İhale No | 1147872 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | Uludağ Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi ( Uludağ Üniversitesi BAP ) |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 11 Ağustos 2016 |
İhale Tarihi | 17 Ağustos 2016 17:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
HDP(E)2016/34 Nolu Proje 1 kalem Digital Bina Modeli alınacaktır. Doç.Dr.Yunus ALYAZ | |||
Son Geçerlilik Tarihi | 17-08-2016 | Ekleyen | Mehmet ÇAVUNDUR |
Son Geçerlilik Saati | 17:00 | Tarih | 10-08-2016 |
Duyuru Detayı Doç.Dr.Yunus ALYAZ |
|
Satınalan Birim |
Uludağ Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri Birimi |
||
Talep Eden Birim |
Eğitim Fakültesi-Yabancı Diller Eğitimi |
|||
Proje Numarası |
HDP(E) 2016/34 |
0224 294 22 76 |
||
Proje Yürütücüsü |
Doç.Dr.Yunus ALYAZ |
|||
Satınalma Usulü |
Doğrudan Temin |
|||
Satınalma Memuru |
Deniz ÖZAY |
Tel : 0224 294 04 54 |
||
Fax: 0224 294 02 55 |
||||
E-mail:denizozay@uludag.edu.tr |
||||
Sıra No |
Mal/Hizmet Cinsi |
Mal/Hizmet Özellikleri |
Miktarı |
1 |
Cihaz Alımı |
Demirbaş |
1 Kalem |
HDP(E)-2016/34 no.lu araştırma projesinin ihtiyacı olan mal ve malzemeler aşağıda belirtilen şartlar dahilinde alımı yapılacaktır.
1- Teklifler 17/08/2016 tarih ve saat 17:00 ye kadar U.Ü. Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri Birimi Satın alma Bölümüne elden teslim edileceği gibi posta yoluyla da gönderilebilir. Teklifin fax veya elektronik posta adresine gönderilmesi halinde; teklif mektubunun aslı da kaşeli ve ıslak imzalı olacak şekilde kapalı zarf ile gönderilecektir.
2- Teklif mektubuna ve zarfının üzerine proje numarası yazılmalıdır.
3- Kısmi teklif verilebilir. Alternatif teklif verilmeyecektir.
4- Mal/Hizmetle ilgili her türlü giderler (Montaj, nakliye, sigorta, vergi, vb.) tedarikçiye aittir.
5- Teklifler KDV hariç olarak TL cinsinden verilmelidir. KDV oranları ilgili yere yazılmalıdır.
6- Mal/Hizmet ile ilgili Garanti verilmelidir. (4077 sayılı Tüketici Korunması hakkında kanun ve ilgili mevzuat gereği)
7- Teklifler sıra numaralarına göre verilecektir. Teklif verilmeyen ürünlerin karşılığına “Teklif veremiyoruz” ibaresi yazılacaktır.
8- Teklif edilen malın istenilen şartlarla uygunluğunu teyit etmek amacıyla, ayrıntılı teknik bilgilerinin yer aldığı katalog ve idarece hazırlanan teknik şartnamenin tüm maddelerine teknik şartnameye cevaplar. (Teklif edilen malın markası, modeli ve menşei ülkesi ayrıntılı olarak yazılacaktır.)
9- Aşağıda idare tarafından standart hale getirilen teklif mektubu eksiksiz doldurularak verilmesi gerekmektedir.
Adres: Uludağ Üniversitesi Rektörlüğü – Bilimsel araştırma Projeleri Birimi
Görükle Kampusü 16059 Nilüfer / BURSA
Tel : (0224) 294 04 53
Fax : (0224) 294 02 55
TEKLİF MEKTUBU
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ
BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ BİRİMİNE
Tarih: …./…./2016
Teklif Vermeye Yetkili Kişinin; |
|
Adı ve Soyadı |
|
Firma Adı |
|
Açık Tebligat Adresi |
|
Vergi Dairesi ve Vergi Numarası |
|
Telefon ve Fax Numarası |
|
Elektronik Posta Adresi |
|
Proje Numarası |
HDP(E) 2016/34 |
|
|||||
Yürütücüsü |
Doç.Dr.Yunus ALYAZ |
|
|||||
Sıra No |
Kat.No |
Mal/Hizmet Cinsi |
Miktarı |
Birim Fiyatı |
Toplam |
KDV Oranı |
|
1- |
|
DİGİTAL BİNA MODELİ |
3 Adet |
|
|
|
|
|
KDV’siz Genel Toplam (TL) |
|
|||||
1- Yukarıda belirtilen ( …… Kalem ) mal/hizmet alımına ait teklifimizi KDV hariç ……………….. TL bedel karşılığında vermeyi kabul ve taahhüt ediyorum/ediyoruz.
2-Teklifimiz …./…./2016 tarihine kadar geçerlidir.
3-Söz konusu mal/hizmet idarece tarafımıza sipariş verilmesinden sonra ……………. takvim günü içerisinde teslim edilecektir.
4- 4077 Sayılı Tüketici Koruması hakkında kanun ve ilgili mevzuat hükümlerini kabul ediyor, mal ve malzemelerin garanti kapsamında olduğunu taahhüt ediyorum.
5- Teklifimizin kabul edilmesi halinde sipariş yazısının, yukarıda yer alan; Elektronik posta adresime veya faks numarama tebligat yapılmasını:
¨ Kabul ediyorum.
¨ Kabul etmiyorum.
Teklif Vermeye Yetkili Kişinin;
Adı ve Soyadı:
İmzası :
Firma kaşesi ve
Yetkilisinin adı soyadı İmzası
TEKNİK ŞARTNAME VE VERİLEN CEVABI (CİHAZIN-DEMİRBAŞIN ADI *) 3 Adet Dijital Bina Modeli |
|||
İSTENİLEN VAZGEÇİLMEZ ÖZELLİKLER (İDARE)* |
TEKLİF EDİLEN ÖZELLİKLER (FİRMA)** |
||
1 |
Binalar (1. Almanya Parlamento Binası, 2. Berlin Zafer Anıtı, 3.Berlin Kongre Salonu) |
1 |
|
2 |
Her üç modelin daha sonra ilgili tasarım programıyla müdahale edilebilir ham çalışma dosyası (örn. Maya .ma) |
2 |
|
3 |
Her üç modelin fbx, obj veya 3d çıktıları ve desenleri (textured) |
3 |
|
4 |
Modellerin Unity’ye aktarılması aşamasında oluşacak olası hataların (örn. Run time error, desenin görünmemesi vb.) düzeltilmesi için 3 ay garanti süresi |
4 |
|
5 |
|
5 |
|
6 |
|
6 |
|
7 |
|
7 |
|
8 |
|
8 |
|
9 |
|
9 |
|
10 |
|
10 |
|
11 |
|
11 |
|
12 |
|
12 |
|
13 |
|
13 |
|
14 |
|
14 |
|
15 |
|
15 |
|
Proje Yürütücüsünün
Adı-Soyadı ve Unvanı: Doç. Dr. Yunus ALYAZ İmzası : |
Teklif edilen Cihazın Marka - Modeli ve Menşei
|
|
|
|
Firma kaşesi ve Yetkilisinin adı soyadı İmzası |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)