İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Hdp(mh) 2016/19- 1 Kalem Cihaz Alımı Doç. Dr. Fahri Vatansever

İhale No 1253178
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare Uludağ Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi ( Uludağ Üniversitesi BAP )
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 21 Ocak 2017
İhale Tarihi 3 Şubat 2017 23:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

HDP(MH) 2016/19- 1 Kalem Cihaz Alımı Doç. Dr. Fahri VATANSEVER
Son Geçerlilik Tarihi 03-02-2017 Ekleyen Mehmet ÇAVUNDUR
Son Geçerlilik Saati 23:00 Tarih 20-01-2017
Duyuru Detayı

1 Kalem Cihaz Alımı


EK DOSYALAR:
  1. 03.02.2017 HDP(MH) 2016-19 -1 Kalem cihaz alımı Doç.Dr. Fahri VATANSEVER.doc

DOĞRU LOGO 2

Satınalan Birim

Uludağ Üniversitesi Rektörlüğü

Bilimsel Araştırma Projeleri Birimi

Talep Eden Birim

Mühendislik Fakültesi –Elektrik-Elektronik  Müh. Bölümü

Proje Numarası

HDP(MH) 2016/19

0224 294 0905

Proje Yürütücüsü

Doç.Dr. Fahri VATANSEVER

Satınalma Usulü

Doğrudan Temin

Satınalma Memuru

Ercan KARATAŞ

Tel : 0224 294 04 52

Fax: 0224 294 02 55

E-mail:bilimar2@uludag.edu.tr

         

 

Sıra No

Mal/Hizmet Cinsi

Mal/Hizmet Özellikleri

Miktarı

1

Cihaz Alımı

Büro İşyeri Makine Teçhizat Alımı

1 Kalem

 

 

 

 

 

HDP(MH) 2016/19 no.lu araştırma projesinin ihtiyacı olan mal ve malzemeler aşağıda belirtilen şartlar dahilinde alımı yapılacaktır.

 

1-    Teklifler 03/02.2017 tarih ve saat 17:00 ye kadar U.Ü. Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri Birimi Satın alma Bölümüne elden teslim edileceği gibi posta yoluyla da gönderilebilir. Teklifin fax veya elektronik posta adresine gönderilmesi halinde; teklif mektubunun aslı da  kaşeli ve ıslak imzalı olacak şekilde kapalı zarf ile gönderilecektir.

2-    Teklif mektubuna ve zarfının üzerine proje numarası yazılmalıdır.

3-   Kısmi teklif verilebilir. Alternatif teklif verilmeyecektir.

4-    Mal/Hizmetle ilgili her türlü giderler (Montaj, nakliye, sigorta, vergi, vb.) tedarikçiye aittir.

5-    Teklifler KDV hariç olarak TL cinsinden verilmelidir. KDV oranları ilgili yere yazılmalıdır.

6-    Mal/Hizmet ile ilgili Garanti verilmelidir. (4077 sayılı Tüketici Korunması hakkında kanun ve ilgili mevzuat gereği)

7-    Teklifler sıra numaralarına göre verilecektir. Teklif verilmeyen ürünlerin karşılığına “Teklif veremiyoruz” ibaresi yazılacaktır.

8-    Teklif edilen malın istenilen şartlarla uygunluğunu teyit etmek amacıyla, ayrıntılı teknik bilgilerinin yer aldığı katalog ve idarece hazırlanan teknik şartnamenin tüm maddelerine teknik şartnameye cevaplar. (Teklif edilen malın markası, modeli ve menşei ülkesi ayrıntılı olarak yazılacaktır.)

9-    Aşağıda idare tarafından standart hale getirilen teklif mektubu eksiksiz doldurularak verilmesi gerekmektedir.       

 

 

 

 

Adres: Uludağ Üniversitesi Rektörlüğü – Bilimsel araştırma Projeleri Birimi

 Görükle Kampusü 16059 Nilüfer / BURSA

     

 

 

 

 

 

       Tel     :  (0224) 294 04 52

                   Fax    : (0224) 294 02 55

 

 

TEKLİF MEKTUBU

ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ

BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ BİRİMİNE

 

                                                                                                                       Tarih: …./…./2017

 

Teklif Vermeye Yetkili Kişinin;

Adı ve Soyadı

 

Firma Adı

 

Açık Tebligat Adresi

 

Vergi Dairesi ve Vergi Numarası

 

Telefon ve Fax Numarası

 

Elektronik Posta Adresi                               

 

 

Proje Numarası

HDP(MH) 2016/19

 

Yürütücüsü

Doç.Dr. Fahri VATANSEVER

 

Sıra No

Kat.No

Mal/Hizmet Cinsi

Miktarı

Birim Fiyatı

Toplam

KDV Oranı

1-

 

Çok Fonksiyonlu veri toplama kartı(DAQ)

1 Adet

 

 

%......

2-

 

 

 

 

 

%......

 

KDV’siz Genel Toplam (TL)

 

               

 

1- Yukarıda belirtilen ( …… Kalem ) mal/hizmet alımına ait teklifimizi KDV hariç ……………….. TL bedel karşılığında vermeyi kabul ve taahhüt ediyorum/ediyoruz.

2-Teklifimiz  …./…./2017  tarihine  kadar geçerlidir.

3-Söz konusu mal/hizmet idarece tarafımıza sipariş verilmesinden sonra ……………. takvim günü içerisinde teslim edilecektir.

4- 4077 Sayılı Tüketici Koruması hakkında kanun ve ilgili mevzuat hükümlerini kabul ediyor, mal ve malzemelerin garanti kapsamında olduğunu taahhüt ediyorum.

5- Teklifimizin kabul edilmesi halinde sipariş yazısının, yukarıda yer alan; Elektronik posta adresime veya faks numarama tebligat yapılmasını:

 

¨  Kabul ediyorum.

¨  Kabul etmiyorum.

   

 Teklif Vermeye Yetkili Kişinin;

 Adı ve Soyadı:

 İmzası           :

 

 

 

 

 

TEKNİK ŞARTNAME VE VERİLEN CEVABI

(Çok Fonksiyonlu veri toplama kartı (DAQ)

İSTENİLEN VAZGEÇİLMEZ ÖZELLİKLER

(İDARE)*

TEKLİF EDİLEN ÖZELLİKLER

(FİRMA)**

1

Temel özellik: Çok fonksiyonlu DAQ

1

 

2

Ölçüm türü: Gerilim

2

 

3

Bağlantı: USB

3

 

4

İşletim sistemi: Windows

4

 

5

Analog giriş:

Tekli kanal sayısı: 8 (100 kS/s)

Fark kanal sayısı: 4

Çözünürlük: 16 bit

Maksimum bant genişliği: 300 kHz

Giriş empedansı: 1 GΩ

5

 

6

Analog çıkış:

Kanal sayısı: 2 (5 kS/s)

Çözünürlük: 16 bit

Zamanlama: Donanımsal

Çıkış empedansı: 0.2 Ω

6

 

7

Dijital Giriş/Çıkış:

İki yönlü kanal sayısı: 13

Zamanlama: Yazılımsal

7

 

8

Sayıcı: 1 (32 bit)

8

 

9

Uyum: ANSI C, C#.NET, VB.BET, LabVIEW, LabWindowsTM/CVI, Measurement Studio, MATLAB

9

 

 

 

 

Proje Yürütücüsünün

     Adı-Soyadı ve Unvanı: Doç. Dr. Fahri Vatansever

     İmzası       :

   

Teklif edilen Cihazın

Marka – Modeli ve Menşei

                

 

 

         

                                                                                                                           

                                                                                                 Firma kaşesi ve

                                                                                                Yetkilisinin adı soyadı İmzası

 

*   Proje yürütücüsü tarafında doldurulacak

** Teklif veren firma tarafında doldurulacak

 

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)