İhale No | 2956879 |
Sektör | Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri |
İdare | Türk Kızılayı Genel Müdürlüğü |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 29 Ocak 2024 |
İhale Tarihi | 15 Şubat 2024 17:00 |
Bu ve benzer
yüzlerce ihale ve doğrudan temine vakit harcamadan, kolayca erişmek için ihale takip
hizmetlerimizden birini satın alabilirsiniz.
Temel
1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
İŞGÜCÜ PİYASASINA GEÇİŞİN DESTEKLENMESİ PROJESİ FİNANSAL DOĞRULAMA VE DENETİM HİZMET ALIMI İÇİN
Yayın Tarihi: 29 Ocak 2024
İŞGÜCÜ PİYASASINA GEÇİŞİN DESTEKLENMESİ PROJESİ FİNANSAL DOĞRULAMA VE DENETİM HİZMET ALIMI İÇİN
İLGİ BİLDİRİMİNE DAVET
Proje No:P171471
Proje Adı:İşgücü Piyasasına Geçişin Desteklenmesi Projesi
Başvuru Numarası:TR-TRC-405565-CS-CQS Finansal Doğrulama ve Denetim Hizmet Alımı
İlgi Bildirimi Yayınlanma Tarihi (web):02.02.2024
Son Başvuru Tarih ve Saati:15.02.2024
Türkiye Kızılay Derneği Toplum Temelli Göç Programları Koordinatörlüğü, İŞGÜCÜ PİYASASINA GEÇİŞİN DESTEKLENMESİ PROJESİ kapsamındaki harcamaları finanse etmek üzere Avrupa Komisyonu Kalkınma Fonundan 14 Milyon Euro tutarında bir hibe sağlamıştır. Dünya Bankası; sağlanan hibenin yönetimini sağlamaktadır. Bu Hibenin bir bölümü bu Teklif Vermeye Davetin düzenlendiği alıma ilişkin sözleşmenin ödemelerinde kullandırılacaktır.
Danışmanlık hizmetlerinin kapsamı aşağıdaki gibidir:
İşgücü Piyasasına Geçişin Desteklenmesi Projesi (bundan böyle proje olarak anılacaktır) Türkiye'de hedef illerde yaşayan ve işgücü piyasasına resmi olarak dahil olmak isteyen bireylerin işgücüne geçişini desteklemektir. Proje 10.05.2022 tarihleri ile 31.12.2024 tarihleri arasında yürütülecektir.
Proje Finansal Tablolarının (PFT) denetiminin amacı, denetçinin projenin her mali yılın sonundaki mali durumu ve ilgili hesap dönemi için alınan fonlar ve yapılan harcamalar hakkında profesyonel görüş(ler) vermesine olanak sağlamaktır. Proje hesap defterleri, proje uygulayıcı kuruluş tarafından PFT'lerin hazırlanması için temel sağlar ve projeyle ilgili mali işlemleri yansıtacak şekilde oluşturulur. Uygulayıcı kuruluş, işlemler için yeterli iç kontrolleri ve destekleyici belgeleri saklar.
Denetim, Uluslararası Muhasebeciler Federasyonu'nun (IFAC) Uluslararası Denetim ve Güvence Standartları Kurulu tarafından yayınlanan ve ISA 800'e (Özel Amaçlı Denetim Görevlerine İlişkin Denetçi Raporu) özel atıfta bulunan Uluslararası Denetim Standartları'na (ISA) uygun olarak Dünya Bankasının ilgili yönergelerine göre yürütülecektir.
Denetçi, proje finansal tablolarına (PFT'ler) ilişkin olarak görüşünü sunacaktır. Proje hesaplarının denetim raporu, mühim iç kontrol zayıflıklarını ve finansman anlaşması şartlarına uyulmayan hususları vurgulayan ayrı bir paragraf içermelidir.
İşin süresi 60 takvim gündür.
Denetim raporu, yönetici özeti ve yönetimin yanıtını içeren finansal tablolar en geç 24 Mayıs 2024'e kadar Kızılay'a teslim edilmeli ve en geç 30 Haziran 2024'e kadar Dünya Bankası sistemine yüklenmelidir.
İş Tanımına İdarenin https://www.kizilay.org.tr/IhaleIlanlari adresinde yer alan kurumsal web sitesinden ulaşılabilir.
Türkiye Kızılay Derneği uygun danışmanlık firmalarını (“Danışmanlık Firmaları”), adı geçen hizmetleri sağlamaya yönelik olarak ilgi bildiriminde bulunmaya davet etmektedir. İlgilenen firmalar hizmetleri yerine getirmek üzere istenen deneyime ve niteliklere sahip olduklarını gösteren bilgi ve belgeleri sağlamalıdırlar. Kısa liste için yeterlilik tespitinde firmalarda,
- Talep edilmiş olunan denetim işinin benzeri nitelikte en az 1 denetim işi yapmış olmak
- Son 7 yıl içerisinde Borsa İstanbul’da(BİST) kota olan şirketlerden en az 1’inin denetimini yapmış olmak
- Tercihen daha önce “Dünya Bankası Projesi” kapsamında denetim hizmeti vermiş olmak
- Uluslararası genel kabul görmüş/networku olması şartı/şartları aranacaktır.
Dünya Bankasının “menfaat çatışmasına” ait politikasının açıklandığı 3.14-3.17 numaralı paragraflarına dikkat etmeleri gerekmektedir. Danışmanın ferdi uzmanlarının bireysel çalışmaları veya diğer danışmanlık firmaları bünyesindeki deneyimleri, ya da Danışmanın ortaklarının ya da Alt-danışmanlarının deneyimleri Danışmanın ilgili deneyimi olarak belirtilemez, ancak bu uzmanların kendi özgeçmişlerinde gösterilebilir.
Danışmanlık Firmaları niteliklerini artırmak üzere diğer firmalarla ortak girişim veya alt danışmanlık şeklinde birleşme yoluna gidebilirler. Ortak Girişim olması hainde, Ortak Girişimin bütün ortakları birlikte değerlendirilecek ve ihalenin verilmesi durumunda sözleşmeyi birlikte imzalayacaklar ve İdareye karşı müştereken ve müteselsilen sorumlu olacaklardır. İlgilenen Danışmanlık Firmaları başvurularında, kuracakları birlikteliğin yapısını ve ortakların ve alt yüklenicilerin görevlerini açık bir biçimde belirtmelidir. “İşbirliğiyle” veya “İştirakiyle” gibi açık olmayan ibareler kısa liste için dikkate alınmayacaktır.
Düzenlemelere: ProcurementRegulations.pdf (worldbank.org) adresinden
Kılavuza ise: www.worldbank.org adresinden ulaşılabilir.
Danışmanlık Firmasının seçimi, Satınalma Düzenlemelerinde belirtilen “Danışmanların Niteliklerine Dayalı Seçim (CQS) Yöntemi” prosedürlerine uygun olarak yapılacaktır.
İlgilenen firmalar yerel saatle 08.00 ila 17.00 arasındaki çalışma saatlerinde, aşağıdaki adresten daha fazla bilgi alabilir.
İlgi bildirimlerinin, 15.02.2024 tarihine kadar yazılı olarak, aşağıdaki adrese elden veya postayla veya elektronik postayla ulaştırması gerekmektedir:
Başvuruların kabul edileceği iletişim bilgileri,
Türkiye Kızılay Derneği Toplum Temelli Göç Programları
Mustafa Kemal Mah.2143.Sokak No:16 ( Türk Kızılay Toplum Temelli Göç Programları Koordinatörlüğü) Çankaya / ANKARA
Telefon: 0 312 203 47 00
E-mail: ali.eser@kizilay.org.tr
Ekler:
- İş Tanımı
- Firma Başvuru Mektubu Örneği
- 3. Aşağıda belirtilmiş olunan kriterlere ait açıklamalar ve kanıtlayıcı belgeler ek olarak sunulmalıdır.
i) Talep edilmiş olunan denetim işinin benzeri nitelikte en az 1 denetim işi yapmış olmak (Yapılan işlere ait fatura, sözleşme, protokol vb. kanıtlayıcı belgeler eklenmelidir.)
ii) Son 7 yıl içerisinde Borsa İstanbul’da(BİST) kota olan şirketlerden en az 1’inin denetimini yapmış olmak şartları (Yapılan işlere ait fatura, sözleşme, protokol vb. kanıtlayıcı belgeler eklenmelidir.)
iii) Tercihen daha önce “Dünya Bankası Projesi” kapsamında denetim hizmeti vermiş olmak (Yapılan işlere ait fatura, sözleşme, protokol vb. kanıtlayıcı belgeler eklenmelidir.)
iv) Uluslararası genel kabul görmüş/networku olması şartı/şartları aranacaktır (Yapılan işlere ait fatura, sözleşme, protokol vb. kanıtlayıcı belgeler eklenmelidir.)
Dosyalar
Temel
500 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
1000 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)