İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Hastanemizde Kompanzasyon Sistemleri Bakım Ve Onarım İşi

İhale No 1669641
Sektör Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
İdare Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Kırşehir
İşin İli Kırşehir
Yayın Tarihi 25 Temmuz 2018
İhale Tarihi 30 Temmuz 2018 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

T.C.

Metin Kutusu: Kırşehir
25 07.2018
KIRŞEHİR VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Kırşehir Sağlık Bakanlığı-Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Sayı:                75990205-669-1160

Konu:            Hizmet/Malzeme Alımı

TEKLİF MEKTUBUDUR

Ahi Evran üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hast. ihtiyacı olan aşağıda cins vc miktan yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale eriilcreğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satınalma birimine fax yada elden ulaştırmanızı rica ederim.

Hastanemiz Tel: 0386 213 45 15 -16 Dahili: 1878-1879-1898

Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31

E.m.ü:          ki rsehi reah .sal ma@sag I i k. gov.tr

SIRA

UBB.

MALZEMENİN CİNSİ

MARKA MODELİ

MİKTARI

BİRİM

FİVAT

TOPLAM

FİVAT

1

 

Hastanemizde Kompanzasyon Sistemleri Bakım Ve Onarım İşi

 

2

ADET

 

 

EKİ: 1 ADET TEKNİK ŞARTNAME (2 SAYFA) TOPLAM =

 

               

NOTıTeklif mektupları en ge</^Q.j(Q^../2018-Saat: j ' T) Q

Kadar Satınalma Birimine Ulaştırılmalıdır.       ı             • ^


 

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1- Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

2-          Siünti,   kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlenimıeye alınmayacaktır.

3- Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satınalma birimine gönderilecektir.

4-        UBB   kapsamında yer alan ürünlerin tek başına UBB kaydı yeterli olmayıp, teklifi üretici/ithalatçı firma dışında veren firmalar için , üretici veya ithalatçı tarafından UBB de alt bayii olarak tanımlanmış olması gerekmektedir.

5-                           BakanlığımızTKHK   nun 09.01.2017 tarih ve 00036S90436 sayılı yazıları gereğince , UBB kapsamındaki malzemeler için firmaların “ TIBBÎ CİHAZ SATIS YERİ YETERLİLİK BELGELERİNİ de teklifleri ile birlikte sunmaları gerekmektedir.

6-             İstekliler   listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-                 Sözkonusu           alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, kargo taşıma ve tüm ulaşım giderleri sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.

8-             idaremiz   mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

9-                         Değerlendimıemiz    kalem kalem , yada işin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına göre yapılabilecektir.Ödemeler kurumun mali durumuna göre yapılır. Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.

10-                  Malzemeler        Depo teslimidir.Depoya taşınması ile ilgili tüm taşıma v.b giderler firmaya aittir.

11 -Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

12- Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğundan , idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idaremiz siparişi tek taraflı iptal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

13-       Alım  uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi fırına bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili

14- Son teklif verme süresi içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

• TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.

İMZA VE KAŞE:

 

KOMPANZASYON SİSTEMLERİ BAKIM VE ONARIM! TEKNİK ŞARTNAMESİ

KONU: Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesine Ait İki Adet 1600 KVA ve Toplam 3200 KVA Trafolara Bağlı 2 Adet Kompanzasyon Panosundan Oluşan Kompanzasyon Sisteminin Bakım ve Onanmlan

1-     ) Kompanzasyon bakımı esnasında, kontaktörler, harmonik filtreler, kapasitörler, yük sürücüleri, şalterler v.b. bütün devre elemanlarının düzgün çalışıp çalışmadığı ilgili ölçümlerle ve testlerle kontrol edilecektir. Kompanzasyon sisteminin; panelde gösterilen güç faktörü (cos0) değerine uygun çalışıp çalışmadığı test edilecektir. Ölçümler hastane tüketiminin puant yükte ve düşük yükte olduğu zamanlarda en az ikişer kez tekrarlanacaktır. Uygunsuz çalışan ya da arızalı ekipmanlar; yüklenici tarafından raporlanarak idareye sunulacaktır. îdare tarafından gerekli yedek parçalar temin edildikten sonra yüklenici firma tarafından kompanzasyon sistemine müdahele edilerek bakım ve onarım gerçekleştirilecektir.

2-                            )Bakım ve onanmı yapacak firmanın belirlenmesine müteakip yüklenici; idarenin elektrik aboneliklerine ait mevcut kompanzasyon sistemlerini yerinde inceleyerek, sistemlere ait tüm parçaların sağlıklı çalışıp çalışmadığını kontrol edecektir. Eğer bu ilk kontrol sonucunda; kompanzasyon sistemlerinin düzgün bir şekilde çalışabilmesi için değişmesi veya yeni monte edilmesi gerekli parçalar olduğu düşünülürse, yüklenici tarafından ivedi olarak rapor tutulacak ve İdareye sunulacaktır.

3-                                          )Yükleniciye  nezaret eden idarenin teknik personelinin de onayıyla gerekli yedek parçalar; idare tarafından temin edilecektir. İdare isterse ücreti mukabilinde yükleniciden veya dışarıdan yedek parçalan temin edebilir. İdare tarafından temin yedek parçaların montajı ücretsiz olarak yüklenici tarafından yapılacaktır.

4-                   )İdare   yedek parçaların teminini ivedi olarak sağlamalıdır. Eğer idarenin yedek parçaların temininde gecikme olacağı şüphesi olursa, Yüklenici yedek parçanın fiyatı konusunda idare kontrollerinin onaymı alır almaz yedek parçayı vakit kaybetmeden tedarik edip monte edecektir. Kompanzasyon panolarının üzerinde bulunan tüm ekipman bağlantıları kontrol edilecek gerekli durumlarda müdahale edecektir. Böylece idarenin elektrik faturasına reaktif ve kapasitif bedel yansımasının önüne geçilecektir.

5-                        )Bakım  ve onarım esnasmda idarenin görevlendirdiği teknik personeller mutlaka bakıma nezaret edecektir.

6-                                  )Yüklenici yapacağı bakım ve kontrollerde; İdarenin iş akışım aksatmayacak ve idarenin belirlediği saat aralıklarında, bakım ve kontrollerini gerçekleştirecektir. Yüklenici İdareye uymak zorundadır.

7-                                                   )Kompanzasyon    panolarındaki dielektrik dayanımları kontrol edilecek, harmonik değerler ölçümleri yapılarak düzenli bir çizelge halinde yazılarak raporlanacaktır.

8-                        )Bakım  ve onarım kapsamında kompanzasyon panosuna yapılan her müdahele tarihinden sonraki 60 gün içerisinde, 1 ya da daha fazla kez elektrik faturalarına yansıyabilecek reaktif ve kapasitif bedeller yükleniciye rücu ettirilecektir. Fakat reaktif ve kapasitif bedel yansımış elektrik faturasının ilk okuma tarihi bakım ve onarım tarihinden sonra olmalıdır. Bu koşuldaki idarenin elektrik faturalarına herhangi bir ceza yansıması durumunda faturalara yansımış toplam reaktif veya kapasitif bedel yükleniciye rücu ettirilecektir.

9-                        )Bakım  ve onarandan sonra reaktif cezaya girilirse yedek parça yüklenici firmaya ait olacak şekilde 4 gün içerisinde yüklenici firma tarafından ikinci bir bakım onarım yapılacaktır. Yapılan ikinci bakım ve onarım kapsamında kompanzasyon panosuna müdahele tarihinden sonraki 60 gün içerisinde, 1 ya da daha fazla kez elektrik faturalarına yansıyabilecek reaktif ve kapasitif bedeller yükleniciye tekrar rücu ettirilecektir. Fakat reaktif ve kapasitif bedel yansımış elektrik faturasının ilk okuma tarihi bakım ve onarım tarihinden sonra olmalıdır. Bu koşuldaki idarenin elektrik faturalarına herhangi bir ceza yansıması durumunda faturalara yansımış toplam reaktif veya kapasitif bedel yükleniciye rücu ettirilecektir. 2. ,3.,4. ve daha sonraki bakım onarım ve rücu işlemleri; kompanzasyon sistemi düzelene kadar devam edecektir.

10-                                                  )Kompanzasyon   sisteminin bağlantıları, kompanzasyon bakım ve onaranının yapıldığı tarihte firma tarafından kontrol edilerek elektrik sayacının bağlantılarına uygun bağlantı sağlanacaktır. Böylece kompanzasyon sistemi, sayaçta okunan reaktif değeri en aza indirilecektir.

11-                                                     )Kompanzasyon   sistemine yapılan bakım ve onaran tarihinden sonraki 90 gün içerisinde ve elektrik faturasının ilk okuma tarihi bakım ve onarım tarihinden sonra olmak kaydı ile faturalara son okuma tarihinde yansıyan kapasitif değerin %9’u, endüktif değerin ise %13’ü aşması durumunda firma tarafından ücretsiz olarak tekrar bakım ve onarım yapılacak ve bu işlem kapasitif değerin %9’un ve endüktif değerin %135ün altına düşene kadar devam edecektir. Eğer yüzdeler şartnamedeki değerlerin altına düşürülemiyorsa firma tarafından ücretsiz olarak yüklerle ilgili etüd çalışması yapılacaktır.

12-                                                  )Kompanzasyon   bakım ve onaranları ile ilgili yüklenici firmanın iş sağlığı ve güvenliği tedbirlerini almak firmaya aittir. Ayrıca yüklenici firma yapılan işlemler süresinde idareye bağlı çalışanların iş sağlığı ve güvenliğini tehlikeye atacak durum ve hareketlerden sakınacaktır.

13-                       )Firma tarafından tedarik edilerek kullanılan bütün ekipmanlar ile ilgili en az 2 yıllık garanti olacaktır.

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)