İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Hastanemizde Kurulu Olan Akesan Marka 5 Adet Sedye Asansörü, 6 Adet İnsan Asansörü, 1 Adet Monşarj Asansörü Ve F.t.r'de Kurulu Olan Mert Marka 1 Adet İnsan Ve Yük Asönsörü Olmak Üzere 13 Adet Asansörünün 5 Aylık Bakım Ve Arıza Sözleşmesinin Yapılması

İhale No 1140150
Sektör Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
İdare Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Yapım İşleri
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Kırşehir
İşin İli Kırşehir
Yayın Tarihi 29 Temmuz 2016
İhale Tarihi 1 Ağustos 2016 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Kırşehir İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Metin Kutusu: Sayı: 75990205-869 - 367 Konu: Hizmet/Maizeme AlımıKırşehir

27.07.2016

TEKLİF MEKTUBUDUR

 

 

 

Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hast. ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satmalma birimine fax yada elden ulaştırmanızı rica ederim.

Hastanemiz Tel: 0386 213 45 15 Dahili: 1878-1879-1898 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31

NOT:Teklif mektupları en geç .Qİ./..Q$./2016-Saat: j.0^

Kadar Satmalma Birimine Ulaştırılmalıdır.

 

BİRİM

FİYAT

TOPLAM

FİYAT

SIRA

U.B.B.

MALZEMENİN CİNSİ

Marka

MİKTARI

1

 

Hastanemizde Kurulu Olan AKESAN Marka 5 Adet Sedye Asansörü, 6 Adet İnsan Asansörü, 1 Adet Monşarj Asansörü ve F.T.R'de Kurulu Olan MERT Marka 1 Adet İnsan ve Yük Asönsörü Olmak Üzere 13 Adet Asansörünün 5 Aylık Bakım ve Arıza Sözleşmesinin Yapılması

 

1

Adet

 

 

TOPLAM =

 

               

 

Eki: 1 Adet Teknik Şartname DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1-  Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

2-                 Teklif    verilmeyecekse gerekçeli nedenin aynı faks mesajı ile tarafımıza bildirilmesi rica olunur.

3-                   Silinti, kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlenirmeye alınmayacaktır.

4-   Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satmalma birimine gönderilecektir.

5-                 Teklif    Edilen Tıbbi Malzeme, İlaç ve Tıbbi Cihaz Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 15.06.2007 tarih ve 12813 sayılı 2007/46 numaralı yazısı qereği ürünlerin herbirine ait onaylanmış ürün barkod numarasını olmalıdır.

6-                         İstekliler   listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-                                Sözkonusu  alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, ulaşım ve sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.

8-                             Firmaların  sattıkları ürünlerin UBB kaydı yeterli olmayıp distribütör veya ana bayice alt bayilerinde UBB de tanımlanmış olması gerekmektedir.

9-                         İdaremiz     mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir. Değerlendirmemiz kalem kalem yapılacaktır. Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.

10-   Malzemelerin, son kullanma tarihi teslim tarihinden itibaren en az 1 yıl olacaktır.

11-                  S.U.T.   Tabi Malzemelerde teklif edilen ürünlerin fiyatlarının değerlendirilmesinde S.U.T.Fiyatları dikkate alınacaktır. Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

12-   Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğu için kesin sipariş yazımızda belirtilen süre içersinde teslim edilmeyen ürünler için gerekli yasai işlemler yapılacaktır.

13-                              Uhtesinde  Kalan Firma Faturasında Ürünün Son Kullanma Tarihi.Seri Numarası.Lot Numarası.Parti Numarasını Belirtmelidir. Belirtilmeyen Faturalara İşlem Yapılmayacaktır.Firma Teklife Cevap Vermekle Bu Hükmü Kabul Etmiş Sayılacaktır.

14-              Alım          uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi Firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtları esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek, ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

KONU: Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesinde kurulu olan AKESAN marka 5 adet sedye asansörü 6 adet insan ve yük asansörü 1 adet monşarj asansörü ve Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon ünitesinde kurulu olan Mert marka 1 adet insan ve yük asansörü olmak üzere toplam 13 adet asansörün 5 aylık bakım ve arıza sözleşmesini kapsamaktadır.

AMAÇ: Sözleşme süresi dahilinde asansörlerin periyodik bakımlarının düzenli yapılması ve arızalara kısa sürede müdahale edilmesidir.

KAPSAM: Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesinde kurulu olan AKESAN marka 5 adet sedye asansörü 6 adet insan ve yük asansörü 1 adet monşarj asansörü ve Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon ünitesinde kurulu olan Mert marka 1 adet insan ve yük asansörü olmak üzere toplam 12 adet asansörün aylık periyodik bakımı ve yıl içinde olabilecek her türlü arızasının giderilmesini kapsamaktadır.

GENEL ŞARTLAR :

1-      Asansör arıza durumunda irtibata geçilecek yüklenici firma arıza ekip sorumlusunun telefonu 7 gün 24 saat sürekli açık olacaktır. Acil sedye asansörü ile 1 adet monşarj asansöründe oluşacak arıza durumunda en geç 2 saat içinde diğer asansör arızalarında en geç 3 saat içinde müdahale edilecektir.

2-     Asansörde insan ve malzeme kalma durumunda hastane teknik personeli tarafından müdahale edilecektir. Kurtarma işleminin yapılamaması durumunda en geç 30 dakika içinde yüklenici firma tarafından müdahale edilecektir.

3-   Yüklenici firma 5 adet sedye asansörüne, 6 adet insan ve yük asansörüne ve 1 adet monşarj asansörüne her ay düzenli bakım yapılacaktır. Asansörlerin aylık periyodik bakımları her ayın 1-10 arası yapılacaktır.

4-   Periyodik bakım asansör makinesi güvenlik sistemleri ve elektrik tesisatı gibi tüm mekanik ve elektrik üniteleri kapsamaktadır.

5-     Periyodik bakım TSE standartlarına uygun olarak firmanın tecrübeli teknik elemanlar tarafından ayda bir yapılacak, eksilen yağ ve gres tamamlanacaktır. Asansörün işlemesi ve emniyeti bakımından önemli olan aksam temizlenecektir. Hiçbir şekilde asansör bakımı taşeron firmalara yaptırılmayacaktır.

6-    Her ay bakım sonrası her bir grup asansör için ayrı ayrı olmak üzere bakım tutanağı düzenlenecek ve hastane yetkililerine teslim edilecektir.

7-   Asansörde parça değiştirilmesini gerektirecek arıza ve tabii aşınma neticesinde değiştirilmesi gereken parçalar için hastaneye bilgi verilecek ve onay alınması durumunda arızalı parça değişimi yapılacaktır.

 

8-  Garanti kapsamı dışındaki değişen parçaların eskileri idareye teslim edilecek.

9-    Bakım sözleşmesinin yürürlük süresi içerisinde meydana gelebilecek arızaların giderilmesi firmanın taahhüdü içerisindedir.

10-   Garanti süresi içinde parça değişimleri ücretsiz yapılacaktır.

11-   Garanti harici parça değişiminde sadece parça ücreti alınacaktır.

12-   Yüklenici firma garanti kapsamı ve garanti süresi dışında meydana gelebilecek bütün onarımlarda orijinal yedek parça kullanılacaktır.

13-    Yüklenici Firma iş programına göre periyodik bakımını ve onarımmı yaptığı asansörlerin bakım esnasında oluşabilecek arızalarından doğrudan sorumlu olacaktır.

14-   Malzeme ve yedek parça fiyatları Türk Lirası olarak belirlenecektir.

15-  Yüklenici Firma servis ekibi tarafından temin edilen ve yeni takılan yedek parçalar 1 (bir) yıl süre ile yedek parça garantisi altında olacaktır

16-   Bakım fiyat teklifi esnasında tüm yedek parça birim fiyatı, teklif ile birlikte idareye sunulacaktır.

17-     Periyodik bakım hizmetlerinin yetersizliğinden kaynaklanacak her türlü zarar ziyandan yüklenici firma sorumludur.

18-   Her bakımda yapılacak işler;

Makine dairesinin ve asansör otomatik kapı raylarının temizlenmesi

Yağ seviye kontrolü ve gerekirse tamamlanması

Motor enversörlerinin kontrolü ve temizlenmesi

Kontrol tablosunun temizlenmesi(role kontak vs.)

Kapıların fiş kontaklarının kontrolü

Kabin üstünün temizlenmesi

Kabin üstü revizyon anahtarlarının temizlenmesi

Kabin ALARM ve DUR düğmelerinin kontrolü

Kabin alt boşluğu ve kabin üstü platformunun temizlenmesi

Göstergelerin ,yön ışıklarının.buton yerlerinin işlerliğinin ve tüm ampullerin kontrolü

Taşıyıcı çelik halatların tüm kuyu boyunca kontrolü

 

Kabin patentlerinin kontrolü ve ayarı

Kabin ve karşı ağırlık yağdanlıkların yağ seviyesinin kontrolü ve gerekirse bunların tamamlanması

Katta durma hassasiyetinin kontrolü ve gerekirse ayarı

Nihai şalterlerin devreyi açıp açmadığının kontrolü ve gerekirse ayarı

Kabin raylarının silinmesi

19-   Asansör ün bakımı için gerekli olan yağ, gres ve üstüpü gibi malzemeler yüklenici firma tarafını sağlanacaktır. Bunlar için ilave ücret talebinde bulunulmayacaktır.

20-     Bakım onarım parça hariç olarak yapılacaktır. Kullanılacak olan malzemeler belirlendikten sonra ayrı olarak ücretlendirilecektir.

21-   Cihazın bakım ve onarımlarının tekniğe ve standartlara (üretici firmanın belirlediği şartlara; yönetmelik ve kanunlara) uygun olmamasından kaynaklanan her türlü kaza, zarar ve ziyandan dolayı, Yüklenici Firma doğrudan doğruya hastaneye karşı sorumlu olacaktır.

22-   Arıza ve bakım için gelecek personel göreve uygun standart kıyafetler ile hizmet verecektir.

23-    Firma bu sözleşmede belirtilen vaatlerden herhangi birisini yine bu sözleşmede yazılı zorlayıcı sebepler olmaksızın kısmen veya tamamen yerine getirmemesi durumunda, hastane tarafından istenmesi durumunda sözleşme tek taraflı olarak feshedilebilecektir.

24-    Hastane, verilen hizmetten memnun olmama durumunda herhangi bir gerekçe göstermeden sözleşmeyi tek taraflı olarak fesh etme yetkisine sahip olacaktır.

25-   Çalışma esnasında yüklenici firma her türlü iş güvenliği önlemini alacak ve bu konudaki tüm sorumluluk yüklenici firmaya ait olacaktır.


 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)