İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2013/77259 - Hırdavat - İnşaat Ve Elektrik Malzemesi Satın Alınacaktır

İhale No 2013/77259
Sektör Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
Klima, HVAC, Soğutma Grupları ve Ekipmanları
İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat
İdare İZMİR GÜNEY KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 18 Haziran 2013
İhale Tarihi 15 Temmuz 2013 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

HIRDAVAT - İNŞAAT VE ELEKTRİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

KAMU HASTANE BİRLİĞİ (GÜNEY) SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

2013 YILI (6 AYLIK) HIRDAVAT - İNŞAAT VE ELEKTRİK MALZEMESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/77259
1-İdarenin
a) Adresi : POLİGON MAHALLESİ 123/11 SOKAK NO: 6 35551 GÜZELYALI KARABAĞLAR/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 0232 232 32 32 - 2374 - 224 51 61 – 224 91 81
c) Elektronik Posta Adresi : guney.genelsekreterlik@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : 1-Dr. Behçet Uz Çocuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi, 2-İzmir Bayındır Devlet Hastanesi, 3-İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesi, 4-Ödemiş Devlet Hastanesi, 5-Seferihisar Nejat Hepkon Devlet Hastanesi, 6-Selçuk Devlet Hastanesi, 7-Tire Devlet Hastanesi, 8-Torbalı M. Enver Şenerdem Devlet Hastanesi, 9-Urla Devlet Hastanesi Malzemeler İzmir Güney Genel Sekreterliğine bağlı yukarıda listelenen sağlık kurumlarının ambar/depolarına yada idarelerin gösterecekleri yerlere teslim edilecektir.
c) Teslim tarihleri : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip ilk siparişin verilmesi ile işe başlanır. Malzemeler kurumlarımızın ihtiyaçları doğrultusunda yine kurumlarımızın belirleyeceği miktar ve zamanlarda peyder pey teslim edilecektir.İşin süresi 31.12.2013 tarihinde biter. İdarenin öngörmediği (kik,itiraz vb.) sözleşme sürecinin uzaması durumunda dahi işin süresi 31.12.2013 tarihini geçemez.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : POLİGON MAHALLESİ 123/11 SOKAK NO: 6 35551 GÜZELYALI - KARABAĞLAR / İZMİR Güney Genel Sekreterliği
b) Tarihi ve saati : 15.07.2013 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

 a) İstekliler teklif ettikleri ürünlerin kurumlarımızdaki mevcut sistemlere uygun ve uyumlu olduğuna , ayrıca ürünlerin teknik şartnameye birebir uygun olduğuna dair teknik şartnameye yazılı cevap vereceklerdir.
    b) İdarece gerekli görüldüğü takdirde, ihaleyi müteakip, en avantajlı teklif sahiplerinden, idarenin yazılı talebi ile teklif ettikleri ürünlerin her birinden yada sadece idarenin istediği kalemlerden birer adet numune istenecek olup, istekliler 5 (beş) iş günü içinde numunelerini idarenin göstereceği birimlere sunacaklardır.Gerek numuneler için, gerek numunelerin nakliyesi, taşınması vs. gibi her ne adla olursa olsun isteklilerce idareden hiç bir ücret talep edilmeyecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı POLİGON MAHALLESİ 123/11 SOKAK NO: 6 35551 GÜZELYALI - KARABAĞLAR / İZMİR Güney Genel Sekreterliği Satınalma Birimi 3. kat adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar POLİGON MAHALLESİ 123/11 SOKAK NO: 6 35551 GÜZELYALI - KARABAĞLAR / İZMİR Güney Genel Sekreterliği adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)