İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2022/32295 - Hastanemizde Kullanılmak Üzere Basılı Form, Barkod Etiketi Ve Kırtasiye Malzeme Alımı

İhale No 2022/32295
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
İdare GAZİOSMANPAŞA TAKSİM EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İstanbul
İşin İli İstanbul
Yayın Tarihi 24 Ocak 2022
İhale Tarihi 18 Şubat 2022 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

BASILI FORM, BARKOD ETİKETİ VE KIRTASİYE MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

S.B.Ü. EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ- GAZİOSMANPAŞA SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

Hastanemizde Kullanılmak Üzere Basılı Form, Barkod Etiketi ve Kırtasiye Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2022/32295
1-İdarenin
a) Adresi : Karayolları Mah. Osmanbey Cad. 621. Sk. 34255 GAZİOSMANPAŞA/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 02129453000 - -
c) Elektronik Posta Adresi : gopihale@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 17 Kısım Basılı Form, Barkod Etiketi ve Kırtasiye Malzemesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : SBÜ. Gaziosmanpaşa Eğitim ve Araştırma Hastanesi ilgili depolara teslimat yapılacaktır.
c) Teslim tarihi : Yüklenici , idarenin yazılı siparişleri doğrultusunda ürün/ürünleri peyderpey veya tek seferde teslim edecektir. Yazılı siparişe (mail, faks, elden, vb. ) istinaden yüklenici firma talep edilen malzemeleri 10 (on) iş günü içinde teslim edecektir. Teslimatlar hafta içi mesai saatleri (09:00 - 15:00) arasında yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Karayolları Mah. Osmanbey Cd. 621. Sk. Gaziosmanpaşa / İSTANBUL
b) Tarihi ve saati : 18.02.2022 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgeler,
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, teklif mektubunu imzalayanın noter tasdikli imza beyannamesi. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. EKAP’a kayıtlı olmayan yabancı istekliler tarafından ise, ilgili ülke mevzuatı dikkate alınarak, belirtilen hususlara ilişkin gerekli belgeler sunulur.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

 1. kısım Basılı Form için  gerekli görüldüğü takdirde komisyon tarafından numune istenecektir. 2.kısım, 3.kısım, 4.kısım, 5.kısım, 6.kısım, 7.kısım, 8.kısım, 9.kısım, 10.kısım, 11.kısım, 12.kısım, 13.kısım, 14.kısım, 15.kısım, 16.kısım, 17. kısım için  İstekliler teklif edecekleri ürünlere ait en az 1 (Bir) adet numuneyi, ihale tarih ve saatine kadar Gaziosmanpaşa  Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimine, üzerinde sıra numaraları yazılı bir şekilde (firmaca önceden düzenlenmiş) tutanakla teslim edecektir. Yüklenici , talep edilen numuneleri talep edildiği tarihten sonraki 3 (üç) iş günü içinde teslim etmelidir. Gerektiğinde numune açılıp kontrol edilerek gerekli testlere tabi tutulacaktır. Karar verilememesi veya numunelerin karar vermek için yetersiz olduğu durumda istekli firmadan tekrar numune talep edilebilir. Numune değerlendirme teknik şartname hükümleri doğrultusunda yapılacak olup İhale Komisyonu, numunelerin teknik özellikleri ve performansına ilişkin testler ve değerlendirme isteyebilir. Test ve değerlendirme kamu kurum ve kuruluşlarında yapılacaktır. Test ve analiz için herhangi bir ücret öngörülmesi durumunda ücret isteklilerce karşılanacaktır. Numuneler denenmek için kullanılacağından numune getiren firmaya geri iadesi yapılmayacaktır. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar SBÜ Gaziosmanpaşa Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma İhale Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
10X10 CM BARKOD ETİKETİ TERMAL-RULO İLAÇ HAZIRLAMA İÇİN 750 rulo
BARKOD ETİKETİ 60X30 KUŞE 2.500 rulo
YETİŞKİN HASTA TANIMLAMA VE EĞİTİM FORMU-ADET 10.000 adet
ACİL SERVİS HASTA TİRİYAJ VE TAKİP FORMU-ADET 350.000 adet
POLİKİNLİK MUAYNE DEFTERİ-ADET 50 adet
YEŞİL KIRMIZI İLAÇLAR TAKİP DEFTERİ-ADET 40 adet
PATOLOJİ KAYIT DEFTERİ-ADET 5 adet
AMELİYAT DEFTERİ-ADET 18 adet
HASTA ÇIKIŞ DOSYA TESLİM DEFTERİ-ADET 6 adet
PALYETİF ÜNİTESİ YOĞUN BAKIM İZLEM FORMU-ADET 5.000 adet
ANESTEZİ TAKİP FORMU-CİLT 120 adet
YOĞUN BAKIM TAKİP FORMU-ADET 6.000 adet
HASTA TRANSFER FORMU-CİLT 50 cilt
ARŞİV DOSYA ZARFI-ADET 12.000 adet
FİZİK TEDAVİ KARTI-ADET 5.000 adet
GENEL ADLİ MUAYNE FORMU-CİLT 120 cilt
DOĞUMHANE-OBSTETRİ KLİNİĞİ YENİDOĞAN DOKTOR DOSYASI-ADET 2.000 adet
YENİDOĞAN BESLENMESİ GÖZLEM VE DEĞERLENDİRME DOSYASI-ADET 2.500 adet
DOĞUMHANE YETİŞKİN HASTA HEMŞİRE TAKİP FORMU-ADET 2.500 adet
DOĞUM İZLEM HASTA DOSYASI-ADET 2.500 adet
KAN ALMA ETİKETİ TERMAL20X50 1.200 rulo
ENJEKSİYON DEFTERİ-ADET 10 adet
YENİDOĞAN YOĞUN BAKIM ÜNİTESİ DOKTOR DOSYASI 500 adet
FİZİK TEDAVİ VE REHEBİLİTASYON SERVİSİ YETİŞKİN HASTA HEMŞİRE TAKİP DOSYASI-ADET 2.000 adet
CD KALEMLEMİ M 100 adet
KOLİ KALEMİ 15 adet
A4 FOTOKOPİ KAĞIDI 1.000 paket
PLASTİK POŞET DOSYALAR (PLAST POŞET DOSYA (100'LÜK) 50 paket
MEKTUP ZARFI 1.500 adet
A4 SARI ZARF 1.250 adet
ZIMBA TELİ ORTA BOY 24/6 50 paket
KOLİ BANDI 85 adet
DAKSİL (YAZI DÜZELTİCİ FIRÇALI) 50 adet
ARŞİV TİPİ ZIMBA MAKİNASI 10 adet
MAKAS BÜYÜK BOY 75 adet
MAKAS KÜÇÜK BOY 25 adet
DVD (50'LİK PAKET) 8 paket
İMZA KARTONU 10 adet
GENİŞ KLASÖR 75 adet
MASAÜSTÜ KALEMLİK 40 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)