İhale No | 2151444 |
Sektör | Klima, HVAC, Soğutma Grupları ve Ekipmanları |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 27 Kasım 2020 |
İhale Tarihi | 1 Aralık 2020 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Erdinç ADIYAMAN (Satınalma Memuru ) |
Telefon |
|
224 294 42 71 |
Faks |
|
0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
Saym...........................................................................................................................................................
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi i |
1 |
|
SIEMENS APOGEE MARKA OTOMASYON SİSTEMİNİN BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALIMI (12 AYLIK I DÖNEM) |
1 |
ADET |
|
|
! j |
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:FaturaIar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarmda ödeme süresi ortalama 300 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarmda ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLÎ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldınm/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 01/12/2020 tarihi, saat 14:00l00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
|
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kase) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Erdinç ADIYAMAN Satınalma Memuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
F.23.002.01
T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ ANA BİNA İKLİMLENDİRME OTOMASYON SİSTEMİ YILLIK BAKIM VE ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. İşin Tanımı:
Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ana Binasında kurulu bulunan ısıtma-havalandırma ve iklimlendirme otomasyon sisteminin sözleşme süresi içerisinde 01.01.2021-31.12.2021 tarihleri arasında yılda 1 kez yapılacak koruyucu periyodik bakım ve onarım aşağıdaki kontrol, ayarlama, temizlik ve onarım işlerini kapsar.
Sistem |
Marka |
Miktar |
Dönem |
İklimlendirme Otomasyon Sistemi |
Siemens Apogee |
1 |
1 |
2. Periyodik Bakımda Yapılacaklar:
1. Sistemde bulunan vana, servomotoru ve damper servomotorlarının durumları kontrol edilerek gerekli ayar, bakım, temizlik ve onarım işleri yapılacaktır.
2. Filtre, vantilatör, aspiratör, fark basınç prosestatları, donma sıcaklık hissedicileri ve kanal sıcaklık hissedicilerinden gelen sinyaller test edilecektir. Arıza durumu varsa giderilecektir.
3. Filtreler gözle kontrol edilerek kirli olanlar hastane idaresine bildirilecektir. Filtrelerin temizlenmesi bu sözleşme kapsamında değildir.
4. Vantilatör, aspiratör ve pompaların bilgisayar üzerinden start/stop edildiği test edilecektir. Arıza durumu varsa giderilecektir.
5. Bilgisayar ile DDC paneller arasında haberleşme olup olmadığı test edilecektir. Arıza durumu varsa giderilecektir.
6. DDC panellerin periyodik bakımı yapılacaktır. Arıza durumu varsa giderilecektir.
7. Hijyenik mahallerin tüm kontrollerinin ve izlemelerinin testleri yapılacaktır ve arıza durumu varsa giderilecektir.
3. Aylık Bakım ve Onarımlarda Firmanın Uyması Gereken Kurallar:
1. Otomasyon bakımları; yılda bir defa olmak üzere idarenin teknik personeli nezaretinde yüklenici firma tarafından yapılacaktır. Bakım çizelgeleri üç nüsha olarak hazırlanacak ve idare personeli ile yüklenici firmanın bakım teknisyeni tarafından imzalanacaktır. Bakım çizelgesinin imzalı bir nüshası teknik servise, bir nüshası muayene kabul birimine verilecek, diğer nüsha da yüklenici de kalacaktır.
2. Sonradan doldurularak gönderilen bakım checklistleri kabul edilmeyecektir.
3. Bütün bakım ve onarımlar normal mesai günlerinin normal mesai saatlerinde yapılacaktır. Mesai saatleri dışında resmi ve bayram tatillerinde kesinlikle bakıma gelinmeyecektir. Bakım planı firma tarafından idareden istenecektir.
4. Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma yada arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde müdahale edecektir.
5. Arıza giderici bakım, çağırma yöntemine göre yürütülecektir.
6. Yüklenici, bilgisayar programındaki bir arızanın hastane idaresi tarafından kendisine bildirilmesinden sonra 24 saat içerisinde hastane bilgisayarına bağlanacak ve bağlantı gerçekleştiği anda sistem o rızasını tespit ederek gidermeye çalışacaktır. Bu arızanın uzaktan giderilememesi halinde ise arızanın kendine bildirilmesini takiben 72 saat içerisinde arıza mahallinde çalışmaya başlanmış olacaktır.
7. Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından satın alınacak ve firma tarafından ücretsiz olarak yerine montajı yapılacaktır. Malzemeyi temin edecek firma montajını, bakım firması eşliğinde
yapacaktır.
8. Yüklenici arızalı yedek parçaların önce tamiri yoluna gidecektir. Tamiri mümkün olmayan parçalar bir tutanakla idareye teslim edilecektir.
9. Arızalı parçalar yerinde tamir edilecektir. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır.
10. Arızanın giderilmesi için parça değişikliği gerekiyorsa kullanılan yedek parça cinsi ve miktarını belirten yazılı bir evrak, hastanenin belirleyeceği bir personel ve yüklenici yetkilisince karşılıklı imzalanacaktır.
11. Herhangi bir parçanın değiştirilmesine, yenilenmesine veya tamir edilmesine ilişkin tüm kararlar hastana idaresinin onayı alındıktan sonra yapılacaktır.
12. Otomasyon sisteminin bakım onarım yada parça değişiminde yükleniciden doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.
13. Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararı hakedişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.
14. Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hakediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.
15. İdare, yüklenicinin sorumluluklarını yerine getirmemesi halinde sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir.
4. Yüklenici Firmadan İstenen Belgeler:
1. Bakımcı firma olduğuna dair belgeler.
2. Otomasyon sisteminin her türlü bakımını ve arızasını giderecek taahhütname.
3. Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet işleri Genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.
4. Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır. Sözleşme süresinde personel değişikliği olursa yazılı olarak bildirilecektir.
5. Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım, program gibi) fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır. Firma parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır.
6. Yedek parça fiyat listesi (2021 yılı için)
|