İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Hemşire çağrı Sistemleri Periyodik Bakım Onarım

İhale No 2360262
Sektör Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
İdare Mudanya Devlet Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 20 Aralık 2021
İhale Tarihi 22 Aralık 2021 17:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

MUDANYA DEVLET HASTANESİ
HEMŞİRE ÇAĞRI SİSTEMLERİ
BAKIM ve ONARIM! ÖZEL TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.    KONU - KAPSAM:

Söz Konusu ış. Muaanya Devıet Hastanesinde (Aşağıda idare olaraK anılacaktır) kurulu bulunan hemşire çağrı sistemlerinin yedek parça hariç koruyucu bakımının anlaşmaya varıian firma (aşağıda yüklenici” olarak anılacaktır) tarafından karşnanma ışıd'r Teklif verenler tüm açıklama, belge, proje ve dokümanları dıkkatie tetkik etmelidir Teklifin verilmiş olması teklif verenlerin her turlu inceleme ve araştırmayı yapmış olduğunu, işi yaparken karşılaşabileceği her turlu durumu goz önüne aldığın . yapılacak ışın kalitesi ve miktarı hakkında tam bilgi sahibi olduğunu ifade eder. Alıcı gelen teklifleri değerlendirirken, gerekli gördüğü durumlarda teklif sahibi ya da temsilcisini açıklama ve görüşme için çağırabilir

2.    BAKIM SÜRESİ:

Sözleşme (T)bir yıl olacaktır

3.    BAKIMIN YAPILACAĞI DÖNEMLER :

Hemşire Çağrı Sistemlerinin yapısına uygun olarak temizleyici, koruyucu, düzeltici ve günceileyıc! nitelikte ve gerektiğinde idarenin onayını alarak parça değiştirmeyi de kapsayan her türlü ginşım ve onarım yüklenici tarafından zarur haller dışında 2 bakrm yapılacaktır. Cihazlar ile ilgili bakım hizmeti Pazartesi, Salı, Çarşamba, Perşembe Cuma günleri 08:00/16:00 saatleri arasında hastane teknik servis biriminden randevu almak suretiyle gerçekleştirilecektir Firma sistemlerin her turlu sorumluluğunu alarak, yaptığı her bakım için üç nüsha rapor tutacak ve bu raporun 1 .nüshası .darece yetkili Kılınan teknik cirim sorumlusuna ü'r nüs.nas da faturayla birlikte muhaseoeye teslim edilecektir

4.    ARIZALARIN BİLDİRİLMESİ;

Arıza oluşması durumunda idare durumu derhal e-maıl. telefon fax. vb. yollarla günün 24 saatinde firmaya bildirimde bulunabilir. Bildirim tarih ve saatleri hakkında kurum kayıtları esas alınacaktır. YüKİenıci idarenin arıza bildirimlerim rahatlıkla yapılabilmesi için, e-maıl. çağrı merkezi telefon ve faks numaralan gıb, bilgilen yaz; ie Mudanya Devlet Hastanesi teknik hizmetler birimine bildirecektir.

5.    ARIZA HALİNDE MÜDAHALE SÜRESİ:

Arıza nalınde. firmaya bildirimde bulunulmasının ardından 4 Saat içerisinde müdahale etmek ve en geç 24 saat içerisinde arızayı gidermek zorundadır. Ancak yedeK parça gereksinimi veya arızanın 24 saat içerisinde giderilmeyeceği idare tarafından kabul edilmesi halinde tgeçerli secepler) tutanakla tespit edilecek, yetkin birime bilgi verilerek, sonradan temin edilen yedek parça ile onarım soniandınlacakiif Eğer parça tem m yurt dışından yapılacaksa en çok 4-6 hafta içerisinde arıza giderilecekti- Arızanın gıdenlememesı durumunda bunu" nedenleri idareye yazılı oıarak rapor eduecektn . Armalara müdahalesinde 4 saa: -e giderilmesinde yapılan bildirime 24 saat içerisinde cevap verilmemesi ya da kayıtsız Kalınması hamide ıjarenm uğrayacağ1 zararı tazmin etmekten sorumludur

 

 

1.       Hasta başı çağrı butonlan(saön, seyyar)

2.       Hemşire bilgilendirme bilgisayarlar:

3.       Pacer el ünitleri

4.       Oda başı ikaz lambaları

5.       Sisteme ait yazılım

7.    YAPILACAK İŞLER VE UYGULANACAK PROSEDÜR

1.    Birinci takım, sözleşme imzalandıktan sonraki ilk 15 gun içinde yapılacaktır

2.     Yüklenici, bakım sözleşmesi imzalanması akabinde gerekil görüldüğü takdirde söz konusu cihazlar için detaylı bir durum tespit raporu hazırlayıp, bina sorumlusuna verecektir

3.     Gerekli her türlü bakım malzemesi(Conanım,yazılım) YuKienıcı tarafından temin edilecektir

4.     Ekonomik ömrü doldurmuş veya hatan kullanım ve diğer sebeplerden ötürü değiştirilmesi gereken parçalar için, idare muvafakati alınacaktır

5.     Bakım anlaşmalı firmalar arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her turlu talep için (sarf, yeuek veya arızait parça, yazınım program gibi) fiyat vermek zorundadır Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır

6.     Yüklenici Firma tarafından yerinde detaylı inceleme yapılarak sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi idareye teslim edecek ve sözleşme süresince değiştirilmesi gereken yedek parça fiyatlandırmaları bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır. Fiyatlar sözleşme bitimine kadar geçerliliğim koruyacaktır (Yurtdışı endeksli parçaların fiyatları firmanın gerekçe raporlarına göre, merkez bankası döviz kuru baz alınarak hesaplanacaktır.)

7.     Firma değişmesi gereken parçalar için değiştirilme / yenilenme sebeplerini bildirir, arızalı olduğu tespit edilen parçaıar servis tutanağı ile birlikte hastaneye teslim edilir ve sonra bakım anlaşmalı firma tarafından montajı yapılır.

8.     Her türlü periyodik bakım, arızalannı giderilmesi ve parça değişimi Yönetimin kontrolünde ve bilgisi dahilinde Mudanya Devlet Hastanesi Teknik biriminden en az 1 kişi nezaretinde yapılacaktır Periyodik bakım öncesi hastane teknik sorumlularından randevu alınmalı ve bir program dâhilinde hizmet verilmelidir.

9.     Yüklenici firma teknisyeni tarafından iki nüsha olarak doldurulacak Bakım ve Servis Formu teknisyen ve idare tarafından yetkili kliman kışı tarafından mzalandıktan sonra birinci nüshası yetkili kılınan kişiye teslim edilecektir

10.    Yüklenici bakımını yaptığı cihazın durumu hakkında talep eaılmesı halinde, ilgililere gerekli her türlü bilgiyi verecektir.

11.     Yükleme; bina sorumlusunun. ıkı kişiden az olmamak üzere cihaz sayısını dikkate alarak belirleyeceği sayıda kişiye acil durumlarda çalışması konusunda eğitim vermek zorundadır. Verilen bu eğitim bir tutanakla kayıt altına alınacaktır Ayrıca cihazların çalışmalarını içeren talimatı, çalışma yapacak olanların kolaylıkla görebilecekleri yerlerde muhafaza edilecektir Bina sorumlusu eğitim aıan kişilerin değişmesi halinde yem görevlilere eğitim verilmesin' sağlayacaktır.

12.    Bakım sırasında oluşan anzaiardan yüklenici firma sorumludur Bu arızaların giderilmesi için malzeme ve işçilik ücreti ödenmeyecektir.

13.    Garanti süresi kapsamındaki parça değişimleri ücretsiz yaoıiacaktır(ışçijık ücreti ödenmez)

 

 

 

14.    Garanti süresi ve kapsamı esaslarında olmaK üzere, firma tarafından değiştirilen parça en az 2 yıl süre ile garanti edilecek üretim hatası veya hatalı bakım nedeni iie değiştirilen /yemlenen parçalar için bir ücret ödenmeyecektir Yüklenici firma sistemde çıkabilecek herhangi bir problemden dolayı sistemin durması ya da sistemin stabii çalışmaması durumunda ardayı net olarak tespit etmelidir. Arıza tespit: için firma imkanları yeterli değilse firma Dunun için kendi adına hizmet alabilir ancak bu hizmet bedelim hastaneden talep edemez. Yine arıza tespiti için bahsi geçen cihazların taşınması vs gibi durumlar oluşursa bu tip durumlarda tüm nakliye masrafları firmaya aittir. Firma her şartta arızayı net olarak tespit edebiimelt arıza maliyetim çıkarabilmelidir. Tespit edilen sezanın giderilmesi ancak sistemin halen çalışmaması durumunda aynı arıza için yapılacak 2. Arıza giderme yönteminden (firmanın önerdiği) de sonuç çıkmaması durumunda sistemin çalışır hale getirilmesi işi parça dahil firmaya ait olacaktır

15,    Yüklenici firma bakım ve onanma gönderdiği eleman, gerekli teknik bilgiye sahip olacak ve bir belge ile bunu belgeleyecek.

16.Olası arıza durumunda arızalı parça veya ünitenin yüklenicinin göstereceği Tamir ve bakım atölyesine şevki ve revizyonu sonrasında çalışma yerine şevki yüklenicinin sorumluluğundadır.

17,Arıza halinde veya aşınan parçaların değiştirilmesi durumunda çıkan parçalar idareye tutanak veya bakım formu ile teslim edilir

1 S.Yüklenici her periyodik bakım hizmeti sonunda yapılan tşi testleri ve ayarlamaları, işveren teknik elemanlarına bizzat göstererek bakım ve servis formlarını Imzalatacaktır. Yüklenici elemanı yazdığı formlarda hangi periyodik bakım olduğunu açıkça belirtecektir.

19.Gerek bakım sonrasında gerekse arıza onarımı sonrasında yanlış ve hatalı bağlantılar nedeniyle Hastanemizde kullanılmakta olan herhangi bir cihazda anza meydana gelmesi durumunda arızanın giderilmesi için yapılan masrafların tamamı bir tutanak ile tespit edilerek yüklenici firmadan tahsil edilecektir.

20.idare yüklenici firmanın teknik personelinin, gerek teknik yetersizliği nedeniyle gerekse uygunsuz tavır ve davranışları nedeniyle değiştirilmesini talep edebilir. Yüklenici firma bu hususta herhangi bir itirazda bulunamaz

21.    Firma işin bir kısmını ya da tamamını ait yükleniciye yaptırmaz ve idarece kabul edilmedikçe bakımı başka firmaya devredemez

22,     Bu teknik şartnamede açıkça belirtilmemiş veya hiç konu edilmemiş hususlarda ilgili bakanlıkların Genel Şartnamesi, Özel Şartnameleri ve bu sözleşme konusu iıe ilgili ve sözleşmenin imzalanması tarihinde yürüdükte bulunan teknik ve idari tüzük ve yönetmelik hükümleri uygulanacaktır.

8.    BAKIM İŞLEMLERİ ÖZEL TALİMATLAR:

1.    Bakım Sırasında imalatçının işletme ve çakım talimatını inceleyip özei taiimatı varsa uygulayınız.

2.    Mekanik bakım sırasında bakıma başlamadan önce işletici personel nezdinde elektrik girişim keserek sistemi devre dışı bırakınız Bakım bitinceye kadar sistemi kimsenin çalıştırmamasını sağlayıcı tedbirleri alınız.

3.    Bakım sırasında sağlığınıza (el, göz ve ciğerler)zarar!ı olabilecek maddelere karşı gerekli tedbirleri alınız. Eldiven gözlük ve gerekiyorsa solunum cihazı kullanınız.

4.     Bakım sırasında çevreye zararlı olabilecek yağ: yakıt asıtKostik. kirlenmiş sıvı ve zararlı gazlar gibi atılacak maddelerin imhası (yok edilmesi; için gerekli tedbirleri alınız.

5.     Bakım çevrenize gerekli emniyet tedbirleri alınız

6.     Sistemin bakımını, bağlantılı olduğu diğer ünitelerin bakımı iie müşterek olacak şekilde planlama yapınız.

 


 

9.    PERİYODİK BAKİM:

Aşağıda belirtilen konularda gerekli kontroller yapılarak, sistem sürekli çalışır vaziyette tutulacak, bir hata veya yetersizlik varsa bu yetersizliği ve olması gereken değerleri gerekçeleriyle birlikte yüklenici, idareye dilekçe ile bildirmek zorundadır.

1.     Bakım, onarım, test, kontrol ve ayar işlemleri cihazın teknik dokümanlarına ve üretici ayarlarına uygun olarak yapılacaktır.

2.     Cihazların ölçümleme ve ayarları firma tarafından ücretsiz yapılacaktır

3.     Bakım, onarım hizmeti sonunda sistemde fonksiyon kayb’ olmayacak veya bakım onarım öncesinde varolan işlevler iptal edilmemiş olacaktır

4.     Bakım kapsamında yapılacak temel işlemler

a)       Hemşire çağrı kumandasının kontrolü (fonksiyonları, kablosu vs.)

b)       Hemşire çağrı kumandası prizi, çağrı prizi ve reset prizlerinin kontrolü

c)       Hemşire çağrı kumandası prizi. çağrı priz- ve reset prizlerinin fonksiyonlarının kontrolü.

di Hasta başı panellerinde bulunan okuma ve aydınlatma lambalarının kontrolü

e)       Tuvaletlerde mevcut bu'unan kablolu çağrı aparatının kontrolü.

f)        Hemşire çağrı adres modüllerinin kontrolü.

g)       Hemşire çağrı panellerinin (dijital göstergelerin) kontrolü

h)       Her serviste bulunan hemşire çağrı sistemi bilgisayarlarının ve yazılımlarının kontrolü.

i)         Bakım sonrası servis sorumlu hemşiresine yerinde demonstrasyon yapılması

5.      Yukarıda belirtilen maddelerle ilgin eksiklikler veya arızalar tespit edilirse bu eksiklikler ve arızalar giderilerek sistem çalışır vaziyette getirilecektir.

6.      Tüm bakımlardan sonra ayrıntılı şekilde (toplam bakımı yapılan ıstasyon/ünıt, paneı ve modül sayısı arızalı cihazlar... vb. malzemelerin yazıldığı) bir rapor tanzim edilerek servis raporu ile birlikte sunulacaktır

7.      Sisteme ait cihazlarda kullanılan yazılımlarda meydana gelen hataların düzeltilmesi için öncelikle asıl yazılım yüklenecek, bunun mümkün olmaması durum,uraa Parenin onayı ile ust surum yazılım yüklenecektir. Yüklemeler sonunda sistemde eksik fonksiyon kalmayacaktır. Usansiama işlemlerinin sorumluluğu yükleniciye aittir ı Yazılım şifrelen ve kodları nastane idaresine verilecektir.)

10.   FİRMANIN SORUMLU OLMAYACAĞI KONULAR:

Deprem yangın, su baskını gibi mücbir sebeplerden dolayı meydana gelecek arızalardarı firma sorumlu olmayacaktır.

11.   İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ:

Firma ış mahallinde. ış güvenliği tedbirlerim almak zorundadır. Yükienıcı hiçbir ihtar ve ikaza gerek kalmadan gerekil emniyet tedbirlerini zamanında aima ve kazalardan korunma yöntemlerim işçilerine öğretmekle yükümlüdür. Bu itibarla hizmetin ifasında gerek ihmal, dikkatsizlik ve tedbirsizlikten ve gerekse ehliyetsiz işçiler çalıştırmaktan veya herhangi bir sebeple vuku bulabilecek kazalardan yüklenici sorumludur.

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

12,   YÜKLENİCİ FİRMADAN İSTENEN BELGELER

1.      24 saat ulaşılabilir telefon, faks, mail, vb. iletişim adresi.

2.      Yüklenici Firma, teknik şartnameye uyacağına dair taahhütnameyi (teknik şartname uyguniuk belgesi) idareye verecektir.

3.      Firma Mudanya Devlet Hastanesindeki mevcut. Hemşire Çağrı Sıstemlerı(Alfamax) cihazlarının, bakım ve onarım işlerini yapabileceğine nar Teknik Servis Yetki Belgesine sahip olmalıdır ve beigenin asimi ibraz ederek bir kopyasını fiyat teklifi ne birlikte idareye sunmalıdır.

4.      Firma, yapılacak iş konusunda en az 2 yıldır faaliyet gösteriyor olmaiı ve idareye belgelemelıdır.

5.      Yedek parça taahhütnamesi

6.      Yedek parça fiyat iistesi(Sözleşme süresince geçerli olacak)

7.      Yüklenici firma hizmet vereceği tesnik personelinin ısım listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını tekiıfıyie sunacaktır.

8.      Yüklenici firma. TSE Yeterlilik Belgesine sahip olmalıdır ve belgenin aslını ibraz ederek bir kopyasını fiyat teklifi ile birlikte idareye sunmalıdır.

13.   SORUMLULUK:

Yüklentcı yukarıdaki cihazların sağlıklı çalışması amacıyla yapmış olduğu her türlü hatalı ve eksik bakım onarım veya sonucunda meydana gelebilecek kaza, zarar ve ziyandan sorumludur.

 

T.C.

Metin Kutusu: Kayıt No. 56612BURSA VALİLİĞİ Mudanya Devlet Hastanesi

TEKLİF MEKTUBU

Sayı : /                                                                                                                                                                                            20.12.2021

Konu : Teklif Formu

Sayın ilgili


İdaremizin ihtiyacı olan cins ve miktarı yazılı (1) kalem HEMŞİRE ÇAĞRI SİSTEMLERİ PERİYODİK BAKIMI alımı işi 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu uyarınca ihale edilecektir. Bu işin yaklaşık maliyetlerinin hesaplanabilmesi için K.D.V. hariç birim fiyatlarının karşılarına yazılarak 22.12.2021 tarihine kadar mudanyahastane@gmail.com bildirilmesini rica ederiz.

Sıra

No

Malın / İşin Cinsi

Miktar

Birimi

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

1

HEMŞİRE ÇAĞRI SİSTEMLERİ PERİYODİK BAKIMI

2

BAKIM

 

 

. i •                                                                                                                                                       Toplam

 

Teklifimiz teknik şartnameye uygundur.

 


 

V

Tepedevrent Mevkii Aydmptnar Mah. San Cad. Mudanya/BURSA Mudanya BURSA ~~

Telefort 02242801600 /! 737 Faks; 0224 280 16 95                                      .

e-posta mudfm yal) as tane'û) grnail.com Elektronik ağ: hap://mudanyadb.saglik. gov.tr/

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)