İhale No | 2538143 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | İzmir Bozyaka Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | İzmir |
İşin İli | İzmir |
Yayın Tarihi | 7 Eylül 2022 |
İhale Tarihi | 12 Eylül 2022 15:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
T.C.
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ İZMİR BOZYAKA EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
SATINALMA BİRİMİ TEKLİF İSTEME MEKTUBU Tel: 0 232 250 50 50-Fax: 0 232 261 80 51 - 0 232 261 93 51
ilgili Birim
işin Adı : HASTANEMİZİN İHTİYACI OLAN 2 KALEM MALZEME ALIMI (KATATER SISTOFIX 12 F , 14 F)
07.09.2022
İLGİLİ FİRMA
Emin YÜCEL İdari ve Mali İşler Mdr. Yrd.
Sıra No |
SUT Kodu |
Malın/Hizmetin Adı/Cinsi |
Birim |
Miktarı |
Marka |
UBB Kodu |
Birim Fiyatı (KDV Hariç) |
Tutarı (KDV Hariç) |
1 |
UR1064 |
145146 - KATATER SISTOFIX 12 F - |
AD |
6 |
|
|
|
|
2 |
UR1064 |
145147 - KATATER SISTOFIX 14 F- |
AD |
6 |
|
|
|
|
|
ilil |
|
|
|
|
|
TOPLAM |
|
Ek:....... sayfa teknik şartname Genel Hükümler:
1 - Teklifinizi en geç 12.09.2022 tarih ve saat 15:00 ’ a kadar SATIN ALMA Birimine iletiniz. Belirtilen sürede iletilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
2 - Teklifinizi hastanemize ait matbu teklif mektubu üzerine belirtilen sırada yazınız.
3 - Teklifler TL (Türk Lirası) ve KDV hariç olarak verilmelidir. Teklif ettiğiniz malzemenin markasını mutlaka yazınız.
4 - Sağlık Uygulama Tebliğinde yer alan SUT Kodunun ve UBB Kodunun teklif mektubunda ve faturada yazılması zorunludur.
5 - Ödemeler hastane'nin ödenek durumuna ve faturanın saymanlığa intikal ediş sırasına göre yapılacaktır. Kurumun nakit sıkıntısı durumunda maliye bakanlığının 18/02/2009 tarih ve 115-2277 sayılı yazısına göre ödeme yapılacaktır.
6 - Teklif edilen ürün ilgili depoya teslim edilecektir.
7 - Teklif edilen ürünlerin UBB ve GMDN kodlarının ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmesi ve onaylı olması gerekmektedir. Firmalarca yapılan hatalı tanımlama sonucu, GMDN kodlarının ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmemesi ve onayının olmaması nedeniyle SGK tarafından kurumumuza ödemesi yapılmayacak fatura edilebilir ürünler ile ilgili firmaların haksız ödeme talebinde bulunduğunun tespiti halinde, oluşmuş veya oluşacak kurum zararı teklif veren firmalar tarafından ödenecek ve bu durumdan kaynaklanan her türlü hukuki ve cezai sorumluluk teklif veren firmalara ait olacaktır, iş bu teklif mektubu malzemelerine teklif veren ve malzeme teslimi yapan firmalar bu durumları kabul etmiş ve taahhüt etmiş sayılacaktır.
8 -Teklif edilen malzemeler için gerekli görüldüğü taktirde numune uygunluğu alınması istenecektir.
9 - ihale ve Doğrudan Temin İlanlarımızı www.izmiregitim.gov.tr web sitesinden Satın Alma Duyuruları ekranından takip edebilirsiniz.
TEKLİF VEREN KİŞİNİN, FİRMANIN :
Adı, Ünvanı Adres :
Tel / Fax :
Mail : izmiregitimbozyaka@gmail.com
Tel : 0232 250 50 50 Dahili Hatlar: Stn1 : 1191-1192- 1193 - 1194 Stn2 : 1195-1196- 1197 Stn3 :1198 Faks : 0 232 261 80 51 - 93 51
T.C.
İZMİR VALİLİĞİ İzmir Bozyaka Eğitim ve Araştırma Hastanesi
SİSTOFİX SETİ TEKNİK ŞARTNAMESİ Hazırlayan Klinik:Üroloji kliniği Tarih:26.08.2022
KONU VE KAPSAM.
Hastanemiz üroloji lokal ameliyathanesinde kullanılan SİSTOFİX SETİ alımı için hazırlanmıştır.
GENEL İSTEK VE ÖZELLİKLER.
1- Ponksiyon kanülü ortadan kırılarak ayrılabilir olmalıdır.
2- Renkli uzunluk işareti olmalıdır.
3- Açılır kapanır klempi olmalıdır.
4- Yanda ve ön uçta delikleri olmalıdır.
5- Fiksasyon klibi olmalıdır.
6- 12 ve 14 Fr kalınlığında olmalıdır.
NUMUNE ALMA VEYA DEĞERLENDİRME.
Ürüne;teknik şartnameyi hazırlayan üroloji kliniği gördükten ve gerekirse denendikten sonra uygunluk verilecektir.
DENETİM VE MUAYENE METODLARI:
Muayene Kabul Komisyonu tarafından ilgili depoda,yürürlükteki Muayene Mal Kabul yönetmeliklere göre teslim alınacaktır.
Hastaneye(ilgili depoya) teslimattan önce ilgili depo ile teslim zamanı belirlenecektir. AMBALAJLAMA VE ETİKETLEME:
Ürün steril bir ambalaj içinde olmalıdır.CE kalite belgesi olmalı,UBB ya kayıtlı ve sağlık bakanlığınca onaylı olmalıdır.Ambalaj üzerinde son kullanma tarihi,kaç Fr kalınlığı olduğu yazmalıdır.
GARANTİ ŞARTLARI:
Depoya/tesl|m tarihinden itibaren en az iki yıl raf ömn"
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)