İhale No | 2021/66204 |
Sektör | İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat |
İdare | AYVALIK BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
Şikayet Bedeli | 101.344,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Balıkesir |
İşin İli | Balıkesir |
Yayın Tarihi | 12 Şubat 2021 |
İhale Tarihi | 10 Mart 2021 11:00 |
Bu ve benzer
yüzlerce ihale ve doğrudan temine vakit harcamadan, kolayca erişmek için ihale takip
hizmetlerimizden birini satın alabilirsiniz.
Temel
1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
İlçemiz merkez ve mahallelerinde alt yapı kaynaklı bozulan yolların tamirinde kullanılmak üzere 40000 M2 8’lik, 10000 M2 6’lık Kilit Parke Taşı ve 10000 Mt Bordür alımı işi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2021/66204 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Vehbibey-fevzipasa Sahilboyu 1 10400 AYVALIK/BALIKESİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2663121022 - 2663123219 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | info@ayvalik.bel.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İlçemiz merkez ve mahallelerinde alt yapı kaynaklı bozulan yolların tamirinde kullanılmak üzere 40.000 M2 8’lik, 10.000 M2 6’lık Kilit Parke Taşı ve 10.000 Mt Bordür alımı işi. Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri | : | İdarenin talebi doğrultusunda Ayvalık Asfalt Şantiyesine, Altınova Mahallesi Asfalt Şantiyesine ve Küçükköy Mahallesi Kademe Garajına teslim yapılacaktır. |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşme imzalandıktan sonra ihtiyaca binaen Yüklenici firma, idarenin belirteceği teslim yerlerine, idarece belirlenen zamanlarda ve İdarece belirtilen metrajlarda bahse konu malları teslim edecektir. Bu sözleşmenin süresi 31.12.2021 tarihine kadardır. Teslimat esnasında yüklenici İndirme işlemi için gerekli personeli ve ekipmanı indirme sahasında bulunduracak, bu personel ve ekipman için idareden herhangi bir ücret talep etmeyecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Ayvalık Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü |
b) Tarihi ve saati | : | 10.03.2021 - 11:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin
% 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler: |
Gri ve Renkli Beton Kilitli Parke taşı : İdarenin istediği renkte, TS 2824’e standartlarına uygun 400 dozlu betondan TS 436 Pr EN 1340 standartlarına uygun olduğunu gösteren belgeleri ihale dosyalarında sunmaları zorunludur. Bordür :Proje ve tekniğine uygun 50 x 20 x 10 ebatlarında 400 dozlu betondan imal edilmiş, TS 436 Pr EN 1340 standartlarına uygun olduğunu gösteren belgeleri ihale dosyalarında sunmaları zorunludur. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1. Kamu veya Özel Sektöre satılan Kilit Parke Taşı Satışı veya Bordür Satış İşleri Benzer İş olarak kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ayvalık Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
8 lik kilit parke taş alımı | 40.000 | metrekare |
6 lık kilit parke taş alımı | 10.000 | metrekare |
50 x 20 x 10 bordür alımı | 10.000 | metre |
Temel
500 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
1000 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)