üç nüsha olarak hazırlanacak ve idare personeli ile yüklenici firmanın bakım teknisyeni tarafından imzalanacaktır. Bakım çizelgesinin imzalı bir nüshası teknik servis birimine, bir nüshası muayene kabul birimine, diğer nüshası da yükleniciye verilecektir.

•  Bütün bakım ve onarımlar normal mesai günlerinin, mesai saatlerinde yapılacaktır. Mesai saatleri dışında ve resmi tatillerde kesinlikle bakıma gelinmeyecektir.

•    Bakım zamanı dışında çıkabilecek muhtemel bir arıza halinde, bu durum idarenin yetkili teknik personeli tarafından derhal yüklenici firmaya bildirilecektir. Yüklenici firma ihbarı aldıktan sonra en geç il içi 8 saat, il dışı ise 12 saat içerisinde iş yerine gelerek klimanın arızasını giderme çalışmasına başlayacaktır.

•    Klima arızasının, yükleniciden kaynaklanmayan bir nedenden dolayı giderilememesi gibi uzun süreli hallerde yüklenici durumu idareye bildirecek ve ek süre talebinde bulunacaktır.

Yüklenicinin idare tarafından yapılacak arıza ihbarlarına belirtilen sürede üç kere icap etmemesi halinde idare sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir.

•  Yüklenici arızalı yedek parçaların önce tamiri yoluna gidecektir. Tamiri mümkün olmayan yedek parçalar hastane tarafından temin edilmek üzere hastane idaresine bildirilecektir.

•  Parça değiştirilmesine ihtiyaç duyulmayan normal arızaların giderilmesi bakım ücretine dahil olup, yüklenici ayrıca bir ücret talebinde bulunmayacaktır.

•   Metin Kutusu: yapılacaktır.Metin Kutusu: 3Ktir.
Alaattl n Teknisyen Sfcil No: MM2527
Teknik
Malzemenin hastane tarafından temin edilmesi sırasında firma her parça için mutlaka fiyat teklifi verecektir. Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden

T.C.S.B. YükscjfJhtİra. ve Araşt Hast

Sal!Musi^fe^İRCAN

^BektriK E Mühendisi

Değiştirilmesi Gereken Parçalar İçin Aşağıdaki Yol İzlenecektir:

1.       Değiştirilmesi gerekli parçalar için yüklenici firma tarafından bakım onarım raporu düzenlendikten sonra hastane idaresi tarafından satın alma boyutuna geçilir. Malzemenin alınmasından sonra yüklenici firma tarafından ücretsiz parça değiştirilme işlemi yapılacaktır.

2.      Tamiri mümkün olmayan parçalar bir tutanakla idareye teslim edilecektir.

3.       İdare, yüklenicinin sorumluluklarını yerine getirmemesi halinde sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir. Bu durumda idare başka bir yüklenici ile yeniden sözleşme yapabilir.

4.       Yüklenici firma klimaların arızası durumunda ve periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini hastane idaresine firmalarının açık adres ve kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle bildireceklerdir.

5.       Klimaların bakımları yaz ve kış aylarına girişlerde yapılacaktır. Bakım planı idare tarafından verilecektir.

6.      Arızalı parçalar yerinde tamir edilecektir. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır.

7.       Klimaların bakım onarım ya da parça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

8.      Yüklenici, kurumun yedek parça teminini bildirmesini takip eden en geç bir (1) iş günü içinde yedek parçaları değiştirecektir.

9.       ı) Değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine teslim edilecektir. Sözleşme sonunda idarenin uygun gördüğü parçaların bertarafı firma tarafından yapılacaktır.

10.   Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde müdahale edecektir.

11.  Temin edilen parça ve sarf malzemeler firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

12.   Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından satın alınacaktır.

13.   Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zarar hakedişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

14.   Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hakediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.

15.   Yüklenici firma cihazların ilk bakımlarını; işin yükleniciye verildiği tarihten itibaren belirlenen tarihler içinde yapacaktır. Cihazlarla ilgili kullanıcı personele eğitim verilecek, eğitim verecek personelin eğitici sertifikası olacaktır. Bakım planı idare tarafından verilecektir.

16.   Firma cihazlarda kaçak tespiti için kullanacağı azot tüpü ve gazını kendisi temin edecek ve cihaza ücretsiz olarak basacaktır.

Madde 4: Yüklenici Firmadan İstenen Belgeler

1.      Yüklenici firma herhangi bir klima üretici firmasından yetkili servis belgesine sahip olmalı ve bu belgeyi teklifi ile sunacaktır.

2.       Klimanın her türlü bakımı ve arızasını giderecek taahhütname.

3.       Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu, 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ve Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde yer alan tanımlar geçerlidir.

4.       Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır. Sözleşme süresinde personel değişikliği olursa idareye yazılı olarak bildirecektir.

5.      Yüklenici firma cihaz başına göre fiyat belirleyecektir. Kurum herhangi bir nedenle (hek, arıza vs.) cihazlardan bir veya birkaçını bakım dışında tutmak isterse, yüklenici firma yalnızca bakımını yaptığı cihazlar için ücret talep edecektir.

6.       Firma teknik şartnameye uyacağına dair taahhütnameyi (teknik şartname uygunluk belgesi) idareye verecektir.

7.       Bakım anlaşmalı firmalar arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temin edilmesi sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır.

8.       Metin Kutusu: ALaattln DEMİRYedek parça fiyat listesi (2023 yılı için)



 


 

TC

SAĞLIK BAKANLIĞI

SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ HİJYENİK PAKET TİP KLİMA SANTRALİ BAKIM-ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ

Madde l.İsin Tanımı

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ana Binaya ait 2 adet ACS marka ve 1 adet Aldağ marka, Kalp Merkezi Ek Binasına ait 6 adet İmeksan marka paket tip hijyenik klima santrallerinin 01.01.2023-31.12.2023 tarihleri arası 2 kez olmak üzere periyodik bakım ve onarımlarının yapılması işinin aşağıda belirtildiği şekilde yüklenici firma tarafından yapılması işidir.

Marka

Cihaz

Miktar

Dönem

ACS

Hijyenik paket tip klima santrali

2

2

Aldağ

Hijyenik paket tip klima santrali

1

2

İmeksan

Hijyenik paket tip klima santrali

6

2

 

Madde 2.İşin Kapsamı

İdare tarafından yaptırılması istenen bakım, temizlik ve kontroller aşağıda belirtilen Periyodik Bakım Esasları dahilinde yapılacaktır.

Periyodik Bakımda Yapılacaklar:

Cihazın durdurulması, elektrik şartellerin kapatılması,

Cihaz kapaklarının açılması, filtrelerin kontrolü gerekirse değişimi,

Motor kasnak ve kayışların kontrolü gerekirse değişimi,

Kasnak burçlarının kontrolü, gerekirse ayarlarının yapılması,

Sıcak soğuk bataryaların kontrolü,

Serpantinlerin kimyasal ile temizlenmesi,

Santral hücresinin kimyasal ile yıkanması,

Buharlı nemlendiricilerin kontrolü,

Buharlı nemlendiricilerin su tankı ve boruların kontrolü,

Basınç prosetatların kontrolü,

Süzgeçlerin ve sprey nozulların temizlenmesi,

Kontrol vanası buhar beslemesindeki süzgecin temizliğinin yapılması,

Damla tutucuların kontrolü ve temizliğinin yapılması,

Hava damperlerinin kontrolü ve ayarların yapılması,

Filtrelerin kızak ve pay pas saclarının kontrolü,

Motor akım ve voltaj değerlerinin alınması,

Genel çalışma ve performans değerlerinin alınması,

Hava debi ve basınç değerlerinin ölçülmesi,

Klima santrali ile bina otomasyon arasındaki bağlantı kontrolü.

Madde 3. Bakım ve Onanmlarda Firmanın Uyması Gereken Kurallar:

1.   Klima santrallerinin bakımları, yılda iki defa olmak üzere idarenin teknik personeli nezaretinde yüklenici firma tarafından yapılacaktır. Klima santrallerinin bakımları mevsim durumlarına göre (yaz ve kış mevsimi başlangıcında) idare tarafından belirlenecek tarihlerde yapılacaktır.

2.    Bakım çizelgeleri üç nüsha olarak hazırlanacak ve idare personeli ile yüklenici firmanın bakım teknisyeni tarafından imzalanacaktır. Bakım çizelgesinin imzalı bir nüshası teknik servis sorumlusuna, bir nüshası fatura ile birlikte muayene kabul birimine verilecek diğer nüshası da yüklenicide kalacaktır.

3.  Sonradan doldurularak gönderilen bakım checklistleri kabul edilmeyecektir.

4.  Bütün bakım ve onarımlar normal mesai günlerinin normal mesai saatlerinde yapılacaktır. Mesai saatleri dışında, resmi ve bayram tatillerinde kesinlikle bakıma gelinmeyecektir.

5.  

 
  Metin Kutusu: flgj haşlayaçaktır. i|a;ırtln BtMİR

Bakım zamanını dışında çıkabilecek muhtemel bir arıza halinde, bu durum idarenin yetkili teknik personeli tarafından derhal yüklenici firmaya bildirilecek, mesaî saatleri dahilinde olmak üzere, yüklenici firma ihbarı

 

6.     Belirlenen bakım takvimi dışında oluşacak arıza durumunda hastane telefon veya faksla arızayı bildirecek, firma elemanlarının kuruma gelmeleri il içi 8 (sekiz) saat il dışı ise 24 (yirmidört) saattir. Bu süre iklim şartlarının normal olması durumunda geçerlidir. İklim ve yol durumunun uygun olmadığı durumlarda arızaya 48 saat içerisinde müdahale etmek zorundadır. Arızanın aciliyetine hastane idaresi (teknik servis sorumlusu, cihazı kullanıcı birim sorumlusu) karar verir

7.   Klima santral arızasının, yükleniciden kaynaklanan bir kusurdan ileri gelmemiş, belli bir nedenden dolayı giderilememesi gibi uzun süreli hallerde yüklenici durumu idareye bildirecek ve ek süre talebinde bulunacaktır. Yüklenicinin idare tarafından yapılacak arıza ihbarlarına belirtilen sürede, üç kere icap etmemesi halinde idare sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir.

8.  Yüklenici arızalı yedek parçaların önce tamiri yoluna gidecektir. Tamiri mümkün olmayan yedek parçalar hastane tarafından temin edilmek üzere hastane idaresine bildirilecektir.

9.   Parça değiştirilmesine ihtiyaç göstermeyen normal arızaların giderilmesi bakım ücretine dahil olup, yüklenici ayrıca bir ücret talebinde bulunamayacaktır.

10.     İdare yüklenicinin sorumluluklarını yerine getirmemesi halinde sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir.

11.  Firma cihazlarda kaçak tespiti için kullanacağı azot tüpü ve gazını kendisi temin edecek ve cihaza ücretsiz olarak basacaktır.

Madde 4. Klima Santrallerinde Yeniden Yapılması veya Değiştirilmesi Gerekecek Parçalar Hakkında Aşağıdaki Sekil Uygulanacaktır:

1.   Değiştirilmesi gerekli parçalar önce yüklenici firma tarafından bakım onarım raporu düzenlendikten sonra hastane idaresi tarafından satın alma boyutuna getirilir. Malzemenin alınmasından sonra yüklenici firma tarafından ücretsiz parça değiştirilme işlemi yapılacaktır.

2.   Malzemenin hastane tarafından temininin yapılması sırasında firma her parça için mutlaka fiyat teklifi verecektir. Firma parçaları temin edebileceğine dair yazılı bir taahhütte bulunmalıdır. Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.

3.  Tamiri mümkün olmayan parçalar bir tutanakla idareye teslim edilecektir.

4.    Yüklenici firma klima santrallerinin arızası durumunda yada periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini hastane idaresine firmalarının açık adres yada kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle bildireceklerdir.

5.  Arızalı parçalar yerinde tamir edilecektir. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır.

6.    Klima santrallerinin bakım onarım yada parça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

7.   Yüklenici firma, kurumun yedek parça teminini bildirmesini takip eden en geç 1 (bir) işgünü içinde yedek parçaları değiştirecektir.

8.   Değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine teslim edilecektir.

9.   Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma yada arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde müdahale edecektir.

10.  Temin edilen parça ve sarf malzemeler firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

11.    Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından satın alınacaktır.

12.    Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararı hakedişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

13.   Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup son hakediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.


 

Madde 5. Yüklenici Firmadan İstenen Belgeler:

1.  Bakımcı firma olduğuna dair belgeler.

2.  Klima santrallerinin her türlü bakımını ve arızasını giderecek taahhütname.

3.  Firma TS12850 kalite standartına uygun olmalıdır.

4.      Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde ve ihale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

5.   Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır.

6.   Yüklenici firma cihaz başına göre fiyat belirleyecektir. Kurum herhangi bir nedenle (hek, arıza vs.) cihazlardan bir veya birkaçını bakım dışında tutmak isterse yüklenici firma yalnızca bakımını yaptığı cihazlar için ücret talep edecektir.

7.    Firma teknik şartnameye uyacağına dair taahhütnameyi (teknik şartname uygunluk belgesi) idareye verecektir.

8.     Bakım anlaşmalı firmalar arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım, program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır.

9.  Yedek parça fiyat listesi (2023 yılı için)

Alaattln DEMİR


 

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI

SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ İKLİMLENDİRME SİSTEMİNE AİT SOĞUTMA GRUPLARININ YILLIK BAKIM ONARIM

TEKNİK ŞARTNAMESİ

LJLOm:

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi envanterinde bulunan İklimlendirme Sistemine Ait Soğutma Grupları Cihazlarının 01.01.2023-31.12.2023 tarihleri arasında aşağıda belirtilen şartlar altında faal tutulması için yıllık periyodik bakım ve onarım hizmetlerini kapsar.

2.  TANIMLAR:

2.1.                          İdare:    Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi (aynı zamanda Kullanıcı'dır.)

2.2.                          Hizmet          Sunucusu: Makine ve ekipmanların, teknik şartnamede belirtilen şartlar altında bakım-onarımını üstlenen gerçek kişi veya tüzel kişiliğe sahip yasal ticari kurum kuruluştur.

2.3.                       Tamir               Edici Bakım-Onarım: Makine ve ekipmanların görevini kısmen veya tamamen yerine getirememesi halinde hizmet sunucusunun teknisyen ve uzmanlarınca yapılarak tam olarak hizmete hazır hale getirme işlemidir. Onarım hizmeti üretici firmanın onarım ile ilgili katalog kitap ve şema gibi dokümanlara göre yapılacaktır. Meydana gelen arızanın giderilmesi tanımlanmamış ise üretici veya temsilci firmanın istek ve tavsiyeleri doğrultusunda hareket edilecektir.

2.4.                                  Koruyucu Bakım: Makine ve ekipmanların üretici firmanın standart teknik bakım kataloglarındaki esaslara ve programına uygun bir biçimde gerçekleştirilecek olan bakım onarım hizmetidir. Koruyucu bakım hizmeti, sistem ve teçhizatı üreten veya temsil eden firmanın bakım-onarım ile ilgili katalog, kitap ve şema gibi dokümanlarına göre yapılır.

2.5.                      Arıza:     Manika ve ekipmanların çalışmaması veya fonksiyonlarından bir veya birkaçını yerine getirilmemesi durumudur.

2.6.                        Yedek              Parça: Makine ve Ekipmanların onanını için piyasada hazır halde olan veya belirli bir imalat sürecinde elde edilen, bir makine ve ekipmanların bütününü oluşturan sisteme ait orijinal parçası ve parçalarıdır.

2.7.                                    Periyodik Bakım İş Programı: Hizmet sunucu tarafından bakım ve onarımı yapılacak makine ve ekipmanların hizmet sitesi kapsamında adet ve hafta bazlarında hazırlanmış idarenin onayıyla birlikte hizmet sunucusunun da imza ettiği çizelgedir. Hizmet sunucusu bu çizelgeye göre bakım hizmetini yürütecektir. İdare isteği ile çizelge dışı zamanlarda da bakım ve onarım yapılacaktır.

2.8.Sarf Malzemesi: Bakım ve onarımı yapılacak makine ve ekipmanların yedek parça akşamı dışında kalan (üstüpü, bez, temizlik malzemeleri ve kimyasallardır) malzemelerdir.

2.9.                                     Müdahale              Süresi: İdare tarafından hizmet sunucusuna arızanın bildirildiği andan (arıza bildirim tarihi,saati), hizmet sunucusunun yetkili, bakım - onarım elemanlarının arızaya müdahale etmek üzere arızanın bulunduğu yere gelip işlemlere başlaması (servis başlangıç tarihi, saati) arasındaki süreye "Müdahale Süresi" denir.

2.10.                         Takım   Avadanlık: Hizmet sunucusunun her türlü bakım-onarım esnasında kullandığı kendisine ait ve maksada uygun el aracıdır.

2.11.                            Hizmet       Süresi: Satın alman periyodik bakım-onarım hizmetlerinin başlangıç ve bitiş tarihleri arasında kalan süredir.

2.12.                          Hizmet   Bölgesi: Cihazların bulunduğu mahalleridir.

2.13.                                Mecburi Haller: Bu teknik şartname ile satın alınmak istenen hizmetlerin idarenin istediği sürede giderilmesine mani olabilecek, hizmet sunucusunun ve idarenin yetkisi ve gücü dışında olan olaylar olup: hizmet sunucusu veya idarenin ve gücü dışında oluşan olaylar olup: Hizmet sunucusu veya idarenin çalışma yerinde meydana gelebilecek yangın, deprem, sel felaketi gibi her türlü doğal afetler ve grev savaş veya seferberlik, isyan, ayaklanma, hırsızlık, ambargo gibi force majör kabul edilen haller, salgın hastalıklarının, sosyal olayların meydana gelmesiyle bölgeye giriş çıkışın resmi makamlar tarafından yasaklanması, "Mecburi Haller" kapsamında kabul edilecektir.

3.  GENEL HUSUSLAR:

3.1.    Bakım onarımı yapılacak Cihaz Listesi Ek-l'dedir.

3.2.   Bakım onarımı yapılacak Cihazların Periyodik İş Programı Ek-2'dedir.

3.3.      Sözleşme kapsamındaki Makine ve Ekipmanlar sözleşme tarihi ile birlikte İdare tarafından Hizmet Sunucusu'na çalışır vaziyette teslim edilecektir.

3.4.    Hizmet süresi sözleşme tarihinden itibaren geçerlidir.

3.5.    Koruyucu periyodik bakını ve onarım (arıza durumunda) işine her türde yedek parçalar dahil değildir.


 

3.6.    Periyodik bakım veya arızanın giderilmesi için gerekli olan parçaları idare temin edecektir. Temin edilecek parçaların montajı hizmet sunucusu tarafından ücretsiz olarak yapılacaktır

3.7.    Tesisata konulacak antifirizin temini sözleşme kapsamı dışındadır.

3.8.    Bakım ve onarım sırasında kullanılan her türlü alet ayar cihazı, araç, gereç ve avadanlık hizmet sunucusunca temin edilecektir.

3.9.     Hizmet sunucusu koruyucusu ve tamir edici bakım-onanmları cihaz üreticisi veya Türkiye temsilcisinden temin edeceği bakım formları ve bakım prosedürleri doğrultusunda yapacak ve bu formları her bakımın ardından idareye imzalatıp ibraz edecektir.

3.10.      Koruyucu bakım hizmetlerini mesai saatleri 08.30-17.00 (sekiz otuz-on yedi) arasında idarenin tayin edeceği yetkililer nezaretinde yapacaktır.

3.11.      İdare, hafta içi-hafta sonu tatili ve resmi tatil günlerinde ve 7 gün 24 saat arıza hizmetleri için talepte bulunabilecektir.

3.12.      Sözleşme kapsamındaki makine ve ekipmanların bakım ve onarım işlemi yapılırken idare en az bir elemanını, hizmet sunucusun servis teknisyenlerinin başına gözetmen olarak verecektir.

3.13.     Hizmet sunucu makine ve ekipmanlara ait arızalı yedek parçaları öncelikle tamir edecek. Tamiri mümkün olmayan yedek parçaları idare tarafından temin edilen yenisi ile değiştirecektir.

3.14.       Günlük çalıştırma, işletme ve kapatma idare tarafından yapılacaktır. Hizmet sunucusu bu işlemleri yürütecek idare personele eğitim verecektir.

3.15.     Bakım işlemi sırasında ortaya çıkan her türlü çöp ve malzeme atıkları hizmet bölgesi sınırlar içinde idare tarafından gösterilen yere bırakılacaktır.

3.16.      Bakım hizmetleri sırasında kullanılamaz durumda olduğu tespit edilen ve çalışma ömrünü tamamlamış makine ve ekipmanlar sözleşme kapsamı dışındadır.

3.17.        Hizmet sunucusu, her türlü bakım ve onarım hizmetleri için gerekli emniyet tedbirlerini almakla yükümlüdür. Hizmet sunucusu sözleşme kapsamında yapacağı çalışmaları 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu ve bu kanuna bağlı olarak çıkarılmış ve çıkarılacak tüm tüzük, yönetmelik ve genelgelere uygun olarak yapma konusunda tamamen sorumludur. Oluşabilecek herhangi bir kaza veya olaydan idare sorumlu tutulmayacaktır.

3.18.     Müdahale süresi arıza bildiriminden itibaren en geç 24 saat içerisinde olacaktır. Sistem, arıza bildiriminden itibaren mecburi haller ve parça gerektiren durumlarda hariç 48 saat içerisinde faal hale getirilecektir.

3.19.      Sözleşme süresince kullanılacak yakıt, su, elektrik, tuz, antifriz, her türlü filtre vb. gibi enerji ve işletme malzemeleri idare tarafından karşılanacaktır.

3.20.      Hizmet sunucusuna periyodik bakım hizmetlerini kendi teknik personeli ile gerçekleştirecektir. Teknik personellerinin SGK Kayıtları ve İş Güvenliği Eğitim Sertifikaları bakım öncesi talep edilecektir.

3.21.     Hizmet Sunucusu idarenin kullanımında olan makine ve ekipmanların bakım-onarım ve periyodik bakım işlemlerini yapabilecek düzeyde bilgi ve beceriye sahip en az bir makine mühendisini şirket merkezinde sürekli istihdam edecektir.

3.22.     Firma cihazlarda kaçak tespiti için kullanacağı azot tüpü ve gazını kendisi temin edecek ve cihaza ücretsiz olarak basacaktır.

4.   BAKIM HİZMETİNDE YAPILACAK İSLER:

4.5.    SU SOĞUTMA KULESİ:

4.5.1.     Cihazların korozyon kontrolü

4.5.2.     Havuz seviyesi ve şamandıra kontrolü

4.5.3.     Kule fan yatak ve elektrik motoru kontrolü

4.5.4.     Şebekeden gelen elektrik akımını kontrolü (faz anbalansı)

4.5.5.     Bütün elektrik bağlantılarının sıkılık kontrolü

4.5.6.     Kule fanı kayış kontrolü (mevcut ise)

4.5.7.     Dolgu elemanları ve üst dağıtım elemanları, kollektor kontrolü

4.5.8.     Kule suyu giriş çıkış sıcaklık kontrolü

4.5.9.     Kule suyu pislik tutucu kontrolü

 

4.3.                        MIDEA MARKA SOĞUTMA GRUBU:

4.3.1.     Cihazların ses ve titreşim kontrolü

4.3.2.    Soğutucu gaz kaçak kontrolü ve gerekiyorsa Freon 134 A gaz şarjı

4.3.3.     Kondanser batarya temizliği (sezon başlarında kimyasal kullanılarak]

4.3.4.    Şebekeden gelen elektrik akımının kontrolü (faz anbalansı)

4.3.5.    Bütün elektrik bağlantılarının sıkılık kontrolü (güç bağlantı)

4.3.6.     Elektırik panosu bakımı ve kontrolü (kontaktör, termik, sigorta)

4.3.7.     Kompresörlerin ve fanların akım kontrollerinin yapılması

4.3.8.     Elektronik kartların bakımı (temizlik, izolatör)

4.3.9.    SCHNEİDER panelin kumanda kartlarının servis şifresi ile parametre ayarlarının kontrolü ve ayarlanması

4.3.10.     Çalışma saatlerinin kontrolü

4.3.11.      Geçmişe dönük alarm kodlarının kontrolü

4.3.12.       Cihazın set ayarlarının kontrolü

4.3.13.     Cihazın otomatik kontrol elemanlarının kontrolü ve testi (start-up esnasında)

4.3.14.     Cihazın sezon başlarında start-up işleminin yapılması

4.3.15.      Cihazın sezon sonlarında kapatılma işleminin yapılması

4.3.16.      Sezon geçişlerinde antifîriz kontrolü gerekirse ilavesi ve bome ölçümü

4.3.17.      Sistem uygun ise sezon sonunda gazın toplanması

4.3.18.      Drier gaz filtresi kontrolü gerekiyorsa değişimi

4.3.19.      Expansion valf kontrolü

4.3.20.      Kondanser fanların kontrolü (ses, akımı dönüş yönü)

4.3.21.      Kompresör elektrikli ısıtıcı kontrolü (sistem uygun ise)

4.3.22.      Komresörlerin yag seviyesi kontrolü veya gerekiyorsa ilavesi

4.3.23.      Yağın fiziksel ve sezon başında asit kontrolü gerekiyorsa değişimi

4.3.24.     Sıcaklık sensörlerinin kontrolü

4.3.25.      Sub-cooling değerinin kontrolü

4.3.26.     Superheat değerinin kayıt ve kontrolü (servis programı mevcut ise print alınması)

4.3.27.      Gruba gelen su debisi ve fark basınç kontrolü

4.3.28.      Flow svviteh kontrolü

4.2.20.      Kondanser fanların kontrolü (ses, akimi dönüş yönü)

4.2.21.      Kompresör elektrikli ısıtıcı kontrolü (sistem uygun ise)

4.2.22.      Komresörlerin yağ seviyesi kontrolü veya gerekiyorsa ilavesi

4.2.23.      Yağın fiziksel ve sezon başında asit kontrolü gerekiyorsa değişimi

4.2.24.      Sıcaklık sensörlerinin kontrolü

4.2.25.      Sub-cooling değerinin kontrolü

4.2.26.      Superheat değerinin kayıt ve kontrolü (servis programı mevcut ise print alınması)

4.2.27.      Gruba gelen su debisi ve fark basınç kontrolü

4.2.28.      Flow svviteh kontrolü


 

 

Z,DENETİM VE MUAYENE METOTLARI;

7.1.   Her türlü muayene masrafları hizmet sunucusuna aittir.

7.2.   Muayene esnasında lüzumlu her türlü personel ve test cihazları hizmet sunucusu tarafından temin edilir.

7.3.     Muayene esnasında tasanın ve imalat hataları sebebiyle meydana gelecek kaza ve hasarlardan hizmet sunucusu sorumludur.

7.4.    Bakım ve onarım yapılacak her bir cihaz ve ekipman %10Q göz muayenesi ve yerinde çalışma fonksiyon testine tabi tutulacaktır.

7.5.   Ölçme ve kontrollerde elektronik pens ampermetre, voltmetre, yağ test kiti, v.b. cihazlar kullanılacaktır. AMBALAIIAMA VE ETİKETİ EM Eı

8.1.                       Hizmet bölgesinde yapılacak onanın ve bakım hizmeti ile ilgili bütün nakliye masrafları hizmet sunucusuna alttır.

8.2.  Değiştiril m ek üzere getirilen yedek parçalar ve sarf malzemeleri her türlü hasarı (ısı, nem, çürüme, çarpma, v.s,) karşı orijinal ambalajında arıza mahaiine getirilerek idare gözetiminde ambalaj açılıp yerine takılacaktır veya eklenecektir.

9. GARANTİ ŞARTLARI;

9.1.   Hizmet sunucusu firma tarafından tedariğı yapılan yedek parçalara 1 [bir] yıl garanti verilecektir.

10- YÜKLENİCİ FİRMADAN İSTENEN YETERLİLİK BELGELERİ:

10.1.     Hizmet Sunucusu Türk Standardlan Enstitüsü nün vermiş olduğu TSE Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesine sahip olacaktır. Söz konusu belgenin konusu TS 12850 ve TS 12817 olacaktır. Güncel tarihli belgelerini teklifleri ile birlikte verecektir.

10.2.    Hizmet Sunucusu hizmet konusu iş için alınmış TÜRKAK logolu ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi belgesine sahip olacaktır. Belgenin kapsamı 'Sanayi Tipi Isıtma iklimlendirmc, Soğutma Cihazlarının ve

Ekipmanlarının Bakım ve Onarım Hizmetleri' olacaktır. Güncel tarihli belgelerini teklifleri ile birlikte verecektir.

10.3.    Hizmet Sunucusu hizmet konusu iş için alınmış TÜRKAK logolu ISO 14001:2015 Çevre Yönetim Sistemi belgesine sahip olacaktır. Belgenin kapsamı 'Sanayi Tipi Isıtma iklimlendirmc, Soğutma Cihazlarının ve

Ekipmanlarının Bakım ve Onarım Hizmetleri' olacaktır. Güncel tarihli belgelerini teklifleri ile birlikte verecektir.

10.4.     Hizmet sunucusu; Soğutma Grubu Cihazları Konusunda Yetkili Servis olacaktır. Belgeleri teklifleri ile birlikte verecektir.

10.5.      Hizmet Sunucusuna teknik personeli Florlu Sera Gazı İçeren Ekipmanlar müdehale eden teknik personel eğitim belgesine sahip olacaktır. Güncel tarihli belgelerini teklifleri İle birlikte verecektir. (Çevre ve Şehircilik Bakanlığı veya İSEDA onaylı olacaktır)

10.6* Hizmet Sunucusu Teknik Personeli Tehlikeli ve Çok Tehlikeli İşlerde Merkezi İklimlendirmc Sistemleri hakkında Kurs Bitirme Belgesine sahip olacaktır. Güncel tarihli belgelerini teklifleri ile birlikle verecektir. (T.C. Milli Eğitim Bakanlığı onaylı olacaktır)

10.7.      Hizmet sunucusu Soğutucu gaz kullandığı için Çevre vc Şehircilik Bakanlığı'dan alınmış OTİM belgesine {freon soğutucu gazlar ile ilgili) sahip olacaktır. Firmaya ait OTİM program kayıt numarası olacaktır. Belgelerini teklifleri ile birlikte verecektir.

10.8.     Hizmet Sunucusu bu şartname içeriğine benzer cihazların bakım onartmı ile ilgili teklif tutarının en az % 50 si kadar iş deneyim belgesine sahip olacaktır.

10.9.   Yüklenici firma (2023 için) yedek parça fiyat listesi vercccktir.

10.10.      Firma teknik şartnameye uyacağına dair taahhütnameyi (teknik şartname uygunluk belgesi) idareye verecektir.

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)