İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

İklimlendirme Otomasyonu 2021 Yılı Bakım Onaım Hizmeti Alımı

İhale No 2151444
Sektör Klima, HVAC, Soğutma Grupları ve Ekipmanları
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 27 Kasım 2020
İhale Tarihi 1 Aralık 2020 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

 

 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

 

Erdinç ADIYAMAN (Satınalma Memuru )

Telefon

 

224 294 42 71

Faks

 

0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

 

Saym...........................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim Tarihi i

1

 

SIEMENS APOGEE MARKA OTOMASYON SİSTEMİNİN BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALIMI (12 AYLIK I DÖNEM)

1

ADET

 

 

!

j

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:FaturaIar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarmda ödeme süresi ortalama 300 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarmda ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLÎ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldınm/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 01/12/2020 tarihi, saat 14:00l00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kase)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Erdinç ADIYAMAN Satınalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

F.23.002.01

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ ANA BİNA İKLİMLENDİRME OTOMASYON SİSTEMİ YILLIK BAKIM VE ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.  İşin Tanımı:

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ana Binasında kurulu bulunan ısıtma-havalandırma ve iklimlendirme otomasyon sisteminin sözleşme süresi içerisinde 01.01.2021-31.12.2021 tarihleri arasında yılda 1 kez yapılacak koruyucu periyodik bakım ve onarım aşağıdaki kontrol, ayarlama, temizlik ve onarım işlerini kapsar.

Sistem

Marka

Miktar

Dönem

İklimlendirme Otomasyon Sistemi

Siemens Apogee

1

1

 

2.  Periyodik Bakımda Yapılacaklar:

1.    Sistemde bulunan vana, servomotoru ve damper servomotorlarının durumları kontrol edilerek gerekli ayar, bakım, temizlik ve onarım işleri yapılacaktır.

2.   Filtre, vantilatör, aspiratör, fark basınç prosestatları, donma sıcaklık hissedicileri ve kanal sıcaklık hissedicilerinden gelen sinyaller test edilecektir. Arıza durumu varsa giderilecektir.

3.   Filtreler gözle kontrol edilerek kirli olanlar hastane idaresine bildirilecektir. Filtrelerin temizlenmesi bu sözleşme kapsamında değildir.

4.   Vantilatör, aspiratör ve pompaların bilgisayar üzerinden start/stop edildiği test edilecektir. Arıza durumu varsa giderilecektir.

5.   Bilgisayar ile DDC paneller arasında haberleşme olup olmadığı test edilecektir. Arıza durumu varsa giderilecektir.

6.   DDC panellerin periyodik bakımı yapılacaktır. Arıza durumu varsa giderilecektir.

7.    Hijyenik mahallerin tüm kontrollerinin ve izlemelerinin testleri yapılacaktır ve arıza durumu varsa giderilecektir.

3. Aylık Bakım ve Onarımlarda Firmanın Uyması Gereken Kurallar:

1.   Otomasyon bakımları; yılda bir defa olmak üzere idarenin teknik personeli nezaretinde yüklenici firma tarafından yapılacaktır. Bakım çizelgeleri üç nüsha olarak hazırlanacak ve idare personeli ile yüklenici firmanın bakım teknisyeni tarafından imzalanacaktır. Bakım çizelgesinin imzalı bir nüshası teknik servise, bir nüshası muayene kabul birimine verilecek, diğer nüsha da yüklenici de kalacaktır.

2.  Sonradan doldurularak gönderilen bakım checklistleri kabul edilmeyecektir.

3.   Bütün bakım ve onarımlar normal mesai günlerinin normal mesai saatlerinde yapılacaktır. Mesai saatleri dışında resmi ve bayram tatillerinde kesinlikle bakıma gelinmeyecektir. Bakım planı firma tarafından idareden istenecektir.

4.  Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma yada arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde müdahale edecektir.

5.  Arıza giderici bakım, çağırma yöntemine göre yürütülecektir.

6.       Yüklenici, bilgisayar programındaki bir arızanın hastane idaresi tarafından kendisine bildirilmesinden sonra 24 saat içerisinde hastane bilgisayarına bağlanacak ve bağlantı gerçekleştiği anda sistem o rızasını tespit ederek gidermeye çalışacaktır. Bu arızanın uzaktan giderilememesi halinde ise arızanın kendine bildirilmesini takiben 72 saat içerisinde arıza mahallinde çalışmaya başlanmış olacaktır.

7.   Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından satın alınacak ve firma tarafından ücretsiz olarak yerine montajı yapılacaktır. Malzemeyi temin edecek firma montajını, bakım firması eşliğinde

 

yapacaktır.

8.   Yüklenici arızalı yedek parçaların önce tamiri yoluna gidecektir. Tamiri mümkün olmayan parçalar bir tutanakla idareye teslim edilecektir.

9.    Arızalı parçalar yerinde tamir edilecektir. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır.

10.   Arızanın giderilmesi için parça değişikliği gerekiyorsa kullanılan yedek parça cinsi ve miktarını belirten yazılı bir evrak, hastanenin belirleyeceği bir personel ve yüklenici yetkilisince karşılıklı imzalanacaktır.

11.   Herhangi bir parçanın değiştirilmesine, yenilenmesine veya tamir edilmesine ilişkin tüm kararlar hastana idaresinin onayı alındıktan sonra yapılacaktır.

12.    Otomasyon sisteminin bakım onarım yada parça değişiminde yükleniciden doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

13.   Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararı hakedişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

14.    Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hakediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.

15.    İdare, yüklenicinin sorumluluklarını yerine getirmemesi halinde sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir.

4. Yüklenici Firmadan İstenen Belgeler:

1.  Bakımcı firma olduğuna dair belgeler.

2.  Otomasyon sisteminin her türlü bakımını ve arızasını giderecek taahhütname.

3.     Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet işleri Genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

4.     Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır. Sözleşme süresinde personel değişikliği olursa yazılı olarak bildirilecektir.

5.    Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım, program gibi) fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır. Firma parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır.

6.  Yedek parça fiyat listesi (2021 yılı için)

 

 

•/©Y

 

Tarih : 27/11/2020

A /)

TEKLÎF İSTEME FORMU

 

 

 

Teklif No :

 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

 

Erdinç ADIYAMAN (Satmalma Memuru ) i

Telefon

 

224 294 42 71 !

Faks

 

0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

 

Sayın...........................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

REGİN MARKA İKLİMLENDİRME OTOMASYON SİSTEMİNİN BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALIMI (12 AYLIK 1 DÖNEM)

1

ADET

 

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:FaturaIar kururrıumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlannda ödeme süresi ortalama 300 gündür. Yapm ve Hizmet alımlannda ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 01/12/2020 tarihi, saat 14:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Erdinç ADIYAMAN Satmalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

F.23.002.01

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ KADIN DOĞUM EK BİNA

İKLİMLENDİRME OTOMASYON SİSTEMİ YILLIK BAKIM VE ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.  İşin Tanımı:

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Kadın Doğum Ek Binasında kurulu bulunan ısıtma-havalandırma ve iklimlendirme otomasyon sisteminin sözleşme süresi içerisinde 01.01.2021-31.12.2021 tarihleri arasında yılda 1 kez yapılacak koruyucu periyodik bakım ve onarım aşağıdaki kontrol, ayarlama, temizlik ve onarım işlerini kapsar.

Sistem

Marka

Miktar

Dönem

iklimlendirme Otomasyon Sistemi

Regin

1

ı i

 

2.  Periyodik Bakımda Yapılacaklar:

1.    Sistemde bulunan vana, servomotoru ve damper servomotorlarının durumları kontrol edilerek gerekli ayar, bakım, temizlik ve onarım işleri yapılacaktır.

2.    Filtre, vantilatör, aspiratör, fark basınç prosestatları, donma sıcaklık hissedicileri ve kanal sıcaklık hissedicilerinden gelen sinyaller test edilecektir. Arıza durumu varsa giderilecektir.

3.   Filtreler gözle kontrol edilerek kirli olanlar hastane idaresine bildirilecektir. Filtrelerin temizlenmesi bu sözleşme kapsamında değildir.

4.   Vantilatör, aspiratör ve pompaların bilgisayar üzerinden start/stop edildiği test edilecektir. Arıza durumu varsa giderilecektir.

5.   Bilgisayar ile DDC paneller arasında haberleşme olup olmadığı test edilecektir. Arıza durumu varsa giderilecektir.

6.   DDC panellerin periyodik bakımı yapılacaktır. Arıza durumu varsa giderilecektir.

7.    Hijyenik mahallerin tüm kontrollerinin ve izlemelerinin testleri yapılacaktır ve arıza durumu varsa giderilecektir.

3. Aylık Bakım ve Onarımlarda Firmanın Uyması Gereken Kurallar:

1.   Otomasyon bakımları; yılda bir defa olmak üzere idarenin teknik personeli nezaretinde yüklenici firma tarafından yapılacaktır. Bakım çizelgeleri üç nüsha olarak hazırlanacak ve idare personeli ile yüklenici firmanın bakım teknisyeni tarafından imzalanacaktır. Bakım çizelgesinin imzalı bir nüshası teknik servise, bir nüshası muayene kabul birimine verilecek, diğer nüsha da yüklenici de kalacaktır.

2.  Sonradan doldurularak gönderilen bakım checklistleri kabul edilmeyecektir.

3.   Bütün bakım ve onarımlar normal mesai günlerinin normal mesai saatlerinde yapılacaktır. Mesai saatleri dışında resmi ve bayram tatillerinde kesinlikle bakıma gelinmeyecektir. Bakım planı firma tarafından idareden istenecektir.

4.  Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma yada arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde müdahale edecektir.

5.  Arıza giderici bakım, çağırma yöntemine göre yürütülecektir.

6.       Yüklenici, bilgisayar programındaki bir arızanın hastane idaresi tarafından kendisine bildirilmesinden sonra 24 saat içerisinde hastane bilgisayarına bağlanacak ve bağlantı gerçekleştiği anda sistem arızasmı tespit ederek gidermeye çalışacaktır. Bu arızanın uzaktan giderilememesi halinde ise arızanın kendine bildirilmesini takiben 72 saat içerisinde arıza mahallinde çalışmaya başlanmış olacaktır.

7.   Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından satın alınacak ve firma tarafından ücretsiz olarak yerine montajı yapılacaktır. Malzemeyi temin edecek firma montajını, bakım firması eşliğinde

 

yapacaktır.

8.   Yüklenici arızalı yedek parçaların önce tamiri yoluna gidecektir. Tamiri mümkün olmayan parçalar bir tutanakla idareye teslim edilecektir.

9.   Arızalı parçalar yerinde tamir edilecektir. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır.

10.   Arızanın giderilmesi için parça değişikliği gerekiyorsa kullanılan yedek parça cinsi ve miktarını belirten yazılı bir evrak, hastanenin belirleyeceği bir personel ve yüklenici yetkilisince karşılıklı imzalanacaktır.

11.   Herhangi bir parçanın değiştirilmesine, yenilenmesine veya tamir edilmesine ilişkin tüm kararlar hastana idaresinin onayı alındıktan sonra yapılacaktır.

12.    Otomasyon sisteminin bakım onarım yada parça değişiminde yükleniciden doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

13.   Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararı hakedişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

14.    Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hakediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.

15.    idare, yüklenicinin sorumluluklarını yerine getirmemesi halinde sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir.

4. Yüklenici Firmadan İstenen Belgeler:

1.  Bakımcı firma olduğuna dair belgeler.

2.  Otomasyon sisteminin her türlü bakımını ve arızasını giderecek taahhütname.

3.     Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet işleri Genel Şartnamesinde ve ihale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

4.     Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır. Sözleşme süresinde personel değişikliği olursa yazılı olarak bildirilecektir.

5.    Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım, program gibi) fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır. Firma parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır.

6. 

 
  Metin Kutusu: ı

Yedek parça fiyat listesi (2021 yılı için)


 

 


 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

 

Erdinç ADIYAMAN (Satmalma Memuru )

Telefon

 

224 294 42 71

Faks

 

0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

 

Saym...........................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

LOYTEC-LWEB803 VISUALİZATION MARKA İKLİMLENDİRME OTOMASYON SİSTEMİNİN BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALIMI (12 AYLIK I DÖNEM)

1

ADET

 

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarmda ödeme süresi ortaiama 300 gündür. Yapm ve Hizmet alımlannda ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURS A

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 01/12/2020 tarihî, saat 14:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

 

NOT

 

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM    ____ DÜZENLEMEYİNİZ!

Teklif İsteyen Görevli (İsi m,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (isim,imza,Kaşe) j

Erdinç ADIYAMAN

1

1

i

!

Satmalma Memuru

j

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalma Servisi tarafından

Uygun

doldurulacaktır)

Uygun Değil

 

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ KALP MERKEZİ EK BİNA İKLİMLENDİRME OTOMASYON SİSTEMİ YILLIK BAKIM VE ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ

 

l.              İşin Tanımı

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Yüksek İhtisas Hastanesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Kalp Merkezi Ek Binasında bulunan bina otomasyon sistemi LOYTEC LVVEB-803 Visualization marka yazılım ve saha cihazlarının 01.01.2020-31..12.2020 tarihleri arasında yılda 1 kez yapılacak koruyucu periyodik bakım ve onarım aşağıdaki kontrol, ayarlama, temizlik ve onarım işlerini kapsar.

2.1.  Bakım Periyodu: Belirtilen cihazların servis ve periyodik bakımları, sözleşmenin yürürlüğe girdiği tarihten sona ereceği tarihe kadar, toplam 1 (bir) tur olarak, idarenin ilgili birim amirliği tarafından belirlenecek tarihlerde yapılacaktır.

2.2.  Periyodik bakım hizmetleri normal çalışma gün ve saatleri içinde verilecektir. Hafta sonu ve resmi tatillere denk gelen günlere bakım planlanmayacaktır.

2.3.  Arızaların Giderilmesi: Bakım çalışmaları dışında bildirilen arızalara, yüklenici firma tarafından 24 saat içinde müdahale edilecek ve yapılan işle ilgili servis arıza giderme formu düzenlenecektir.

3. Aylık Bakım ve Onarımlarda Firmanın Uyması Gereken Kurallar:

1.   Otomasyon bakımları yılda bir defa olmak üzere idarenin teknik personeli nezaretinde yüklenici firma tarafından yapılacaktır. Bakım çizelgeleri üç nüsha olarak hazırlanacak ve idare personeli ile yüklenici firmanın bakım teknisyeni tarafından imzalanacaktır. Bakım çizelgesinin imzalı bir nüshası teknik servise bir nüshası muayene kabul birimine verilecek, diğer nüsha da yüklenici de kalacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen bakım checklistleri kabul edilmeyecektir.

2.   Yüklenici, sözleşme yaptığı yıl içerisinde bütün bakım ve onarımlar normal mesai günlerinin normal mesai saatlerinde yapılacaktır. Mesai saatleri dışında, resmi ve bayram tatillerinde kesinlikle bakıma gelinmeyecektir.

3.       Yüklenici, bilgisayar programındaki bir arızanın, hastane idaresi tarafından kendisine bildirilmesinden sonra 24 saat içerisinde hastane bilgisayarına bağlanacak ve bağlantı gerçekleştiği anda sistem arızasını tespit ederek gidermeye çalışacaktır. Bu arızanın uzaktan giderilememesi halinde ise arızanın kendine bildirilmesini takiben 72 saat içerisinde arıza mahallinde çalışmaya başlanmış olacaktır.

4. Yüklenici arızalı yedek parçaların önce tamiri yoluna gidecektir.

5.     Firma parçaları temin edebileceğine dair yazılı bir taahhütte bulunmalıdır. Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.

4.  Otomasyon Sisteminin Yeniden Yapılması veya Değiştirilmesi Gerekecek Parçalar Hakkında Aşağıdaki Şekil Uygulanacaktır:

1.  Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma yada arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde müdahale edecektir.

2.   Arızalı parçalar yerinde tamir edilecektir. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır.

3.  Tamiri mümkün olmayan parçalar bir tutanakla idareye teslim edilecektir.

4.   Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından satın alınacaktır.

5.   Herhangi bir parçanın değiştirilmesine, yenilenmesine veya tamir edilmesine ilişkin tüm kararlar hastana idaresinin onayı alındıktan sonra yapılacaktır.

6.   Firma arızalı parçayı orijinal yedek parça ile değiştirecektir.



 


 

7.  Yüklenici firma bakım esnasında bildirilen arızalar için ayrıca ücret talep edemez.

8.     Yüklenici firma söz konusu bakım ve arızalarının giderilmesi için gerekli makine ve teçhizatı bulundurmak zorundadır.

9.     Bakımı yapılan sistemler DDC-PLC üniteler ile ilgili bakım raporları hazırlanacak ve İdareye iletilecektir.

10.     Otomasyon sisteminin bakım onarım yada parça değişiminde yükleniciden doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

11.   Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararı hakedişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

12.     Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hakediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.

13.     İdare yüklenicinin sorumluluklarını yerine getirmemesi halinde sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir.

5.  Bina Otomasyon Sistemi Bakımında Yapılacak İşler:

1.  Sistemdeki her bir saha cihazı 1 yıllık bakım periyodu süresince en az 1 kez kontrol edilecektir.

2.     Klima santralleri üfleme ve dönüş kanallarına bağlı kanal tipi sıcaklık sensörlerinin montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

3.    Klima santralleri üfleme ve dönüş kanallarına bağlı kanal tipi sıcaklık ve aktif nem sensörlerinin montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

4.    Klima santralleri üfleme ve dönüş kanallarına bağlı kanal tipi hava kalite sensörlerinin montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

5.     Klima santralleri vantilatör ve aspiratör hücrelerine bağlı fan kayış kopma durumlarını izleme amaçlı kullanılmakta olan fark basınç prosestatlarının ve hortumlarının, montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

6.    Klima santralleri filtre hücrelerine bağlı, filtre kirlilik durumlarını izleme amaçlı kullanılmakta olan fark basınç prosestatlarının ve hortumlarının, montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

7.   Klima santralleri ısıtıcı ve soğutucu batarya hücrelerine bağlı, serpantin donma durumlarını izlemek amaçlı kullanılmakta olan donma termostatlarının, montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

8.     Klima santralleri ısıtıcı ve soğutucu batarya servo motorlu vanalarının, montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

9.     Klima santralleri üfleme dönüş ve karışım hava damperlerinin konumlandırılmasını sağlayan oransal ve on/off damper servo motorlarının, montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

10.    Dış hava meteorolojik tip sıcaklık ve nem sensörlerinin montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

11.   Soğutma tesisatlarında, hat ve kollektör sıcaklıklarını izleme amaçlı kullanılan daldırma tip sıcaklık sensörlerinin montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

12.    Bina otomasyon sistemi dahilindeki novanet-pc haberleşme protokol dönüştürücü routerların, montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

13.   DDC-PLC ünitelerin analog girişleri, dijital girişleri, analog çıkışları ve dijital çıkışları test ve kontrol edilecektir.

14.     Bakımı yapılan sistemler DDC-PLC üniteler ile ilgili bakım raporları hazırlanacak ve idareye iletilecektir.

15.    Bakım çalışması tamamlandığında scada programları ile ilgili son yedekler alınarak bir kopyası idareye teslim edilecektir.

16.   İdarenin talebi halinde, idare teknik personeline eğitim verilecektir.

5. Yüklenici Firmadan İstenen Belgeler:

1.  Bakımcı firma olduğuna dair belgeler.

2.  Otomasyon sisteminin her türlü bakımını ve arızasını giderecek taahhütname.



 


 

3.     Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde ve ihale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

4.     Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır.

5.    Bakım anlaşmalı firmalar arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım, program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır.

6.   Yüklenici belirtilen marka ve cihazların Yetkili Servis Belgesi'ne sahip olacaktır.

7.   Yedek parça fiyat listesi (2021 yılı için).

 

 

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih : 27/11/2020

 

 

Teklif No :

 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek ihtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Erdinç ADIYAMAN (Satmalma Memuru )

Telefon

: 224 294 42 71

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

Sayın...........................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi nca ederim.

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Bîrim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

ŞALTER MARKA İKLİMLENDİRME OTOMASYON SİSTEMİNİN BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALIMI (12 AYLIK I DÖNEM)

1

ADET

 

 

I

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlannda ödeme süresi ortalama 300 gündür. Yapm ve Hizmet alımlannda ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 01/12/2020 tarihi, saat 14*00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

*

NOT

:

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,îmza,Kaşe')

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Erdinç ADIYAMAN Satmalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

 

SAĞLIK BAKANLIĞI SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ NİLÜFER EK BİNA İKLİMLENDİRME OTOMASYON SİSTEMİ YILLIK BAKIM VE ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ

 

l.              İşin Tanımı

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Yüksek ihtisas Hastanesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Nilüfer Ek Binasında bulunan bina otomasyon sistemi Sauter marka yazılım ve saha cihazlarının 01.01.2020- 31.12.2020 tarihleri arasında yılda 1 kez yapılacak koruyucu periyodik bakım ve onarım aşağıdaki kontrol, ayarlama, temizlik ve onarım işlerini kapsar.

2.1.   Bakım Periyodu: Belirtilen cihazların servis ve periyodik bakımları, sözleşmenin yürürlüğe girdiği tarihten sona ereceği tarihe kadar, toplam 1 (bir) tur olarak, idarenin ilgili birim amirliği tarafından belirlenecek tarihlerde yapılacaktır.

2.2.    Periyodik bakım hizmetleri normal çalışma gün ve saatleri içinde verilecektir. Hafta sonu ve resmi tatillere denk gelen günlere bakım planlanmayacaktır.

2.3.   Arızaların Giderilmesi: Bakım çalışmaları dışında bildirilen arızalara, yüklenici firma tarafından 24 saat içinde müdahale edilecek ve yapılan işle ilgili servis arıza giderme formu düzenlenecektir.

3. Aylık Bakım ve Onarımlarda Firmanın Uyması Gereken Kurallar:

1.   Otomasyon bakımları yılda bir defa olmak üzere idarenin teknik personeli nezaretinde yüklenici firma tarafından yapılacaktır. Bakım çizelgeleri üç nüsha olarak hazırlanacak ve idare personeli ile yüklenici firmanın bakım teknisyeni tarafından imzalanacaktır. Bakım çizelgesinin imzalı bir nüshası teknik servise bir nüshası muayene kabul birimine verilecek, diğer nüsha da yüklenici de kalacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen bakım checklistleri kabul edilmeyecektir.

2.  Yüklenici, sözleşme yaptığı yıl içerisinde bütün bakım ve onarımlar normal mesai günlerinin normal mesai saatlerinde yapılacaktır. Mesai saatleri dışında, resmi ve bayram tatillerinde kesinlikle bakıma gelinmeyecektir.

3.       Yüklenici, bilgisayar programındaki bir arızanın, hastane idaresi tarafından kendisine bildirilmesinden sonra 24 saat içerisinde hastane bilgisayarına bağlanacak ve bağlantı gerçekleştiği anda sistem arızasını tespit ederek gidermeye çalışacaktır. Bu arızanın uzaktan giderilememesi halinde ise arızanın kendine bildirilmesini takiben 72 saat içerisinde arıza mahallinde çalışmaya başlanmış olacaktır.

4. Yüklenici arızalı yedek parçaların önce tamiri yoluna gidecektir.

5.     Firma parçaları temin edebileceğine dair yazılı bir taahhütte bulunmalıdır. Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.

4. Otomasyon Sisteminin Yeniden Yapılması veya Değiştirilmesi Gerekecek Parçalar Hakkında Aşağıdaki Şekil Uygulanacaktır:

1.  Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma yada arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde müdahale edecektir.

2.    Arızalı parçalar yerinde tamir edilecektir. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır.

3.  Tamiri mümkün olmayan parçalar bir tutanakla idareye teslim edilecektir.

4.   Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından satın alınacaktır.

5.   Herhangi bir parçanın değiştirilmesine, yenilenmesine veya tamir edilmesine ilişkin tüm kararlar hastana idaresinin onayı alındıktan sonra yapılacaktır.

6.  Firma arızalı parçayı orijinal yedek parça ile değiştirecektir.


 

 

 

7.  Yüklenici firma bakım esnasında bildirilen arızalar için ayrıca ücret talep edemez.

8.    Yüklenici firma söz konusu bakım ve arızalarının giderilmesi için gerekli makine ve teçhizatı bulundurmak zorundadır.

9.     Bakımı yapılan sistemler DDC-PLC üniteler ile ilgili bakım raporları hazırlanacak ve İdareye iletilecektir.

10.    Otomasyon sisteminin bakım onarım yada parça değişiminde yükleniciden doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

11.   Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararı hakedişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

12.    Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hakediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.

13.    idare yüklenicinin sorumluluklarını yerine getirmemesi halinde sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir.

5.  Bina Otom a syon Sistemi B a kim ı n da Yapjl a ca k İşler:

1.  Sistemdeki her bir saha cihazı 1 yıllık bakım periyodu süresince en az 1 kez kontrol edilecektir.

2.     Klima santralleri üfleme ve dönüş kanallarına bağlı kanal tipi sıcaklık sensörlerinin montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

3.    Klima santralleri üfleme ve dönüş kanallarına bağlı kanal tipi sıcaklık ve aktif nem sensörlerinin montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

4.    Klima santralleri üfleme ve dönüş kanallarına bağlı kanal tipi hava kalite sensörlerinin montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

5.    Klima santralleri vantilatör ve aspiratör hücrelerine bağlı fan kayış kopma durumlarını izleme amaçlı kullanılmakta olan fark basınç prosestatlarının ve hortumlarının, montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

6.   Klima santralleri filtre hücrelerine bağlı, filtre kirlilik durumlarını izleme amaçlı kullanılmakta olan fark basınç prosestatlarının ve hortumlarının, montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

7.   Klima santralleri ısıtıcı ve soğutucu batarya hücrelerine bağlı, serpantin donma durumlarını izlemek amaçlı kullanılmakta olan donma termostatlarının, montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

8.     Klima santralleri ısıtıcı ve soğutucu batarya servo motorlu vanalarının, montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

9.     Klima santralleri üfleme dönüş ve karışım hava damperlerinin konumlandırılmasını sağlayan oransal ve on/off damper servo motorlarının, montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

10.    Dış hava meteorolojik tip sıcaklık ve nem sensörlerinin montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

11.  Soğutma tesisatlarında, hat ve kollektör sıcaklıklarını izleme amaçlı kullanılan daldırma tip sıcaklık sensörlerinin montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

12.    Bina otomasyon sistemi dahilindeki novanet-pc haberleşme protokol dönüştürücü routerların, montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

13.   DDC-PLC ünitelerin analog girişleri, dijital girişleri, analog çıkışları ve dijital çıkışları test ve kontrol edilecektir.

14.     Bakımı yapılan sistemler DDC-PLC üniteler ile ilgili bakım raporları hazırlanacak ve idareye iletilecektir.

15.    Bakım çalışması tamamlandığında scada programları ile ilgili son yedekler alınarak bir kopyası idareye teslim edilecektir.

16.   idarenin talebi halinde, idare teknik personeline eğitim verilecektir.

6. Yüklenici Firmadan İstenen Belgeler:

1.  Bakımcı firma olduğuna dair belgeler.

2.  Otomasyon sisteminin her türlü bakımını ve arızasını giderecek taahhütname.

3.     Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu ihale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu ihale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet işleri Genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

4.     Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır.

5.    Bakım anlaşmalı firmalar arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım, program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçalan temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır.

6.  Yüklenici belirtilen marka ve cihazların Yetkili Servis Belgesi'ne sahip olacaktır.

7. 

 
  Metin Kutusu: 3

Yedek parça fiyat listesi (2021 yılı için).


 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)