İhale No | 2015/150967 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU |
Şikayet Bedeli | 152.021,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Uşak |
İşin İli | Uşak |
Yayın Tarihi | 11 Kasım 2015 |
İhale Tarihi | 10 Aralık 2015 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
UŞAK İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ
KEMOTERAPİ İLAÇ ALIMI İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/150967 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | CUMHURİYET MAHALLESİ 1. EMLAK SOKAK NO: 39 64100 UŞAK MERKEZ/UŞAK |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2762167000 - 2762238477 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | ukhbmsb@hotmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 31 Kalem İlaç Alımı (Mal Alımı ) Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Uşak Devlet Hastanesi |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşme imzalanmasına müteakip malzemeler Uşak Devlet Hastanesi ilgili ambarına 9 parti halinde teslim edilecektir. İlk parti sözleşmenin imzalanmasına müteakip 5 iş günü içerisinde, ikinci parti 2016 Mart ayının ilk 5 iş günü içerisinde, Üçüncü parti 2016 Mayıs ayının ilk 5 iş günü içerisinde, Dördüncü parti 2016 Temmuz ayının ilk 5 iş günü içerisinde, Beşinci parti 2016 Eylül ayının ilk 5 iş günü içerisinde, Altıncı parti 2016 Kasım ayının ilk 5 iş günü içerisinde Yedinci parti 2017 Ocak ayının ilk 5 iş günü içerisinde Sekizinci parti 2017 Mart ayının ilk 5 iş günü içerisinde ve dokuzuncu parti 2017 Mayıs ayının ilk 5 iş günü içerisinde Uşak Devlet Hatsanesi ilgili ambarına teslim edilecektir. Hastanenin acil ihtiyaçlarının olması halinde İl Stok Koordinasyon Birimi tarafından sipariş verildikten sonra malzemeler 5 gün içerisinde Uşak Devlet Hastanesinin ilgili deposuna teslim edilecektir. Sözleşmenin süresi 30.06.2017 tarihine kadardır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi İhale Odası |
b) Tarihi ve saati | : | 10.12.2015 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İhaleye sadece Ecza Depoları ile ürünlerin imalatçı veya ithalatçı firmaları katılacaktır. İhaleye katılan firmalar durumu gösterir belgelerini teklifi ile birlikte sunacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. |
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
İstekliler teklif ettiği her kalem ilacın Sağlık Bakanlığından onaylı barkod numaralarını içeren ihale sıra numarasına uyumlu listeleri teklif dosyasında sunacaklardır. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.Halk Bankası Uşak Şub. TR200001200978200006100047 IBAN yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi İhale Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
BEVASIZUMAB 100 MG/4ML FLK | 500 | adet |
BEVASIZUMAB 400 MG/16 ML FLK | 400 | adet |
PAKLİTAKSEL 30 MG/5ML FLK | 1.000 | adet |
PAKLİTAKSEL 100 MG/16-17 ML FLK | 750 | adet |
PAKLİTAKSEL 150 MG/25 ML FLK | 300 | adet |
KARBOPLATİN 150 MG/15 FLK | 1.000 | adet |
KARBOPLATİN 50 MG/5ML FLK | 400 | adet |
SİSPLATİN 10 MG/10ML FLK | 300 | adet |
SİSPLATİN 50 MG /50MLFLK | 500 | adet |
SİSPLATİN 100 MG /100 ML FLK | 300 | adet |
DOSETAKSEL 20 MG/1 ML İNFÜZYON ÇÖZELTİ FLAKON | 300 | adet |
DOSETAKSEL 80 MG/4 ML İNFÜZYON ÇÖZELTİ FLAKON | 300 | adet |
OKZALİPLATİN 50 MG/10 ML İNFÜZYON ÇÖZELTİ FLAKON | 500 | adet |
OKZALİPLATİN 100 MG/20 ML İNFÜZYON ÇÖZELTİ FLAKON | 500 | adet |
EPİRUBİSİN 50 MG /25 ML FLK | 500 | adet |
ETOPOSİDE 100 MG/5 ML FLK | 200 | adet |
ETOPOSİDE 50 MG/2,5 ML FLK | 200 | adet |
GEMSİTABİN HCL 200 MG /5ML FLK | 1.000 | adet |
GEMSİTABİN HCL 1000 MG/25ML FLK | 1.000 | adet |
İRİNOTEKAN HCL TRIHIDRAT 40 MG/2ML FLK | 700 | adet |
İRİNOTEKAN HCL TRIHIDRAT 100 MG/5ML FLK | 400 | adet |
KALSIYUM FOLINAT 50 MG/ 5 ML AMP/FLK | 3.000 | adet |
KALSIYUM FOLINAT 300 MG /30 ML FLK | 1.000 | adet |
VİNORELBİN DİTARTARAT 50 MG/5 ML FLK | 100 | adet |
VİNORELBİN DİTARTARAT 10 MG/1ML FLK | 200 | adet |
PEMETREKSET DİSODYUM 100 MG /10ML FLK | 500 | adet |
5 FLUOROURASIL 1000 MG/20 ML FLK/AMP | 3.000 | adet |
TRASTUZUMAB 150 MG FLK | 1.500 | adet |
SETUKSIMAB 100 MG/20 MLFLK | 300 | adet |
TOPOTEKAN 4 MG FLK | 150 | adet |
BLEOMİSİN 15 MG FLK | 50 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)