İhale No | 1836407 |
Sektör | İş Makineleri ve Ekipmanları Alımı, Kiralanması, Bakımı |
İdare | Balıkesir 6. Ana Bakım Merkezi Komutanlığı |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Balıkesir |
İşin İli | Balıkesir |
Yayın Tarihi | 2 Nisan 2019 |
İhale Tarihi | 5 Nisan 2019 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ
İdarenin Adı : 6'NCI ANA BKM. FB.MD.LÜĞÜ MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK
Malın Adı : İŞ EKİPMANLARININ TEKNİK PERİYODİK KONTROLLERİNİN YAPILMASI HİZMET ALIMI
|
A |
B |
|||||
Sıra No |
Mal Kaleminin Adı ve Kısa Açıklaması |
|
Miktarı |
Birimi |
Teklif Edilen Birim Fiyat (Para birimi belirtilerek) |
Tutarı (Para birimi belirtilerek) |
|
1 |
TRANS-PALET |
TRANS-PALET (MANUEL) |
26 |
adet |
|
|
|
2 |
TRANS-PALET (ELEKTRİKLİ) |
13 |
adet |
|
|
||
3 |
VİNÇ |
KÖPRÜLÜ |
26 |
adet |
|
|
|
4 |
MONO RAY |
9 |
adet |
|
|
||
5 |
PERGEL |
3 |
adet |
|
|
||
6 |
CARASKAL |
MANUEL ZİNCİRLİ |
7 |
adet |
|
|
|
7 |
KURTARICI |
|
2 |
adet |
|
|
|
8 |
ARAÇ KALDIRMA LİFTİ |
|
1 |
adet |
|
|
|
9 |
ÜÇ AYAKLI HİDROLİK KALDIRICI (MANUEL) |
|
1 |
adet |
|
|
|
10 |
KOMPRESÖR VE HAVA TANKI |
|
11 |
adet |
|
|
|
11 |
KALDIRMA ZİNCİRİ (TEK KANCALI) |
|
2 |
adet |
|
|
|
12 |
KALDIRMA ZİNCİRİ (ÇİFT KANCALI) |
|
49 |
adet |
|
|
|
13 |
KALDIRMA ZİNCİRİ (ÜÇ KANCALI) |
|
2 |
adet |
|
|
|
14 |
KALDIRMA ZİNCİRİ (DÖRT KANCALI) |
|
27 |
adet |
|
|
|
15 |
KALDIRMA HALATI (ÖRGÜ VEYA BEZ |
|
10 |
adet |
|
|
|
16 |
KALDIRMA SAPANI |
|
10 |
adet |
|
|
|
Adı - SOYADI / Ticaret unvanı |
Kaşe ve İmza |
4734 SAYILI KAMU İHALE KANUNUN 22/d MADDESİNE GÖRE DOĞRUDAN TEMİN USULÜ İLE YAPILACAK HİZMET ALIMI İÇİN BİRİM FİYAT TEKLİF MEKTUBU
|
…../……/2019 |
|
6’NCI ANA BAKIM FABRİKA MÜDÜRLÜĞÜ İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞINABALIKESİR |
||
Teklif Sahibinin |
: |
|
Adı Soyadı/Ticaret Unvanı, Uyruğu |
: |
|
Açık Tebligat Adresi |
:
|
|
Bağlı Olduğu Vergi Dairesi ve Vergi Numarası |
: |
|
Telefon ve Faks Numarası E-Mail Adresi (varsa) |
: : |
|
İdarenizce …… / …….. / 2019 tarihinde Doğrudan Temin Usulü ile ihalesi yapılacak İŞ EKİPMANLARININ TEKNİK PERİYODİK KONTROLLERİNİN YAPILMASI HİZMET ALIMI (Beyanı EK-A’dadır)’na ait İhale dokümanını oluşturan bütün belgeler tarafımızdan incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir. İhaleye çıkarılan olan yapılacak İŞ EKİPMANLARININ TEKNİK PERİYODİK KONTROLLERİNİN YAPILMASI HİZMET ALIMI ilişkin olarak aşağıdaki hususları içeren teklifimizin kabulünü arz ederiz.
1. Teklifimize ulaşım, sigorta, vergi, resim, harç ve diğer giderler dahildir.
2. Teklifimiz / / 2019 tarihine kadar geçerlidir.
3. İhale konusu iş için sermayesinin %50’sinden fazlasına sahip olduğumuz başka bir tüzel kişinin bu işe ayrı bir teklif vermediğini beyan ediyoruz.
4. Aldığınız herhangi bir teklifi veya en düşük teklifi seçmek zorunda olmadığınızı kabul ediyoruz.
5. İhale konusu işle ilgili olmak üzere idarenizce yapılacak/yaptırılacak diğer işlerde, idarenizin çıkarlarına aykırı düşecek hiçbir eylem ve oluşum içinde olmayacağımızı taahhüt ediyoruz.
6. 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 4 üncü maddesindeki “yerli istekli” tanımı gereğince yerli istekli durumundayız.
7. Teklifimizde yer alan mal kaleminin veya kalemlerinin 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 63 üncü maddesi gereğince Kamu İhale Kurumunca belirlenen esaslar çerçevesinde yerli malı olduğunu / olmadığını beyan ediyoruz.
8. İhale konusu işin ……kalemleri/tamamı için teklifimiz Birim Fiyat KDV Hariç (Türk Lirası)
(Rakam ile)..................................................................................................................
(Yazı ile)......................................................................................................................dir.
Saygılarımızla.
9. Hizmetin teslim süresi (10 ) Takvim günüdür.
AÇIKLAMA: İhale Konusu işe ait idarece istenecek evrakların tamamını vermeyi taahhüt ediyor ve istenilen zaman içerisinde vermediğimde hiçbir hak talep etmeyeceğimi beyan ediyorum.
(Tamamını okudum.)
Adı SOYADI :
Firma Kaşesi :
İmza :
6. Hizmet alımı işi bütünlük arz etmektedir. Tekliflerin değerlendirilmesi işin tamamı üzerinden yapılacaktır. | |
7. İhale konusu iş için; ilgili firmaların TÜRKAK tan akredite olması ve TS EN ISO /IEC 17020 belgesine sahip olması gerekmektedir.Hizmet alımı işi bütünlük arz etmektedir. Tekliflerin değerlendirilmesi işin tamamı üzerinden yapılacaktır. |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)