İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2018/122444 - İl Ambulans Servisi Başhekimliğinin İhtiyacı Olan 112 Motorize Ekip Kıyafet Ve Ekipman Alımı

İhale No 2018/122444
Sektör Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
İdare İzmir İl Sağlık Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 16 Mart 2018
İhale Tarihi 26 Mart 2018 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

İL AMBULANS SERVİSİ BAŞHEKİMLİĞİNİN İHTİYACI OLAN 112 MOTORİZE EKİP KIYAFET VE EKİPMAN ALIMI

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

İl ambulans Servisi Başhekimliğinin İhtiyacı Olan 112 Motorize Ekip Kıyafet ve Ekipman Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/122444
1-İdarenin
a) Adresi : Sümer Mah 451 Sk No:2 Konak İZMİR KONAK/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2324443501-1204 - 2322469084
c) Elektronik Posta Adresi : izmir.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalemiz 2 kısımdan oluşmaktadır. 1. kısım 112 motorize ekip kıyafetleri (1 kalem ile 17 kalem arası) 2. kısım navigasyon ve blutooth sistemi (18. ve 19. kalemler)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Urla Ambar birimimiz Adres: Mithatpaşa Cd Ağaçlı Yol Mevkii İskele/İZMİR
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 30 takvim günü içinde Müdürlüğümüze bağlı URLA deposuna teslim edilecektir


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İzmir İl Sağlık Müdürlüğü İhale Salonu
b) Tarihi ve saati : 26.03.2018 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

navigasyon cihazı ve blutooth sistemi için 24 ay garantili olmalı

4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:

Kask içi blutooth sistemi için CE;FCC;IC sertifikaları kıyafetler için CE  onaylı sertifika, kask için UN;ECE,REG.05 Sharp güvenlik sertifikası olmalı

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif zarfıyla birlikte numune veya katalog   teslim edilecektir. Komisyon gerekli görürse bütün ürünlerden numune isteyebilir. Bu durumda istenilen ürünler 1 hafta içinde komisyona teslim edilmelidir. Bu süre içinde teslim edilmeyen numunelere ait teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır. Teslim edilen her bir numunenin üzerine ihale ihtiyaç listesindeki sıra numarası ile firma bilgileri açıkça belirtilecektir. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı : Döküman bedeli, İzmir Kurumlar Döner Sermaye Saymanlık Müdürlüğü T.C.Halk Bankası Basmane Şubesi TR24 0001 2009 7330 0005 000046 İBAN hesabına yatırıldıktan sonra, ihale dökümanı İzmir İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Başkanlığı Birinci Basamak Satın Alma Biriminden teslim alınabilir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İzmir İl Sağlık Müdürlüğü 1. Basamak Satın alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
Eldiven Yazlık (medium) 1 adet
Eldiven Yazlık (large) 6 adet
Mont Yazlık (Medium) 2 adet
Mont Yazlık (Large) 5 adet
Pantolon Yazlık (medium) 2 adet
Pantolon Yazlık (Large) 5 adet
Eldiven Kışlık (Medıum) 1 adet
Eldiven Kışlık (Large) 6 adet
Mont Kışlık (Medium) 2 adet
Mont Kışlık (Large) 5 adet
Pantolon Kışlık (medıum) 2 adet
Pantolon Kışlık (Large) 5 adet
Kask (Medıum) 2 adet
Kask (Large) 5 adet
Bot 41 Numara 2 adet
Bot 43 Numara 3 adet
Bot 45 Numara 2 adet
Navigasyon Cihazı 7 adet
Kask İçi Bluetooth Sistemi 7 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)