İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Hemşire Çağrı Sistemi Kurulumu Ve Beyaz Kod Sisteminin Bakım Onarım

İhale No 2357133
Sektör Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 13 Aralık 2021
İhale Tarihi 15 Aralık 2021 12:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

f r ' * '$x $ ,-0*f *• /

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih : 13/12/2021 Teklif No :

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

 

Erdinç ADIYAMAN (Satmalma Memuru)

Telefon

 

224 294 42 71

Faks

 

0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevket3dlmazsatinalma@gmail.c0m

Tedarikçi Firma

 

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

         

 

Sayın................................................. Hastanemizin

ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

BEYAZ KOD SİSTEMİ 2022 YILI BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI

1

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT:

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

■.Ödemeler Hizmet atımlarında ortalama 90 gündür.

NAKLİYE ve AMBALAJ ŞEKLİ

: Ambalajlama, Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldınm/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 15/12/2021 tarihi, saat 12:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. Son Teklif Saatinden Sonra Verilen Teklifler Dikkate Alınmayacaktır!

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşc)

Erdinç ADIYAMAN Satmalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

F.23.002.01

 

 

 

Doküman Kodu:

F.23.028.00

/ ;*fğf

 

İlk Yayın Tarihi:

03.11.2011

5 M {

İHTİYAÇ TESPİT TUTANAĞI

Revizyon Tarihi:

-

• y*.-

s. rr 4c y

Revizyon No:

0

 

 

Sayfa No:

1

Tarih: 02.12.2021 /ps


 

TUTANAK

Birimimizin, ekte İhtiyaç Tespit Cetvelinde yazılı ilaç/malzemeye aşağıda yazılı gerekçelerden dolayı ihtiyacı vardır.

Temini için gerekli işlemlerin yapılmasını arz ederiz.

GEREKÇE: Hastanemize bağlı Dörtçelik Psikiyatri Ek Binasında bulunan Telemedic marka beyaz kod sisteminin 2022 yılı içerisinde hizmet aksaması yaşanmaması için bakım onarım işi hizmet alımı ihtiyacı vardır.

Gereğini arz ederim.

Alınacak Hizmet:

1- Telemedic Kablosuz Beyaz Kod Sistemi 2022 Yıllık Bakım Onarım îşi 1 Adet

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI BURSA Valiliği Sağlık Bilimleri Üniversitesi Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi TEKNİK ŞARTNAMESİ

TELEMEDİC KABLOSUZ BEYAZ KOD SİSTEMİ 2022 YILLIK BAKIM ONARIM

Madde:! İşin Tanımı

Hastanemiz Dörtçelik Psikiyatri Ek Binasında bulunan TELEMEDİC Kablosuz Beyaz Kod Sisteminin sözleşme sonuna kadar idarenin belirleyeceği rutin periyotlarla (Nisan, Ekim) bakımının yapılarak faal olarak çalıştırılmasının sağlanmasıdır.

Marka

Sistem/Cihaz

Miktar

Dönem

TELEMEDİC

Kablosuz Beyaz Kod

1

2

 

Madde:2.İşin kapsamı.

Sözleşme süresi boyunca 2 kez (Nisan, Ekim aylarında TELEMEDİC Kablosuz Beyaz Kod Sisteminin ve bağlı ekipmanlarının (beyaz kod bütanları, beyaz kod bileklikleri, kablosuz alıcı verici aktarıcılar, pager cihazları ve sistem yazılımı) randımanlı olarak faal halde çalışmasının sağlanması, periyodik olarak önleyici bakımların zamanında ve muntazam yapılması, meydana gelen arızalara müdahale edilerek yıpranan veya normal ömrünü dolduran parçaların temini sonrası değiştirilmesi ile diğer akşamlarının kontrol edilmesidir.

Madde:3- Genel ve periyodik bakımın kapsamı

A- Yapılacak onarım sonrasında arıza giderilecektir. Onarım yapıldıktan sonra onarımla ilgili fonksiyonun nasıl çalıştığı gösterilecektir, Yapılacak onarım parça hariç (değişimi yapılacak piller dahil) olup arızanın tamiri için gereken malzeme varsa ve idare tarafından önem arz eden bir arıza ise firma cihazı aktif hale getirmek için parçayı kullanacak, sonrasında hastane belirlenen alım yolları ile parçayı temin ederek firmaya kullanılmamış parçayı teslim edecektir.

B- Yüklenici firma cihazların ilk bakımlarını; işin yükleniciye verildiği tarihten itibaren idarece kendilerine teslim edilen bakım çizelgesine uygun belirlenen tarihler içinde yapacak, cihazlarla ilgili kullanıcı personele eğitim verecektir. Personel bakım işlemi sırasında;

TELEMEDİC Kablosuz Beyaz Kod Sisteminin tüm saha elemanlarının teşhis ve kontrollerinin yapılması;

a)    Kablosuz bütanların kontrolünün yapılması yılda 1 bakımda tüm pillerinin değişimi,

b)   Kablosuz bilekliklerin kontrolünün yapılması yılda 1 bakımda tüm pillerinin değişimi,

c)     Kablosuz alıcı verici aktarıcıların kontrol edilmesi,

d)    Pager cihazlarının kontrol edilmesi,

e)   Sisteme bağlı tüm adreslemelerin kontrol edilmesi,

f)     Sistem yazılımının kontrol edilmesi,

Tüm bakımlardan sonra ayrıntılı şekilde (toplam bakımı yapılan buton, bileklik, kablosuz aktarıcı, pager cihazı sayısı ve arızalı malzemelerin yazıldığı) bir rapor tanzim edilerek servis raporu ile birlikte sunulacaktır.

Bakım esnasında karşılaşılan arızalı cihazların arızaya geçme sebebi belirlendikten sonra; tamir edilebilirse tamiri, tamir imkânı yok ise idarenin yazılı onayı alındıktan sonra temini sonrasında


 

HAZIRLAYAN

 

C- Yüklenici firma cihazların arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini hastane idaresine firmalarının açık adres ya da kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle bildireceklerdir. Arızalı parçalar kurum tarafından temin edildikten sonra 2 iş günü içerisinde yüklenici firma tarafından ücretsiz montajı yapılacaktır.

D- Yapılan periyodik bakımlar ve kontroller firma teknisyeni tarafından üç nüshalı olarak doldurularak çek liste şeklinde sunulacaktır. Çek listeler her bakım sonrası birim sorumlusuna işin eksiksiz yapıldığına dair imzalatılacaktır. İkinci nüshası hastane teknik komisyonuna ya da teknik servis sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye(muayene kabul birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen çek listeler kabul edilmeyecektir.

E-Arıza halinde, firmaya yazılı olarak bilgi verilmesinin ardından 8. Maddede belirtilen süreler içerisinde müdahale etmek ve en geç 72 saat içerisinde arızayı gidermek zorundadır. Ancak yedek parça gereksinimi veya arızanın 72 saat içerisinde giderilemeyeceği idare tarafından kabul edilmesi halinde yetkili birime bilgi verilerek ( tutanakla tespit edilecek geçerli sebepler hariç, parçanın yurt dışından gelmesi v.s. ) yasal zorunluluk olan 30 günü geçmemek süreyle geçici önlemler alınarak yurt dışından gelen yedek parça ile onarım sonlandırılacaktır.

F- Değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine teslim edilecektir.

G-Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dâhilinde müdahale edecektir.

H- Temin edilen parça ve sarf malzemeler firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

I-Arızalı parçaların yerinde tamir edilmesi. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır. Ayrıca arıza dolayısıyla servise götürülen ve götürülen cihazın yerine çekilecek diğer cihazın nakliye ücretleri ve işlemleri de firma tarafından ücretsiz olarak yapılacaktır.

J- Cihazların bakım onarım ya da parça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

K- Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararı hak edişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

L-Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hak ediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.

M- Sisteme yeni eklenecek kablosuz buton, bileklik, pager cihazı vs. bakım firması tarafından adreslemesi ve sisteme tanıtılması ücretsiz yapılacaktır.

Madde:4-Yüklenici belirlenen bakım süresi içinde cihazların ilk bakımlarını yapacak ve idarenin hazırladığı yıllık bakım takvimine uyacaktır.

Madde:5-Yüklenici firma cihazların ülke genelinde yetkili servisi olacak; yetkilisi olduğunu gösteren gerekli belgelerin onaylı nüshalarını teklifiyle birlikte sunacaktır.

HAZIRLAYAN

Madde:6-Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet işleri genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

Madde:7-Cihazların ölçümleme ve ayarları firma tarafından ücretsiz yapılacaktır.

Madde:8-Belirlenen bakım takvimi dışında oluşacak arıza durumunda hastane telefon, faks veya e- posta ile arızayı bildirecek, firma elemanlarının kuruma gelmeleri il içi 3(üç) saat il dışı ise 12 (oniki) saattir. Bu süre iklim şartlarının normal olması durumunda geçerlidir. Onarım, yedek parça ihtiyacı olmadığında arıza tespitinden 24 (yirmidört) saat içinde bitmiş olacaktır.

Madde:9-Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır.

Madde:10-Bakım onarım hizmetini yapacak olan teknik servis elemanlarının bakım-onarım yapacakları cihazları kapsayan yeterli teknik eğitimi aldıklarını ve yetkilendirdiklerine dair belge ve eğitim sertifikalarına sahip olacaktır. Teklif verecek firmalar ekli listedeki cihaz kalemlerinden, teknik servis ve bakım onarım konusunda uzman oldukları cihazlara teklif vereceklerdir.

Madderll-Teklif ve teknik servis hizmeti veren firmalar sistemde bulunan TELEMEDİC Kablosuz Beyaz Kod Sistemine ilişkin ürünlerin üreticisinden alınacak, kullanılan ürünlere ait teknik servis hizmeti vermeye yetkili olduğuna dair bir belge, TSE kurumundan hizmet yeterlilik belgesine sahip olmalı ve ayrıca sanayi bakanlığından alınmış olan satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi teklif ile birlikte verilmelidir. (Satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi şartı üretici durumunda olan firmalar için geçerlidir.) Madde:12- Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.

Madde:13- Herhangi bir sebeple idarenin bilgisi dâhilinde bakım yapılmayan cihaz var ise hak edişten düşülecektir.

Madde:14-Bakım anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onarımında gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır.(Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına göre, fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır) Yüklenici firma teknik şartname hükümlerini yerine getireceğine dair taahhütname' yi ihale evraklarıyla birlikte idareye sunacaktır.

Madde:15-Firma bakım ve arızaya gelen personelinin İş Sağlığı ve Güvenliği hususunda tamamen sorumludur. Gerekli ekipman ve malzemeleri temin edip kullandırmakla yükümlüdür.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HAZIRLAYAN


 

 

 

 

Tarih : 13/12/2021

 

TEKLİF İSTEME FORMU

 

 

Teklif No :

 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek ihtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Erdinç ADIYAMAN (Satmalma Memuru )

Telefon

: 224 294 42 71

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

Yetkili Adı Soyadı

 

Saym.................................................. Hastanemizin

ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.


 

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

HEMŞİRE ÇAĞRI SİSTEMİ KURULUM İŞİ

1

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Odemeler Hizmet altınlarında ortalama 90 gündür.

NAKLİYE ve AMBALAJ ŞEKLİ

: Ambalajlama, Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 15/12/2021 tarihi, saat 12:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. Son Teklif Saatinden Sonra Verilen Teklifler Dikkate Alınmayacaktır!

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZİ

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim.İmza,Ka$e)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim.İmzaJKa<sc)

Erdinç ADIYAMAN Satmalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

F.23.002.01

*

T.C.

 

SAĞLIK BAKANLIĞI

 

TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

M* SagjitK Bsîonisği

Turk/yc* Komi;

Bursa İl Sağlık Müdürlüğü

 

Yüksek ihtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

 

HEMŞİRE ÇAĞRI SİSTEMİ KURULUMU TEKNİK ŞARTNAMESİ

Hastanemiz Nilüfer Ek Binası Acil Servis 10 Adet Müşahede odasına ve 4 Adet Engelli WC'sine kablolu hemşire çağrı sistemi kurulumu işidir.

Sistem; 10 Adet Müşahede odaları yatak başlarında bulunan Çağrı Reset Prizi ve El Seti, 4 Adet WC'de bulunan İpli Çağrı Butonu ve WC kapılarında bulunan Kapı Üstü İkaz Lambası, 1 Adet Duvar Tipi Hemşire Çağrı Gösterge Paneli, 14 Adet Adres Modülü, yaklaşık 100 metre CAT6 kablodan oluşmaktadır.

Yatak başı Çağn Reset Prizi montajında mevcut pendantlarda bulunan montaj delikleri kullanılacaktır. Çağrı Reset Prizi kablo bağlantılarında mevcut sıva altı borular kullanılacaktır. Bu boruların kullanılamaz olduğu durumlarda hastane teknik servis onayı ile sıva üstü rijit boru kullanılacaktır.

WC'lerde kullanılacak çağn reset priz yuvalan yüklenici tarafından açılacaktır. Sıva altı montaj yapılacaktır.

Verilen CAT6 kablo metrajı tahminidir. Net metraj için firmaların keşif yapmaları zorunludur.

Sistemin kurulumu adreslemesi yapılarak çalışır şekilde teslim edilecektir.

Kurulum yapılacak yerin hastane olduğu göz önüne alınarak kurulum işi hastane idaresinin belirlediği saatlerde yapılacaktır.

İş Sağlığı ve Güvenliği konularında firma tam yükümlüdür.

Hastane binasına ve/veya müştemilatına gelebilecek zararlardan firma sorumludur. Kırılan, dökülen, bozulan yapıların aslına döndürülmesi gerekmektedir.

Kullanılan malzemeler ve yapılan işçilik en az 1 yıl garantili olmalıdır.

1.     DUVAR TİP HEMŞİRE ÇAĞRI GÖSTERGE PANELİ

Hemşire Çağrı paneli ilgili personelin bulunduğu yerlere masaüstüne konulan yapılan çağrıları ve çağrının yapıldığı bölgeyi bildirmek amacı ile kullanılan çok fonksiyonlu Bir paneldir.

En az 16 adres kapasiteli olmalıdır.

Sistem oda adres modülleri ile RS-485 haberleşme protokolü ile çalışır. Acil çağrılara öncelik verir, en az 5 çağrıyı gösterebilir. Çağrı tipine göre sesli ikaz özelliği mevcuttur. Yazıcı bağlanılarak durum çıktısı alınabilir. Tüm uç birim bağlantıları CAT-6 kablo ucuna çakılan RJ-45 jack ile yapılmaktadır.

En az 5 Ayrı Çağrıyı Aynı Anda izleyebilme Rs 485 Haberleşme

Farklı Çağn Tiplerine Farklı sesli ve görsel uyarı verebilme

—jy—~

,o,5

Borsa Yüksek İhtisas fjt. ve Ar,. Hrt.

Yusuf ÇALIŞKAN

Makine, Yenilisi

 

 

 

 

Metin Kutusu: Kasa Hammaddesi: Koruma Sınıfı: Çalışma Voltajı: Çalışma Akımı: Çalışma Sıcaklığı: Yazıcı Girişi: Montaj Tipi:
Kablo:

 
  Metin Kutusu: Hemşire müdahale lambası Acil Çağrı lambası Saat ve Termometre Özelliği Code Blue Çağrı Özeliği
Ps2 Klavye girişi ile klavye üzerinden sistem programlama Geniş Display Ekran Smd Kart Tasarımı Yüksek kalite ve güvenirlilik

Alüminyum Gövde IP23

12VDC voltaj(+-% 10) 200mA Max, 300 mA Min -10°C ile +50°C Var

Masaüstü CAT-6 kablo

2.      ÇAĞRI RESET PRİZİ

Hemşire çağrı sisteminde hasta yatak başlarına konulan ve hastanın hemşire ve ya görevli ile haberleşmesini sağlayan sistem elemanıdır.

Cihaz, üzerinde acil çağrı ve reset butonlan bulunan ve karanlıkta bu butonlarm aydınlatılmasını sağlayan donanımsal özelliğe sahiptir. Priz üzerinde hasta el seti bağlantısını sağlayan RJ-45 Soket girişi bulunur.

Priz CAT-6 Kablonun ucuna bağlanmış RJ-45 soket ile kolay montaj ve de montaj olanağı sağlar. Prizin 2 adet RJ-45 girişi bulunur.

Mevcut Pendantlarda bulunan montaj delikleri kullanılacaktır.

Anti bakteriyel Şık ve Kullanışlı Kapak

Metin Kutusu: 12 VDC IP23
1.5	mA (+-%10)
3.5	Ma-5 mA -10°C ile +50°C LED
Sıva Altı CAT-6 kablo
Acil çağrı ve Reset tuşlarının karanlıkta görünümü için sürekli aydınlatma El setinin kolaylıkla sökülüp takılması için kilitli soket El setsiz kullanımlarda dekoratif kapak Çift RJ-45 Bağlantı girişi Kolay Montaj ve Demontaj SMD Kart T asarımı Yüksek kalite ve güvenirlilik Çalışma Gerilimi:

Koruma Sınıfı:

Bekleme Akımı:

Alarm Akımı: Reset Akımı Çalışma Sıcaklığı:

Aydınlatma Elemanı Montaj Tipi:

Kablo:



 


 

3.      KABLOLU ÇAĞRI EL SETİ

Hemşire çağrı sisteminde yatakbaşı çağrı reset ünitesine RJ-45 soket ile bağlanan üründür. Hasta el seti hastanın ihtiyacı olduğunda hemşire paneline çağrı göndermek amacı ile tasarlanmış sistem ürünüdür.

El seti üzerinde kolayca anlaşılabilen simge ile hemşire çağrı butonu bulunur. Hastanın karanlıkta el setine ulaşmasını sağlayan LEDTerle donatılan cihaz hastaların kolay kullanımı için tasarlanmıştır.

Kolay kullanım şık tasarım

Antibakteriyel plastik gövde

Çağrı butonu ve aydınlatma butonları

Çağrının verildiğini belirten kesik kesik yanan kırmızı LED

RJ-45 Bağlantı girişleri

Kullanılmadığında çağrı rest prizinden çıkarılabilir

SMD kart tasarımı

Yüksek kalite ve güvenilirlik

Çalışma gerilimi       5 VDC

Koruma Sınıfı:         IP23

Montaj Tipi            Sıva Üstü

Çalışma Sıcaklığı:     -10°C ile +50°C

Kasa Hammaddesi        ABS Anti bakteriyel

Kablo:                 CAT-6 kablo

4.      BANYOAVC ACİL İPLİ ÇAĞRI BUTONU

Hemşire çağrı sisteminde acil ipli çağn butonu hastanelerin banyo veya WC Terinde hastaların acil durumlarda ipi çekerek Hemşireye bilgi göndermesi amacı ile kullanılan sistem elemanıdır.

Cihaz, üzerinde Hastanın kolay ulaşımını sağlayacak Kırmızı Plastik acil çekme ipi ve hemşirenin müdahalesi için tasarlanmış reset tuşu bulunmaktadır. Ürün karanlıkta yerinin kolay bulunabilmesi adına aydınlatma LED’i ile desteklenmiştir.

Çağrı Butonu sıva altı olarak montajı yapılmalıdır. Sıva altı montaj için gerekli parçalar sağlanacaktır.

Sesli İkaz özelliği

Şık Ergonomik ve Kullanışlı Tasarım

Sıva Üstü Tavan Montaj özelliği ile kolay montaj

Anti bakteriyel plastik gövde

RF-45 Bağlantı girişi

Kolay Montaj ve De montaj

SMD Kart Tasarımı

Yüksek kalite ve güvenirlilik

Çalışma Gerilimi:      12 VDC

Koruma Sınıfı:         IP23


 

Alarm Akımı: Reset Akımı Çalışma Sıcaklığı: Aydınlatma Elemanı Kasa Hammaddesi Kablo:

5.      Metin Kutusu: 6 Ma-6 mA -10°C ile +50°C LED ABS
CAT-6 kablo
KABLOLU ODA YATAK ADRES MODÜLÜ

Hemşire çağrı sisteminde oda adres modülü her hasta odası için konulması gereken ve odanın adresini belirleyen ayrıca kapı üstü ikaz lambası, çağrı reset prizleri ve acil ipli çekme butonlarınm çalışmasını sağlayan ünitedir.

Cihaz üzerinde; kapı üstü ikaz lambası, Çağrı Reset Prizi; Acil ipli çekme butonu odadan odaya geçiş girişler için 5 Adet giriş bulunur.

Uç Birimlerin Dinleme ve Kontrolünü yapar Şık Ergonomik ve Kullanışlı Tasarım Sıva Üstü Tavan Montaj özelliği ile kolay montaj Anti bakteriyel Alüminyum gövde RJ-45 bağlantı girişleri Haberleşme LED Teri Adres Switch’i (anahtarı)

SMD kart tasarımı Yüksek kalite ve güvenirlilik Çalışma Gerilimi:

Metin Kutusu: Koruma Sınıfı: Bekleme Akımı: Mikro kontroller Çalışma Sıcaklığı: Programlama yapısı Kasa Hammaddesi Kablo:12 VDC IP23

15 mA(+-%10)

Var

-10°C ile +50°C

Üzerinde Programlama ve Adresleme

Alüminyum

CAT-6 kablo

6.      KAPI ÜSTÜ İKAZ LAMBASI

Kapı üstü ikaz lambası hemşire çağrı sisteminde hasta odaları kapı üstlerine takılır ve çağrı anında görevli tarafından odanın kolay bulunulmasına olanak sağlar.

WC kapılarının üzerine takılarak, oda adres modülüne bağlanarak WC'den gelen çağrıyı ışıklı ve sesli olarak bildirir.

Şık Ergonomik ve Kullanışlı Tasarım

Sıva Üstü Tavan Montaj özelliği ile kolay montaj

Anti bakteriyel plastik gövde

RJ-45 Bağlantı girişi

Kolay Montaj ve De montaj

SMD Kart Tasarımı



 


 

Çalışma Gerilimi:

Metin Kutusu: 12 VDC IP23
6 mA(+-%10) 10 Ma-10 mA -10°C ile +50°C LED ABS
CAT-6 kablo
Koruma Sınıfı:

Bekleme Akımı:

Alarm Akımı: Reset Akımı Çalışma Sıcaklığı: Aydınlatma Elemanı Kasa Hammaddesi Kablo:

7.      CAT6 KABLO

Metin Kutusu: Yusuf ÇALIŞKANMetin Kutusu: MakineMüijeijrijşj250 Mhz band genişliği ve 250 Mbps hızındaki veri iletişiminde kullanılan 4 perli, 4 renk kodlu (mavi-mavibeyaz, turuncu-turuncu beyaz, yeşil-yeşil beyaz, kahverengi-kahverengi beyaz) korumasız bükümlü peri er yıldız biçimli ayırıcı etrafında hepsini kapsayan halojen free dış kılıf, 4 Çift Kablo, Cat 6 Standartmda, 23 AWG (Amerikan Wire Gauge) 0.57 mm çıplak bakır kaplama ölçütünde, ANSI/TIA/EIA-568, TS EN 50288-3-1,2, ISO 11801 Standartlarına uygun kablo.

 

HAZIRLAYAN

 

 

 

Doküman Kodu:

F.23.028.00

*

 

İlk Yayın Tarihi:

16.05.2017

/ sİ

İHTİYAÇ TESPİT TUTANAĞI

Revizyon Tarihi:

-

L/J

Revizyon No:

0

Ssğlrk Bakandğı

 

Sayfa No:

1

 

26.11.2021 TSN15

TUTANAK

Birimimizin, ekte İhtiyaç Tespit Cetveli’nde yazılı malzemeye aşağıda yazılı gerekçelerden dolayı ihtiyacı vardır.

Temini için gerekli işlemlerin yapılmasını arz ederiz.

GEREKÇE: Hastanemiz Nilüfer Ek Binası -1. Katı Acil Biriminde mevcut kullanılan kablosuz Hemşire çağrı sistemi ekonomik ömrünü tamamladığı, çalışmadığı tesbit edilmiştir. Yeni Hemşire kablolu çağrı sisteminin kurulumu gerekmektedir.

Gereğinin yapılmasını arz ederiz.

YAPILACAK İŞ

BİRİM

MİKTAR

HEMŞİRE ÇAĞRI SİSTEMİ KURULUMU İŞİ

Adet

1

 

 

       
   

Buna Yüksek Ihtisaj E<)t. ve Ar$. H*t

Yusuf ÇALIŞKAN

Makine .Müheryjisi

4-

 
 

e\<.

f7ı t o 47C>8'

EWan^cıi-°-

 
 

 

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)