İhale No | 2015250 |
Sektör | Dağıtım ve Posta Hizmetleri |
İdare | POSTA TELGRAF TEŞKİLATI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(PTT) İzmir PTT Başmüdürlüğü |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | İzmir |
İşin İli | İzmir |
Yayın Tarihi | 24 Şubat 2020 |
İhale Tarihi | 2 Mart 2020 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
İhale Detayı
Duyuru Tarihi | 21-02-2020 | ||||||||||||||||
İhale Tarihi | 02-03-2020 | ||||||||||||||||
İhale Konusu | HİZMET ALIMI SURETİYLE İZMİR-KINIK, İZMİR-FOÇA, İZMİR-ÇEŞME, İZMİR-KARABURUN, İZMİR-ÜRKMEZ, İZMİR-KEMALPAŞA, İZMİR-KİRAZ, İZMİR-SELÇUK POSTA HATLARINDA MÜNHASIRAN POSTA TAŞIMA İŞİ YAPTIRILACAKTIR. | ||||||||||||||||
Açıklama |
İZMİR PTT BAŞMÜDÜRLÜĞÜ İHALE İLANI
Hizmet alımı suretiyle İzmir-Kınık, İzmir-Foça, İzmir-Çeşme, İzmir-Karaburun, İzmir-Ürkmez, İzmir-Kemalpaşa, İzmir-Kiraz, İzmir-Selçuk posta hatlarında münhasıran posta taşıma işi yaptırılacaktır.
İhale Kayıt Numarası: 2020/94619 1) Adres: İzmir PTT Başmüdürlüğü, Mithatpaşa Cad. N:931 Güzelyalı-İZMİR 2) İşin Adı: Hizmet alımı suretiyle İzmir-Kınık, İzmir-Foça, İzmir-Çeşme, İzmir-Karaburun, İzmir-Ürkmez, İzmir-Kemalpaşa, İzmir-Kiraz, İzmir-Selçuk posta hatlarında münhasıran posta taşıma işi 3) İhale konusu iş uzatma süresi hariç 01.04.2020 - 30/06/2023 tarihleri arasında 39 Ay süreyle yaptırılacaktır. 4) İhaleye çıkarılan posta hatlarında; aşağıdaki PTT işyerleri arasında bir adet taşıt ile posta taşıttırılacaktır.
5) İhale 02/03/2020 tarihinde saat 10:00'da , Mithatpaşa cad. No:931 K:7 (Başmüdürlüğümüz Toplantı Salonu) Güzelyalı-İZMİR'de yapılacak olup, ihaleye katılabilme şartları ile istenilen belgeler Posta Taşıma Hizmetine ait sözleşme ve şartnamede gösterilmiştir. 6) İstekliler; ihaleye ilişkin teklif mektuplarını ve Sözleşme ve Şartnamenin 7. maddesinde yazılı belgelerin tamamını 02/03/2020 tarihinde saat 10:00' a kadar Mithatpaşa Caddesi No: 931 kat : 6 Güzelyalı-İZMİR (Destek Hizmetleri Müdürlüğü) adresine elden verebilecekleri gibi alma haberli olarak kayıtlı gönderi şeklinde gönderebilecektir. Ancak, postadaki muhtemel gecikmelerden Şirketimiz sorumlu değildir. 7) İhaleye ilişkin Sözleşme ve Şartname İzmir PTT Başmüdürlüğü Satınalma Müdürlüğünden KDV dahil 50,00 TL (elli TL) bedel ile makbuz karşılığında temin edilebilir. Sözleşme ve Şartnamenin satın alındığına dair makbuz istenilen belgeler arasında sayılacaktır. 8) Tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 90 takvim günü olmalıdır. Bu süreden daha kısa süreli geçerli olduğu belirtilen teklif mektupları değerlendirmeye alınmayacaktır. 9) Geçici teminatı tutarı, istekli tarafından teklif edilecek (KDV hariç) aylık bedel ile 39 aylık taahhüt süresinin çarpımı sonucunda bulunacak toplam tutarının % 3'ünden (yüzde üç) az olmamak üzere isteklilerce belirlenecektir. Geçici teminatın teminat mektubu olarak verilmesi halinde, ihale tarihinden itibaren en az 90 günlük süreyi kapsaması gerekmektedir. Teminatın Tedavüldeki Türk Parası veya Devlet İç Borçlanma Senedi olması halinde ihale saatine kadar İzmir PTT Başmüdürlüğü Muhasebe Müdürlüğü Veznesine yatırılması gerekmektedir. 10) Posta taşıma işi için, hizmet alımı ihalesi yapılacaktır. İlk teklifin kapalı yazılı olarak alınması sonrası 3 (üç) tur şeklinde yazılı açık eksiltme ve en son kapalı yazılı teklif alınması şeklinde yapılacaktır. 11) İsteklilerin vermiş olduğu belgelerin sahte olduğunun tespiti halinde, teminatı İdareye gelir kaydedilecek ve haklarında Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulacaktır. 12) İhale saatinden önce veya sözleşme imzalanıncaya kadar her aşamada, tüm katılımcılara bildirilmek şartıyla ihalenin ertelenmesi, tekliflerin reddedilmesi ve ihalenin iptal edilmesinde PTT serbest olup, isteklilerce PTT'den herhangi bir hak talebinde bulunulamayacaktır. 13) Posta taşıma işi münhasıran taşıma şartlı olup, postalarla birlikte hiçbir şekilde yük ve yolcu taşınmayacak ve postaların yükleme ve boşaltmasında en az 1 (Bir) mutemet/şoför çalıştırılacaktır. 14) Söz konusu 8 posta hattında çalışacak araçlarda lift kapak bulundurulması istenmemektedir. 15) Sözleşme ve Şartnamenin 31. maddesi gereği PTT Konseptine uygun şekilde yapılacak taşıt giydirme işlemleri yükleniciler tarafından yaptırılacak ve giderleri kendilerine ait olacaktır. Taşıt giydirme örnekleri Başmüdürlüğümüzden temin edilecektir. 16) İsteklinin, Karayolu Taşıma Kanunu kapsamında “K1 türü Yetki Belgesi" (Yıldızlı K1 Dahil) sahibi olması ve taşıma işinde kullanılacak aracın K1 yetki belgesine kayıtlı olduğunu gösterir "Taşıt Kartı"nın bulunması gerekmektedir. 17) Yükleniciler, Karayolları Trafik Yönetmeliği'nin 98. maddesinde sayılan hususlara uyacaklardır. 18) Sözleşme ve Şartnamenin 57. maddesi gereği aylık asgari ücretin işverene maliyet tutarının değişim oranı ve yakıt türüne göre akaryakıt fiyat değişim oranından (LPG'li araçlar hariç) kaynaklı aylık fiyat farkı ödenecektir. 19) DİGER HUSUSLAR
|
||||||||||||||||
Ekler |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)