İhale No | 2022/725492 |
Sektör | Nakliye ve Lojistik Hizmetleri |
İdare | KONYA 3. ANA JET ÜS KOMUTANLIĞI |
Şikayet Bedeli | 152.021,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Konya |
İşin İli | Konya |
Yayın Tarihi | 29 Eylül 2022 |
İhale Tarihi | 1 Kasım 2022 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
3.ANA JET ÜS K.LIĞI MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI MSB BAĞLILARI
HVSVNOKL VE EĞTMRKKLIĞI, HVSVNTUGKLIĞI, TSK KBRN OKL VE EĞTMRKKLIĞI VE 47'NCİ MÜHİMMAT BLKLIĞI PERSONEL SERVİSİ TAŞIMA HİZMETİ (16 KISIM) hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2022/725492 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | 3.ANA JET ÜS K.LIĞI MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI MSB BAĞLILARI |
b) Adresi | : | İHSANİYE MAH.AHMET HAŞİM SK.NO:12 42040 SELÇUKLU SELÇUKLU/KONYA |
c) Telefon ve faks numarası | : | 3323271002 - 3323460419 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmet alımın
a) Adı | : | HVSVNOKL VE EĞTMRKKLIĞI, HVSVNTUGKLIĞI, TSK KBRN OKL VE EĞTMRKKLIĞI VE 47'NCİ MÜHİMMAT BLKLIĞI PERSONEL SERVİSİ TAŞIMA HİZMETİ (16 KISIM) |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | Yedi (7) Otobüs, (14) Midibüs ile (16) kısım 5418 sefer (Gidiş-Dönüş) personel servis aracı ile taşıma işi. Ayrıntılı bilgi idari şartnamenin ekinde yer almaktadır. Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | Hv.Svn.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığınca belirlenen 16 (onaltı) adet güzergahta personel taşıma işi. |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | İşe başlama tarihi 01.01.2023, işin bitiş tarihi 31.12.2023 |
d) İşe başlama tarihi | : | 01.01.2023 |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 01.11.2022 - 10:00 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | İhsaniye Mah. Ahmet Haşim Sok.No.12 Selçuklu/KONYA |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İstekliler, ihale konusu alımın alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri kısmını yeterlik bilgileri tablosunda belirteceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgelere ilişkin bilgiler |
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri: |
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olduğunu, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olduğunu, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olduğunu ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlandığını göstermek üzere yıl sonu bilanço belgelerine ilişkin bilgileri belirtebilirler. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerine ilişkin bilgileri sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Personel Taşıma Hizmetleri (Herhangi bir kamu kurum ve kuruluşu veya özel veya tüzel kişilerin personelini bir akit karşılığı taşınması) genel tanımına” uyan her türlü servis taşımacılığı hizmeti, öğrenci veya personel taşıma, Turizm-seyahat taşımacılığı iş deneyim belgeleri kabul edilecektir. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,71
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
Hv.Svn.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı - Bosna Hersek-1 Personel Servis Güzergahı, Personel Servis Aracı Kiralaması (GİDİŞ-DÖNÜŞ 43 KİŞİLİK 1 ADET OTOBÜS 258 SEFER 70 x 258= 18.060 KM.) | 258 | sefer |
Hv.Svn.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı - Bosna Hersek-2 Personel Servis Güzergahı, Personel Servis Aracı Kiralaması (GİDİŞ-DÖNÜŞ 43 KİŞİLİK 1 ADET OTOBÜS 258 SEFER 62 x 258= 15.996KM.) | 258 | sefer |
Hv.Svn.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı - Mareşal Fevzi Çakmak -Personel Servis Güzergahı, Personel Servis Aracı Kiralaması (GİDİŞ-DÖNÜŞ 27 KİŞİLİK 1 ADET MİDİBÜS 258 SEFER 44 x 258= 11.352 KM.) | 258 | sefer |
Hv.Svn.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı - Çevre Yolu- Personel Servis Güzergahı, Personel Servis Aracı Kiralaması (GİDİŞ-DÖNÜŞ 27 KİŞİLİK 1 ADET MİDİBÜS 258 SEFER 40 x 258= 10.320 KM.) | 258 | sefer |
Hv.Svn.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı - Toki-1 Personel Servis Güzergahı, Personel Servis Aracı Kiralaması (GİDİŞ-DÖNÜŞ 43 KİŞİLİK 1 ADET OTOBÜS 258 SEFER 58 x 258= 14.964 KM.) | 258 | sefer |
Hv.Svn.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı - Toki-2 Personel Servis Güzergahı, Personel Servis Aracı Kiralaması (GİDİŞ-DÖNÜŞ 27 KİŞİLİK 1 ADET MİDİBÜS 258 SEFER 63 x 258= 16.254 KM.) | 258 | sefer |
Hv.Svn.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı - Havzan-Orduevi Personel Servis Güzergahı, Personel Servis Aracı Kiralaması (GİDİŞ-DÖNÜŞ 27 KİŞİLİK 3 ADET MİDİBÜS 774 SEFER 30 x 258x3 = 23.220 KM.) | 774 | sefer |
Hv.Svn.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı - Akabe Personel Servis Güzergahı, Personel Servis Aracı Kiralaması (GİDİŞ-DÖNÜŞ 27 KİŞİLİK 1 ADET MİDİBÜS 258 SEFER 46 x 258 = 11.868 KM.) | 258 | sefer |
Hv.Svn.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı - Hava Lojmanları Personel Servis Güzergahı, Personel Servis Aracı Kiralaması (GİDİŞ-DÖNÜŞ 43 KİŞİLİK 1 ADET OTOBÜS 258 SEFER 44 x 258= 11.352 KM.) | 258 | sefer |
Hv.Svn.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı - Gödene Toki Personel Servis Güzergahı, Personel Servis Aracı Kiralaması (GİDİŞ-DÖNÜŞ 43 KİŞİLİK 2 ADET OTOBÜS 516 SEFER 40 x 258X2= 20.640 KM.) | 516 | sefer |
Hv.Svn.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı - Gödene Kozağaç Personel Servis Güzergahı, Personel Servis Aracı Kiralaması (GİDİŞ-DÖNÜŞ 27 KİŞİLİK 1 ADET MİDİBÜS 258 SEFER 30 x 258=7740 KM.) | 258 | sefer |
Hv.Svn.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı - Alaattin Personel Servis Güzergahı, Personel Servis Aracı Kiralaması (GİDİŞ-DÖNÜŞ 43 KİŞİLİK 1 ADET OTOBÜS 258 SEFER 30 x 258= 7.740 KM.) | 258 | sefer |
Hv.Svn.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı - Meram Yaka Personel Servis Güzergahı, Personel Servis Aracı Kiralaması (GİDİŞ-DÖNÜŞ 27 KİŞİLİK 1 ADET MİDİBÜS 258 SEFER 25 x 258= 6.450 KM.) | 258 | sefer |
Hv.Svn.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı-Gn.Tural Askeri Lojmanları Personel Servis Güzergahı Personel Servis Aracı Kiralaması, (GİDİŞ-DÖNÜŞ 27 KİŞİLİK 3 ADET MİDİBÜS 774 SEFER 22 x 258 x3 = 17.028 KM.) | 774 | sefer |
Hv.Svn.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı - Mengene Personel Servis Güzergahı, Personel Servis Aracı Kiralaması (GİDİŞ-DÖNÜŞ 27 KİŞİLİK 1 ADET MİDİBÜS 258 SEFER 52 x 258= 13.416 KM.) | 258 | sefer |
47'nci Mühimmat Bölük Komutanlığı- Bosna Hersek- Personel Servis Güzergahı, Personel Servis Aracı Kiralaması (GİDİŞ-DÖNÜŞ 27 KİŞİLİK 1 ADET MİDİBÜS 258 SEFER 60 x 258= 15.480 KM.) | 258 | sefer |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)