İhale No | 2023/783990 |
Sektör | Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım |
İdare | DEVLET HAVA MEYDANLARI İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(DHMİ) SATIN ALMA VE İKMAL DAİRESİ BAŞKANLIĞI |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 9 Ağustos 2023 |
İhale Tarihi | 19 Eylül 2023 11:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
DEVLET HAVA MEYDANLARI İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ (DHMİ)
HAVACILIK AKADEMİSİ SİMÜLATÖR SİSTEMLERİ MODERNİZASYONU mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2023/783990 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | DEVLET HAVA MEYDANLARI İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ (DHMİ) |
b) Adresi | : | EMNİYET MAHALLESİ MEVLANA BULVARI (KONYA YOLU ÜZERİ) NO: 32 06560 - YENİMAHALLE/ANKARA |
c) Telefon ve faks numarası | : | +90 (312) 204 2340 - 2341- 2348-2626-2878 - +90 312 212 8158 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı | : | HAVACILIK AKADEMİSİ SİMÜLATÖR SİSTEMLERİ MODERNİZASYONU |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | Modernizasyon İşi/ Mal Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | Ankara Esenboğa Havalimanı Başmüdürlüğü DHMİ Havacılık Akademisi |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | İşe Başlama Tarihi: Sözleşmenin imzalanmasını müteakip İdare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak tebligatın tarihi işe başlama tarihidir. İş Bitim Tarihi: Yüklenici kabule hazır olduğunda bu durumu bir yazı ile İdareye bildirecektir. Bu tarih iş bitim tarihi olarak alınacaktır. Yüklenici sipariş edilmiş olan malzemeyi tek partide sevk edecektir. Malzemenin teslim süresi 50 gündür. (teklifteki sürenin daha kısa olması durumunda bu süre dikkate alınacaktır.) Yüklenicinin Yabancı Olması Halinde Teslimat Programı: "Belirlenen Yerde/terminalde Boşaltılmış Teslim / Delivered At Place Unloaded (DPU)" esasları uygulanacaktır. Açılan akreditif kapsamındaki malzeme; tek partide sevk edilecektir. Ordino bedelinin ödenerek ordinonun alınması, gümrük formalitelerinin yerine getirilmesi ve ardiye ücretinin ödenmesi yükleniciye ait olup, yüklenici faturaları kendisi/temsilcisi adına düzenlettirecektir. Yüklenici ithal için gerekli izinleri DHMİ adına alacak, bu izinlerin alınması sırasında oluşacak bedelleri ödeyecektir. İthal için gerekli izin başvurularında DHMİ'nin başvurusunun zorunlu olduğu hallerde ise DHMİ izin belgelerini temin edecektir. DHMİ gümrükleme hizmeti için yüklenici tarafından talep edilecek yetki ve izin belgelerini, sevk vesaikinin Bankadan alınmasını müteakip en geç 3 iş günü içinde hazırlayarak yükleniciye verecektir. (Yüklenicinin vesaiki beklememesi durumunda da her türlü sorumluluk (maddi sorumluluk ve masraflar da dahil) yükleniciye ait olmak üzere yetki belgeleri verilebilecektir.) Gümrük Müdürlüklerine İthalat için ödenmesi gereken vergi resim ve harçlar İdaremiz sorumluluğundadır. Yüklenici, gümrükleme işlemleri sırasında yetki verilen Gümrük Müşavirliği tarafından doldurulan Gümrük Giriş Beyannamesini; tescil edilmeden önce DHMİ'ye kontrol amacıyla sunacak ve İdarenin onayını aldıktan sonra Giriş Beyannamesi muayene memuru tarafından kapatılacaktır. ( Bu işlemin yerine getirilmemesi durumunda sonucundan doğacak her türlü sorumluluk (maddi sorumluluk ve masraflar dahil) yükleniciye ait olacaktır.) Yüklenici Gümrük mal saymanlığına ödenecek bedeli, gümrük beyannamesinin bir suretini de ekleyerek yazılı olarak İdaremize bildirecektir. İdaremiz bu vergi, resim ve harçları ödemek için yüklenicinin bildirim tarihinden itibaren en geç 5 iş günü içinde bir eleman görevlendirecektir. Ancak yüklenici bu bedelleri ödeyip fili ithali gerçekleştirebilir. Akreditif kapsamındaki malzemenin fiili ithali Ankara/İstanbul Gümrük Müdürlüklerinden yapılacaktır. Yüklenici ihale konusu malı ithal ederek kabule hazır hale getirilmesine kadar geçecek sürede, ihale konusu mal ve mal ile ilgili gerekli tüm cihaz ve kullanılması gerekli diğer malzeme ve ekipmanlarının ambalajlanmalarından, yüklenmelerinden, taşınmalarından, teslim alınmalarından, boşaltılmalarından, depolanmalarından ve korunmalarından sorumlu olacaktır. - Yüklenici kabule hazır olduğunda bu durumu bir yazı ile İdareye bildirecektir. Bu tarih iş bitim tarihi olarak alınacaktır. - Kabul ve garanti süresi içerisinde yüklenicinin hatasından kaynaklanan eksik, arızalı ve hasarlı mallara ilişkin her türlü masraf yüklenici tarafından karşılanacaktır. - Kabul tarihinden 2(İki) yıl sonra yüklenicinin garanti süresi sona erer. |
d) İşe başlama tarihi | : | İdare tarafından yapılacak tebligatın tarihi işe başlama tarihidir. |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 19.09.2023 - 11:00 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | DHMİ Genel Müdürlüğü binası içerisinde bulunan Satın Alma ve İkmal Dairesi Başkanlığı |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgelere veya teknolojik ürün deneyim belgesine ait bilgiler. |
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları: |
1)TEKNİK DOKUMAN KATALOG BROŞÜR; Simülatör sistemleri modernizasyonu işi kapsamında kullanılacak cihazlara ve Teknik Şartname 2.2.4 maddesinde belirtildiği üzere Otomatik Ayar Sistemine ilişkin Teknik Doküman, katalog ve/veya broşür, İsteklilerin ihaleye teklif vermesi, Teknik Şartnameyi tamamen karşıladığı anlamına gelmekte olup; Teknik Şartnameyi nasıl karşıladığını gösteren teklif eki teknik doküman ve katalogların eksikliği nedeniyle, isteklinin bu şartnameyi kısmen veya bütünüyle karşılayamadığına hükmedilmesinden İdare sorumlu olmayacaktır. 2)TEKNİK ŞARTNAMEYE VERİLECEK CEVAPLAR Bu şartnamede bilgi ve açıklama gerektiren bazı maddeler (A) sembolü ile işaretlenmiş olup, sadece söz konusu maddelerde istenen hususların, teknik olarak nasıl karşılandığı teklif evrakları ile birlikte (Teknik Doküman, katalog ve broşür) açıklanacaktır. (A) işaretli maddeler için gerekli açıklamaların teklif evrakları içerisinde hangi kısımlarda açıklandığını belirtecek şekilde, “Teknik Şartnameye Verilecek Cevaplar” tablosu oluşturularak ihale teklif dosyası ile birlikte verilecektir. Söz konusu tablo, teklif evrakları ile birlikte hem yazılı hem de elektronik ortamda CD ile temin edilecektir. Bu tablo en az üç sütundan oluşacak ve 1. Sütunda Teknik Şartnamenin ilgili madde numarası, 2. Sütunda Teknik şartname maddesi, 3. Sütunda ise istekli tarafından sunulacak referans dokümanın adı ile birlikte cilt, bölüm, sayfa ve madde numarası bilgileri yer alacaktır. İstekli ayrıca referans dokümanda atıfta bulunulan kısımları işaretleyecektir. İstekli, teklifinde (A) işaretli gerekliliklerin nasıl karşılanacağını açık ve kesin olarak ispatlayacaktır. Teknik Şartnamenin tüm maddelerine cevap verilmesine ihtiyaç olmayıp, yalnızca (A) sembolü ile işaretlenen maddeler için “Teknik Şartnameye Verilecek Cevaplar” tablosu verilecektir. Kaynak olarak gösterilen kısımlar, Teknik Şartnamenin ilgili maddesinde belirtilen teknik özellikler ile ilgili olacak ve istenen performans/özelliği karşılayacaktır. “Teknik Şartnameye Verilecek Cevaplar” tablosu istekli tarafından, orijinal mühür ve antetli sayfalar üzerine İngilizce ve Türkçe olarak hazırlanmış olacak, her sayfa istekli tarafından imzalanacaktır. İstekli teklifinin Türkçe tercümesi geçerli olup, tercüme hatalarından dolayı yanlış değerlendirmelerden İdare sorumlu olmayacaktır. Teknik Şartnamenin (A) işaretli maddelerine kaynak gösterilmemesi veya kaynak gösterilen yerde istenen bilginin bulunamaması durumunda, teklifin değerlendirmeye alınmaması durumundan İdaremiz sorumlu olmayacaktır. 3)İdaremizin yedek malzeme ihtiyacını karşılamaya yönelik olarak hazırlanacak “Yedek Malzeme Listesinde” bulunan malzemenin, garanti bitiminden sonra 10 (On) yıllık süre boyunca yedek malzeme desteğinin ücreti mukabili vereceğine ilişkin beyan, 4)Teknik Şartnamenin 6.3 maddesindeki formata uygun şekilde düzenlenecek ve 10 (On) yıllık süreyi kapsayacak şekilde DPU (Incoterm 2020)/depo teslim şartlarında sabit fiyatlı yedek yedek malzeme listesi, (Söz konusu listede yer alan malzemenin, garanti süresinin bitiminden sonraki 10 (On) yıllık süre içinde temininde, listede belirtilen yedek malzeme fiyatları esas alınacaktır. İdare malzemeyi listede belirtilen fiyatlardan alıp almamakta serbesttir. (Yedek malzemenin satın alınması durumunda İdare sözleşme yapma, teminat alma hakkını saklı tutar.)) 5)Teklif edilen modernizasyon işi kapsamında kullanması gereken malzeme ile ilgili olarak garantiden itibaren 10 yıllık süre içerisinde, üretici firma desteğinin kalkması halinde; bu durumu İdare tarafından kabul edilebilir alternatif çözüm önerileri ile birlikte en az 6 ay öncesinden İdareye yazılı olarak bildireceğine ilişkin beyan
|
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Hava Trafik Kontrol Sistemleri Üretimi ve/veya Satışı |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (YüzSeksen) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
Projektör Kalibrasyonu | 1 | adet |
42.5” Ekran | 13 | adet |
Çoklu Görüntü Yönetim Cihazı(4k Video Scaler) | 13 | adet |
Yönetim Bilgisayarı | 1 | adet |
Dizüstü Bilgisayar | 1 | adet |
ATC Monitör Sistemi Kurulumu ve Konsol Adaptasyonu | 1 | adet |
Projektör Kalibrasyon İşbaşı Eğitimi | 1 | adet |
ATC Monitörü Çoklu Görüntüleme İşbaşı Eğitimi | 1 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)